BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het is duidelijk Stylzz, dat we op 1 lijn zitten. Hier gaat het in de kern natuurlijk om. Zoals het nu gaat: alleen maar verliezers. De club voorop.
helemaal correct.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Ik ben vóór fakkels! Tegen gejank!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben vóór fakkels! Tegen gejank!
dat ook.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb geen waarheid in pacht. Ik ben de toonaard (verdachtmakingen) van de publicaties zat. Dit is niet chique meer. Dit helpt niemand!

Overgens: uit deze reactie van je blijkt dat je je aardig kunt meten aan het Vg en FSV nivo. Wees er gelukkig mee.
Ik vind hoe onze club stelselmatig naar de afgrond is gebracht niet chique meer. Ik ben pas gelukkig als de hele zichzelfverreikende kliek uit het maasgebouw is verdwenen.
En een echt antwoord geven op de vraag waarop jij bazeert dat er maar 200 personen zijn die de Vg en FSV steunen krijg ik niet.
En was ik het roerend met je eens geweest had het nivo niet uitgemaakt,toch.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Fakkels en Vg/FSV interesseren me niet. Als ik er maar geen last van heb.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:16 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

lees het forum
Zo, de misschien 25 verschillende personen die hier reageren zijn representatief voor de gehele achterban.
Ik zou ook kunnen stellen lees LN, of lees FR12 of lees de overige website's
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juni 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Vind het geen onweerlegbaar bewijs wat hier door de VG getoond wordt. Het fragment is zo goed als onverstaanbaar en bovendien is volkomen onduidelijk of het ook daadwerkelijk Mark Koevermans is.

In die brief wordt inderdaad 200k aan sponsorderving genoemd. Maar nog afgezien van het punt of deze brief 'echt' is, is dit onvolledige informatie. Het zou bijvoorbeeld heel goed kunnen dat die sponsorderving voor lief wordt genomen omdat die andere deal dat bedrag ruimschoots vergoed (al dan niet op korte termijn).

Als dit het enige bewijsstuk is dan maakt de VG zich belachelijk en de FSV moet zich helemaal schamen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:25 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik vind hoe onze club stelselmatig naar de afgrond is gebracht niet chique meer. Ik ben pas gelukkig als de hele zichzelfverreikende kliek uit het maasgebouw is verdwenen.
En een echt antwoord geven op de vraag waarop jij bazeert dat er maar 200 personen zijn die de Vg en FSV steunen krijg ik niet.
En was ik het roerend met je eens geweest had het nivo niet uitgemaakt,toch.
Ik heb het nooit over 200 mensen gehad. Kijk even de posts terug. Denk dat je met een andere poster verwart, henkie1969.
Al waren het er 200.000. Maakt voor mij niets uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 19:56 schreef F.L.E het volgende:
Och gut, de pro Feyenoord hoe vul ik mijn zakken ten koste van de club, sympatisanten reageren weer eens.
De Vg zijn er maar 200. Ze zullen binnenkort wel op hun bek gaan.
Echt lachen met jullie.
We zullen wel zien wie de langste adem heeft.
lekker normale reactie.

Ik zie hier bijna niemand die de directie en de rvc de hand boven het hoofd houdt. Maar dat je kritiek hebt op Feyenoord betekend niet automatisch dat je de VG en de FSV steund. En dat geldt andersom net zo goed.

De meeste stonden naar mijn inschatting niet negatief tegenover de VG (in eerste instantie), maar nadat de VG zich herhaaldelijk van zo'n slechte kant laat zien is veel steun verdampt.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het nooit over 200 mensen gehad. Kijk even de posts terug. Denk dat je met een andere poster verwart, henkie1969.
Al waren het er 200.000. Maakt voor mij niets uit.
alle henkies over 1 kam scheren .... schandalig he :)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:33 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

alle henkies over 1 kam scheren .... schandalig he :)
We maken ze helemaal gek....hehehehe.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind het geen onweerlegbaar bewijs wat hier door de VG getoond wordt. Het fragment is zo goed als onverstaanbaar en bovendien is volkomen onduidelijk of het ook daadwerkelijk Mark Koevermans is.

In die brief wordt inderdaad 200k aan sponsorderving genoemd. Maar nog afgezien van het punt of deze brief 'echt' is, is dit onvolledige informatie. Het zou bijvoorbeeld heel goed kunnen dat die sponsorderving voor lief wordt genomen omdat die andere deal dat bedrag ruimschoots vergoed (al dan niet op korte termijn).

Als dit het enige bewijsstuk is dan maakt de VG zich belachelijk en de FSV moet zich helemaal schamen.
Als je alles wat Feyenoord publiceerd als waarheid aanneemt en wat de VG en FSV publiceren niet is de discussie natuurlijk snel klaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:35 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als je alles wat Feyenoord publiceerd als waarheid aanneemt en wat de VG en FSV publiceren niet is de discussie natuurlijk snel klaar.
Ben jij nou zelf blij zoals beide partijen (BVO en FSV/Vg) op dit moment tegen elkaar tekeer gaan?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:35 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als je alles wat Feyenoord publiceerd als waarheid aanneemt en wat de VG en FSV publiceren niet is de discussie natuurlijk snel klaar.
zolang de VG en FSV alleen maar roepen dat iedereen weg moet zonder met namen te komen van mensen die het dan volgens hen wel zouden moeten doen, plus het feit dat er nou niet zoveel schokkende dingen in staan, zijn de mensen van FSV en VG nou niet echt betrouwbaar nee.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:38 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zolang de VG en FSV alleen maar roepen dat iedereen weg moet zonder met namen te komen van mensen die het dan volgens hen wel zouden moeten doen, plus het feit dat er nou niet zoveel schokkende dingen in staan, zijn de mensen van FSV en VG nou niet echt betrouwbaar nee.
Gut, en een bestuur wat de schuld in 3 jaar laat oplopen tot43 miljoen en alleen door een "geizelings actie"van hun grootste schuldeiser en bankroet kan voorkomen wel?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Gut, en een bestuur wat de schuld in 3 jaar laat oplopen tot43 miljoen en alleen door een "geizelings actie"van hun grootste schuldeiser en bankroet kan voorkomen wel?
hebben die helden van jou dan voor NU dan wel een oplossing dan? die lees ik namelijk nergens. Ik vind het prima dat ze lopen te gillen en roepen, maar gil en roep dan gelijk jouw oplossing er bij. Iedereen er uit gooien is geen oplossing.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Gut, en een bestuur wat de schuld in 3 jaar laat oplopen tot43 miljoen en alleen door een "geizelings actie"van hun grootste schuldeiser en bankroet kan voorkomen wel?
laat ze dan met een alternatief komen, want van boeroepen aan de zijlijn is nooit iets structureels veranderd.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Waarschijnlijk niet met de juiste bestuurlijke bagage.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Golfvriend van Pim.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet met de juiste bestuurlijke bagage.
Ze hadden ook een Benno Leeser kunnen vragen. Das tenminste een echte Feyenoorder.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Vooralsnog ook nog eens van onbesproken gedrag. Toch weer wat anders dan Ulli v. Gobbel natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze hadden ook een Benno Leeser kunnen vragen. Das tenminste een echte Feyenoorder.
misschien wilde die niet.
Maar ook geen voetballer he.
Wel gevoetbald bij AFC...
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:44 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

hebben die helden van jou dan voor NU dan wel een oplossing dan? die lees ik namelijk nergens. Ik vind het prima dat ze lopen te gillen en roepen, maar gil en roep dan gelijk jouw oplossing er bij. Iedereen er uit gooien is geen oplossing.
Uit al je eerdere posts blijkt dat je helemaal niet vind dat ze moeten "roepen en gillen" je vind dat ze hun mond moeten houden en het geweldige bestuur zijn werk moet afmaken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Uit al je eerdere posts blijkt dat je helemaal niet vind dat ze moeten "roepen en gillen" je vind dat ze hun mond moeten houden en het geweldige bestuur zijn werk moet afmaken.
nee, alternatieven aandragen. Met inhoud. Man en paard.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Uit al je eerdere posts blijkt dat je helemaal niet vind dat ze moeten "roepen en gillen" je vind dat ze hun mond moeten houden en het geweldige bestuur zijn werk moet afmaken.
ze mogen van mij roepen en gillen, maar doe dat niet namens ALLE leden van de FSV.
En als ze wat roepen, kom dan ook met oplossingen op korte termijn.
Roepen dat iedereen weg moet is namelijk geen oplossing.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

misschien wilde die niet.
Maar ook geen voetballer he.
Wel gevoetbald bij AFC...
Het Feyenoorder zijn lijkt me belangrijker. Hoewel de combinatie ook niet altijd gelukkig was, zie Kerkum.

overigens geloof ik ook niet dat investeerders weg blijven om een bepaald bestuur e.d. Er werd ook altijd gezegd dat Jorien bepaalde grote investeerders in de weg stond, toen hij weg was is daar ook niks van gebleken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:56 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ze mogen van mij roepen en gillen, maar doe dat niet namens ALLE leden van de FSV.
En als ze wat roepen, kom dan ook met oplossingen op korte termijn.
Roepen dat iedereen weg moet is namelijk geen oplossing.
niet iedereen Henkie,Jacobs is al weg en V Well is de enige die nog het veld had moeten ruimen....helaas is er zoveel meer aan het licht gekomen dat er over meerdere ook twijfels zijn ontstaan..
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

niet iedereen Henkie,Jacobs is al weg en V Well is de enige die nog het veld had moeten ruimen....helaas is er zoveel meer aan het licht gekomen dat er over meerdere ook twijfels zijn ontstaan..
Ach vriend van Well, dat je wil toestaan dat er iemand in je RvC zit die veroordeeld is voor bouwfraude zegt genoeg.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:02 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ach vriend van Well, dat je wil toestaan dat er iemand in je RvC zit die veroordeeld is voor bouwfraude zegt genoeg.
Dat staan we toch al jaren toe? Waarom is het nu dan opeens een probleem?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Begon het niet met onzinnige eisen, afgelopen winter? Beenhakker weg en zo.
Pff.
Zinloos.
Er worden hier geen antwoorden op vragen gegeven. Armoe.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:
Begon het niet met onzinnige eisen, afgelopen winter? Beenhakker weg en zo.
Pff.
Zinloos.
Er worden hier geen antwoorden op vragen gegeven. Armoe.
En waarom is Beenhakker dan weg?
En volgt vriend Jacobs?
Omdat het de absolute top is maar we ze niet meer konden betalen?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Tsja, zo denken niet Feyenoorders er waarschijnlijk over:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2011/06/feyenoord-en-aanhang-bakkeleien-verder

quote:

De spanning tussen de clubleiding van Feyenoord en het fanatieke deel van de aanhang loopt steeds verder op. De boeroepende fans zijn op hun pikkie getrapt nadat algemeen directeur Eric Gudde vanochtend in het AD enkele verkeerdgevallen uitspraken deed. In een reactie daarop heeft de zogenoemde Varkenoordgroep vanavond geheime geluidsfragmentjes op het internet geplempt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:02 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ach vriend van Well, dat je wil toestaan dat er iemand in je RvC zit die veroordeeld is voor bouwfraude zegt genoeg.
Ik was absoluut niet tegen prijsafspraken in bouwwereld wat al 300 jaar gebeurde..
Nederland is goed in het vermoorden van hun eigen economie in de laatste jaren..
V Well kan wel verantwoordelijk gehouden worden voor de malaise binnen Feyenoord en dient daarom zijn verantwoording te dragen en op te stappen...

Daarna mag hij nog eenmaal door sommige op dit forum gepijpt worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door Leon FR1908 --
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Spits?

Oooh dat toonaangevend vakblad wat je gratis op het station krijgt.
Als het nou in de Metro had gestaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door F.L.E --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:14 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waarom is Beenhakker dan weg?
En volgt vriend Jacobs?
Omdat het de absolute top is maar we ze niet meer konden betalen?
waarom kom je altijd met een vraag? kom nou eens met een antwoord.
Heeft de FSV en VG een oplossing? Hebben zij de mensen die het DIRECT beter doen?
Als je nu eens met deze antwoorden komt, kunnen we verder discussiëren, want
dit wordt wel een heel klein cirkeltje zo.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:02 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ach vriend van Well, dat je wil toestaan dat er iemand in je RvC zit die veroordeeld is voor bouwfraude zegt genoeg.
Binnenkort worden er misschien meer veroordeeld, namelijk het ongevraagd opnemen van gesprekken en openbaar maken. Sanctie die hier op staat is half jaar gevangenisstraf of boete uit de 4e categorie. Ben nu meer thuis in de Spaanse wetgeving, maar volgens mij BW ergens in de artikels 190.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:18 schreef F.L.E het volgende:
Spits?

Oooh dat toonaangevend vakblad wat je gratis op het station krijgt.
Als het nou in de Metro had gestaan...
Ja, wat dus door extreem veel mensen gelezen word.

Maar geeft niet hoor.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:14 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waarom is Beenhakker dan weg?
En volgt vriend Jacobs?
Omdat het de absolute top is maar we ze niet meer konden betalen?
Beenhakker is zelf opgestapt.
Jacobs is zelf opgestapt.

Beenhakker omdat hem het werken onmogelijk gemaakt werd door de club (vond hij) en jacobs omdat hij vond dat zn aanblijven schadelijk was voor de club (wegens persoonlijke hetze en investeerders die niet zouden willen komen door zijn aanwezigheid)

Nou, ik ben echt benieuwd wanneer we al die investeerders nu kunnen verwelkomen!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:18 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

waarom kom je altijd met een vraag? kom nou eens met een antwoord.
Heeft de FSV en VG een oplossing? Hebben zij de mensen die het DIRECT beter doen?
Als je nu eens met deze antwoorden komt, kunnen we verder discussiëren, want
dit wordt wel een heel klein cirkeltje zo.
Ik kom niet met vragen, jij beweert dat er alleen maar onzinnege eisen gesteld worden en ik vraag me dan af waarom er al 2 van deze punten zijn gerealiseerd.
En wat wil je van mij? Dat ik nu de namen ga noemen van personen waarmee gesproken is om de eventuele vacature's bij Feyenoord in te vullen?
Lijkt me niet echt op zijn plaats op een open forum.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Beenhakker is zelf opgestapt.
Jacobs is zelf opgestapt.

Beenhakker omdat hem het werken onmogelijk gemaakt werd door de club (vond hij) en jacobs omdat hij vond dat zn aanblijven schadelijk was voor de club (wegens persoonlijke hetze en investeerders die niet zouden willen komen door zijn aanwezigheid)

Nou, ik ben echt benieuwd wanneer we al die investeerders nu kunnen verwelkomen!
Zullen dat dezelfde investerrders zijn die zouden komen toen v.d. Herik wegging?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:23 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Zullen dat dezelfde investerrders zijn die zouden komen toen v.d. Herik wegging?
ja, in de volksmond ook wel waarschijnlijk de "havenbaronnen"
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:23 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik kom niet met vragen, jij beweert dat er alleen maar onzinnege eisen gesteld worden en ik vraag me dan af waarom er al 2 van deze punten zijn gerealiseerd.
En wat wil je van mij? Dat ik nu de namen ga noemen van personen waarmee gesproken is om de eventuele vacature's bij Feyenoord in te vullen?
Lijkt me niet echt op zijn plaats op een open forum.
ik ben niet begonnen over "onzinnige eisen" dat was andere Henk :)
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Ik volg het forum al langer en dit is de eerste keer dat ik hier post. Brandt mij niet meteen af alsjeblieft.

Maargoed, ik ben wel sinds m'n zesde jaar supporter van Feyenoord, ben lid van zowel het legioen en de FSV en heb netjes m'n €50 overgamaat aan SsF (Waar is m'n geld? Niet relevant!)

Ik bekijk het van een afstandje en ben het in principe eens met de VG. De directie en RvC van de BVO heeft sinds het gedwongen vertrek van van den Herik nu niet bepaald uitgeblonken in briljante beslissingen. Dat van den Herik met €8M in de BVO zat, kan ik alleen maar applaudiseren (volgens mij had en heeft niemand eenzelfde bedrag in Feyenoord zitten, zelfs Pim Blokland niet.) Dat hij dat geld (met rente) ook wil terug zien na zijn besmeuring, is ook helemaal logisch (dit gebeurt als je een investeerder eruit werkt.)

Maar, hij was een man met een ruggegraat. Als er iets gebeurde en hij (lees Feyenoord) was het er niet mee eens, dan werd er een blokkade opgeworpen en daar ging hij zelf bovenop staan. Ik vond het heerlijk dat hij vaak in voetbalprogramma's zat, je kon zien dat die man passie had en dat hij rood aanliep als er weer eens iets gebeurden in het nadeel van Feyenoord (FIOD affaire, Nicole Edelenbos) waar de huidige directie zich als een schoothondje met de pootjes omhoog gaat liggen en betaald zonder zelf één keer adem te halen en te kijken of het wel moet.

De Guzman "vergeten" te verkopen aan Manchester City. Zowel toen als nu zijn er GEEN Feyenoorders 13 Miljoen waard (ook weinig tot geen andere spelers in de Eredivisie trouwens) dus dat had ook nooit mogen gebeuren.

De schuld hebben we allemaal zien oplopen, er zijn fouten op fouten gestapeld en de supporters worden monddood gemaakt (spandoeken etc.)

Ik zie het liefst een persoonlijkheid opstaan die een Feyenoord hart heeft en daarvoor zelfs een kogel zou willen vangen. Dat gevoel was er vroeger wel, maar nu absoluut niet meer en dat heeft niets met rust of schuldsanering te maken, dat heeft te maken met de juiste persoon op de juiste plaats.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:23 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik kom niet met vragen, jij beweert dat er alleen maar onzinnege eisen gesteld worden en ik vraag me dan af waarom er al 2 van deze punten zijn gerealiseerd.
En wat wil je van mij? Dat ik nu de namen ga noemen van personen waarmee gesproken is om de eventuele vacature's bij Feyenoord in te vullen?
Lijkt me niet echt op zijn plaats op een open forum.
ik wil niets van jou. ik wil van FSV en VG na maanden van gezeik en gezeur nu eens oplossingen en namen horen.

"ijkt me niet echt op zijn plaats op een open forum" ... nee, maandenlang alles in kranten en radioprogramma's gooien is netjes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:26 schreef neliz het volgende:
Ik volg het forum al langer en dit is de eerste keer dat ik hier post. Brandt mij niet meteen af alsjeblieft.

Maargoed, ik ben wel sinds m'n zesde jaar supporter van Feyenoord, ben lid van zowel het legioen en de FSV en heb netjes m'n €50 overgamaat aan SsF (Waar is m'n geld? Niet relevant!)

Ik bekijk het van een afstandje en ben het in principe eens met de VG. De directie en RvC van de BVO heeft sinds het gedwongen vertrek van van den Herik nu niet bepaald uitgeblonken in briljante beslissingen. Dat van den Herik met €8M in de BVO zat, kan ik alleen maar applaudiseren (volgens mij had en heeft niemand eenzelfde bedrag in Feyenoord zitten, zelfs Pim Blokland niet.) Dat hij dat geld (met rente) ook wil terug zien na zijn besmeuring, is ook helemaal logisch (dit gebeurt als je een investeerder eruit werkt.)

Maar, hij was een man met een ruggegraat. Als er iets gebeurde en hij (lees Feyenoord) was het er niet mee eens, dan werd er een blokkade opgeworpen en daar ging hij zelf bovenop staan. Ik vond het heerlijk dat hij vaak in voetbalprogramma's zat, je kon zien dat die man passie had en dat hij rood aanliep als er weer eens iets gebeurden in het nadeel van Feyenoord (FIOD affaire, Nicole Edelenbos) waar de huidige directie zich als een schoothondje met de pootjes omhoog gaat liggen en betaald zonder zelf één keer adem te halen en te kijken of het wel moet.

De Guzman "vergeten" te verkopen aan Manchester City. Zowel toen als nu zijn er GEEN Feyenoorders 13 Miljoen waard (ook weinig tot geen andere spelers in de Eredivisie trouwens) dus dat had ook nooit mogen gebeuren.

De schuld hebben we allemaal zien oplopen, er zijn fouten op fouten gestapeld en de supporters worden monddood gemaakt (spandoeken etc.)

Ik zie het liefst een persoonlijkheid opstaan die een Feyenoord hart heeft en daarvoor zelfs een kogel zou willen vangen. Dat gevoel was er vroeger wel, maar nu absoluut niet meer en dat heeft niets met rust of schuldsanering te maken, dat heeft te maken met de juiste persoon op de juiste plaats.
Ten eerste: Welkom!

Ten tweede ik ben het grootendeels met je eens. Maar inhoudelijk is je reactie hetzelfde als de andere criticasters. Je legt m.i. wel de vinger op een aantal zere plekken, maar een oplossing heb je ook niet. Bijvoorbeeld, wie is die juiste persoon?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
weet je waar ik nu zo van baal: nu word het dus wel opgepikt door de landelijke media en opgeschreven als dat het "fanatieke" deel van de supporters de rest vertegenwoordigen. Ik zou zo graag een genuanceerd tegen geluid willen laten horen.
Je zou verdorie inderdaad een soort headlinergroep oprichten en een persbericht uit moeten laten gaan.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik wil niets van jou. ik wil van FSV en VG na maanden van gezeik en gezeur nu eens oplossingen en namen horen.

"ijkt me niet echt op zijn plaats op een open forum" ... nee, maandenlang alles in kranten en radioprogramma's gooien is netjes.
Het vreemde is juist dat zowel de radio alsmede de kranten er , tot ongeveer een 2 weken geleden, geen enkele aandacht aan schonk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:32 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Het vreemde is juist dat zowel de radio alsmede de kranten er , tot ongeveer een 2 weken geleden, geen enkele aandacht aan schonk.
Daarvoor waren ze zelf ook nog nauwelijks actief. Ik had nog nooit van de VG gehoord voor die tijd.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:29 schreef FR-Douwe het volgende:
weet je waar ik nu zo van baal: nu word het dus wel opgepikt door de landelijke media en opgeschreven als dat het "fanatieke" deel van de supporters de rest vertegenwoordigen. Ik zou zo graag een genuanceerd tegen geluid willen laten horen.
Je zou verdorie inderdaad een soort headlinergroep oprichten en een persbericht uit moeten laten gaan.
En wat zou daar dan in moeten staan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!









0.0059709