|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'McClaren wil El Ahmadi naar Engeland halen' (FR12.nl)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Karim El Ahmadi speelt komend seizoen wellicht in de Engelse Championship. Steve McClaren, oud-trainer van FC Twente, wil de middenvelder naar zijn huidige club Nottingham Forest halen, zo weet TC/Tubantia te melden.
Zowel El Ahmadi als McClaren heeft een FC Twente verleden. Beide personen werkten overigens nog nooit eerder samen. De Engelse hoofdtrainer hoopt dit jaar met Forest te promoveren naar de Premier League. De 26-jarige middenvelder moet de club daar mede met zijn voetbalkwalitetien naartoe brengen.
Het is uitgesloten dat El Ahmadi nog voor Feyenoord zal uitkomen, zo gaf de Marrokaan eerder al tegenover hetzelfde medium aan. 'Ik ben te duur', was de korte conclusie die El Ahmadi trok. De voetballer die 63 competitiewedstrijden voor Feyenoord speelde, zal zondag wel aanwezig zijn bij de eerste training van Feyenoord. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Maar voor hoeveel is de vraag? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2 miljoen is doen! Salarisbevrijdend! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Dat hij weggaat is sowieso nice, elke euro is meegenomen denk maar gezien zijn potentie is 3 miljoen wel een goede richtlijn denk? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:31 schreef Royaal het volgende:Dat hij weggaat is sowieso nice, elke euro is meegenomen denk maar gezien zijn potentie is 3 miljoen wel een goede richtlijn denk? voor een speler die net een jaar in de woestijn heeft gezeten? ik help het je hopen.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: faxen is zó 2005.... |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Een mooi strikje eromheen, en uitzwaaien. hopelijk 2 a 3 mijloen. Martin doe je best en sleep er wat moois uit. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Mkrabby Martijn Krabbendam Een tussenpersoon heeft zich namens Nottingham Forest gemeld bij #Feyenoord voor Karim El Ahmadi, maar club neemt interesse nog niet serieus |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Jammer gaat daar de sterren van de hemel spelen Feyenoord komt er wel achter wat ze laten gaan.
Been gaat zich dan achter zijn oren krabben.
Hij gaat daar laten zien wat ie kan. Feyenoord heeft hem dit seizoen nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door fer1971 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: ik zeg 3!! hij heeft in totaal al zeker 8 tot 9 gekost!! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: is wel in proportie, één hele goed wedstrijd tegen PSV |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Bitchfight tussen henk en henkie haha |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
bron is aankoopsom + salaris |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb 'm al gewonnen, ben dan ook de hetero he. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Zal mooi zijn voor beide partijen. Heeft al lang genoeg geduurd. El Ahmadi wil spelen en feyenoord wil financieel van hem af. win/win toch? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: oei...onder de gordel henk :) ben ook pas 18 jaar getrouwd he , die 82 jaar van jou moet ik nog zien te halen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:07 schreef henkie1969 het volgende:[..] oei...onder de gordel henk :) ben ook pas 18 jaar getrouwd he , die 82 jaar van jou moet ik nog zien te halen :) Hee henkie, geinig, ben ook 18 jaar getrouwd. 18 juni 1993. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:07 schreef henkie1969 het volgende:[..] oei...onder de gordel henk :) ben ook pas 18 jaar getrouwd he , die 82 jaar van jou moet ik nog zien te halen :) oei haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja Q, jij wilde die bitchfight, maar gaan duo henkie & henk natuurlijk meteen neutraliseren. Jij ook 18 jaar getrouwd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja Q, jij wilde die bitchfight, maar gaan duo henkie & henk natuurlijk meteen neutraliseren. Jij ook 18 jaar getrouwd? Haha nee dat niet maar 4 jaar getrouwd 14 jaar samen is al een hele beproeving haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah...Ook een mooi aantal. Zijn we dus allemaal 82. Alleen henkie weet het nog niet, hehehehehe. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:Mwah...Ook een mooi aantal. Zijn we dus allemaal 82. Alleen henkie weet het nog niet, hehehehehe. hehehehehe |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:46 schreef The Q het volgende:[..] Haha nee dat niet maar 4 jaar getrouwd 14 jaar samen is al een hele beproeving haha Dat geloof ik graag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Ik ken hem een beetje. Vraag maar eens naar z'n buurman |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Leuk. Maar goed dat jullie geen buren zijn.... |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Nee want dan had mijn hond die SNAVEL al lang in stukken gebeten. Mijn hond (Igor) haat SNAVELS haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 15:07 schreef rob010 het volgende:Een mooi strikje eromheen, en uitzwaaien. hopelijk 2 a 3 miljoen. Martin doe je best en sleep er wat moois uit. 2 of 3 miljoen is niks bijzonders voor engelse clubs, maar ff afwachten wat Martin er evt uit gaat slepen als er serieuze interesse is |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou financieel goed zijn voor Feyenoord, maar sportief ??? |
|
|
|