BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf: El Hamdaoui niet welkom bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:00 schreef ThreeStars het volgende:

[..]

Hahaha nee man het ligt bij Mozambique naast ervan en ligt in Afrika bij je vrienden :)

Maar gelukkig ben ik terug man daar wat hoeren geneukt voor een fles whiskey
HAhaha, stelletje maloten zijn jullie ook.. whahaha. Ga je wel een testje doen?
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja, ze hebben net zo vaak gelijk als al die andere nep sites, maar ik heb het op meerdere sites gelezen dat PSV 10m had geboden en nu 2m hoger zijn gegaan. Waar heb jij die 8m dan vandaan?
Dat weet ik gewoon.
joduh
 joduh - maandag 27 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:00 schreef ThreeStars het volgende:

[..]

Hahaha nee man het ligt bij Mozambique naast ervan en ligt in Afrika bij je vrienden :)

Maar gelukkig ben ik terug man daar wat hoeren geneukt voor een fles whiskey
hahah mooi is dat he????toch wel de goedkope whiskey hoop ik?????;-)ik heb ze vaak voor pantys op de knien gekregen man.....nam een weekendtas vol met pantys mee......whahahaahah;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 27 juni 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik gewoon.
Op TV heb ik een interview met Booij gezien waarin hij zei dat ze 9m alleen voor Strootman wilden hebben en dat alle andere aanbiedingen een lachertje zou zijn. Kan me niet voor stellen dat 8m serieus genomen zou worden als ze voor dat bedrag ook Mertens erbij willen hebben. Volgens AD is het bod verhoogt naar bijna 13m. Ik neem aan dat zal kloppen. Ook omdat het redelijk in de buurt komt van wat Utrecht echt wilde hebben. We zullen het wel merken.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Op TV heb ik een interview met Booij gezien waarin hij zei dat ze 9m alleen voor Strootman wilden hebben en dat alle andere aanbiedingen een lachertje zou zijn. Kan me niet voor stellen dat 8m serieus genomen zou worden als ze voor dat bedrag ook Mertens erbij willen hebben. Volgens AD is het bod verhoogt naar bijna 13m. Ik neem aan dat zal kloppen. Ook omdat het redelijk in de buurt komt van wat Utrecht echt wilde hebben. We zullen het wel merken.
Je zal waarschijnlijk helemaal niks merken, al wordt er naar buiten toe een bedrag genoemd, we zullen niet weten wat er precies betaald wordt, kijk maar naar Ajax, we dachten allemaal dat Sneijder Ibra, Huntelaar maar ook Suarez meer geld hadden opgebracht dan ze uiteindelijk gedaan hebben. Overal zitten diverse constructies achter.

Maar goed, daar ging in eerste instantie de discussie niet over, zoals het er naar uitziet gaan Strootman, Mertens en Wijnaldum wel gepresenteerd worden bij de lampies, en daarmee verschaffen zij zichzelf wel een kampioenwaardig elftal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 juni 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zal waarschijnlijk helemaal niks merken, al wordt er naar buiten toe een bedrag genoemd, we zullen niet weten wat er precies betaald wordt, kijk maar naar Ajax, we dachten allemaal dat Sneijder Ibra, Huntelaar maar ook Suarez meer geld hadden opgebracht dan ze uiteindelijk gedaan hebben. Overal zitten diverse constructies achter.

Maar goed, daar ging in eerste instantie de discussie niet over, zoals het er naar uitziet gaan Strootman, Mertens en Wijnaldum wel gepresenteerd worden bij de lampies, en daarmee verschaffen zij zichzelf wel een kampioenwaardig elftal.
Van huntelaar was het al bekend dat het 22m was en tot 2013 1m erbij zou komen voor elk jaar dat Real de kwartfinale van de CL zou halen.
Suarez is 22m met 4,5m extra als Suarez 50 competitie wedstrijden zou spelen.
Ibra was maar 17m als ik het goed heb. Maar je heb gelijk het is heel lastig om te weten wat de extra voorwaarden zijn. Ik weet ook niet wat waar is van het bod en doorverkoop voorwaarden etc.
Als ze komen, dan PSV heeft idd wel weer een kampioenswaardig elftal, ook al hebben ze (nog) niemand aangekocht voor de spits positie.

idd ging het hier niet over, Denk toch dat het verstandig is van Ajax om Hamlap bij jong Ajax te laten spelen, dan zegt hij eerder ja tegen een club die hem wil hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 01:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Van huntelaar was het al bekend dat het 22m was en tot 2013 1m erbij zou komen voor elk jaar dat Real de kwartfinale van de CL zou halen.
Suarez is 22m met 4,5m extra als Suarez 50 competitie wedstrijden zou spelen.
Ibra was maar 17m als ik het goed heb. Maar je heb gelijk het is heel lastig om te weten wat de extra voorwaarden zijn. Ik weet ook niet wat waar is van het bod en doorverkoop voorwaarden etc.
Als ze komen, dan PSV heeft idd wel weer een kampioenswaardig elftal, ook al hebben ze (nog) niemand aangekocht voor de spits positie.

idd ging het hier niet over, Denk toch dat het verstandig is van Ajax om Hamlap bij jong Ajax te laten spelen, dan zegt hij eerder ja tegen een club die hem wil hebben.
Ajax heeft voor Huntelaar tot nu toe slechts 18 miljoen euro gehad, bij Ajax denkt men nog recht te hebben op zo'n 6 miljoen terwijl Madrid denkt alles betaald te hebben. En dat is 1 voorbeeld, waar er nog veel meer van zijn..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 07:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft voor Huntelaar tot nu toe slechts 18 miljoen euro gehad, bij Ajax denkt men nog recht te hebben op zo'n 6 miljoen terwijl Madrid denkt alles betaald te hebben. En dat is 1 voorbeeld, waar er nog veel meer van zijn..
Hoe kom je daarbij dat Ajax slechts 18m heeft gehad? V/d Boog zei laatst nog dat vele verhalen onzin waren en dat Real gewoon betaald zoals overeengekomen was, hij deed destijds deze uitspraak omdat er zoveel onzin werd geschreven. Dit jaar heeft Ajax voor het eerst 1m gehad van het variabele deel, omdat Real de kwartfinale heeft gehaald. Er staat volegns Ajax nog 2m open voor de aankomende 2 jaar.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij dat Ajax slechts 18m heeft gehad? V/d Boog zei laatst nog dat vele verhalen onzin waren en dat Real gewoon betaald zoals overeengekomen was, hij deed destijds deze uitspraak omdat er zoveel onzin werd geschreven. Dit jaar heeft Ajax voor het eerst 1m gehad van het variabele deel, omdat Real de kwartfinale heeft gehaald. Er staat volegns Ajax nog 2m open voor de aankomende 2 jaar.
wat is de bijnaam van v/d Boog???

wat ik poste is 200% zeker waar.
royboy
 royboy - dinsdag 28 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
ik denk dat ajax eerst de spitsen op peil moet brengen de zeeuw gaat niet weg vertongen vdw en stekelenburg ook niet dus verdedigers en middenvelders zat en qua spitsen hebben we niet veel dus daar moet je op gaan versterken en daar is sightorson een goede optie voor hij heeft het afgelopen seizoen laten zien dat hij goed kan voetballen ik zie in hem de echte nummer 9 voor ons clubje
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 juni 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

wat is de bijnaam van v/d Boog???

wat ik poste is 200% zeker waar.
Bron? Daarbij als dat waar is en Ajax contractueel nog geld zou krijgen van Real en dat niet krijgt, dan kunnen ze naar de Fifa stappen. Aangezien ze dit niet hebben gedaan denk ik niet dat je gelijk hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door Ajax we love you --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 28 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Mounir El Hamdaoui heeft zelf ook bij Ajax aangegeven dat hij geen toekomst meer ziet in Amsterdam. Dat meldde trainer Frank de Boer vandaag. De spits kreeg onlangs een brief op de deurmat waarin stond dat hij zich volgende maand bij Jong Ajax moet melden.

'Hij gaf zelf ook aan dat hij weg wil en dat leek mij wel een goed idee', zei De Boer dinsdag met een knipoog. Coach en speler lagen vorig seizoen meerdere keren met elkaar overhoop. 'Hij past niet in mijn plaatje. Als er een club voor hem komt, mag hij weg.'

De Rotterdammer heeft nog een doorlopend contract bij Ajax. 'Ik gun hem het allerbeste en als hij naar PSV wil, dan moet hij dat doen', reageerde De Boer op de geruchten over een overgang naar Eindhoven.

Achter de brief, waarin vermeld werd dat El Hamdaoui zich voorlopig bij Jong Ajax moet melden, moet volgens De Boer niets gezocht worden. 'Er is niks gebeurd. We hebben met elkaar gesproken en naar aanleiding van dat gesprek heeft Ajax hem de brief gestuurd.'

Bron AD.

Dit is iets wat de Boer moet zeggen, om zich geloofwaardig te houden. Ik denk alleen dat hij dit meent. Ik denk dat hij ook hoopt dat El Hammie niet naar p$v gaat, maar naar de Spurs ofzo. Ook de Boer weet wel dat P$v het systeem speelt wat ligt bij El Hammie. Garantie voor minstens 20 doelpunten.

Maar goed de Boer kan ook niet zeggen "El hammie mag/moet weg, maar hij mag niet naar p$v". Dus goed gedaan Frank.
freakie
 freakie - dinsdag 28 juni 2011 - 15:45   quote  deeplink  
haha er is geen garantie op doelpunten voor hammie.. Hij heeft een kut seizoen gedraaid. Er is wel kans dat iedereen in rol van hem gaat spelen maar el ham naar psv is denk ik niet wat psv gaat helpen en waar psv t geld voor heeft..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 28 juni 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:45 schreef freakie het volgende:
haha er is geen garantie op doelpunten voor hammie.. Hij heeft een kut seizoen gedraaid. Er is wel kans dat iedereen in rol van hem gaat spelen maar el ham naar psv is denk ik niet wat psv gaat helpen en waar psv t geld voor heeft..
Alleen El Hammie niet, maar ze zijn toch bezig met Strootman en Mertens. Bij P$v krijgt hij een veel vrijere rol als bij Ajax en dat ligt hem gewoon beter.
Tsja en dan dat geld.... Ik weet het niet, ik denk dat p$v misschien iets meer uit gaat geven dan gewenst. Maar ze moeten wel. Met alleen El Hammie komen ze er niet, ze moeten op elke linie een speler er bij hebben, willen ze mee doen voor het kampioenschap (en de CL miljoenen)
freakie
 freakie - dinsdag 28 juni 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ze hebben geen geld.. Ze zijn gesteund door de gemeente omdat ze t anders wel konden schudden.. Als psv daar aankopen van doet dan wordt het een groot nederlands probleem..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 28 juni 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Als je strootman, mertens en el ham haalt ben je minimaal 15 mil kwijt..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 28 juni 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:57 schreef freakie het volgende:
Als je strootman, mertens en el ham haalt ben je minimaal 15 mil kwijt..
Als je daarentegen CL gaat halen win je min. 10 miljoen. Anders doe je nergens voor mee en moet psv vrezen voor EL
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 28 juni 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:56 schreef freakie het volgende:
Ze hebben geen geld.. Ze zijn gesteund door de gemeente omdat ze t anders wel konden schudden.. Als psv daar aankopen van doet dan wordt het een groot nederlands probleem..
Ze hebben Doedelzak en Affelay verkocht (totaal 14 + 4 miljoen)
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 13:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Bron? Daarbij als dat waar is en Ajax contractueel nog geld zou krijgen van Real en dat niet krijgt, dan kunnen ze naar de Fifa stappen. Aangezien ze dit niet hebben gedaan denk ik niet dat je gelijk hebt.
Diezelfde bron waardoor ik hier diverse personen al kon vertellen dat Jol in gesprek was met Ajax zonder dat daar in de pers ook maar een woord over gerept wer, en diezelfde bron waardoor diverse personen hier al wisten van het aantrekken van Mounir voordat de media dit wist. En zo nog een aantal voorbeelden.

je mag het forum wel even doorspitten, ik heb namelijk al eens uitgelegd hoe dat zit, en heb niet de behoefte om jou ditzelfde uit te leggen.

Jij hebt toch een eigen bedrijf of bent een of andere hotshot bij een toffe firma, dan weet jij net zo goed als ik dat er in grote ingewikkelde contracten vaak dingen verborgen zitten die niet iedere advocaat ziet en die dus niet voor iedereen duidelijk zijn.
thomASS
 thomASS - dinsdag 28 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Als een advocaat dat niet ziet dan moet hij maar een andere baan zoeken. Dikke stierenstront wat je dus lult.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:44 schreef thomASS het volgende:
Als een advocaat dat niet ziet dan moet hij maar een andere baan zoeken. Dikke stierenstront wat je dus lult.
Hey, en daarom is de een ook beter in zijn vak de een ander...

Ik denk dat dit contracten zijn waarvan jij de eerste 5 letters niet eens kan lezen, zie dus niet inwaarom je wel denkt erover te kunnen oordelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit contracten zijn waarvan jij de eerste 5 letters niet eens kan lezen, zie dus niet inwaarom je wel denkt erover te kunnen oordelen.
Antwoordt toch even normaal man, lees gewoon eerst een wat hij echt schrijft. Die antwoorden van jou roepen gewoon om reacties.
thomASS
 thomASS - dinsdag 28 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik een advocaat? Gelukkig ben jij wel een advocaat. Misschien heb ik je nog wel is een keer nodig. ;)
En laten we nou niet gaan praten wat ik wel of niet kan volgens jou. Want "winnen" zal je niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door thomASS --
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 28 juni 2011 - 17:09   quote  deeplink  
oh nee he, volgens mij komt er weer een rel aan
thomASS
 thomASS - dinsdag 28 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Het was de afgelopen dagen idd erg lekker rustig en vriendelijk. Hoe zou dat nou toch komen..
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 28 juni 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Antwoordt toch even normaal man, lees gewoon eerst een wat hij echt schrijft. Die antwoorden van jou roepen gewoon om reacties.
hij heeft het over stierenstront lullen, echte inhoud! Het moet bijna wel dat jullie het leuk vinden want elke mogelijkheidheid wordt aangegrepen om te rellen. Dat geld voor iedereen die telkens bij die rellen betrokken zijn.
thomASS
 thomASS - dinsdag 28 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
:p was bullshit wel goed geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door thomASS --
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

En onze "heilige heer" voelt zich weer geroepen zich ermee te bemoeien??
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je leest blijkbaar z'n laatste zin niet??
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op tuesday 28 june 2011 - 17:07 schreef thomASS het volgende:

[..]

Ben ik een advocaat? Gelukkig ben jij wel een advocaat. Misschien heb ik je nog wel is een keer nodig. ;)
En laten we nou niet gaan praten wat ik wel of niet kan volgens jou. Want "winnen" zal je niet.
Nee ik ben helemaal geen advocaat, maar mijn vrouwtje zit in haar laatste jaar op de rug in Groningen en is dat dadelijk wel, natuurlijk weet zei nog lang niet alles, maar wel veel, en contracten is zo'n beetje het moeilijkste op het gebied van rechten wat er is, zeker gezien het feit dat dit ook nog eens over de grens gaat en dus niet in ieders moedertaal geschreven is..

Wie heeft het trouwens over iets winnen?? Jij begint hier met moddergooien he.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:41 schreef thomASS het volgende:
:p was bullshit wel goed geweest.
Volgens mij snap je prima wat hij bedoeld, je lokt er zelf iets mee uit om het daarna direct te veroordelen. Hypocriet noemt men dat ook wel..
thomASS
 thomASS - dinsdag 28 juni 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij snap je prima wat hij bedoeld, je lokt er zelf iets mee uit om het daarna direct te veroordelen. Hypocriet noemt men dat ook wel..
Ik veroordeel helemaal niks. Bullshit zal wel als normaal gezien worden en stierenstront niet. Want waarschijnlijk had hij er dan niks over gezegd.

quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik ben helemaal geen advocaat, maar mijn vrouwtje zit in haar laatste jaar op de rug in Groningen en is dat dadelijk wel, natuurlijk weet zei nog lang niet alles, maar wel veel, en contracten is zo'n beetje het moeilijkste op het gebied van rechten wat er is, zeker gezien het feit dat dit ook nog eens over de grens gaat en dus niet in ieders moedertaal geschreven is..

Wie heeft het trouwens over iets winnen?? Jij begint hier met moddergooien he.
Winnen had ik daarom ook tussen aanhalings tekens. Iig leuk voor je vrouw, gaat ze vieze pedo's verdedigen of fiscaal, civiel, burgelijkrecht etc?

remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:08 schreef thomASS het volgende:

[..]

Ik veroordeel helemaal niks. Bullshit zal wel als normaal gezien worden en stierenstront niet.

[..]

Winnen had ik daarom ook tussen aanhalings tekens. Iig leuk voor je vrouw, gaat ze vieze pedo's verdedigen of ander soort recht?
Je lokt iets uit met die reactie, en dat weet je zelf donders goed, doe dus aub niet alsof je neus bloed, het gaat helemaal niet om de woorden maar wat je ermee wil zeggen.

Mijn vrouwtje weet nog niet helemaal precies wat ze wil, maar wat jij noemt zal niet gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door remco k --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 28 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:56 schreef freakie het volgende:
Ik hoorde net dat het rond was met Utrecht. Oja en de gemeente heeft zijn goedkeuring gegeven wbt. de deal met psv. Zal wijnaldum en/of El Hammie wel snel volgen.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 28 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
dan wordt psv nog best goed! Grootste concurrent volgend jaar! Al blijft hun verdediging niet erg sterk.
freakie
 freakie - dinsdag 28 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Ja als dat zo is dan is t heel triest.. Dan hebben ze gewoon de gemeente als investeerder.. Das gewoon een en al triest.. dit zou eens met ajax moeten gebeuren.. Van ajax worden er aandelen gekocht door de gemeente en ajax kan lekker spelers kopen.. Maar ik ben er niet van overtuigd dat psv er dan ook veel beter mee word..
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:19 schreef freakie het volgende:
Ja als dat zo is dan is t heel triest.. Dan hebben ze gewoon de gemeente als investeerder.. Das gewoon een en al triest.. dit zou eens met ajax moeten gebeuren.. Van ajax worden er aandelen gekocht door de gemeente en ajax kan lekker spelers kopen.. Maar ik ben er niet van overtuigd dat psv er dan ook veel beter mee word..
Er mag van dat geld geen enkele stuiver in spelers worden gestopt Freaky, wat daar gebeurd is gewoon goed voor het NL voetbal en de NL eredivisie zal er niet veel last van hebben..
freakie
 freakie - woensdag 29 juni 2011 - 08:14   quote  deeplink  
Ja denk zeg je.. Waar kopen ze het dan van?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 29 juni 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:14 schreef freakie het volgende:
Ja denk zeg je.. Waar kopen ze het dan van?
Dat heb ik je al eerder gepost ze hebben doedelzak en affelay verkocht samen € 14+ € 4= €18 miljoen
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 29 juni 2011 - 08:58   quote  deeplink  
En geloof me ze zijn nog niet klaar met kopen. En inderdaad dit wordt niet gedaan van het gemeentegeld. Hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 29 juni 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 08:58 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
En geloof me ze zijn nog niet klaar met kopen. En inderdaad dit wordt niet gedaan van het gemeentegeld. Hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt.
Ik geloof niks van die afspraken, volg het allemaal ook een beetje. Woon momenteel in 040 voor mijn studie. Maar ze hebben in Eindhoven gewoon een constructie bedacht dat het zo moet lijken dat er geen belastingelden bij gemoeid zijn.

Verder denk ik ook dat ze nog niet uitgekocht zijn, wij moeten in ieder geval die spits binnenhalen! Psv heeft er ook nog een nodig..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:18 schreef Boilesen het volgende:

[..]

hij heeft het over stierenstront lullen, echte inhoud! Het moet bijna wel dat jullie het leuk vinden want elke mogelijkheidheid wordt aangegrepen om te rellen. Dat geld voor iedereen die telkens bij die rellen betrokken zijn.
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:10 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik hoorde net dat het rond was met Utrecht. Oja en de gemeente heeft zijn goedkeuring gegeven wbt. de deal met psv. Zal wijnaldum en/of El Hammie wel snel volgen.
Ja, ze hebben aardig wat centjes uitgegeven. Ik denk ook dat Hamlap uiteindelijk ook naar hun gaat komen, toch hoop ik dat hij naar het buitenland gaat ipv PSV.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 29 juni 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:13 schreef Boilesen het volgende:
dan wordt psv nog best goed! Grootste concurrent volgend jaar! Al blijft hun verdediging niet erg sterk.
Ze hebben in mijn ogen idd weer een waardig elftal voor het kampioenschap.
freakie
 freakie - woensdag 29 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Heel toevalling kan je geen elftal kopen.. Dus ik geloof daar dus niks van ajax we love you!;)
Stanley
 Stanley - vrijdag 01 juli 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Dit topic is eigenlijk al uitgemolken en heb enige tijd terug zelf ook een topic gestart over El Huftaoui...

Maar nu Jol aangeeft hem niet te halen. En ook PSV aangeeft dit niet te zullen doen, kan er maar 1 conclusie worden getrokken.

Mounir je bent gewoon een tering tyfus takken jong!

HOewel je fantastisch kan voetballen ben je door een ieder uitgekotst en hoop ik dat je je contract moet uitzitten en je cariere als een nachtkaars uit zal gaan...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 01 juli 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:35 schreef Stanley het volgende:
Dit topic is eigenlijk al uitgemolken en heb enige tijd terug zelf ook een topic gestart over El Huftaoui...

Maar nu Jol aangeeft hem niet te halen. En ook PSV aangeeft dit niet te zullen doen, kan er maar 1 conclusie worden getrokken.

HOewel je fantastisch kan voetballen ben je door een ieder uitgekotst en hoop ik dat je je contract moet uitzitten en je cariere als een nachtkaars uit zal gaan...
Nou ik niet, ik hoop dat de Boer en El Hammie samen tot inkeer komen en dat El Hammie onze nummer 9 gaat worden. Ik ben overtuigd van zijn klasse, en ondanks dat het een eikel is hoop ik dat hij blijft (maar dan wel in de basis)
Overigens Mido en Ibrahimovicz waren ook geen gemakkelijke jongens.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:35 schreef Stanley het volgende:

Hahah beetje gefrustreerd Stanley?
Ik hoop niet dat hij zijn contract uitzit, kost veel te veel geld, wil geen stuiver meer aan hem uitgeven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 01 juli 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:40 schreef freakie het volgende:
Heel toevalling kan je geen elftal kopen.. Dus ik geloof daar dus niks van ajax we love you!;)
Hehehe, nee dat klopt idd.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 01 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Jol laat weer eens van zich horen:

Jol baalde van het 'gezeik' bij Ajax
Laatste update: 1 juli 2011 14:04 info .AMSTERDAM - Martin Jol was de continue tegenstand binnen Ajax beu. Om die reden vertrok de Scheveninger eind vorig jaar na amper anderhalf seizoen uit de Arena.

Foto: ProShots "Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club. Ik was het gezeik zat", zegt de coach in NRC Handelsblad.

De 55-jarige Jol wilde met zijn vertrek de 'spirit en de rust laten terugkeren'. De oefenmeester, sinds vorige maand bij Fulham in dienst, denkt dat dat is gelukt.

Toch beseft hij nu dat hij het niet goed kon doen bij Ajax. "Aan het slot zag ik Ooijer, Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: die Jol is niet goed."

El Hamdaoui

Ook de manier waarop Mounir El Hamdaoui in ongenade viel bij Frank de Boer deed Jol pijn.

"De manier waarop hij is behandeld, is typisch Nederlands. Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed."

--------------------------------------

Wie o wie heeft de tijd en energie om al zijn beweringen onderuit te halen?

Volgens mij was Lindgren onder Jol regelmatig basisspeler, en zaten zowel Ooijer als Oleguer op de bank.

Volgens mij was het toch echt Jol die mensen als Atouba, Tainio en Mido naar Amsterdam haalde, waarom zeuren om Janssen?

Volgens mij speelde Ajax toch echt kick&rush voetbal, het is niet zo gek dat El Hamdaoui het dan beter deed, aangezien voetballen in een voetballend en combinerend elftal heel iets anders is. En al helemaal voor het middenveld en de aanval.

Hij lijkt wel een klein blaag die met jaloezie langs de zijlijn heeft moeten toekijken, hoe Ajax kampioen werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Booya4Afca --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telegraaf: El Hamdaoui niet welkom bij Ajax

0.0148561