|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aanvullende informatie rondom eerste training (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Komende zondag zullen rondom de eerste training de gedragsregels zoals die gelden rondom competitiewedstrijden van kracht zijn. Omdat het gebruik van fakkels bij de eerste training uit is gegroeid tot een soort van traditie, zal dit soort vuurwerk zondag in het stadion gedoogd worden mits daarbij geen gevaar ontstaat voor personen of goederen. Feyenoord roept eenieder op om op verantwoorde wijze om te gaan met dit vuurwerk, te meer daar zondag naar verwachting ook veel kinderen aanwezig zullen zijn.
Feyenoord roept de bezoekers van de eerste training eveneens op zich te onthouden van kwetsende en/of discriminerende spreekkoren en van het gooien van voorwerpen of vloeistoffen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Wow.. er is licht aan het eind van de tunnel! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede actie om fakkels toe te staan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is toch niet allemaal kudt he |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hiep hiep hoera!!! jeeh!!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, nou is nieuwe het seizoen in 1 klap goed. FSV en VG houden verder hun bek dicht en gaan met de directie voortaan inning tongen en de nieuwe investeerders lopen het Maasgebouw plat.
Mooi leven man. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Goeie actie van van Geel. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:Zo, nou is nieuwe het seizoen in 1 klap goed. FSV en VG houden verder hun bek dicht en gaan met de directie voortaan inning tongen en de nieuwe investeerders lopen het Maasgebouw plat. Mooi leven man. lekker biertje na het werk Henk? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ik in iedergeval wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehehe, ja, vanavond laat, Douwe. Doe ik er twee. Hertog Jan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ah zelfde merk! kzal op je proosten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe ik een derde, op je gezondheid! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Ken jullie niet persoonlijk, maar zal er ook een paar nemen op jullie gezondheid! (Geen Hertog maar Juup, mag dat ook?) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 19:59 schreef Let it Snoo het volgende:Ken jullie niet persoonlijk, maar zal er ook een paar nemen op jullie gezondheid! (Geen Hertog maar Juup, mag dat ook?) beetje wijvenzeik maar ach, iedereen zn fout, proost! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hehe :P Ben nog jong hè.. Zijn jullie ook van de speciaalbieren? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dus je vind ons oud met HertogJan? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Nop, geeft alleen aan dat ik nog wat fouten mag maken ;) Ben normaal ook meer van de Hertog, zit meer in en smaakt beter. Heineken is paardenzeik. Dusja, als je dan geen Hertog hebt, moet je wel aan de Juup hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 20:55 schreef Let it Snoo het volgende:Nop, geeft alleen aan dat ik nog wat fouten mag maken ;) Ben normaal ook meer van de Hertog, zit meer in en smaakt beter. Heineken is paardenzeik. Dusja, als je dan geen Hertog hebt, moet je wel aan de Juup hè. water is dan ook nog een optie... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: he! pas op! ik stuur de vg groep op je af hoor! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Luister Feyenoord nu wel naar de supporters? Jacobs eruit... nu dit... heel merkwaardig eigenlijk voor Feye-Noord(-Korea)... Ben niet zo gewend dat ze normaal doen |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Juup zit ook water in. |
|
|
|