|
|
baco74
|
|
|
Mounir El Hamdaoui heeft een brief gekregen van Ajax waarin hem te verstaan is gegeven dat hij komend seizoen niet welkom is bij de eerste selectie van de landskampioen. De spits, die herhaalde malen botste met trainer Frank de Boer, dient zich op 11 juli bij de selectie van Jong Ajax te melden.
Ajax wil meewerken aan een transfer van El Hamdaoui, maar niet tegen iedere prijs. Vorig seizoen verbande De Boer de Rotterdammer ook al eens naar het tweede, maar haalde hem later na een verzoeningsgesprek terug. Komend seizoen ziet De Boer geen enkele rol weggelegd voor de aanvaller.
Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10088538/__El_Hamdaoui_niet_welkom_bij_Ajax__.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Verstandig besluit van Ajax en De Boer, al denk ik dat zij dit Mounir al eerder hebben medegedeeld. Misschien kan ie toch bij het Fulham van Martin Jol terecht,iedereen blij. Neemt niet weg dat wij nog steeds geen spits van 'Ajax-kwaliteit' in huis hebben. In De Jong ziet De Boer (en vele) meer een middenvelder, Cvitanich heeeft het verschil nog niet kunnen maken, Sorero zal er niet gelijk staan en heeft nog steeds geen werk-vergunning. Laat ik zeggen we zitten niet royaal in de spitsen. Wel lees ik net dat Ajax het bod aan AZ betreffend Sighthorsson verhoogt heeft. Word dus afwachten,maar dit zal als het aan mij ligt, Ajax' laatste bod zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het niet verkeerd zijn om voor twee spitsen te gaan, mits El-hammie weg gaat. Sighthorsson én Matavs. Matavs zou er meteen staan en klaar voor het echte werk. Sightorsson kun je mooi ervaring op laten doen in het tweede en invalbeurten in het 1e. Elke topclub die CL spelen hebben meerdere goeie spitsen. Je speelt zoveel wedstrijden dat ze beide aan bod gaan komen. Volgend jaar als Matavs voor veel geld wordt verkocht staat Sightorsson in de spits. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het niet verkeerd zijn om voor twee spitsen te gaan, mits El-hammie weg gaat. Sighthorsson én Matavs. Matavs zou er meteen staan en klaar voor het echte werk. Sightorsson kun je mooi ervaring op laten doen in het tweede en invalbeurten in het 1e. Elke topclub die CL spelen hebben meerdere goeie spitsen. Je speelt zoveel wedstrijden dat ze beide aan bod gaan komen. Volgend jaar als Matavs voor veel geld wordt verkocht staat Sightorsson in de spits. Klinkt logisch! Sigthorsson gaat komen, dat kan bijna niet meer missen.. Dan hebben we sigthorsson en Castillon voor de spits (tel ik cvitanic niet mee) is inderdaad weinig.. |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
El Hamdoei is naast een geweldig technisch begaafde voetballer helaas een notaire lastpost. Dit gegeven is natuurlijk ook bekend bij andere topclubs in Nederland en buiten de landsgrenzen. Als die jongen niet zo'n moeilijk karakter had was hij al lang weg gekocht voor 5 miljoen euro's door een andere club, want het is wel een voetballer vergeven van heel veel talent en balgevoel, een echte goalgetter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door Wim -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het niet verkeerd zijn om voor twee spitsen te gaan, mits El-hammie weg gaat. Sighthorsson én Matavs. Matavs zou er meteen staan en klaar voor het echte werk. Sightorsson kun je mooi ervaring op laten doen in het tweede en invalbeurten in het 1e. Elke topclub die CL spelen hebben meerdere goeie spitsen. Je speelt zoveel wedstrijden dat ze beide aan bod gaan komen. Volgend jaar als Matavs voor veel geld wordt verkocht staat Sightorsson in de spits. Ben je gelijk 10 tot 15 miljoen lichter. Vind ik niet zo verstandig en komt over als we kunnen niet kiezen dus.... Voor het aankomende seizoen zijn Sorero en of De Jong goede stand-ins voor één van deze spitsen, Darío Cvitanich (mag welliswaar weg)maar die hebben we ook nog lopen. In extreme noodgevallen zou zelfs Sulejmani in de spits kunnen, al zie ik dat meer gebeuren als wij in een wedstrijd met 10 man komen te staan. Sighthorsson én Matavs zijn beide goede spitsen maar je moet ze niet allebei kopen voor het geval er volgend jaar één weggaat. Dat is echt zonde van het geld, plus zit je met het probleem dat er waarschijnlijk één van de twee gaat zitten mokken dat ie te weinig speelt na zijn droomtransfer. Ook zal dit de doorstroming van jong tallent stagneren met als voorbeeld Geoffrey Castillion en er komen er nog wel meer. Er is namelijk flink geinvesteerd in jeugdspelers van rond de 15,16 en 17 jaar. Dit laatste is wat Ajax aan het doorvoeren is nl meer spelers uit de jeugd door laten stromen, die al bekend zijn met het Ajax-spelletje. Eén of enkele van die jongens kunnen er na aankomend seizoen klaar voor zijn en zo niet dan kan je altijd nog de transfermarkt op. Dus zou je nu geen reserve-spits met een dergelijk transferbedrag moeten willen aanschaffen om rekening te houden bij een evt vetrek van een andere. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Gewoon Sigthorsson halen. Jong, veel potentie, harde werker, neusje voor de goal en aanspeelpunt. Matavz lekker laten zitten. Is nog steeds geen aanspeelpunt en is veel te duur. En al helemaal niet en Matavz en Kolbeinn halen, geldverspilling. En anders hebben we ook nog de Jong, Castillion, Cvitanich en Serero.
Off: Waar ik wel benieuwd naar ben is of Ajax nog een vervanger gaat halen voor de Zeeuw als ie alsnog vertrekt voor 8 (!) miljoen. Moet toch wel lukken denk ik zo... Hoop op een echte breker die kan fungeren als verdedigende middenvelder, achter Eriksen en Janssen. Een type Yaya Touré... Maar dan natuurlijk goedkoper ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het niet verkeerd zijn om voor twee spitsen te gaan, mits El-hammie weg gaat. Sighthorsson én Matavs. Matavs zou er meteen staan en klaar voor het echte werk. Sightorsson kun je mooi ervaring op laten doen in het tweede en invalbeurten in het 1e. Elke topclub die CL spelen hebben meerdere goeie spitsen. Je speelt zoveel wedstrijden dat ze beide aan bod gaan komen. Volgend jaar als Matavs voor veel geld wordt verkocht staat Sightorsson in de spits. Mijn idee er is wel wat geld beschikbaar en als je el ham nog kan verkopen voor 4 a 5 mill. Kosten het je ongeveer 7 a 8 mill. moet kunnen. Heb je de Zeeuw nog niet eens verkocht. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:40 schreef ThomasAjacied het volgende:Gewoon Sigthorsson halen. Jong, veel potentie, harde werker, neusje voor de goal en aanspeelpunt. Matavz lekker laten zitten. Is nog steeds geen aanspeelpunt en is veel te duur. En al helemaal niet en Matavz en Kolbeinn halen, geldverspilling. En anders hebben we ook nog de Jong, Castillion, Cvitanich en Serero. Off: Waar ik wel benieuwd naar ben is of Ajax nog een vervanger gaat halen voor de Zeeuw als ie alsnog vertrekt voor 8 (!) miljoen. Moet toch wel lukken denk ik zo... Hoop op een echte breker die kan fungeren als verdedigende middenvelder, achter Eriksen en Janssen. Een type Yaya Touré... Maar dan natuurlijk goedkoper ;) Met jouw eerste alinea ben ik het helemaal eens,met de tweede niet zozeer.
Ik vind als De Zeeuw vertrekt dat we dat geld lekker moeten bewaren of (deels) aan een sterke verdediger moeten spenderen. De selectie is qua middenvelders al flink gevuld, wat ook de rede is dat De Zeeuw probeert om een mooie nieuwe club te vinden. Misschien dat Lodeiro volgend jaar zijn kunsten op het middenveld kan vertonen want ik vind die gozer technisch gezien een juweeltje. Heeft veel tegenslagen gehad, maar ik denk, wanneer die de voorbereiding in zijn geheel kan meedoen(wat hem tot nu toe nog niet gegunt was), dat ie zich in de basis speelt. Laatste scheelt gewoon een hoop tov inhaken in een lopend seizoen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Oef dacht ik meteen toen ik dit las. Nu MOET hij wel weg. Ben geen fan van hem en wil graag dat hij gaat, maar dit drijft zijn prijs niet echt op natuurlijk... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Matavz wordt toch wel een beetje overschat heeft er 15 ingeschopt maar daar waren vele intikkers bij dus 7 miljoen uitgeven aan een vraagteken dan is het volgens mij verstandiger om misschien 3-4 miljoen uit te geven aan Sigthorsson die volgens mij op het zelfde niveau zit als Matavz dan heb je Castillon en de Jong als standin en ik wil ook pleite voor het behoud van de Zeeuw wat volgens mij de enige rechter middenvelder is bij Ajax ,ik las dat wij een overvloed hebben aan goede middenvelders maar wie is na de Zeeuw de rechtermiddenvelder alleen maar de Jong en die vind ik beslist minder als de Zeeuw ,dan heb je Anita en Enoh dat zijn verdedigende/controlerende middenvelders en Eriksen en Jansen zijn links georienteerd en Lodeiro en Sereno zijn nummers 10 dus op rechts zit je helemaal niet dik in middenvelders dus de Zeeuw moet blijven . |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 11:24 schreef ktotheb het volgende:Oef dacht ik meteen toen ik dit las. Nu MOET hij wel weg. Ben geen fan van hem en wil graag dat hij gaat, maar dit drijft zijn prijs niet echt op natuurlijk... Is waar wat jij zegt, maar als je hem bij de selectie houdt zal hij zich winnaar voelen en (nog) meer misplaatst gedrag vertonen. Dit zal de voorbereiding verstoren en komt niemand ten goede. Ik denk dat Ajax de nu onstane lagere transferwaarde voor lief neemt, dit al heeft ingecalculeerd en het voornemen heeft gesteld hem niet aan de directe concurrent te verkopen. Als je het opdrijven van transferbedragen wilt stimuleren zou je iedereen die weg moet een basisplaats moeten geven. Dat kan gewoon niet en al helemaal niet bij dwarskoppen als Mounir. Een basisplaats moet je verdienen door je positief op te stellen binnen en buiten het veld, natuurlijk moet je ook voetbalkwaliteit voor het eerste hebben. Het laatse dat heeft ie wel ,maar het overige..... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:30 schreef Wim het volgende:...Als die jongen niet zo'n moeilijk karakter had was hij al lang weg gekocht voor 5 miljoen euro's door een andere club, want het is wel een voetballer vergeven van heel veel talent en balgevoel, een echte goalgetter... Als hij niet zo'n moeilijk karakter had gehad, stond hij nog steeds in de spits bij ons AJAX en was van verkoop geen enkele sprake... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik hoor ook alleen sigtorson.. Waardeloos. Ik denk dat ajax eerst eens in t buitenland moet kijken.. Daar haal je een sigtorson voor 3 a 4 mil.. Nu moet je er 8 mil voor betalen.. Maar ja t zou wel aan mij liggen.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:40 schreef ThomasAjacied het volgende:Off: Waar ik wel benieuwd naar ben is of Ajax nog een vervanger gaat halen voor de Zeeuw als ie alsnog vertrekt voor 8 (!) miljoen. Moet toch wel lukken denk ik zo... Hoop op een echte breker die kan fungeren als verdedigende middenvelder, achter Eriksen en Janssen. Een type Yaya Touré... Maar dan natuurlijk goedkoper ;) Als de Zeeuw vertrekt zou AJAX, wat mij betreft, over Strootman of Schöne moeten nadenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef freakie het volgende:Ik hoor ook alleen sigtorson.. Waardeloos. Ik denk dat ajax eerst eens in t buitenland moet kijken.. Daar haal je een sigtorson voor 3 a 4 mil.. Nu moet je er 8 mil voor betalen.. Maar ja t zou wel aan mij liggen.. 8 miljoen?? Hoe kom je daar bij. Ik lees alleen maar berichten van 5 miljoen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef freakie het volgende:Ik hoor ook alleen sigtorson.. Waardeloos. Ik denk dat ajax eerst eens in t buitenland moet kijken.. Daar haal je een sigtorson voor 3 a 4 mil.. Nu moet je er 8 mil voor betalen.. Maar ja t zou wel aan mij liggen.. Vraagprijs van AZ was 5 miljoen, dus 8 miljoen is wel freakieveel :) Ajax zal denk ik ook geen 5 miljoen betalen,ik schat 4,2 a 4,3 miljoen, dan hebben ze mi genoeg water bij de wijn gedaan. We zullen moeten afwachten al denk ik dat we na dit weekend veel duidelijkheid op transfergebied zullen hebben. Moet ook wel, dinsdag begint de eerste training.....kom allen!!
|
|
|
|
daan53dvqrbh
|
|
|
ik vind dat ze de zeeuw moeten verkopen en el-hammie ook moeten verkopen. en strookman,sigtorson (of hoe je het ook schrijft) en matavs moeten kopen. dan heb je een hele goede selectie en kunnen we die schaal opnieuw gaan halen. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
Strootman gaat naar alle waarschijnlijkheid samen met Mertens en Wijnaldum gepresenteerd worden in Eindhoven. Die hebben dan een kampioenswaardig elftal.
Ajax heeft nog geen enkele zekerheid, Vertonghen v/d Wiel en Stekelenburg zullen naar mijn idee A'dam zeker gaan verlaten, de Zeeuw en Mounir zullen ook vertrekken..
We doen er allemaal heel luchtig over, maar als dit gebeurt, dan moet er nog wel wat gehaald worden anders vind ik de selectie gewoon niet goed genoeg voor de titel.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef freakie het volgende:Ik hoor ook alleen sigtorson.. Waardeloos. Ik denk dat ajax eerst eens in t buitenland moet kijken.. Daar haal je een sigtorson voor 3 a 4 mil.. Nu moet je er 8 mil voor betalen.. Maar ja t zou wel aan mij liggen.. ==================================================================================== Sigthorsson kost geen 8 maar hoogstens 4 en geloof me een prima speler voor Ajax |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:22 schreef Bergkamp het volgende:Strootman gaat naar alle waarschijnlijkheid samen met Mertens en Wijnaldum gepresenteerd worden in Eindhoven. Die hebben dan een kampioenswaardig elftal. Ajax heeft nog geen enkele zekerheid, Vertonghen v/d Wiel en Stekelenburg zullen naar mijn idee A'dam zeker gaan verlaten, de Zeeuw en Mounir zullen ook vertrekken.. We doen er allemaal heel luchtig over, maar als dit gebeurt, dan moet er nog wel wat gehaald worden anders vind ik de selectie gewoon niet goed genoeg voor de titel.. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze in eindhoven alle 3 de spelers gaan presenteren, eerder 1 of 2. Daarbij hebben zij nog steeds geen spits! De verdediging daar is ook 3 keer niks, dus mocht Jan afvallen, dan is naar mijnmening de verdediging bij ons nog steeds vele malen beter. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:22 schreef Bergkamp het volgende:Strootman gaat naar alle waarschijnlijkheid samen met Mertens en Wijnaldum gepresenteerd worden in Eindhoven. Die hebben dan een kampioenswaardig elftal. Ajax heeft nog geen enkele zekerheid, Vertonghen v/d Wiel en Stekelenburg zullen naar mijn idee A'dam zeker gaan verlaten, de Zeeuw en Mounir zullen ook vertrekken.. We doen er allemaal heel luchtig over, maar als dit gebeurt, dan moet er nog wel wat gehaald worden anders vind ik de selectie gewoon niet goed genoeg voor de titel.. Waar haal jij je info vandaan? Voor zover ik weet zijn alledrie die spelers te duur voor pisvee en is er daar nog helemaal niemand gepresenteerd. Die gloeilampen hebben geen cent te besteden man, net al Twente. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ajax heeft een prima selectie ze moeten de Zeeuw niet verkopen en v/d Wiel gaat denk ik ook niet weg je moet alleen opletten voor vertonghen die moet wel vervangen worden door een een goed opbouwende laatste man en dat zou best eens Vlaar kunnen worden !! ja ik weet het dit is een vloek maar hij tekent niet bij en dat is niet zo maar denk ik .En ik zou op dit moment geen andere laatste man weten in Nederland. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Als de Zeeuw vertrekt zou AJAX, wat mij betreft, over Strootman of Schöne moeten nadenken. Ongelofelijk dat je aan strootman denkt. Wat the f heeft die gozer nou laten zien? Volgens mij niet zoveel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:32 schreef ktotheb het volgende:[..] Waar haal jij je info vandaan? Voor zover ik weet zijn alledrie die spelers te duur voor pisvee en is er daar nog helemaal niemand gepresenteerd. Die gloeilampen hebben geen cent te besteden man, net al Twente. PSV heeft een transferbudget van zo'n 10 miljoen las ik, ongeacht wel of geen gemeente-steun. Twente heeft wel degelijk geld te besteden. Maar zijn zeer zuinig tot het gierige af, wat een ander als verstandig zal bestempellen. Als Twente Ruiz verkoopt (want die schemert daarmee), hebben ze nog meer geld in 't potje. Zij zullen zich wel moeten versterken, want hebben geen kampioenswaardige selectie, vind ik. Back to Ajax.... Er zal in de aankomende periode echt nog wel wat aan transfers ondernomen worden. Ik denk dat De Boer dit seizoen begint met de selctie die hij voor ogen heeft. Ik vind hem een top-trainer,die het volgens mee echt wel goed ziet en de transfers van de directe concurenten en echt wel in ogenschouw neemt. Laat Frankie maar schuiven.
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:32 schreef ktotheb het volgende:[..] Waar haal jij je info vandaan? Voor zover ik weet zijn alledrie die spelers te duur voor pisvee en is er daar nog helemaal niemand gepresenteerd. Die gloeilampen hebben geen cent te besteden man, net al Twente. Ik post ook niet dat ze al gepresenteerd zijn, maar dat ze naar alle waarschijnlijkheid wel rond gaan komen.
Overigens hebben ze 14 miljoen voor Dsduzak gekregen en willen deze stuivers volledig in dit drietal pompen, Engelaar en Bakkal zullen daar ook vertrekken als er clubs zich mellden voor deze spelers. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:45 schreef Bergkamp het volgende:[..] Ik post ook niet dat ze al gepresenteerd zijn, maar dat ze naar alle waarschijnlijkheid wel rond gaan komen. Overigens hebben ze 14 miljoen voor Dsduzak gekregen en willen deze stuivers volledig in dit drietal pompen, Engelaar en Bakkal zullen daar ook vertrekken als er clubs zich mellden voor deze spelers. Je meldt het alsof je daar de TD bent, maar volgens de laatste berichten is de 14 miljoen van Zoutzak slechts gedeeltelijk beschikbaar voor investeringen en de boden op strootman en mertens zijn zeer resoluut afgewezen. Ook Wijnaldum moest 7 miljoen kosten en dat vonden ze bij Twente te duur. Kan je misschien bronnen vermelden bij de info die je geeft? |
|
|
|
|
T-imothy
|
|
|
Ik zit dit hele forum met een grote lach op mijn gezicht te lezen. Ten eerst hebben we het over de zeeuw die verkocht wordt en de daarbij behorende vervanger.... Hoezo vervanger... Als mensen goed hebben opgelet gaat Theo daar spelen. Heeft de Boer zelf al aangegeven. Daarentegen vind ik de zeeuw echt een goede speler en zou hij van mij mogen blijven.
Je kan er vanuit gaan dat we in de verdediging wat moeten zoeken. Om heel eerlijk te zijn wordt ik niet blij als Jantje vertrekt. En die gaat vertrekken. Denk dat v/d wiel blijft (al speelde die en baggerseizoen). Iedereen houdt zich nu vast op Sightorson. Er wordt een naam genoemd en iedereen rent er achteraan. Misschien eerst even verder kijken dan onze neus lang is.
Ik hoop eerder op een hele goede vervanger van verthongen, daar maak ik me vele malen meer zorgen over dan het vertrek van de Zeeuw en hammiebammie. |
|
|
|
|
T-imothy
|
|
|
En @ klotheb... Pisvee gaat inderdaad niet alles investeren, die zullen waarschijnlijk 1 speler halen.
Drie zal echt onhaalbaar zijn. Maar ook twente zal zeker nog wat moeten halen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Zoals ik al eerder heb aangegeven, zou het niet verkeerd zijn om voor twee spitsen te gaan, mits El-hammie weg gaat. Sighthorsson én Matavs. Matavs zou er meteen staan en klaar voor het echte werk. Sightorsson kun je mooi ervaring op laten doen in het tweede en invalbeurten in het 1e. Elke topclub die CL spelen hebben meerdere goeie spitsen. Je speelt zoveel wedstrijden dat ze beide aan bod gaan komen. Volgend jaar als Matavs voor veel geld wordt verkocht staat Sightorsson in de spits. Sightorsson en Matavs samen gaat nooit gebeuren Ajaxfan en Ajax kan het ook nooit betalen. Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar Sigthorsson had ik allang genoemd voordat de circus rondom hem ging draaien en hij is de ideale spits voor Ajax.
Wat aangaat El Hamdaoui was het wel duidelijk dat dit ging gebeuren. We moeten natuurlijk niet vergeten dat El Hamdaoui een goeie spits is en hij heeft het in het Ajax-shirt ook meermalen laten zien. Onder het Ajax van Frank de Boer word er totaal anders gespeeld dan onder Jol en het spel van El Hammie past gewoon niet in het systeem van nu, heel simpel! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 11:29 schreef nora het volgende:Matavz wordt toch wel een beetje overschat heeft er 15 ingeschopt maar daar waren vele intikkers bij dus 7 miljoen uitgeven aan een vraagteken dan is het volgens mij verstandiger om misschien 3-4 miljoen uit te geven aan Sigthorsson die volgens mij op het zelfde niveau zit als Matavz dan heb je Castillon en de Jong als standin en ik wil ook pleite voor het behoud van de Zeeuw wat volgens mij de enige rechter middenvelder is bij Ajax ,ik las dat wij een overvloed hebben aan goede middenvelders maar wie is na de Zeeuw de rechtermiddenvelder alleen maar de Jong en die vind ik beslist minder als de Zeeuw ,dan heb je Anita en Enoh dat zijn verdedigende/controlerende middenvelders en Eriksen en Jansen zijn links georienteerd en Lodeiro en Sereno zijn nummers 10 dus op rechts zit je helemaal niet dik in middenvelders dus de Zeeuw moet blijven . Het is mij niet helemaal duidelijk op wat voor positie Sereno kan spelen, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:04 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Als hij niet zo'n moeilijk karakter had gehad, stond hij nog steeds in de spits bij ons AJAX en was van verkoop geen enkele sprake... Als hij in het Ajax-systeem had gepast neem je zijn karakter voor lief en had ie gewoon in de spits gestaan. Bovendien word het allemaal opgeblazen met zijn karakter. Stel voor dat hij de ideale spits was geweest en er 30 had ingetrapt...had ie een geweldige persoonlijkheid... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef freakie het volgende:Ik hoor ook alleen sigtorson.. Waardeloos. Ik denk dat ajax eerst eens in t buitenland moet kijken.. Daar haal je een sigtorson voor 3 a 4 mil.. Nu moet je er 8 mil voor betalen.. Maar ja t zou wel aan mij liggen.. 8 miljoen??? Waar haal je dat vandaan Freakie? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:22 schreef Bergkamp het volgende:Strootman gaat naar alle waarschijnlijkheid samen met Mertens en Wijnaldum gepresenteerd worden in Eindhoven. Die hebben dan een kampioenswaardig elftal. Ajax heeft nog geen enkele zekerheid, Vertonghen v/d Wiel en Stekelenburg zullen naar mijn idee A'dam zeker gaan verlaten, de Zeeuw en Mounir zullen ook vertrekken.. We doen er allemaal heel luchtig over, maar als dit gebeurt, dan moet er nog wel wat gehaald worden anders vind ik de selectie gewoon niet goed genoeg voor de titel.. Strootman, Mertens en Wijnaldum samen? Dat lijkt me toch erg sterk Bergkamp. Mertens kost wat ik hoorde 9 miljoen en Wijnaldum 7, wie ik overigens een overschatte voetballer vind. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:11 schreef T-imothy het volgende:En @ klotheb... Pisvee gaat inderdaad niet alles investeren, die zullen waarschijnlijk 1 speler halen. Drie zal echt onhaalbaar zijn. Maar ook twente zal zeker nog wat moeten halen! Ja precies, in Eindhoven mogen ze allang blij zijn als ze 1 echte versterking kunnen halen. Ze zouden ook interesse hebben in El hammie, en terwijl ze die voor 4 miljoen wel kunnen krijgen, hebben ze dat al opgegeven. Daar is gewoon echt nauwelijks geld. Twente zou misschien wel wat moeten halen, maar als er daar niemand wordt verkocht is er daar ook geen geld: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/06/23/2544750/munsterman-wij-hebben-geen-geld-om-iets-te-doen
Daarom denk ik ook dat zelfs als Jantje vertrekt, wij wel een hele competatieve selectie hebben. Hoewel er voor Jan wel een vervanger zou moeten komen. Maar goed, Jan is verliefd op Amsterdam en Ajax, dus ik zie hem stiekem ook nog wel een jaartje blijven |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Inderdaad zou AJAX heel ernstig rekening moeten houden met een vertrek van Jan, wat ik zeer zou betreuren, absoluut een van de bepalende spelers afgelopen jaar en enorm gegroeid. Alleen wie daar een geschikte vervanger voor zou zijn komt bij mij niet zo naar boven. Voor de spitspositie kan ik me wel vinden in Sightorson, dat word wel een goeie. Ben blij met het besluit van AJAX om El Hamdaoui buiten het eerste te laten, afgelopen seizoen heeft hij genoeg onrust veroorzaakt en meende hij boven AJAX te staan, ik denk dat hij nu wel weet dat niemand boven AJAX staat, hopenlijk komt Jol hem ophalen om bij Fulham te gaan spelen. Voor het vertrek van De Zeeuw hoeven ze niet zo nodig een vervanger voor te halen, ze hebben Theo al gehaald en die speler van AJAX cape Town, dus dat zit wel goed. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Als ik het mag zeggen neem ik genoegen met Sigthorsson en Dost samen voor 6-8 miljoen.
Waarom ik dat denk?
Sigthorsson is de beweeglijke sterke spits in het hele plaatje, terwijl Dost een balvaste en kopsterke spits is in het hele plaatje.
Alle posities zijn dubbel bezet en ik ben op iedere positie tevreden, alleen de centrale verdedigers en de spits...
Welke spits? De Jong? Met alle respect is hij geen spits.. Geloof me maar. Ik hoop dat hij dalijk samen met Christian de aanvallende lijnen uit gaat zetten op het middenveld met Theo daarachter. Daarin ligt zijn kracht, niet als hulp-spits.
6-8 miljoen is niet veel toch? Voor 2 spelers die het allebei kunnen gaan maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
leuk maar onmogelijk, zou ajax deze beide heren willen hebben zul je toch eerder over een 8 a 9 miljoen euro praten, sightorson kost al rond de 5 en voor minder als 3 zal heereveen dost niet laten gaan |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste dege wat hebben sommige toch met de Jong ga is wat videos bekijken en let op het bal verlies van de Jong op het middenveld zijn beste tijd had hij op 10 achter pantalic maar daar hebben we nu het super talent Eriksen dus wat mij betreft mag de Jong weg hij is te traag en zijn handelingssnelheid komt is te matig het enige waar hij voor in aanmerking komt is als standin spits of als extra spits bij hoge ballen voor de pot meer zit er helaas niet in voor hem,ik vind de Zeeuw een klasse beter als middenvelder en Theo speelt hoofdzakelijk op links dus een middenveld met links Theo rechts de Zeeuw en in het midden Eriksen linkerspits Boerrigther centr.spits Sigortsson en rechts Sulejmanie met op de bank de Jong-Lodeiro-Sereno-Anita-Enoh-Ebicilio-Castillon-Blind. Geloof me dit is een kampioensselectie. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:34 schreef thomASS het volgende:[..] Ongelofelijk dat je aan strootman denkt. Wat the f heeft die gozer nou laten zien? Volgens mij niet zoveel. Strootman is absoluut een heel groot talent, die heeft bewezen een hoog niveau aan te kunnen. Als je dat nog niet gezien heb dan heb je niet gekeken. Vind trouwens niet dat Ajax hem hoeft te halen, volgens mij hebben we al een prima middenveld, zelfs als de Zeeuw nog vertrekt. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:50 schreef ktotheb het volgende:[..] Je meldt het alsof je daar de TD bent, maar volgens de laatste berichten is de 14 miljoen van Zoutzak slechts gedeeltelijk beschikbaar voor investeringen en de boden op strootman en mertens zijn zeer resoluut afgewezen. Ook Wijnaldum moest 7 miljoen kosten en dat vonden ze bij Twente te duur. Kan je misschien bronnen vermelden bij de info die je geeft? Volgens VI-watcher van PSV heeft de club 20 miljoen te besteden. Niet alles zal uitgegeven worden.
Ontopic: Ik vind het niet slim van Ajax. Zo verzwakt de club haar eigen onderhandelingspositie door El Hamdaoui bij voorbaat al af te schrijven en naar het 2de te verbannen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: PSV had ook 5miljoen gereserveerd voor de kampioenspremie die niet is uitgekeerd. 3 miljoen Afellay, 1 miljoen voor Koeman, 1 miljoen voor Gomes...waren prestatiebonussen die PSV destijds had afgedwongen tijdens de onderhandelingen. Je moet je dus niet fixeren op die 14 miljoen van Dzsudzsák. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik fixeer me op wat ik lees, en ik lees dat ze van die 14 miljoen maar een gedeelte kunnen investeren. Als jij ergens gelezen of gehoord hebt dat het anders zou zijn dan wat de TD van psv zegt, kom maar met de bronnen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 17:55 schreef ktotheb het volgende:Ik fixeer me op wat ik lees, en ik lees dat ze van die 14 miljoen maar een gedeelte kunnen investeren. Als jij ergens gelezen of gehoord hebt dat het anders zou zijn dan wat de TD van psv zegt, kom maar met de bronnen. Zoals ik al zei is Slegers mijn bron. Hij noemde een bedrag van 20 miljoen op VI-radio. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:02 schreef PSVMocro het volgende:[..] Zoals ik al zei is Slegers mijn bron. Hij noemde een bedrag van 20 miljoen op VI-radio. Ik heb het stuk met Slegers geluisterd en hij noemt het bedrag 20 miljoen, omdat er investeerders zijn die dat in PSV willen investeren. Daarna telt hij die 20 miljoen op bij de andere bedragen (gemeente ed) en komt hij op 80 miljoen, waarvan hij zegt dat dat los staat van het transferbudget. Oftewel, dat kunnen ze NIET investeren in spelers. |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
Zoals jullie weten ben ik reeds zeer actief bezig al laat de organisatie Ajax volgens de regels van een beursgenoteerd bedrijf niet toe om op de voorgrond te treden eer alle formaliteiten zijn geregeld. Ik zal een stukje van de sluier lichten: - ten eerste zal Frank Sigthorsson voor de spits gaan halen. - ten tweede loop ik mij op te winden over het voetbalverstand van vele van jullie: * Siem is een uitstekende voetballer die door enkele van jullie wordt verguist. Er loopt in Nederland geen speler rond die baltechnisch beter is. Hij oogt misschien niet snel maar ik kan jullie verzekeren dat zijn snelheid groter is dan het lijkt. Bovendien heeft hij een inzicht dat maar weinig spelers hem kunnen verbeteren. Daarmee wil in aangeven dat Siem een zekerheidje is voor de basis. - jullie hoeven je voor de rest geen zorgen te maken. Er zal een zeer goede selectie staan aan het eind van volgende week. Eventuele tussentijdse vertrekken (Jan) hebben we reeds achter de schermen opgelost. - ik wens jullie voor volgend jaar dan ook vast een zeer leuk seizoen dat beter qua voetbal, organisatorisch maar zeker als kijkspel zijn weerga niet zal kennen. JC |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
Ps Jammer dat Mounir qua mentaliteit niet geschikt is voor onze selectie. Zijn voetbalkwaliteiten zijn uitstekend. Om e.e.a. Even te duiden: Teambuilding is een van de belangrijkste aspecten in het betaalde voetbal. Dat wil niet zeggen dat alle spelers als makke schapen alles maar over hen heen moeten laten komen. Nee, een bommetje op zijn tijd doet wonderen om resultaat te halen. Mounir is alleen geen bommetje maar bezig met eigenbelang en dat kunnen we niet gebruiken. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:37 schreef El Salvador het volgende:Zoals jullie weten ben ik reeds zeer actief bezig al laat de organisatie Ajax volgens de regels van een beursgenoteerd bedrijf niet toe om op de voorgrond te treden eer alle formaliteiten zijn geregeld. Ik zal een stukje van de sluier lichten: - ten eerste zal Frank Sigthorsson voor de spits gaan halen. - ten tweede loop ik mij op te winden over het voetbalverstand van vele van jullie: * Siem is een uitstekende voetballer die door enkele van jullie wordt verguist. Er loopt in Nederland geen speler rond die baltechnisch beter is. Hij oogt misschien niet snel maar ik kan jullie verzekeren dat zijn snelheid groter is dan het lijkt. Bovendien heeft hij een inzicht dat maar weinig spelers hem kunnen verbeteren. Daarmee wil in aangeven dat Siem een zekerheidje is voor de basis. - jullie hoeven je voor de rest geen zorgen te maken. Er zal een zeer goede selectie staan aan het eind van volgende week. Eventuele tussentijdse vertrekken (Jan) hebben we reeds achter de schermen opgelost. - ik wens jullie voor volgend jaar dan ook vast een zeer leuk seizoen dat beter qua voetbal, organisatorisch maar zeker als kijkspel zijn weerga niet zal kennen. JC Als je dan doet alsof je El Salvador bent, zorg dan in ieder geval dat je zoals hem overkomt, op dat punt is je poging echt compleet mislukt... |
|
|
|
|
El Salvador
|
|
|
Je kunt je beter richten op de inhoud van het verhaal dan gefrustreerd te reageren BERGKAMP. |
|
|
|