|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Nieuwe Rugnummers Feyenoord |
|
|
|
Royaal
|
|
|
Heb met enige regelmaat vragen hierover voorbij zien komen dus hierbij de rugnummers (onder voorbehoud). Zag hem bij een post op fr12.nl
Opvallende nr 1 en vlaar en wijnaldum hebben nu normale cijfers ipv 20 enz
--
De rugnummers van de eerste selectie voor het seizoen 2011/2012 zijn bekend. Daaruit blijkt onder meer dat Guyon Fernandez nummer 9 krijgt en Miquel Nelom nummer 18. Beide spelers zijn nieuw bij de selectie, nadat ze de overstap hebben gemaakt van Excelsior naar Feyenoord. Doelman Darley krijgt rugnummer 1, terwijl rugnummer 10 is gereserveerd voor Georginio Wijnaldum. Karim El Ahmadi, die zondag voor het eerst weer meetraint nadat zijn verhuurperiode aan Al-Ahli is geëindigd, krijgt rugnummer 6. De spelers van Feyenoord werken zondagochtend de eerste training van het nieuwe seizoen af met hun eigen rugnummer op de rug. Bekijk hieronder een volledig overzicht van de rugnummers van het nieuwe seizoen.
1. Darley
2. Gill Swerts
3. Stefan de Vrij
4. Ron Vlaar
5. Bruno Martins Indi
6. Karim El Ahmadi
7. Kelvin Leerdam
8. Leroy Fer
9. Guyon Fernandez
10. Georginio Wijnaldum
11. Jerson Cabral
14. Kaj Ramsteijn
15. Kamohelo Mokotjo
16. Jordy Clasie
17. Erwin Mulder
18. Miquel Nelom
20. André Bahia
21. Dani Fernández
22. Diego Biseswar
23. Sekou Cissé
24. Bart Schenkeveld
25. Kostas Lamprou
26. Ricky van Haaren
27. Ruben Schaken
28. Adil Auassar
30. Shabir Isoufi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Zeker opvallende nummer 1! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Ik tel 26 spelers...er kunnen dus nog wel een paar naar Excelsior. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Was het voor een spreekbeurt? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
27 - Schaken 28 - Aoussar
niet echt opvallend naar mijn mening |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Mja schaken trainde deze week nog met nr 7 haha |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit daadwerkelijk de nummer zullen zijn.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
dit is net zo debiel als dat ze 2 jaar Geleden De Guzman nummer 23 op wilden spelden ! dat je denkt... die gozer heeft 3 jaar 33 gedragen maar opeens moet het anders.... WAAROM ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:57 schreef qwerto het volgende:dit is net zo debiel als dat ze 2 jaar Geleden De Guzman nummer 23 op wilden spelden ! dat je denkt... die gozer heeft 3 jaar 33 gedragen maar opeens moet het anders.... WAAROM ? ja belachelijk, zie je wel! ze luisteren nooit naar ons en doen de gekste dingen!
maar nu serieus: lijkt me een ontzettend slecht in elkaar gezet papiertje wat de schijn van werkelijkheid moet hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:57 schreef qwerto het volgende:dit is net zo debiel als dat ze 2 jaar Geleden De Guzman nummer 23 op wilden spelden ! dat je denkt... die gozer heeft 3 jaar 33 gedragen maar opeens moet het anders.... WAAROM ? Merchandising |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
vind het op zich geen rare nummerverdeling. Mulder, Dani, Biseswar en Cissé hebben kennelijk een voorkeur voor respectievelijk 17, 21, 22 en 23 rugnummers waarmee ze natuurlijk al eerder hebben gespeeld. De rest is logisch kijkend naar wat een waarschijnlijk basiselftal zou zijn. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
12. het legioen
zal ik hem maar ff toevoegen dan..
waarom geen 13 en 29? wie weet dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 00:10 schreef Jhon de Beuk het volgende:12. het legioen zal ik hem maar ff toevoegen dan.. waarom geen 13 en 29? wie weet dat? 13 wil niemand mee spelen denk ik. Misschien dat er toch nog plaatsen gevuld worden he.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Waarom wijnaldum nummer 10 Kon dat nummer niet vrij gehouden worden ter eren aan Bruins |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rugnummers geven? Nr. 1 voor degene die het langst bij de club verbonden is, en zo verder... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leerdam 7... Ik had dat nummer aan Kamohelo gegeven. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Nummer 7 had ik Biseswar verwacht... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik had Biseswar helemaal niet meer verwacht net zoals een paar anderen. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: waarom dan niet, als het rond iemand rustig geweest is, is het Biseswar. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:13 schreef FR-Henk het volgende:Rugnummers geven? Nr. 1 voor degene die het langst bij de club verbonden is, en zo verder... dan is nr 1 Bahia he |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Nee, nr 1 is dan het legioen! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
He henkie waar blijft de hand in hand |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
nrs 20 en 22 verkopen voor een paar centen,nrs 27 en 28 op de fiets naar venlo brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tis gekke henkie niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't maakt mij niet zo veel uit wie met welk nummer op z'n shirt gaat spelen, 't gaat mij erom dat er met voldoende inzet en de goede [winners]mentaliteit gespeeld gaat worden. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 11:13 schreef de kromme 73 het volgende:nrs 20 en 22 verkopen voor een paar centen,nrs 27 en 28 op de fiets naar venlo brengen. nr 22? ik vind die goals en dreiging van Diego ook maar niks hoor! bah |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
nr 22 weinig rendement over heel seizoen,lastige jongen soms,levert nu nog geld op,en verdient 7 -8 ton per jaar. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goeie topic roffa. hahahaha |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 12:09 schreef de kromme 73 het volgende:nr 22 weinig rendement over heel seizoen,lastige jongen soms,levert nu nog geld op,en verdient 7 -8 ton per jaar. eens |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
1. Darley 2. Swerts 3. De Vrij 4. Vlaar 5. Martins Indi 6. El Ahmadi 7. Leerdam 8. Bakkal 9. G. Fernandez 10. Guidetti 11. Cabral 12.---------- Legioen 13.---------- 14. Ramsteijn 15. Mokotjo 16. Clasie 17. Mulder 18. Nelom 19.---------- 20. Achabar 21. D. Fernandez 22.---------- 23. Cisse 24.---------- 25. Lamprou 26. van Haaren 27. Schaken 28. Manu 29. Graafland 30. Steenvoorden 31.---------- 32. Kongolo 33. Trindade de Vilhena
Nu mis ik alleen nog van Huijgevoort of mis ik er nog meer??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 10:23 schreef GDG het volgende:1. Darley 2. Swerts 3. De Vrij 4. Vlaar 5. Martins Indi 6. El Ahmadi 7. Leerdam 8. Bakkal 9. G. Fernandez 10. Guidetti 11. Cabral 12.---------- Legioen 13.---------- 14. Ramsteijn 15. Mokotjo 16. Clasie 17. Mulder 18. Nelom 19.---------- 20. Achabar 21. D. Fernandez 22.---------- 23. Cisse 24.---------- 25. Lamprou 26. van Haaren 27. Schaken 28. Manu 29. Graafland 30. Steenvoorden 31.---------- 32. Kongolo 33. Trindade de Vilhena Nu mis ik alleen nog van Huijgevoort of mis ik er nog meer??? heb je lang over moeten denken zeker? |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
nee hoor had ze allemaal bij de hand! |
|
|
|