|
|
remco k
|
|
|
Jol is gek geworden man.
Ooijer Lidgren en Olequer op de bank op het einde??
Lindgren is nog geen 26 op dat moment.....
Die gast is echt compleet getikt.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:22 schreef Booya4Afca het volgende:Jol laat weer eens van zich horen: Jol baalde van het 'gezeik' bij Ajax Laatste update: 1 juli 2011 14:04 info .AMSTERDAM - Martin Jol was de continue tegenstand binnen Ajax beu. Om die reden vertrok de Scheveninger eind vorig jaar na amper anderhalf seizoen uit de Arena. Foto: ProShots "Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club. Ik was het gezeik zat", zegt de coach in NRC Handelsblad. De 55-jarige Jol wilde met zijn vertrek de 'spirit en de rust laten terugkeren'. De oefenmeester, sinds vorige maand bij Fulham in dienst, denkt dat dat is gelukt. Toch beseft hij nu dat hij het niet goed kon doen bij Ajax. "Aan het slot zag ik Ooijer, Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: die Jol is niet goed." El Hamdaoui Ook de manier waarop Mounir El Hamdaoui in ongenade viel bij Frank de Boer deed Jol pijn. "De manier waarop hij is behandeld, is typisch Nederlands. Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed." -------------------------------------- Wie o wie heeft de tijd en energie om al zijn beweringen onderuit te halen? Volgens mij was Lindgren onder Jol regelmatig basisspeler, en zaten zowel Ooijer als Oleguer op de bank. Volgens mij was het toch echt Jol die mensen als Atouba, Tainio en Mido naar Amsterdam haalde, waarom zeuren om Janssen? Volgens mij speelde Ajax toch echt kick&rush voetbal, het is niet zo gek dat El Hamdaoui het dan beter deed, aangezien voetballen in een voetballend en combinerend elftal heel iets anders is. En al helemaal voor het middenveld en de aanval. Hij lijkt wel een klein blaag die met jaloezie langs de zijlijn heeft moeten toekijken, hoe Ajax kampioen werd. Wat ik van jol vond.Hij nam altijd spelers mij waar die al eerder mee samen heeft gewerkt. Opzich wel goed maar het zijn allemaal oude spelers waar niks is van gekomen. Want hoeveel wedstrijden heeft Atouba en Tainio gespeeld dan? Frank de boer werkt met de jeugd. Ik denk dat onder jol ebecilio en ozbiliz nooit in het eerste hadden gespeeld dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 10:42 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahah beetje gefrustreerd Stanley? Ik hoop niet dat hij zijn contract uitzit, kost veel te veel geld, wil geen stuiver meer aan hem uitgeven. Hahaha sorry Awly, maar ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan die gast... Wellicht dat mijn woordenkeus iets te enthousiast was, sorry hiervoor ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:46 schreef Stanley het volgende:[..] Hahaha sorry Awly, maar ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan die gast... Wellicht dat mijn woordenkeus iets te enthousiast was, sorry hiervoor ;-) sorry sorry sorry sorry sorry sorry |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
FUCK EL HAMDOEI! Laat die teringlijer zo snel mogelijk oprotten uit Amsterdam. Flikker hem in een rubberbootje de Noordzee op, geef hem een duwtje en als hij ver genoeg op zee is schiet je het rubberbootje lek. Moet hij eindelijk eens werken voor zijn centen! Luie flikker dat het er is!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:FUCK EL HAMDOEI! Laat die teringlijer zo snel mogelijk oprotten uit Amsterdam. Flikker hem in een rubberbootje de Noordzee op, geef hem een duwtje en als hij ver genoeg op zee is schiet je het rubberbootje lek. Moet hij eindelijk eens werken voor zijn centen! Luie flikker dat het er is!! praat eens normaal man homo....hij is wel ajacied he? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja en??? Voor mij is hij niet meer dan een kansloos figuur die zo snel mogelijk weg moet en wat jij vind kan me geen ene reet schelen! |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Stiekem hoop ik dat El Hamdaoui blijft, zich verzoend met De Boer, topscorer wordt van de Eredivisie + Champions League en volgend seizoen naar Manchester City verkast voor 30 miljoen euro! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stiekem hoop ik dat Messi aangeeft bij Barcelona dat hij graag naar Ajax wil en dat Barcelona dan zegt "ga maar jongen, veel plezier in Amsterdam" |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kunnen ze nu exelsior aangeeft el hammie wel te willen hebben.. Niet beter el ham verhuren? Is denk ik voor elke partij veel en veel beter.. El ham kan zich weer eens goed in de kijker spelen.. en dan zou ajax er meer voor kunnen vangen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:47 schreef freakie het volgende:Kunnen ze nu exelsior aangeeft el hammie wel te willen hebben.. Niet beter el ham verhuren? Is denk ik voor elke partij veel en veel beter.. El ham kan zich weer eens goed in de kijker spelen.. en dan zou ajax er meer voor kunnen vangen.. Hebben die geld dan? :P
Edit: Ow wacht, je zei verhuren? :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:47 schreef freakie het volgende:Kunnen ze nu exelsior aangeeft el hammie wel te willen hebben.. Niet beter el ham verhuren? Is denk ik voor elke partij veel en veel beter.. El ham kan zich weer eens goed in de kijker spelen.. en dan zou ajax er meer voor kunnen vangen.. We schieten niets op met het verhuren van El Hamdaoui, aangezien we dan nog steeds salaris kwijt zijn. En dat wilt men juist voorkomen, door hem te verkopen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vraag me af of we daar niks mee opschieten.. Je kan altijd wachten op een club die hem wil kopen.. Maar aan het einde van de transferperiode moet je hem toch ergens kwijt.. Dus als hij niet verkocht word kan je hem verhuren.. En een klein gedeelte kan exelsior dan overnemen van zijn salaris.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja ik zei verhuren;) Exelsior zou vast wel een klein bedrag aansalaris kunnen betalen en dan verhuur je hem een jaar... Kan je daarna kijken of er clubs komen.. Als ze deze zomerstop niet komen dan he;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
optiefen met die kutmarokaan of niet freakie???? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja inderdaad.. En het maakt me geen reet uit of ze hem verhuren of verkopen.. Als hij onze club dit jaar maar niet verziekt..
Edit: zeg jij het maar op die manier voor mij man;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:31 schreef freakie het volgende:[..] Ja inderdaad.. En het maakt me geen reet uit of ze hem verhuren of verkopen.. Als hij onze club dit jaar maar niet verziekt.. Edit: zeg jij het maar op die manier voor mij man;) Hij wil nu dus gewoon bij het tweede van Ajax blijven voetballen:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8790
Ik neem aan dat hij het zegt om Ajax een beetje te dwingen hem voor een prikkie te laten gaan. Maar als hij daadwerkelijk zijn dikke salaris gaat verdienen bij Jong Ajax is dat wel enorm balen voor Ajax. Kost een hoop geld en je krijgt er niets voor terug. Moeten ze hem dan toch maar in de echte uitverkoop gooien? Ik vind het wel weer tekenend voor de persoon El Hamdoui, hij wil gewoon zijn salaris trekken, verder niks. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dood aan die kamelenneuker! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: my man!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: El Hammie your man???? Pfffffff.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:03 schreef ktotheb het volgende:[..] Hij wil nu dus gewoon bij het tweede van Ajax blijven voetballen: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8790Ik neem aan dat hij het zegt om Ajax een beetje te dwingen hem voor een prikkie te laten gaan. Maar als hij daadwerkelijk zijn dikke salaris gaat verdienen bij Jong Ajax is dat wel enorm balen voor Ajax. Kost een hoop geld en je krijgt er niets voor terug. Moeten ze hem dan toch maar in de echte uitverkoop gooien? Ik vind het wel weer tekenend voor de persoon El Hamdoui, hij wil gewoon zijn salaris trekken, verder niks. En logisch.. Als ik ergens zoveel geld zou kunnen verdienen zou ik dat ook doen.. Hij zegt het naar zijn zin te hebben in jong ajax.. Dat wil niet zeggen dat hij dit wil.. Hij wil het liefst weg en verdient dan 2,5 mil en gaat dan lekker spelen.. Maar je kan wel kijken naar clubs zoals exelsior en verhuur hem dan en kijk dan wat exelsior voor hem kan betalen aan salaris.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:54 schreef freakie het volgende:[..] En logisch.. Als ik ergens zoveel geld zou kunnen verdienen zou ik dat ook doen.. Hij zegt het naar zijn zin te hebben in jong ajax.. Dat wil niet zeggen dat hij dit wil.. Hij wil het liefst weg en verdient dan 2,5 mil en gaat dan lekker spelen.. Maar je kan wel kijken naar clubs zoals exelsior en verhuur hem dan en kijk dan wat exelsior voor hem kan betalen aan salaris.. Dan betalen we nog 90% van zijn salaris, dus daar schieten we in feiten weinig mee op. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 08:47 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Dan betalen we nog 90% van zijn salaris, dus daar schieten we in feiten weinig mee op. Echt? Als hij niet verkocht word dan betalen we maar 90% en hij speelt daar wedstrijden en misschien verkoop je hem dan wel na dat jaartje.. Dat is dus 10% salaris winst.. Dus 170 duizend en misschien als hij goed gaat presteren wel nog zo'n 5 miljoen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 19:35 schreef Breijan het volgende:Stiekem hoop ik dat El Hamdaoui blijft, zich verzoend met De Boer, topscorer wordt van de Eredivisie + Champions League en volgend seizoen naar Manchester City verkast voor 30 miljoen euro! Heb jij paddo's gegeten? |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Daar heb je lang over na moeten denken ;-) Nee, geen paddo's.
Ik vind het zonde dat er 5 miljoen is uitgegeven en dat het ondanks een aardige start van El Hamdaoui zo gelopen is. Wat je ook van de man mag vinden, het is een goede spits en ondanks alle akkefietjes toch 19 goaltjes gemaakt, waarvan enkele zeer mooie en belangrijke.
Veel mensen zien in Sightorsson al een volwaardige spits, maar het verleden leert dat aangekochte spitsen het vaak erg moeilijk hebben in Amsterdam. Ook Ibrahimovic had geen vlekkeloos eerste jaar. Bovendien is van alle genoemde namen (Bulykin, Matavz, Dost)er geen een beter dan El Hamdaoui.
Nogmaals zijn gedrag was zeker niet ok. Maar eerder hebben Hiddink en Davids al een goed voorbeeld gegeven. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 17:08 schreef Breijan het volgende:[..] Daar heb je lang over na moeten denken ;-) Nee, geen paddo's. Ik vind het zonde dat er 5 miljoen is uitgegeven en dat het ondanks een aardige start van El Hamdaoui zo gelopen is. Wat je ook van de man mag vinden, het is een goede spits en ondanks alle akkefietjes toch 19 goaltjes gemaakt, waarvan enkele zeer mooie en belangrijke. Veel mensen zien in Sightorsson al een volwaardige spits, maar het verleden leert dat aangekochte spitsen het vaak erg moeilijk hebben in Amsterdam. Ook Ibrahimovic had geen vlekkeloos eerste jaar. Bovendien is van alle genoemde namen (Bulykin, Matavz, Dost)er geen een beter dan El Hamdaoui. Nogmaals zijn gedrag was zeker niet ok. Maar eerder hebben Hiddink en Davids al een goed voorbeeld gegeven. Ja ik geef toe dat hij wel heel veel kwaliteiten heeft. Hij past alleen niet goed in het huidige spelletje van Ajax, dat is gewoon jammer. Misschien dat de Boer hem alsnog erbij gaat halen als 2de spits, mocht hij niet weg zijn na de transfer deadline. Al denk ik van niet. Ik hoop niet dat hij naar een nederlandse club gaat, verder maakt het me niet uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 17:08 schreef Breijan het volgende:[..] Daar heb je lang over na moeten denken ;-) Nee, geen paddo's. Ik vind het zonde dat er 5 miljoen is uitgegeven en dat het ondanks een aardige start van El Hamdaoui zo gelopen is. Wat je ook van de man mag vinden, het is een goede spits en ondanks alle akkefietjes toch 19 goaltjes gemaakt, waarvan enkele zeer mooie en belangrijke. Veel mensen zien in Sightorsson al een volwaardige spits, maar het verleden leert dat aangekochte spitsen het vaak erg moeilijk hebben in Amsterdam. Ook Ibrahimovic had geen vlekkeloos eerste jaar. Bovendien is van alle genoemde namen (Bulykin, Matavz, Dost)er geen een beter dan El Hamdaoui. Nogmaals zijn gedrag was zeker niet ok. Maar eerder hebben Hiddink en Davids al een goed voorbeeld gegeven. 13 goals. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Europese competities 3 goals Beker 3 goals Competitie 13 goals
Denk dat hij zo aan die 19 goals is gekomen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:54 schreef freakie het volgende:[..] En logisch.. Als ik ergens zoveel geld zou kunnen verdienen zou ik dat ook doen.. Hij zegt het naar zijn zin te hebben in jong ajax.. Dat wil niet zeggen dat hij dit wil.. Hij wil het liefst weg en verdient dan 2,5 mil en gaat dan lekker spelen.. Maar je kan wel kijken naar clubs zoals exelsior en verhuur hem dan en kijk dan wat exelsior voor hem kan betalen aan salaris.. eens bogarde deed het ook zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 19:13 schreef PSVMocro het volgende:[..] Europese competities 3 goals Beker 3 goals Competitie 13 goals Denk dat hij zo aan die 19 goals is gekomen. Ok, ik dacht dat ie het over de ED had.. |
|
|
|