BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:32 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Het vreemde is juist dat zowel de radio alsmede de kranten er , tot ongeveer een 2 weken geleden, geen enkele aandacht aan schonk.
Moddergooien vinden de kranten geweldig, maar of je hier het clubbelang mee dient, ik vind van niet
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarvoor waren ze zelf ook nog nauwelijks actief. Ik had nog nooit van de VG gehoord voor die tijd.
De eerste berichtgeving vanuit de VG zijn begin Mei gepubliceerd op LN en diverse andere website's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door F.L.E --
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Je legt m.i. wel de vinger op een aantal zere plekken, maar een oplossing heb je ook niet. Bijvoorbeeld, wie is die juiste persoon?
Rationeel zeg ik, een bestuurder uit de omgeving, het liefst iemand die reeds investeert in Feyenoord en simpelweg principieel is. In het huidige klimaat zijn het allemaal golfbaanvriendjes. Ga gvd eens werken en in je lunchpauze dit soort dingen bespreken (dat moest er even uit.)

En op de korte termijn, zet iemand als van Hooijdonk eens op een stoeltje in de directie. Iemand die zich geen blad voor de mond neemt, principieel is en ook niet bang is om een rel te veroorzaken als er weer eens iemand is die probeert hem een poot uit te draaien.

Tevens moet er op zo'n kort mogelijke termijn een manier gevonden worden om de lening van de VvF terug te betalen, zij hebben echt voor een habbekrats een (te) groot belang in Feyenoord verkregen. Hoezeer ik hun ook dankbaar ben voor het redden van Feyenoord, geld pompen in een in deze kapotte geldbuidel is niet de oplossingen, het gat moet gedicht worden.. en het grootste gat staat niet op het veld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:33 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En wat zou daar dan in moeten staan?
iets met een nuance, iets waar over nagedacht is, iets waarin je emoties niet leidend laat zijn. Daarnaast iets zonder grammaticale fouten....
Oftewel: een ander geluid dan de VG.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door FR-Elmo --
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

iets met een nuance, iets waar over nagedacht is, iets waarin je emoties niet leidend laat zijn. Daarnaast is zonder grammaticale fouten....
Oftewel: een ander geluid dan de VG.
Hoezo? Ik ben het eens met de VG
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

iets met een nuance, iets waar over nagedacht is, iets waarin je emoties niet leidend laat zijn. Daarnaast is zonder grammaticale fouten....
Oftewel: een ander geluid dan de VG.
Persoonlijk applaudiseer ik emotie, dit is iets waar het de huidige directie namelijk aan ontbreekt ;)
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 25 juni 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:50 schreef neliz het volgende:

[..]

Persoonlijk applaudiseer ik emotie, dit is iets waar het de huidige directie namelijk aan ontbreekt ;)
met emotie kun je geen bedrijf leiden.
neliz
 neliz - zaterdag 25 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

met emotie kun je geen bedrijf leiden.
Mensen kopen emotie en géén dertien-in-een-dozijn. (purple cow, Seth Godin)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
De enige die hier spekkoper is, is de Media. over en weer wordt er gereageerd op al dan niet uit zijn verband getrokken uitspraken in de pers. Verder is er geen nieuws dus dit is koren op de molen van.....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

met emotie kun je geen bedrijf leiden.
Zonder geen club!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

met emotie kun je geen bedrijf leiden.
Zonder ook niet blijkt wel.
Misschien is dat wel het grootste probleem. Dat de huidige directie niet onderkent welke emotie's er leven onder de suporters.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:49 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben het eens met de VG
als je goed leest dan heb ik het over vorm, de manier waarop e.d.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Iedereen houdt de grenzen van zijn gezichtsveld voor de grenzen van de wereld.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zonder ook niet blijkt wel.
Misschien is dat wel het grootste probleem. Dat de huidige directie niet onderkent welke emotie's er leven onder de suporters.
Eens: directie opereert grijs en defensief. Saneert ook zonder emotie. En dat laatste moet het bestuur op beoordeeld worden.
Van Well eruit? Prima. Fout blazoen. De rest eruit? Nee. Pas wanneer SLUITEND aangetoond wordt dat er personen (gudde e.a.) onoirbare zaken hebben gepleegd dán wegsturen.

En nog eens: het gaast me erom dat de PUBLICATIES met verdachtmakingen/aannames stoppen.

Maar ja...Goed lezen is ook een vak.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:04 schreef Trouwe hond het volgende:
Iedereen houdt de grenzen van zijn gezichtsveld voor de grenzen van de wereld.
altijd mooie proza!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:26 schreef neliz het volgende:
Ik volg het forum al langer en dit is de eerste keer dat ik hier post. Brandt mij niet meteen af alsjeblieft.

Maargoed, ik ben wel sinds m'n zesde jaar supporter van Feyenoord, ben lid van zowel het legioen en de FSV en heb netjes m'n €50 overgamaat aan SsF (Waar is m'n geld? Niet relevant!)

Ik bekijk het van een afstandje en ben het in principe eens met de VG. De directie en RvC van de BVO heeft sinds het gedwongen vertrek van van den Herik nu niet bepaald uitgeblonken in briljante beslissingen. Dat van den Herik met €8M in de BVO zat, kan ik alleen maar applaudiseren (volgens mij had en heeft niemand eenzelfde bedrag in Feyenoord zitten, zelfs Pim Blokland niet.) Dat hij dat geld (met rente) ook wil terug zien na zijn besmeuring, is ook helemaal logisch (dit gebeurt als je een investeerder eruit werkt.)

Maar, hij was een man met een ruggegraat. Als er iets gebeurde en hij (lees Feyenoord) was het er niet mee eens, dan werd er een blokkade opgeworpen en daar ging hij zelf bovenop staan. Ik vond het heerlijk dat hij vaak in voetbalprogramma's zat, je kon zien dat die man passie had en dat hij rood aanliep als er weer eens iets gebeurden in het nadeel van Feyenoord (FIOD affaire, Nicole Edelenbos) waar de huidige directie zich als een schoothondje met de pootjes omhoog gaat liggen en betaald zonder zelf één keer adem te halen en te kijken of het wel moet.

De Guzman "vergeten" te verkopen aan Manchester City. Zowel toen als nu zijn er GEEN Feyenoorders 13 Miljoen waard (ook weinig tot geen andere spelers in de Eredivisie trouwens) dus dat had ook nooit mogen gebeuren.

De schuld hebben we allemaal zien oplopen, er zijn fouten op fouten gestapeld en de supporters worden monddood gemaakt (spandoeken etc.)

Ik zie het liefst een persoonlijkheid opstaan die een Feyenoord hart heeft en daarvoor zelfs een kogel zou willen vangen. Dat gevoel was er vroeger wel, maar nu absoluut niet meer en dat heeft niets met rust of schuldsanering te maken, dat heeft te maken met de juiste persoon op de juiste plaats.
Neliz ik heet jou welkom op dit forum :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ten eerste: Welkom!

Ten tweede ik ben het grootendeels met je eens. Maar inhoudelijk is je reactie hetzelfde als de andere criticasters. Je legt m.i. wel de vinger op een aantal zere plekken, maar een oplossing heb je ook niet. Bijvoorbeeld, wie is die juiste persoon?
De vraag hoort toch niet te luiden wie is de juiste persoon?
Afscheid nemen van de verkeerde persoon lijkt mij voor als nog nuttiger...
En op hun financiele vermogen hoefen we geen medelijden te hebben want hun
werkelijke hoofdbaantje Dura vermeer blijft gewoon bestaan..Van Well dus
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Niet dat ik het er mee eens ben, maar en niet gelijk lachen

Erica Terpstra een VVDér weet wat saneren inhoudt. Zij heeft bestuurlijke kwaliteiten. En een hart voor de sport. Ik denk dat zij ver van Feijenoord staat en dat zie ik momenteel als positief! Verder heeft zij een internationaal sport netwerk.
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Vooral met een borreltje op!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:33 schreef Trouwe hond het volgende:
Niet dat ik het er mee eens ben, maar en niet gelijk lachen

Erica Terpstra een VVDér weet wat saneren inhoudt. Zij heeft bestuurlijke kwaliteiten. En een hart voor de sport. Ik denk dat zij ver van Feijenoord staat en dat zie ik momenteel als positief! Verder heeft zij een internationaal sport netwerk.
Dat vind ik een lelijke kerel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat vind ik een lelijke kerel.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eens: directie opereert grijs en defensief. Saneert ook zonder emotie. En dat laatste moet het bestuur op beoordeeld worden.
Van Well eruit? Prima. Fout blazoen. De rest eruit? Nee. Pas wanneer SLUITEND aangetoond wordt dat er personen (gudde e.a.) onoirbare zaken hebben gepleegd dán wegsturen.

En nog eens: het gaast me erom dat de PUBLICATIES met verdachtmakingen/aannames stoppen.

Maar ja...Goed lezen is ook een vak.
+1
de kromme2
 de kromme2 - zondag 26 juni 2011 - 00:23   quote  deeplink  
want DIT JAAR MOETEN WE UIT CAT1! ER IS GEEN TIJD MEER. WE HEBBEN GEEN TIJD VOOR INGRIJPENDE VERANDERINGEN EN BESTUURLIJKE WIJZIGINGEN.

precies !!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:35 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als je alles wat Feyenoord publiceerd als waarheid aanneemt en wat de VG en FSV publiceren niet is de discussie natuurlijk snel klaar.
je leest behoorlijk selectief. Ik heb in een reactie daar vlak onder al aangegeven dat ik zowel kritisch ben richting de VG als Feyenoord. De waarheid van Feyenoord is niet de mijne, maar de waarheid van VG evenmin.

Als ik uitlatingen hoor van de VG en ik zie dan het 'bewijs' waarop het gebaseerd is, dan vind ik dat persoonlijk schandalig.

Feyenoord heeft veel fout gedaan. Onno Jacobs moest terecht het veldruimen al had dat al jaren terug moeten gebeuren. Van Well zou eigenlijk ook zijn positie op moeten geven, wegens chronisch gebrek aan toezicht.

De rest is voor een veel te groot deel moddergooien, creatief omgaan met de 'feiten' etc. In veel gevallen randje, maar ook in een paar gevallen echt totale onzin. AANTOONBARE ONZIN.

Ik geloof niet de goednieuwsshow van Feyenoord, maar de waarheid van VG is misschien nog wel minder objectief.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Ik vind het eigenlijk niet van essentieel belang dat een RvC-lid een echte Feyenoorder is. Als het kan, graag. Maar ik zou graag mensen zien echt een verhaal hebben, die de bagage hebben om hun werk goed te doen. Rutjes lijkt op het oog zo iemand.

Bovendien Mario Been, Onno Jacobs en Mark Koevermans zijn ook verklaard Feyenoorders, dat schijnen sommigen ook al weer vergeten te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 00:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

je leest behoorlijk selectief. Ik heb in een reactie daar vlak onder al aangegeven dat ik zowel kritisch ben richting de VG als Feyenoord. De waarheid van Feyenoord is niet de mijne, maar de waarheid van VG evenmin.

Als ik uitlatingen hoor van de VG en ik zie dan het 'bewijs' waarop het gebaseerd is, dan vind ik dat persoonlijk schandalig.

Feyenoord heeft veel fout gedaan. Onno Jacobs moest terecht het veldruimen al had dat al jaren terug moeten gebeuren. Van Well zou eigenlijk ook zijn positie op moeten geven, wegens chronisch gebrek aan toezicht.

De rest is voor een veel te groot deel moddergooien, creatief omgaan met de 'feiten' etc. In veel gevallen randje, maar ook in een paar gevallen echt totale onzin. AANTOONBARE ONZIN.

Ik geloof niet de goednieuwsshow van Feyenoord, maar de waarheid van VG is misschien nog wel minder objectief.
hier kan ik mij wel in vinden,goed gesproken dus in mijn ogen..
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 00:32   quote  deeplink  
3 weken totale uitval van het internet..... Wat een zegen zou dat zijn....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zonder geen club!
met ook bijna geen club. De emotie moet bij de achterban zitten. En het bestuur moet daar natuurlijk het benodigde respect voor opbrengen.

Maar het is misschien wel die emotie die het bestuur tot die drastische investeringen heeft aangezet, terwijl wanneer ze indertijd kil naar de cijfers hadden gekeken ipv iedereen inclusief henzelf gouden bergen voor haddden gespiegeld, dan hadden ze dat toch anders gedaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 00:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hier kan ik mij wel in vinden,goed gesproken dus in mijn ogen..
bedankt Leon. ben alle rotzooi en het gekloot aardig zat. En zoals Jumpert terecht zegt: 3 weken rust zou een zegen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 00:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

je leest behoorlijk selectief. Ik heb in een reactie daar vlak onder al aangegeven dat ik zowel kritisch ben richting de VG als Feyenoord. De waarheid van Feyenoord is niet de mijne, maar de waarheid van VG evenmin.

Als ik uitlatingen hoor van de VG en ik zie dan het 'bewijs' waarop het gebaseerd is, dan vind ik dat persoonlijk schandalig.

Feyenoord heeft veel fout gedaan. Onno Jacobs moest terecht het veldruimen al had dat al jaren terug moeten gebeuren. Van Well zou eigenlijk ook zijn positie op moeten geven, wegens chronisch gebrek aan toezicht.

De rest is voor een veel te groot deel moddergooien, creatief omgaan met de 'feiten' etc. In veel gevallen randje, maar ook in een paar gevallen echt totale onzin. AANTOONBARE ONZIN.

Ik geloof niet de goednieuwsshow van Feyenoord, maar de waarheid van VG is misschien nog wel minder objectief.
+ 1
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De vraag hoort toch niet te luiden wie is de juiste persoon?
Afscheid nemen van de verkeerde persoon lijkt mij voor als nog nuttiger...
En op hun financiele vermogen hoefen we geen medelijden te hebben want hun
werkelijke hoofdbaantje Dura vermeer blijft gewoon bestaan..Van Well dus
Nee je kan niet afscheid ergens van nemen zonder goed alternatief.
Zeker de boeroepvarkenoordgroep. Die roepen dat van alles op moet pleuren.
Maar een alternatief dragen ze niet aan. storend!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zondag 26 juni 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee je kan niet afscheid ergens van nemen zonder goed alternatief.
Zeker de boeroepvarkenoordgroep. Die roepen dat van alles op moet pleuren.
Maar een alternatief dragen ze niet aan. storend!
Mee eens.
Het is makkelijk om mensen af te branden (mag van mij, maar wel goed onderbouwd en met bewijs) maar kom dan ook met een alternatief.
Ik ben niet pro bestuur, maar deze mensen naar huis willen sturen zonder dat er goede opvolgers beschikbaar zijn is op zijn minst niet echt handig. Voor de club is het vijf voor twaalf, nu aansturen op confrontaties en de club daarmee wellicht compleet stuurloos maken is een foute keuze, zeker als je zegt het beste met je club voor te hebben.
Starten met een dialoog met een positieve insteek (van beide partijen) is m.i. wat er moet gebeuren. Zijn er door het bestuur inderdaad dubbele agenda's gehanteerd en dealtjes gemaakt, dan kan daar op termijn mee afgerekend worden. Maar wel eerst echte bewijzen en opvolgers.
En voor beide kampen nogmaals het advies. houdt eerst alles lekker binnenskamers. Op deze onrust zit net voor het seizoen en met een open transfermarkt echt niemand te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door vakkieQkeleku --
Milo
 Milo - zondag 26 juni 2011 - 09:10   quote  deeplink  
ik zie het ff niet meer zitten... vandaag is mijn zoon 1 jaar geworden dus een prachtige dag! maar feyenoord begint vandaag, aan het nieuwe seizoen, met deze shit, mmmmmm..........wat nu????
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:10 schreef Milo het volgende:
ik zie het ff niet meer zitten... vandaag is mijn zoon 1 jaar geworden dus een prachtige dag! maar feyenoord begint vandaag, aan het nieuwe seizoen, met deze shit, mmmmmm..........wat nu????
Gefeliciteerd met je zoon! 1001x belangrijker.

Feyenoord begint pas als de competitie start, nu is allemaal bijzaak.
Milo
 Milo - zondag 26 juni 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je zoon! 1001x belangrijker.

Feyenoord begint pas als de competitie start, nu is allemaal bijzaak.
dank je, maar je moet goed kunnen beginnen met een schone lei! zelfs voor been is dit vreselijk irritant!
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:10 schreef Milo het volgende:
ik zie het ff niet meer zitten... vandaag is mijn zoon 1 jaar geworden dus een prachtige dag! maar feyenoord begint vandaag, aan het nieuwe seizoen, met deze shit, mmmmmm..........wat nu????
Combineer het nuttige eens met het aangename!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee je kan niet afscheid ergens van nemen zonder goed alternatief.
Zeker de boeroepvarkenoordgroep. Die roepen dat van alles op moet pleuren.
Maar een alternatief dragen ze niet aan. storend!
dus jij denk dat er geen vervanger is voor van Well?
Nou zat,jammer dat van Dop weg is bij Utrecht en naar de Knvb is gegaan..
Dat had een persoon kunnen zijn met een redelijk Feyenoord verleden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:10 schreef Milo het volgende:
ik zie het ff niet meer zitten... vandaag is mijn zoon 1 jaar geworden dus een prachtige dag! maar feyenoord begint vandaag, aan het nieuwe seizoen, met deze shit, mmmmmm..........wat nu????
Gefeliciteerd Milo met je kleine man...
Milo
 Milo - zondag 26 juni 2011 - 09:25   quote  deeplink  
klinkt het raar, als ik zeg dat ik woerts mis?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:25 schreef Milo het volgende:
klinkt het raar, als ik zeg dat ik woerts mis?
Voordat ik weg ga moet je niet opeens raar gaan lullen gast hahahaha Woerts koekoek..
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus jij denk dat er geen vervanger is voor van Well?
Nou zat,jammer dat van Dop weg is bij Utrecht en naar de Knvb is gegaan..
Dat had een persoon kunnen zijn met een redelijk Feyenoord verleden.
Dat zeg ik niet, ik zeg: VG/FSV , NOEM ze dan...
rvh 1908
 rvh 1908 - zondag 26 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Ja, laat het bestuur gewoon verder aanmodderen, dan hebben we volgend jaar geen licensie
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:36 schreef rvh 1908 het volgende:
Ja, laat het bestuur gewoon verder aanmodderen, dan hebben we volgend jaar geen licensie
ongefundeerde aanname.
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ongefundeerde aanname.
Je mag nooit aannames doen inderdaad, maar betrekkende Feyenoords financiële situatie is uit gaan van het ergste een reëeler standpunt gebleken dan de immer positieve begrotingsberichten van de Directie.

voorbeeld:

Directie ontkent in Mei 2009 *stellig* dat de schuld van Feyenoord opgelopen is naar 32 Miljoen euro (onruststokers en oproerkraaiers moeten worden aangepakt!):
http://www.fr12.nl/nieuws/7388-feyenoord---geen-32-miljoen-schuld-.html

Directie maakt in Augustus 2009 de jaarcijfers bekend, stand van zake 36 Miljoen schuld en waarschijnlijk oplopend naar 40 miljoen:
http://www.fr12.nl/nieuws/12153-schuld-feyenoord-loopt-op-naar-40-miljoen.html

Ook de huidige tegenstrijdige berichten over het afgelopen boekjaar zou een teken moeten zijn dat er nog immer begrotingsproblemen zijn. Zelfs met de transfer van Castagnos inbegrepen maken we in principe nog verlies.. en dat is een heel slecht ding aangezien Feyenoord voorlopig lijkt uitgesaneerd en ik persoonlijk niet weet wat voor effecten de investeringsfondsen nog gaan hebben aangezien zo'n beetje iedereen die er in is gestopt transfervrij uit de kuip wandelt of met gigantische verliezen verkocht gaat worden (el Ahmadi)
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:12 schreef neliz het volgende:

[..]

Je mag nooit aannames doen inderdaad, maar betrekkende Feyenoords financiële situatie is uit gaan van het ergste een reëeler standpunt gebleken dan de immer positieve begrotingsberichten van de Directie.

voorbeeld:

Directie ontkent in Mei 2009 *stellig* dat de schuld van Feyenoord opgelopen is naar 32 Miljoen euro (onruststokers en oproerkraaiers moeten worden aangepakt!):
http://www.fr12.nl/nieuws/7388-feyenoord---geen-32-miljoen-schuld-.html

Directie maakt in Augustus 2009 de jaarcijfers bekend, stand van zake 36 Miljoen schuld en waarschijnlijk oplopend naar 40 miljoen:
http://www.fr12.nl/nieuws/12153-schuld-feyenoord-loopt-op-naar-40-miljoen.html

Ook de huidige tegenstrijdige berichten over het afgelopen boekjaar zou een teken moeten zijn dat er nog immer begrotingsproblemen zijn. Zelfs met de transfer van Castagnos inbegrepen maken we in principe nog verlies.. en dat is een heel slecht ding aangezien Feyenoord voorlopig lijkt uitgesaneerd en ik persoonlijk niet weet wat voor effecten de investeringsfondsen nog gaan hebben aangezien zo'n beetje iedereen die er in is gestopt transfervrij uit de kuip wandelt of met gigantische verliezen verkocht gaat worden (el Ahmadi)
Bovenstaande is ook een aanname want ik weet niet of verkoop Castaignos opgenomen is in dit boekjaar of volgend. We weten t gewoon niet.
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bovenstaande is ook een aanname want ik weet niet of verkoop Castaignos opgenomen is in dit boekjaar of volgend. We weten t gewoon niet.
Spelerscontracten lopen altijd tot maximaal 30 juni (als voorbeeld, zie contract el Ahmadi)

Boekjaar Feyenoord loopt van 30 Juni tot 30 Juni :)

Castaignos is al in Juli officieel onder contract bij Inter dus dat betekend dat de transfer voor 1 Juli afgerond is. en transfers antidateren om zo in een komend boekjaar minder verlies te hebben lijkt me nu niet in het belang van Feyenoord.

http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Ik weet t niet. Bovenstaande is aannemelijk. Maar ze kunnen er inderdaad voor kiezen omdat toch door te schuiven naar volgend seizoen, omdat de categorie bepaling al geweest is voor nu.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 26 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bovenstaande is ook een aanname want ik weet niet of verkoop Castaignos opgenomen is in dit boekjaar of volgend. We weten t gewoon niet.
Gisteren heb ik de jaarcijfers is opgezocht van vorig seizoen en dat liep van 30juni 2009 tot 30juni 2010. Dan lijkt het me dat het nu weer tot 30juni loopt en dan zou de Castaignos transfer in dit boekjaar moeten zitten.
Maar wat nou als voor de 30e juni El Ahmadi of Wijnaldum nog verkocht word, draaien ze dan ineens wel plus?

Edit Neliz geeft al antwoord :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door FR Chicharrero --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 10:56   quote  deeplink  
hand in hand !!!
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:56 schreef henkie1969 het volgende:
hand in hand !!!
That's the spirit! Wil jij niet voor een krappe 2,5 ton per jaar in de Directie van Feyenoord zitten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!









0.0082471