BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf: El Hamdaoui niet welkom bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - zaterdag 25 juni 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:48 schreef El Salvador het volgende:
Je kunt je beter richten op de inhoud van het verhaal dan gefrustreerd te reageren BERGKAMP.
Pas in deze reactie begin je enigzins op JC te lijken
Jij windt je toch ook op over ons voetbal verstand,
laat Bergkamp zich dan ook over de jouwe frustreren :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door baco74 --
Bergkamp
 Bergkamp - zaterdag 25 juni 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Je kunt je beter richten op de inhoud van het verhaal dan gefrustreerd te reageren BERGKAMP.
En wat staat er bij jou mening dat hier niet al 100.000 keer door anderen gezegd is???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 juni 2011 - 20:17   quote  deeplink  
laat maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door Nenam_tiL --
freakie
 freakie - zaterdag 25 juni 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:59 schreef Bergkamp het volgende:

[..]

En wat staat er bij jou mening dat hier niet al 100.000 keer door anderen gezegd is???
+1 miljoen
freakie
 freakie - zaterdag 25 juni 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
-1 miljoen
baco74
 baco74 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Goh, ik dacht dat Bergkamp juist het oogappeltje van Cruijf was :)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 26 juni 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Het lijkt me handig wanneer een van beide partijen (Ajax of kamp Mounir) eens openheid van zaken gaat geven wat er nu eigenlijk speelt.
baco74
 baco74 - zondag 26 juni 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Naar elkander mischien.
Voor de buitenwacht niet.
Waarom?
Weg moet ie toch.
Lekker binnenkamers houden,
voordat er nog meer mensen in een kwaad daglicht komen te staan.
Maar ik denk als Mounir getransfereerd is dat ie zijn zegje wel zal doen
en zal waarschijnlijk op onze trainer of een medespeler afgeven.
Ik neem niet aan dat ie zelf het boetekleed aantrekt.
Benno
 Benno - zondag 26 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:46 schreef Bergkamp het volgende:

[..]

Als je dan doet alsof je El Salvador bent, zorg dan in ieder geval dat je zoals hem overkomt, op dat punt is je poging echt compleet mislukt...
Maar dat is logisch;)
Benno
 Benno - zondag 26 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:29 schreef baco74 het volgende:
Goh, ik dacht dat Bergkamp juist het oogappeltje van Cruijf was :)
Jij bent ons oogappeltje baco;)
Bierrrrrr
nora
 nora - zondag 26 juni 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Beste El Salvador als jij Siem techn de beste speler vind kijk dan nog even wat videos terug en als je dan bij je mening blijft dan weet ik in iedergeval dat ik jou stukjes niet meer hoef te lezen want dan is je voetbal techn.inzicht hopeloos voor de rest wens ik je een fijnedag.
Benno
 Benno - zondag 26 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:34 schreef nora het volgende:
Beste El Salvador als jij Siem techn de beste speler vind kijk dan nog even wat videos terug en als je dan bij je mening blijft dan weet ik in iedergeval dat ik jou stukjes niet meer hoef te lezen want dan is je voetbal techn.inzicht hopeloos voor de rest wens ik je een fijnedag.
Haha netjes nora, je bent een stylist!!
Kan ik bij jou in training?
Mensen op hun plek zetten zonder beledigen;)
baco74
 baco74 - zondag 26 juni 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:30 schreef Benno het volgende:

[..]

Jij bent ons oogappeltje baco;)
Bierrrrrr
Dank u.
Bakkie koffie maar voor mij.
Ik drink 'm in het cafe wel op.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 26 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:13 schreef baco74 het volgende:
Naar elkander mischien.
Voor de buitenwacht niet.
Waarom?
Weg moet ie toch.
Ben ik niet met je eens. Er wordt veel teveel ruimte voor suggestie gelaten... zoals het restant van jouw post al duidt.
baco74
 baco74 - zondag 26 juni 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:23 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Er wordt veel teveel ruimte voor suggestie gelaten... zoals het restant van jouw post al duidt.
Veel suggestiviteit is vervelend,
maar dat vind ik alleen bij zaken die nog van belang zijn,
Mounir & Ajax is een verhaal dat op zijn eind loopt
en doet er mijn inziens niet zoveel meer toe.
Misschien dat de waarheid, dingen naar buiten brengt
die we niet willen horen. Zit Mounir ergens anders
wanneer wij onze mening weer vormen over huidige Ajax-leden.
Dit zal dan ook weer veel ruimte voor suggesties laten.

Suggestiviteit komt voort uit roddels en nieuws van tweede hand,
dit zullen we met een zoutkorrel moeten nemen.
Dat geldt voor zowel de Telegraaf, AD, NOS, VI,...etc...etc..
tot de mening van de gemiddelde fan of eventuele buitenstaander.
Todat de persoon in kwestie zelf zijn woordje doet
of als de club het als statement naar buiten brengt,
is al het overige 'nieuws' suggestief te noemen.
Niet dat wij hier niet lekker over een onderwep mogen doorroddellen,
integendeel zelfs, daar is een forum als deze voor.
Het moet door ons echter niet allemaal te serieus genomen worden
en al zeker geen eigen leven gaan leiden.
daan 1 4
 daan 1 4 - maandag 27 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
als we strookman sigtorson en matavs en nog een speler voor de verdedging halen ( zoals graqvist)dan staat het elftal goed. je kun inderdaad ook mischien nog wel ff in het buitenland gaan kijken mischien is er wel een betere speler als matavs.
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 27 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Ik moet er niet aan denken dat El Hamdoui naar PSV gaat. El Hamdoui is bij uitstek geschikt voor het reactievoetbal dat ze spelen in Eindhoven, hij zal daar dan ook meer vrijheid krijgen om zijn eigen spel te spelen dan bij Ajax. Daarin zal hij prima gedijen en hij zal opfleuren als in zijn AZ tijd. En er lachend 20 inleggen.

De actie van Ajax om hem naar het tweede te zetten vind ik pure kapitaalsvernietiging. Je maakt hem ineens een paar mio goedkoper, ideaal moment om toe te slaan voor een club als PSV die een spits nodig heeft, maar weinig geld te besteden heeft.

Ik hoop en bid dat Jol snel actie onderneemt en El Hamdoui naar Engeland haalt.

DEZE MAN NIET AAN DE CONCURRENT VERKOPEN !
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 27 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 27 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 10:55 schreef Cyprioot het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat El Hamdoui naar PSV gaat. El Hamdoui is bij uitstek geschikt voor het reactievoetbal dat ze spelen in Eindhoven, hij zal daar dan ook meer vrijheid krijgen om zijn eigen spel te spelen dan bij Ajax. Daarin zal hij prima gedijen en hij zal opfleuren als in zijn AZ tijd. En er lachend 20 inleggen.

De actie van Ajax om hem naar het tweede te zetten vind ik pure kapitaalsvernietiging. Je maakt hem ineens een paar mio goedkoper, ideaal moment om toe te slaan voor een club als PSV die een spits nodig heeft, maar weinig geld te besteden heeft.

Ik hoop en bid dat Jol snel actie onderneemt en El Hamdoui naar Engeland haalt.

DEZE MAN NIET AAN DE CONCURRENT VERKOPEN !
Helemaal mee eens. Wilde net een soortgelijk stukje typen. Je was me net voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 09:44 schreef baco74 het volgende:
Verstandig besluit van Ajax en De Boer, al denk ik dat zij dit Mounir al eerder hebben medegedeeld.
Misschien kan ie toch bij het Fulham van Martin Jol terecht,iedereen blij.
Neemt niet weg dat wij nog steeds geen spits van 'Ajax-kwaliteit' in huis hebben.
In De Jong ziet De Boer (en vele) meer een middenvelder,
Cvitanich heeeft het verschil nog niet kunnen maken,
Sorero zal er niet gelijk staan en heeft nog steeds geen werk-vergunning.
Laat ik zeggen we zitten niet royaal in de spitsen.
Wel lees ik net dat Ajax het bod aan AZ betreffend Sighthorsson verhoogt heeft.
Word dus afwachten,maar dit zal als het aan mij ligt, Ajax' laatste bod zijn.
In een interview zei de Boer dat Ajax en AZ op een paar kleine details al rond zijn met Sigthorsson en verwacht dat het wel goed komt. Ik hoop dat het waar is. Mijn bron is wel slecht, want het was bij de kapper.. ;)

Idd handig dat ze Hamlap dit hebben laten weten, dan zal Hamlap ook eerder akkoord gaan met een andere club nu hij toch weet dat er geen toekomst meer voor hem is, zoalng het maar geen PSV is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:24 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klinkt logisch! Sigthorsson gaat komen, dat kan bijna niet meer missen.. Dan hebben we sigthorsson en Castillon voor de spits (tel ik cvitanic niet mee) is inderdaad weinig..
Ik denk dat het wel prima is, je hebt ook nog Siem de Jong die daar kan spelen en idd hebben we Cvitanic ook nog.
Ik vind dat we niet meer spitsen moeten kopen, laten we eerst van cvitanic en Hamlap afkomen en dan hebben we op zich nog steeds 3 spitsen (Sigthorsson, Castillon en Siem)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Strootman, Mertens en Wijnaldum samen? Dat lijkt me toch erg sterk Bergkamp. Mertens kost wat ik hoorde 9 miljoen en Wijnaldum 7, wie ik overigens een overschatte voetballer vind.
Ik geloof dat ze 9m voor Strootman wilde hebben en 7 voor Mertens? Wat het dan ook mocht zijn PSV moet 15 of 16m betalen om beiden te krijgen, ze hebben nu 10m geboden met kwantumkorting gaat Utrecht waarschijnlijk akkoord met 12,5m voor beiden en dan is al hun geld alweer op. Die idd overschatte wijnaldum komt niet neem ik aan, want waar halen ze dat geld vandaan? Verkoop Bakkal en Engelaar? Nou ja, ik baal alleen als ze Mertens toevoegen aan de selectie
JOOD
 JOOD - maandag 27 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 10:46 schreef daan 1 4 het volgende:
als we strookman sigtorson en matavs en nog een speler voor de verdedging halen ( zoals graqvist)dan staat het elftal goed. je kun inderdaad ook mischien nog wel ff in het buitenland gaan kijken mischien is er wel een betere speler als matavs.
Kijk! Jij snapt t :)

Alleen Strootman is niet nodig. 2 goede spitsen en een goede verdediger met ervaring...

CL waardig

Anders sta je daar zonder vervanger van Jan, met Siem in de spits en 2 blessures.. Dan ben je gewoon uitgespeeld hoor in de CL
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Strootman, Mertens en Wijnaldum samen? Dat lijkt me toch erg sterk Bergkamp. Mertens kost wat ik hoorde 9 miljoen en Wijnaldum 7, wie ik overigens een overschatte voetballer vind.
PSV heeft 14 miljoen binnen voor Dsudzak. Wijnaldum willen ze 5 voor hebben, Mertens en Strootman samen moeten volgens Utrecht 10 kosten... Samen dus 15 miljoen, ik denk dat dit uiteindelijk wel door zal gaan..
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 27 juni 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:04 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV heeft 14 miljoen binnen voor Dsudzak. Wijnaldum willen ze 5 voor hebben, Mertens en Strootman samen moeten volgens Utrecht 10 kosten... Samen dus 15 miljoen, ik denk dat dit uiteindelijk wel door zal gaan..
Volgens mij hebben ze dan nog steeds geen centrumspits, dus zou ik dit geen logisch beleid vinden.

Strootman ken ik niet als voetballer, maar lijkt wel een beetje gehyped te worden na 1 goede oefeninterland die hij alleen maar mocht meedoen bij gratie van een hoop afzeggingen.

Mertens is een uitstekende aankoop voor PSV, zou ik graag bij Ajax zien ipv Ebicilio, Wijnaldum mogen ze hebben, dat vind ik meer een zaalvoetballer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:07 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dan nog steeds geen centrumspits, dus zou ik dit geen logisch beleid vinden.

...

Mertens is een uitstekende aankoop voor PSV, zou ik graag bij Ajax zien ipv Ebicilio, Wijnaldum mogen ze hebben, dat vind ik meer een zaalvoetballer.
Eens met alinea 1 en 3. Ik had Mertens ook graag zien komen.
ktotheb
 ktotheb - maandag 27 juni 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

PSV heeft 10 miljoen geboden op beide utrecht spelers samen, maar dat bod is zeer resoluut afgewezen, ze willen minimaal 14 miljoen. Daarnaast hebben ze inderdaad eerst nog een spits nodig.
JOOD
 JOOD - maandag 27 juni 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee, psv had een bod gedaan van 10 miljoen voor Mertens en Strootman. Dit bod heeft Utrecht afgeslagen, omdat ze 9 voor Strootman en 7 of 8 voor Mertens willen hebben.

Booy geeft aan dat psv alleen geintreseerd is in het duo van utrecht.

Psv heeft echt geen geld dus zal het allemaal niet heel hard doorgaan. Ik denk dat ze dalijk met 1 speler een overeenkomst hebben en dat zal Wijnaldum worden denk ik. Wel een toegevoegde waarde voor psv trouwens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door JOOD --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 27 juni 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Is tie nog niet dood die geiteneuker?
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:43 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nee, psv had een bod gedaan van 10 miljoen voor Mertens en Strootman. Dit bod heeft Utrecht afgeslagen, omdat ze 9 voor Strootman en 7 of 8 voor Mertens willen hebben.

Booy geeft aan dat psv alleen geintreseerd is in het duo van utrecht.

Psv heeft echt geen geld dus zal het allemaal niet heel hard doorgaan. Ik denk dat ze dalijk met 1 speler een overeenkomst hebben en dat zal Wijnaldum worden denk ik. Wel een toegevoegde waarde voor psv trouwens..
Psv heeft een bod van 8 miljoen gedaan, Utrecht wil 12 hebben, hierdoor lijkt het uit te gaan komen op zo'n 10 miljoen..
thomASS
 thomASS - maandag 27 juni 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Psv had 10 Miljoen geboden. 2e bod was 12 en Utrecht wilt rond de 14 miljoen euro.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 16:58 schreef thomASS het volgende:
Psv had 10 Miljoen geboden. 2e bod was 12 en Utrecht wilt rond de 14 miljoen euro.
u gaat niet door voor de wasmachine
thomASS
 thomASS - maandag 27 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

u gaat niet door voor de wasmachine
Klopt wel wat ik zeg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 08:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Het lijkt me handig wanneer een van beide partijen (Ajax of kamp Mounir) eens openheid van zaken gaat geven wat er nu eigenlijk speelt.
Ik denk niet dat je dat ooit krijgt te horen, maar dat is volgens mij ook niet nodig. Men is duidelijk naar Mounir toe en hij weet nu dat als er een club komt die de gevraagde transfersom betaald hij eerder zal moeten happen, tenzij hij graag in Jong Ajax wil blijven spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Dit klopt helemaal! Vanavond gaan ze verder praten over het bod van 12m. Ik vrees dat dit goed gaat komen en PSV 2 spelers voor 13m gaat meenemen, waarvan ik nog steeds baal is dat Mertens er een van is die dan naar PSV gaat :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:10 schreef thomASS het volgende:

[..]

Klopt wel wat ik zeg.
In de wandelgangen wordt toch echt anders gesproken, maar goed, als jij het beter weet en denkt dat het niet doorgaat is het mij prima..
thomASS
 thomASS - maandag 27 juni 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

In de wandelgangen wordt toch echt anders gesproken, maar goed, als jij het beter weet en denkt dat het niet doorgaat is het mij prima..
Haha in de wandelgangen. Mij maakt het niet uit of het door gaat of niet. Strootman stelt niks voor maar daar en tegen mertens is wel een goede.
BRW
 BRW - maandag 27 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Dan is hun geld wel op. Doedelzak ging voor 14 miljoen naar Anzhi..
alibabba
 alibabba - maandag 27 juni 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan funest worden voor Psv. Het is gokken maar als het met deze selectie niet presteert? Hangen ze in de prijzen..
joduh
 joduh - maandag 27 juni 2011 - 17:55   quote  deeplink  
interesseert mijn geen ene fuck waar el hammie heengaat eigenlijk man...als ie maar oprot ...en mag ook naar pisvee toe van mij man...wij hebben geen concurenten namelijk........wij worden met de winterstop al kampioen man...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is wat er in de wandelgangen van de VI wordt gesproken.

"Nadat eerder al een Eindhovens bod van tien miljoen euro werd afgewezen, is nu ook de tweede poging van tafel geveegd. PSV zou volgens Voetbal International ongeveer twaalf miljoen euro hebben geboden op het tweetal in totaal. FC Utrecht wil veel meer geld zien, terwijl PSV niet met al te veel miljoenen wil smijten. Zo zouden de Eindhovenaren proberen een percentage bij doorverkoop willen afdwingen, maar daar willen de Domstedelingen niet aan."
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

"Nadat eerder al een Eindhovens bod van tien miljoen euro werd afgewezen, is nu ook de tweede poging van tafel geveegd. PSV zou volgens Voetbal International ongeveer twaalf miljoen euro hebben geboden op het tweetal in totaal. FC Utrecht wil veel meer geld zien, terwijl PSV niet met al te veel miljoenen wil smijten. Zo zouden de Eindhovenaren proberen een percentage bij doorverkoop willen afdwingen, maar daar willen de Domstedelingen niet aan."
En de VI heeft zo vaak gelijk op transfernieuws gebied??
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 27 juni 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Godverdomme ik heb schijt aan psv we moeten niet naar psv kijken Tyf up met die lui

P.S Ik ben terug van mijn werkreis naar malawi
alibabba
 alibabba - maandag 27 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:55 schreef joduh het volgende:
interesseert mijn geen ene fuck waar el hammie heengaat eigenlijk man...als ie maar oprot ...en mag ook naar pisvee toe van mij man...wij hebben geen concurenten namelijk........wij worden met de winterstop al kampioen man...
Dan is te koud om een feestje te vieren Joduh ;-)
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 27 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
VRAAG:

Weet Iemand of de Afscheidswedstrijd van Van Der Sar op Eredivisie Live of ergens anders op tv te volgen is?!

Dank je!
joduh
 joduh - maandag 27 juni 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:36 schreef ThreeStars het volgende:
Godverdomme ik heb schijt aan psv we moeten niet naar psv kijken Tyf up met die lui

P.S Ik ben terug van mijn werkreis naar malawi
waar the fuck ligt malawi???dichtbij duckstad ofzow man????
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 27 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Bron AD
"PSV verhoogt bod op Mertens en Strootman
PSV heeft het bod op de FC Utrecht-spelers Dries Mertens en Kevin Strootman verhoogd van tien naar twaalf miljoen euro. FC Utrecht heeft ook dit bod afgewezen. De club liet al eerder weten dat het 16 miljoen euro verlangt voor de twee middenvelders. Vanmiddag gaan beide partijen weer om de tafel."

Ik geloof nooit dat p$v 16 miljoen gaan en kunnen betalen. Ik hoop dat Utrecht zich aan dit bedrag houd.
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 27 juni 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:14 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahaha nee man het ligt bij Mozambique naast ervan en ligt in Afrika bij je vrienden :)

Maar gelukkig ben ik terug man daar wat hoeren geneukt voor een fles whiskey
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En de VI heeft zo vaak gelijk op transfernieuws gebied??
Tja, ze hebben net zo vaak gelijk als al die andere nep sites, maar ik heb het op meerdere sites gelezen dat PSV 10m had geboden en nu 2m hoger zijn gegaan. Waar heb jij die 8m dan vandaan?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:14 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf: El Hamdaoui niet welkom bij Ajax

0.0067601