BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door FR-Henk --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
+1000
Royaal
 Royaal - zaterdag 25 juni 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens dat het te ver gaat, er is veel mis binnen de BVO maar het zelf zeuren over het wel toestaan van de fakkels is een beetje zielig inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
volledig mee eens Henk!
gladdeharry
 gladdeharry - zaterdag 25 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Helemaal mee eens!
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 25 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
Henk, jongen ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt wel of die lui alleen maar rotzooi willen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juni 2011 - 15:54   quote  deeplink  
hier nog een!!
Ze zijn hun eigen revolutie begonnen en naar alle supporters word niet meer geluisterd!
Ik heb mijn seizoenskaart nog niet betaald en ik ga dit ook niet doen zolang Feyenoord 1 groot wespennest is!!!
rob010
 rob010 - zaterdag 25 juni 2011 - 16:01   quote  deeplink  
Henk, volledig mee eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 15:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
hier nog een!!
Ze zijn hun eigen revolutie begonnen en naar alle supporters word niet meer geluisterd!
Ik heb mijn seizoenskaart nog niet betaald en ik ga dit ook niet doen zolang Feyenoord 1 groot wespennest is!!!
gewoon betalen joh, ik denk dat de vg binnenkort nog weleens flink op zn bakkes gaat.
Royaal
 Royaal - zaterdag 25 juni 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 16:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gewoon betalen joh, ik denk dat de vg binnenkort nog weleens flink op zn bakkes gaat.
ik wens het niet maar die weg die zijn ingeslagen is inderdaad niet de juiste, je kan eigenlijk alleen maar fouten gaan maken en dan ben je in 1 klap alle "macht" kwijt. vertrouwen heb je niet snel, maar het is wel snel weg
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Je heb helemaal gelijk Henk, het zijn debielen die 'namens' de supporters het woord voeren! En al is het voor die supporters dan zijn het er maar zo'n 200.
En wat dan met die andere ruim 40.000 die elke thuis wedstrijd in de kuip zitten en dan nog die andere honderdduizenden en misschien wel miljoenen supporters in de rest van het land?? Als er een directie is die moet opstappen in het wel van de FSV en VG
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Helemaal mee eens .... ik heb ze dit ook persoonlijk laten weten en mijn lidmaatschap van FSV opgezegd.
Die 200 personen die er waren is geen representatief beeld van alle supporters.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 18:01 schreef henkie1969 het volgende:
Helemaal mee eens .... ik heb ze dit ook persoonlijk laten weten en mijn lidmaatschap van FSV opgezegd.
Die 200 personen die er waren is geen representatief beeld van alle supporters.
Goeie daad naamgenoot.
FSV moet eerst maar eens bij zinnen komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door FR-Henk --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 25 juni 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Jullie hebben voor een groot deel gelijk, maar.......waar rook is is ook vuur. Want bekijk het nu eens van de andere kant: wij hebben als supporters het (m.i. veel te lage) bedrag van € 1.000.000 bij elkaar geschraapt. Ja geschraapt, want ik weet dat er in sommige huishoudens problemen zijn geweest omdat moeder de vrouw, en misschien terecht vond,dat ze een bepaald bedrag niet kon missen. Wat is er met dit geld gebeurd? Wat is er mee gedaan? Kan iemand mij zeggen waar die ruim 7 ton van de sponsorloterij is gebleven. Supporters geven geld van een misschien wel karig loon, Koevermans ziet zijn salaris met vele procenten stijgen. Vind het niet gek dat mensen dit zát zijn. Nogmaals, de manier waarop het allemaal gaat verdient geen schoonheidsprijs, maar daar is ook dit bestuur mede schuldig aan. Ze laten niets van zich horen wat ook inderdaad een bewijs van minachting richting de hondstrouwe supporters is. Wel vind ik ook dat FSG en VG hun beweringen hard moeten maken. Nee, ik ben geen lid van de FSV en sympathiseer ook niet echt met de VG, ik probeer dit gewoon realistisch te bekijken. En persoonlijk ben ik van mijn dat Gudde nou niet qua uitstraling het ideale gezicht van Feijenoord is. We hebben wat dat betreft wel andere voorzitters gehad. Wel blijf ik er bij dat Pim Hofland een man naar mijn hart is, maar hij is erg vriendelijk, misschien wel te netjes voor de slangenkuil die betaald voetbal heet.
oy1974
 oy1974 - zaterdag 25 juni 2011 - 19:26   quote  deeplink  
HULDE, alleen maar stemming makerij ... En doen overkomen dat alles wat de varkenoord groep verzind maar ff door gevoerd moet worden binnen feyenoord.

Te triest voor woorden. Kritiek mag en is soms goed. Dit slaat door.
gladdeharry
 gladdeharry - zaterdag 25 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Misschien zouden we eens kunnen beginnen met het sturen van een mail naar de SvF om te laten weten wat we ervan vinden. En inderdaad het opzeggen van het lidmaatschap.
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Legioen is Feijnoord.
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 19:42   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4635/reactie-varkenoordgroep-op-aantijgingen-in-het-ad.html
Royaal
 Royaal - zaterdag 25 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
hahahaha pffff
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
Jij hebt geen bewijs gezin !!!!! ??????????
43 miljoen schuld..genoeg ?
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Och gut, de pro Feyenoord hoe vul ik mijn zakken ten koste van de club, sympatisanten reageren weer eens.
De Vg zijn er maar 200. Ze zullen binnenkort wel op hun bek gaan.
Echt lachen met jullie.
We zullen wel zien wie de langste adem heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:56 schreef F.L.E het volgende:
Och gut, de pro Feyenoord hoe vul ik mijn zakken ten koste van de club, sympatisanten reageren weer eens.
De Vg zijn er maar 200. Ze zullen binnenkort wel op hun bek gaan.
Echt lachen met jullie.
We zullen wel zien wie de langste adem heeft.
Och gut, de anti-feyenoord hoe haal ik met ongenuanceerde publicaties mijn club onderuit-sympatisant reageert ook.
De Vg zullen er meer dan 200 hebben. En doe zien de club straks op z'n bek gaan.
Echt lachen met de Vg.
We zullen wel zien waar de echte smeerlappen zitten.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 25 juni 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Ze gaan, naar verluidt, volgende week weer met elkaar in gesprek. Misschien verstandig om af te wachten wat daaruit komt en dan pas weer commentaar geven, of je nu pro of contra bent
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:51 schreef prins het volgende:

[..]

Jij hebt geen bewijs gezin !!!!! ??????????
43 miljoen schuld..genoeg ?
Ga jij es effe goed lezen waar ik het over heb. Tweede zin, 1e regel.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Och gut, de anti-feyenoord hoe haal ik met ongenuanceerde publicaties mijn club onderuit-sympatisant reageert ook.
De Vg zullen er meer dan 200 hebben. En doe zien de club straks op z'n bek gaan.
Echt lachen met de Vg.
We zullen wel zien waar de echte smeerlappen zitten.
Hier.
Verstand
 Verstand - zaterdag 25 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Kappen die gasten van VG + FSV.
Als er iemand de club kapot maakt zijn het die gasten wel.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:15 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hier.
exact die post ja.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
N.a.v. deze Vg-reactie:
Zal wel blind en doof zijn: het document op zichzelf (autodeal Toyota) zegt me niets, het geluidsfragment is onbeluisterbaar, aangaande erbij beschreven quote daaruit. Oftewel: ik hoor het niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door FR-Henk --
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:16 schreef Verstand het volgende:
Helemaal mee eens. Kappen die gasten van VG + FSV.
Als er iemand de club kapot maakt zijn het die gasten wel.
geen verstand
Verstand
 Verstand - zaterdag 25 juni 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:25 schreef prins het volgende:

[..]

geen verstand
En jij weet van de prins geen kwaad?
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

exact die post ja.
Ja jij hebt de waarheid in pacht. En zoals je in een latere reactie schrijft ben je inderdaad blind.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

N.a.v. deze Vg-reactie:
Zal wel blind en doof zijn: het document op zichzelf (autodeal Toyota) zegt me niets, het geluidsfragment is onbeluisterbaar, aangaande erbij beschreven quote daaruit. Oftewel: ik hoor het niet.
ben aan 1 oor doof maar ik haal het er ook niet uit hoor....
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:27 schreef Verstand het volgende:

[..]

En jij weet van de prins geen kwaad?
Nee het feyenoord bestuur en RvC.
Verstand
 Verstand - zaterdag 25 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Het probleem is dat als je het hardste roept, je ook gehoord wordt.
Misschien wordt het tijd om in opstand te komen tegen de FSV en VG door spandoeken tegen hen te maken of iets dergelijks. Dat in de media duidelijk wordt dat de meerderheid niet achter de FSV en VG staat.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Het enige wat FSV en VG hebben behaald is dat de supporters nu ook al met elkaar ruzie hebben. Dus een zeer slechte zaak. Ik dien een motie van wantrouwen tegen de FSV en VG in....
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:31 schreef Verstand het volgende:
Het probleem is dat als je het hardste roept, je ook gehoord wordt.
Misschien wordt het tijd om in opstand te komen tegen de FSV en VG door spandoeken tegen hen te maken of iets dergelijks. Dat in de media duidelijk wordt dat de meerderheid niet achter de FSV en VG staat.
haaa..wie gaat betalen voor spandoek ? Gudde ?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:38 schreef prins het volgende:

[..]

haaa..wie gaat betalen voor spandoek ? Gudde ?
ik zie liever 40.000 kleine spandoeken tegen FSV en VG dan 1 hele grote :)
Verstand
 Verstand - zaterdag 25 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:38 schreef prins het volgende:

[..]

haaa..wie gaat betalen voor spandoek ? Gudde ?
Dit antwoord typeert aanhangers van VG en FSV. Speculatief en suggestief en pure propagana.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:40 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik zie liever 40.000 kleine spandoeken tegen FSV en VG dan 1 hele grote :)
In jouw belevingswereld worden het er dan toch 39.800.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
ik zie die 200 niet komen .... dus 40.000 :)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
eens, de VG is t laatste wat we op dit moment nodig hebben.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:43 schreef henkie1969 het volgende:
ik zie die 200 niet komen .... dus 40.000 :)
Ik ben er altijd. En waar bazeer jij op dat de overige suporters tegen de Vg en FSV zijn?
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 25 juni 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
eens, de VG is t laatste wat we op dit moment nodig hebben.
True. Hierboven post iemand ook over supportersnijd onderling, ook true. Het wordt tijd dat die lui die zichzelf tot messias in 200-voud uitgeroepen hebben kappen met die onzin. Werd de club eerst kapot gemaakt door relschoppende idioten, doen we dat nu met 200 jihad strijders.
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:52 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik ben er altijd. En waar bazeer jij op dat de overige suporters tegen de Vg en FSV zijn?
Leve Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:55 schreef Alexmem het volgende:

[..]

True. Hierboven post iemand ook over supportersnijd onderling, ook true. Het wordt tijd dat die lui die zichzelf tot messias in 200-voud uitgeroepen hebben kappen met die onzin. Werd de club eerst kapot gemaakt door relschoppende idioten, doen we dat nu met 200 jihad strijders.
ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ikzelf zit hier niet op te wachten nee.
Het boeit me ook niet welke "feiten" ze allemaal brengen. Zo schokkend vind ik t allemaal niet.

Dus laat de mensen die dr nu zitten lekker hun klus afmaken dit jaar, want DIT JAAR MOETEN WE UIT CAT1! ER IS GEEN TIJD MEER. WE HEBBEN GEEN TIJD VOOR INGRIJPENDE VERANDERINGEN EN BESTUURLIJKE WIJZIGINGEN.

Na volgend jaar, mag alles op de schop, maar nu moet de focus zijn op 1 ding. Feyenoord -> Gezond, voor zomer 2012!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:30 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja jij hebt de waarheid in pacht. En zoals je in een latere reactie schrijft ben je inderdaad blind.
Ik heb geen waarheid in pacht. Ik ben de toonaard (verdachtmakingen) van de publicaties zat. Dit is niet chique meer. Dit helpt niemand!

Overgens: uit deze reactie van je blijkt dat je je aardig kunt meten aan het Vg en FSV nivo. Wees er gelukkig mee.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ikzelf zit hier niet op te wachten nee.
Het boeit me ook niet welke "feiten" ze allemaal brengen. Zo schokkend vind ik t allemaal niet.

Dus laat de mensen die dr nu zitten lekker hun klus afmaken dit jaar, want DIT JAAR MOETEN WE UIT CAT1! ER IS GEEN TIJD MEER. WE HEBBEN GEEN TIJD VOOR INGRIJPENDE VERANDERINGEN EN BESTUURLIJKE WIJZIGINGEN.

Na volgend jaar, mag alles op de schop, maar nu moet de focus zijn op 1 ding. Feyenoord -> Gezond, voor zomer 2012!!!!
Het is duidelijk Stylzz, dat we op 1 lijn zitten. Hier gaat het in de kern natuurlijk om. Zoals het nu gaat: alleen maar verliezers. De club voorop.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
al zou de vg inhoudelijk op alle punten gelijk hebben, dan nog is dit niet de manier. Feyenoord is aan het opklimmen uit een heel diep dal, gelukkig is het een tijdje rustig geweest maar waarom dan op deze manier en op dit moment en zo publiekelijk communiceren. (en dan druk ik me nog heel netjes uit).
Ook nu weer in deze reactie: duizenden supporters hebben vandaag..... heb je ze geteld? heb je ook geturfd hoeveel supporters het stuk in het AD met instemming hebben gelezen? ik word een beetje moe van elke dag modder gooien. GROW UP!
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:52 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik ben er altijd. En waar bazeer jij op dat de overige suporters tegen de Vg en FSV zijn?
lees het forum
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ikzelf zit hier niet op te wachten nee.
Het boeit me ook niet welke "feiten" ze allemaal brengen. Zo schokkend vind ik t allemaal niet.

Dus laat de mensen die dr nu zitten lekker hun klus afmaken dit jaar, want DIT JAAR MOETEN WE UIT CAT1! ER IS GEEN TIJD MEER. WE HEBBEN GEEN TIJD VOOR INGRIJPENDE VERANDERINGEN EN BESTUURLIJKE WIJZIGINGEN.

Na volgend jaar, mag alles op de schop, maar nu moet de focus zijn op 1 ding. Feyenoord -> Gezond, voor zomer 2012!!!!
eens en amen !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!









0.0090930