BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:59 schreef neliz het volgende:

[..]

That's the spirit! Wil jij niet voor een krappe 2,5 ton per jaar in de Directie van Feyenoord zitten?
ik ken mijn beperkingen, dus dat moet ik maar niet doen.
ik zou willen dat alle andere personen ook hun beperkingen zouden kennen
zodat al deze onzin niet nodig was.
Piwi
 Piwi - zondag 26 juni 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens! Maar het heeft wel te maken met de manier waarop het bestuur zijn werk doet. Alle aantijgingen, verdachtmakingen en journalistiek, krijgen allemaal mijn dikke vette reet! Feiten zijn feiten maar dat we al jaren geleden door bestuurleden en mooie praatjes in de maling zijn genomen is ook een feit.Een mening over mensen die hart voor de club hebben zal altijd positief zijn maar er zittennu wel heel veel kapiteins op ons mooie schip. de RvC moet zich nu bewijzen en laten zien dat zij de macht en de wijsheid hebben.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:22   quote  deeplink  
hand in hand !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 20:37 schreef henkie1969 het volgende:
Het enige wat FSV en VG hebben behaald is dat de supporters nu ook al met elkaar ruzie hebben. Dus een zeer slechte zaak. Ik dien een motie van wantrouwen tegen de FSV en VG in....
helemaal mee eens!! Opstappen met dat zooitje en Feyenoord moet niet eens meer de moeite nemen om in contact te komen met deze debielen
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Leve Feyenoord 1 !!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ikzelf zit hier niet op te wachten nee.
Het boeit me ook niet welke "feiten" ze allemaal brengen. Zo schokkend vind ik t allemaal niet.

Dus laat de mensen die dr nu zitten lekker hun klus afmaken dit jaar, want DIT JAAR MOETEN WE UIT CAT1! ER IS GEEN TIJD MEER. WE HEBBEN GEEN TIJD VOOR INGRIJPENDE VERANDERINGEN EN BESTUURLIJKE WIJZIGINGEN.

Na volgend jaar, mag alles op de schop, maar nu moet de focus zijn op 1 ding. Feyenoord -> Gezond, voor zomer 2012!!!!
Dat snappen ze blijkbaar niet bij de FSV en VG.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Leve Feyenoord 1 !!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:25 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik vind hoe onze club stelselmatig naar de afgrond is gebracht niet chique meer. Ik ben pas gelukkig als de hele zichzelfverreikende kliek uit het maasgebouw is verdwenen.
En een echt antwoord geven op de vraag waarop jij bazeert dat er maar 200 personen zijn die de Vg en FSV steunen krijg ik niet.
En was ik het roerend met je eens geweest had het nivo niet uitgemaakt,toch.
Op dat kut forum avond op vareknoord waren er maar 200 die hun stem hebben uitgebracht volgens mij! Zonder de rest van het het rijnmondgebied en nederland te raadplegen dus wat wil jij nou!! De FSV en VG groep spreken echt maar namens een 200tal klote supporters die de club kapot willen maken omdat zij hun zin niet kregen. Betreft Jacobs, W.v Hanegem en al die andere domme eisen die zij hadden ingediend begin 2011
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Leve Feyenoord 1 !!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Maar ik vraag me af wat een Rutjes in de RVC te zoeken heeft, hadden ze geen Feyenoorder kunnen vinden?
Je moet ook naar kwaliteit kijken hotjumper! En dat is bij veel oud Feyenoorders te zoeken blijkbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:32 schreef henkie1969 het volgende:
Leve Feyenoord 1 !!
+1
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je moet ook naar kwaliteit kijken hotjumper! En dat is bij veel oud Feyenoorders te zoeken blijkbaar.
Ik vind het juist beangstigend dat er veel mensen bij de club werken die "niks" met Feyenoord hebben. Gelukkig dat van Geel tenminste nog een Feyenoorder is geweest.
F.L.E
 F.L.E - zondag 26 juni 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op dat kut forum avond op vareknoord waren er maar 200 die hun stem hebben uitgebracht volgens mij! Zonder de rest van het het rijnmondgebied en nederland te raadplegen dus wat wil jij nou!! De FSV en VG groep spreken echt maar namens een 200tal klote supporters die de club kapot willen maken omdat zij hun zin niet kregen. Betreft Jacobs, W.v Hanegem en al die andere domme eisen die zij hadden ingediend begin 2011
Mooie reactie, zonder op de hoogte te zijn van de feiten even roepen dat VG klote suporters zijn.
En jij had het over nivo?
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Voor de forumavond kon je je via een mail aanmelden. Aangezien de capaciteit beperkt was zijn de eerste 200 aanvragen gehonereerd.
Het aantal aanvragen oversteeg zeer ruim de capaciteit.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Ondanks al die tegenposts blijft m'n openingspost nog steeds overeind.
Heb nog geen enkel beargumenteerde tegenreactie gelezen.

Erg tekenend....
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word het zat. De publicaties dan.

Verdachtmakingen, aannames, interpretaties, kinderachtig (fakkels), hetze veroorzakend, leugens, continue anti-bestuur propaganda...
Absoluut fair play voorbij. Ziek.
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.

Wie zijn die gasten wel niet? Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play! Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!

En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...

Forumleden: zijn jullie het ook zat? Gaat het jullie niet te ver? Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
Ik ben er in zo verre klaar mee dat het tijd wordt voor iets constructiefs! De dialoog moet uit de media weg en weer terug naar de overleg tafel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door hotjumper --
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 14:06 schreef FR-Henk het volgende:
Ondanks al die tegenposts blijft m'n openingspost nog steeds overeind.
Heb nog geen enkel beargumenteerde tegenreactie gelezen.

Erg tekenend....
Nu, laat ik het eens proberen.

quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ze halen alles uit de kast om supporters wijs te maken dat directie en bestuur de club kapot te maken.
Ik heb nog geen bewijs gezien.
Laten we hier eens beginnen, jaarverslag 2009-2010.
http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

Daarnaast doelen zij op de club cultureel kapot maken, de bekende TIFO containerinspectie en het niet meer op (durven?) komen voor de supporters; Bij elke verdachtmaking meteen de supporters de schuld geven in plaats van die partij eerst te horen.

quote:

Wie zijn die gasten wel niet?
Supporters, sponsoren en investeerders van Feyenoord (inderdaad, meer dan alleen relschoppers)

quote:

Wie zegt dat zij de macht niet willen? Stel jezelf maar eens voor! En kom met inhoud!
1. Omdat ze zelf geen kandidaten naar voren schuiven!
2. Hebben ze gedaan tijdens de forumavond (?!)
3. Alles is tot nu toe onderbouwd met mails, contracten etc.

quote:

VG en FSV hebben in enkele websites (vul ze zelf maar in) handlangers die ondertussen gedaald zijn naar smeerpijp-journalistiek. Aangezien VG en FSV zich daar niet van distantieert: dito.
Jij vind het smeerpijp journalistiek, maar misschien komt het ook omdat ze alle stront van het bestuur openbaar maken?

quote:

Ik ben die gasten zat. Van mij mogen ze net zo lief weer oprotten.
Je hoeft niet naar hun sites te gaan etc. als je niet wil kom je er niet mee in contact.

quote:

Hier is een soort politburo die de supporters minacht, blijkens het feit dat ze Het Legioen denken te hersenspoelen met leugens en aannames.
Leugens? mooi, welke leugens hebben ze volgens jou tot nu toe verteld? Tevens, het politbureau in het Maasgebouw maakt de supporters zelf monddood, beetje slechte vergelijking.

quote:

Wat wel?
Gesprekken heropenen met BVO en fair play!
Zowel VG als FSV geven aan dat dat de BVO nog niet ingegaan is op hun uitnodiging/uitspraak van een vervolggesprek.

quote:
Alleen nog BEWIJSBARE aantijgingen publiceren!
Hebben ze mijns inziens voorlopig gedaan.

quote:
En een cursus grammatica en spelling zou ze ook helpen...
Dat is persoonlijk en NIET inhoudelijk, zou je je niet tot moeten verlagen! :)

quote:

Forumleden: zijn jullie het ook zat?
Dat Feyenoord kapot gaat door de huidige directie? jup!

quote:

Gaat het jullie niet te ver?
Nee, dat vind ik die bestuurders gaan die er voor zorgen dat mijn dochtertje van 3 gefouilleerd moet worden bij het bezoeken van een wedstrijd!

quote:

Zelfs fakkels worden een onderwerp van terreur uit die supportersclubjes.
Nee, de BVO heeft vol trots aangegeven dat we fakkels mee mogen nemen naar de eerste training.. omdat het "een soort van" (letterlijke woorden!) traditie is geworden. M.I. heeft de persoon die dit heeft geschreven nog nooit en te nimmer een eerste training of willekeurige oefenwedstrijd van Feyenoord gezien.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:06 schreef neliz het volgende:

[..]

Nu, laat ik het eens proberen.

[..]

Laten we hier eens beginnen, jaarverslag 2009-2010.
http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

Daarnaast doelen zij op de club cultureel kapot maken, de bekende TIFO containerinspectie en het niet meer op (durven?) komen voor de supporters; Bij elke verdachtmaking meteen de supporters de schuld geven in plaats van die partij eerst te horen.

[..]

Supporters, sponsoren en investeerders van Feyenoord (inderdaad, meer dan alleen relschoppers)

[..]

1. Omdat ze zelf geen kandidaten naar voren schuiven!
2. Hebben ze gedaan tijdens de forumavond (?!)
3. Alles is tot nu toe onderbouwd met mails, contracten etc.

[..]

Jij vind het smeerpijp journalistiek, maar misschien komt het ook omdat ze alle stront van het bestuur openbaar maken?

[..]

Je hoeft niet naar hun sites te gaan etc. als je niet wil kom je er niet mee in contact.

[..]

Leugens? mooi, welke leugens hebben ze volgens jou tot nu toe verteld? Tevens, het politbureau in het Maasgebouw maakt de supporters zelf monddood, beetje slechte vergelijking.

[..]

Zowel VG als FSV geven aan dat dat de BVO nog niet ingegaan is op hun uitnodiging/uitspraak van een vervolggesprek.

[..]

Hebben ze mijns inziens voorlopig gedaan.

[..]

Dat is persoonlijk en NIET inhoudelijk, zou je je niet tot moeten verlagen! :)

[..]

Dat Feyenoord kapot gaat door de huidige directie? jup!

[..]

Nee, dat vind ik die bestuurders gaan die er voor zorgen dat mijn dochtertje van 3 gefouilleerd moet worden bij het bezoeken van een wedstrijd!

[..]

Nee, de BVO heeft vol trots aangegeven dat we fakkels mee mogen nemen naar de eerste training.. omdat het "een soort van" (letterlijke woorden!) traditie is geworden. M.I. heeft de persoon die dit heeft geschreven nog nooit en te nimmer een eerste training of willekeurige oefenwedstrijd van Feyenoord gezien.
je beantwoord met vrij veel aannames, meningen en onwaarheden. Sommige punten kan ik niet over oordelen.
prins
 prins - zondag 26 juni 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:06 schreef neliz het volgende:

[..]

Nu, laat ik het eens proberen.

[..]

Laten we hier eens beginnen, jaarverslag 2009-2010.
http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

Daarnaast doelen zij op de club cultureel kapot maken, de bekende TIFO containerinspectie en het niet meer op (durven?) komen voor de supporters; Bij elke verdachtmaking meteen de supporters de schuld geven in plaats van die partij eerst te horen.

[..]

Supporters, sponsoren en investeerders van Feyenoord (inderdaad, meer dan alleen relschoppers)

[..]

1. Omdat ze zelf geen kandidaten naar voren schuiven!
2. Hebben ze gedaan tijdens de forumavond (?!)
3. Alles is tot nu toe onderbouwd met mails, contracten etc.

[..]

Jij vind het smeerpijp journalistiek, maar misschien komt het ook omdat ze alle stront van het bestuur openbaar maken?

[..]

Je hoeft niet naar hun sites te gaan etc. als je niet wil kom je er niet mee in contact.

[..]

Leugens? mooi, welke leugens hebben ze volgens jou tot nu toe verteld? Tevens, het politbureau in het Maasgebouw maakt de supporters zelf monddood, beetje slechte vergelijking.

[..]

Zowel VG als FSV geven aan dat dat de BVO nog niet ingegaan is op hun uitnodiging/uitspraak van een vervolggesprek.

[..]

Hebben ze mijns inziens voorlopig gedaan.

[..]

Dat is persoonlijk en NIET inhoudelijk, zou je je niet tot moeten verlagen! :)

[..]

Dat Feyenoord kapot gaat door de huidige directie? jup!

[..]

Nee, dat vind ik die bestuurders gaan die er voor zorgen dat mijn dochtertje van 3 gefouilleerd moet worden bij het bezoeken van een wedstrijd!

[..]

Nee, de BVO heeft vol trots aangegeven dat we fakkels mee mogen nemen naar de eerste training.. omdat het "een soort van" (letterlijke woorden!) traditie is geworden. M.I. heeft de persoon die dit heeft geschreven nog nooit en te nimmer een eerste training of willekeurige oefenwedstrijd van Feyenoord gezien.
+1
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:26 schreef FR-Douwe het volgende:
je beantwoord met vrij veel aannames, meningen en onwaarheden. Sommige punten kan ik niet over oordelen.
Als je even aangeeft wat je precies een aanname, mening of onwaarheid vindt kan ik daar misschien beter op antwoorden. (vooral die "onwaarheid" intereseert me.

Voorlopig is het enige weerwoord dat ik hier hoor tegen de VG "het is een aanname." Als er vervolgens wel bewijs komt wordt het "het is moddergooien!"

Ik zie echter geen argumenten tegen de acties van de VG. Ook "rust rondom de club" is geen argument aangezien er met rust de afgelopen jaren ook geen partijen goedwillende investeerders zijn geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door neliz --
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 15:45   quote  deeplink  
dubbelpost :/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door neliz --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:45 schreef neliz het volgende:

[..]

Als je even aangeeft wat je precies een aanname, mening of onwaarheid vindt kan ik daar misschien beter op antwoorden. (vooral die "onwaarheid" intereseert me.

Voorlopig is het enige weerwoord dat ik hier hoor tegen de VG "het is een aanname." Als er vervolgens wel bewijs komt wordt het "het is moddergooien!"

Ik zie echter geen argumenten tegen de acties van de VG. Ook "rust rondom de club" is geen argument aangezien er met rust de afgelopen jaren ook geen partijen goedwillende investeerders zijn geweest.
lang zitten twijfelen of ik zou reageren maar aangezien me een vraag word gesteld doe ik het (wel summier) toch. Ik snap je vraag, ben er zelf mee gekomen maar ben het onderhand zat. Er dreigt op deze manier tweespalt tussen de supporters te komen en wat ik vind van de vg moet je maar teruglezen in mijn posts.
Ik heb me nu voorgenomen om de vg en hun acties e.d. even te negeren.
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 16:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

lang zitten twijfelen of ik zou reageren maar aangezien me een vraag word gesteld doe ik het (wel summier) toch. Ik snap je vraag, ben er zelf mee gekomen maar ben het onderhand zat. Er dreigt op deze manier tweespalt tussen de supporters te komen en wat ik vind van de vg moet je maar teruglezen in mijn posts.
Ik heb me nu voorgenomen om de vg en hun acties e.d. even te negeren.
Maar, alsjeblieft, je hebt het bij mij over onwaarheden. vertel me alsjeblieft welke.
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:06 schreef neliz het volgende:

[..]

Nu, laat ik het eens proberen.

[..]

Laten we hier eens beginnen, jaarverslag 2009-2010.
http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

Daarnaast doelen zij op de club cultureel kapot maken, de bekende TIFO containerinspectie en het niet meer op (durven?) komen voor de supporters; Bij elke verdachtmaking meteen de supporters de schuld geven in plaats van die partij eerst te horen.

[..]

Supporters, sponsoren en investeerders van Feyenoord (inderdaad, meer dan alleen relschoppers)

[..]

1. Omdat ze zelf geen kandidaten naar voren schuiven!
2. Hebben ze gedaan tijdens de forumavond (?!)
3. Alles is tot nu toe onderbouwd met mails, contracten etc.

[..]

Jij vind het smeerpijp journalistiek, maar misschien komt het ook omdat ze alle stront van het bestuur openbaar maken?

[..]

Je hoeft niet naar hun sites te gaan etc. als je niet wil kom je er niet mee in contact.

[..]

Leugens? mooi, welke leugens hebben ze volgens jou tot nu toe verteld? Tevens, het politbureau in het Maasgebouw maakt de supporters zelf monddood, beetje slechte vergelijking.

[..]

Zowel VG als FSV geven aan dat dat de BVO nog niet ingegaan is op hun uitnodiging/uitspraak van een vervolggesprek.

[..]

Hebben ze mijns inziens voorlopig gedaan.

[..]

Dat is persoonlijk en NIET inhoudelijk, zou je je niet tot moeten verlagen! :)

[..]

Dat Feyenoord kapot gaat door de huidige directie? jup!

[..]

Nee, dat vind ik die bestuurders gaan die er voor zorgen dat mijn dochtertje van 3 gefouilleerd moet worden bij het bezoeken van een wedstrijd!

[..]

Nee, de BVO heeft vol trots aangegeven dat we fakkels mee mogen nemen naar de eerste training.. omdat het "een soort van" (letterlijke woorden!) traditie is geworden. M.I. heeft de persoon die dit heeft geschreven nog nooit en te nimmer een eerste training of willekeurige oefenwedstrijd van Feyenoord gezien.
+1000
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Mooie reactie, zonder op de hoogte te zijn van de feiten even roepen dat VG klote suporters zijn.
En jij had het over nivo?
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Voor de forumavond kon je je via een mail aanmelden. Aangezien de capaciteit beperkt was zijn de eerste 200 aanvragen gehonereerd.
Het aantal aanvragen oversteeg zeer ruim de capaciteit.
belachelijk toch als er maar 200 man in kunnen!! Alsof 200 man het beleid moeten gaan bepalen! Dat is voor mij een losersbeleid.
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

belachelijk toch als er maar 200 man in kunnen!! Alsof 200 man het beleid moeten gaan bepalen! Dat is voor mij een losersbeleid.
nee daarom was het ook een forum avond geen beleidsbepalers avond
neliz
 neliz - zondag 26 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

belachelijk toch als er maar 200 man in kunnen!! Alsof 200 man het beleid moeten gaan bepalen! Dat is voor mij een losersbeleid.
De afgelopen jaren hebben zowel de supportersvereniging alswel "het legioen" een stuk minder bezoekers gehad als er een ALV o.i.d. was :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door neliz --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:02 schreef kale co het volgende:

[..]

nee daarom was het ook een forum avond geen beleidsbepalers avond
Dan nog!! Wat een losers forum met 200 man . Over hoeveel forums praat je dan per jaar?
Misschien een 6 tal. Stel dan dat er 6 maal een andere samenstelling is dan praat je over 1200 mensen. Moeten die dan het beleid gaan bepalen in samenspraak met het bestuur van de FSV
Sorry hoor dat is bij mij nog steeds een losers beleid . Dat is net zoiets als dat Calimero voor Goliath bepaald wat er moet gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan nog!! Wat een losers forum met 200 man . Over hoeveel forums praat je dan per jaar?
Misschien een 6 tal. Stel dan dat er 6 maal een andere samenstelling is dan praat je over 1200 mensen. Moeten die dan het beleid gaan bepalen in samenspraak met het bestuur van de FSV
Sorry hoor dat is bij mij nog steeds een losers beleid . Dat is net zoiets als dat Calimero voor Goliath bepaald wat er moet gebeuren.
Jij snapt het niet ,maar alle energie die er in jou gestopt moet worden is een lijdensweg
MMM
 MMM - zondag 26 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij snapt het niet ,maar alle energie die er in jou gestopt moet worden is een lijdensweg
+1
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij snapt het niet ,maar alle energie die er in jou gestopt moet worden is een lijdensweg
Nee jullie snappen het allemaal zo goed! Alleen maar Feyenoord naar de afgrond helpen dat kunnen ze bij de FSV en VG zo goed
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee jullie snappen het allemaal zo goed! Alleen maar Feyenoord naar de afgrond helpen dat kunnen ze bij de FSV en VG zo goed
sorry niet waar maar blijkbaar jou mening !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij snapt het niet ,maar alle energie die er in jou gestopt moet worden is een lijdensweg
Nee hoor geen lijdensweg deze reacties, doe ik met liefde voor Feyenoord en als anti FSV'er en VG'er
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee jullie snappen het allemaal zo goed! Alleen maar Feyenoord naar de afgrond helpen dat kunnen ze bij de FSV en VG zo goed
lees mijn vorige post,want ik ga het niet eens proberen bij jou..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lees mijn vorige post,want ik ga het niet eens proberen bij jou..
F.L.E
 F.L.E - zondag 26 juni 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan nog!! Wat een losers forum met 200 man . Over hoeveel forums praat je dan per jaar?
Misschien een 6 tal. Stel dan dat er 6 maal een andere samenstelling is dan praat je over 1200 mensen. Moeten die dan het beleid gaan bepalen in samenspraak met het bestuur van de FSV
Sorry hoor dat is bij mij nog steeds een losers beleid . Dat is net zoiets als dat Calimero voor Goliath bepaald wat er moet gebeuren.
Nu wordt het beleid bepaald door 7 man. En je hebt kunnen zien wat voor, om maar in jouw termen te blijven, loosersbeleid dat opleverd.
En verder maakt het niet uit hoe groot een forum is. Percentueel zullen de verhoudingen voor en tegenstanders even groot zijn.
Maar je bent een behoorlijk stoere jongen, de leden van de VG een stelletje homo's te noemen. Ik zou zeggen ga een keer naar zo'n forum avond en verkondig daar in dezelfde bewoordingen je mening.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Discussie beu.
Ik laat alle topics over dit onderwerp vanaf nu aan me voorbij gaan.
Terug naar t voetbal!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:30 schreef Stylzz het volgende:
Discussie beu.
Ik laat alle topics over dit onderwerp vanaf nu aan me voorbij gaan.
Terug naar t voetbal!
Je heb gelijk,verstandig ook!
Was ik ook maar zo !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:27 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nu wordt het beleid bepaald door 7 man. En je hebt kunnen zien wat voor, om maar in jouw termen te blijven, loosersbeleid dat opleverd.
En verder maakt het niet uit hoe groot een forum is. Percentueel zullen de verhoudingen voor en tegenstanders even groot zijn.
Maar je bent een behoorlijk stoere jongen, de leden van de VG een stelletje homo's te noemen. Ik zou zeggen ga een keer naar zo'n forum avond en verkondig daar in dezelfde bewoordingen je mening.
Dat zou ik heel graag doen om die zeikerds een goed duidelijk te maken wat voor een wanbeleid ze voeren. Dat stelletjes homo's wil ik wel terug nemen. Maar ik ben gewoon zo teleurgesteld dat op zulke kleine kutforums diverse standpunten ingenomen moeten worden terwijl de rest van het land niet eens gehoord wordt
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou ik heel graag doen om die zeikerds een goed duidelijk te maken wat voor een wanbeleid ze voeren. Dat stelletjes homo's wil ik wel terug nemen. Maar ik ben gewoon zo teleurgesteld dat op zulke kleine kutforums diverse standpunten ingenomen moeten worden terwijl de rest van het land niet eens gehoord wordt
ach je dat homo ach op internet is het zooooo makkelijk schelden he
F.L.E
 F.L.E - zondag 26 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou ik heel graag doen om die zeikerds een goed duidelijk te maken wat voor een wanbeleid ze voeren. Dat stelletjes homo's wil ik wel terug nemen. Maar ik ben gewoon zo teleurgesteld dat op zulke kleine kutforums diverse standpunten ingenomen moeten worden terwijl de rest van het land niet eens gehoord wordt
Ga liever eens inhoudelijk in op het feit dat het niet uitmaakt hoeveel mensen je raadpleegt om een verhoudingsgewijs juiste afspiegeling te krijgen.
Kijk naar diverse poll's en je ziet dat percentueel ongeveer 60% van de stemmers van mening is dat het huidige bestuur dient te vertrekken.
En voor de goede orde, mochten er meer dan 50% voor hun aanblijven zijn zal ik me daar in ieder geval bij neerleggen.
En of je nu de poll op het AD neemt, of iedere willekeurige website, de verhoudingen blijven hetzelfde.
Als de heren bij Feyenoord echt lef zouden hebben zouden ze een referendum onder de seizoenskaarthouders moeten houden. Bij meer dan 50% stemmers tegen hun aanblijven zou dit "opzouten" betekenen. Maar ik denk niet dat ze dit risico durven nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door F.L.E --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:06 schreef neliz het volgende:

[..]

Nu, laat ik het eens proberen.

[..]

Laten we hier eens beginnen, jaarverslag 2009-2010.
http://www.feyenoord.nl/content/downloads/Jaarverslag2009-2010.pdf

Daarnaast doelen zij op de club cultureel kapot maken, de bekende TIFO containerinspectie en het niet meer op (durven?) komen voor de supporters; Bij elke verdachtmaking meteen de supporters de schuld geven in plaats van die partij eerst te horen.

[..]

Supporters, sponsoren en investeerders van Feyenoord (inderdaad, meer dan alleen relschoppers)

[..]

1. Omdat ze zelf geen kandidaten naar voren schuiven!
2. Hebben ze gedaan tijdens de forumavond (?!)
3. Alles is tot nu toe onderbouwd met mails, contracten etc.

[..]

Jij vind het smeerpijp journalistiek, maar misschien komt het ook omdat ze alle stront van het bestuur openbaar maken?

[..]

Je hoeft niet naar hun sites te gaan etc. als je niet wil kom je er niet mee in contact.

[..]

Leugens? mooi, welke leugens hebben ze volgens jou tot nu toe verteld? Tevens, het politbureau in het Maasgebouw maakt de supporters zelf monddood, beetje slechte vergelijking.

[..]

Zowel VG als FSV geven aan dat dat de BVO nog niet ingegaan is op hun uitnodiging/uitspraak van een vervolggesprek.

[..]

Hebben ze mijns inziens voorlopig gedaan.

[..]

Dat is persoonlijk en NIET inhoudelijk, zou je je niet tot moeten verlagen! :)

[..]

Dat Feyenoord kapot gaat door de huidige directie? jup!

[..]

Nee, dat vind ik die bestuurders gaan die er voor zorgen dat mijn dochtertje van 3 gefouilleerd moet worden bij het bezoeken van een wedstrijd!

[..]

Nee, de BVO heeft vol trots aangegeven dat we fakkels mee mogen nemen naar de eerste training.. omdat het "een soort van" (letterlijke woorden!) traditie is geworden. M.I. heeft de persoon die dit heeft geschreven nog nooit en te nimmer een eerste training of willekeurige oefenwedstrijd van Feyenoord gezien.
Neliz,
nog ff geen reactie, heb nu de tijd nog niet, maar voor de duidelijkheid: uitermate grote waardering voor jou reactie. Hier is aandact aan besteed.Je bent de eerste die met een inhoudelijke tegenreactie komt. Ben het niet met je eens, maar dat mag de pret niet drukken.
Schrijf nu alvast: ik ben niet tegen kritiek op bestuur, als het maar gefundeerd is, en op zorgvuldige wijze.

En bovenal: WE BLIJVEN FEYENOORDERS! In voor- en tegenspoed.
Later inhoudelijke reactie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Neliz,
nog ff geen reactie, heb nu de tijd nog niet, maar voor de duidelijkheid: uitermate grote waardering voor jou reactie. Hier is aandact aan besteed.Je bent de eerste die met een inhoudelijke tegenreactie komt. Ben het niet met je eens, maar dat mag de pret niet drukken.
Schrijf nu alvast: ik ben niet tegen kritiek op bestuur, als het maar gefundeerd is, en op zorgvuldige wijze.

En bovenal: WE BLIJVEN FEYENOORDERS! In voor- en tegenspoed.
Later inhoudelijke reactie
Henk we zijn net deze topics(VG Fsv V Well/Jacobs) aan het proberen te laten verdwijnen!!Help jij ook mee want er komt alleen maar gedonder van ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 19:25   quote  deeplink  
goed en helder antwoord van Mark Koevermans.



Het zet met die toyota/opel deal inderdaad precies zo als ik al dacht. Die 200k namen ze voor lief aangezien die andere deal op termijn meer opleverd. Maar de VG heeft alleen 200k opgevangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
goed en helder antwoord van Mark Koevermans.

[ filmpje ]

Het zet met die toyota/opel deal inderdaad precies zo als ik al dacht. Die 200k namen ze voor lief aangezien die andere deal op termijn meer opleverd. Maar de VG heeft alleen 200k opgevangen.
Uhm deze topics zijn juist in de ban gegooid!
U kunt alleen nog reageren op gezellige en gerelateerde voetbal topics...
Tevens na een onderhoud met Thomas en Boudewijn moet ik u de laatste waarschuwing geven!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Met vriendelijke groet NSB Leonnetje
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 19:44   quote  deeplink  
jammer, wilde net een goede inhoudelijke discussie starten....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:44 schreef FR-Douwe het volgende:
jammer, wilde net een goede inhoudelijke discussie starten....
Sommige gewaardeerde forum collega`s zijn het goed beu Douwe..
Ergens hebben ze gelijk want leuk en gezellig is het allang niet meer zo...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 19:49   quote  deeplink  
als je een beetje terugleest zie je dat ik al meer dan 1 1/2 uur geleden heb aangegeven te nokken met een inhoudelijke of wat voor discussie dan ook over fsv/ vg.
Ben het ook zat.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ga liever eens inhoudelijk in op het feit dat het niet uitmaakt hoeveel mensen je raadpleegt om een verhoudingsgewijs juiste afspiegeling te krijgen.
Kijk naar diverse poll's en je ziet dat percentueel ongeveer 60% van de stemmers van mening is dat het huidige bestuur dient te vertrekken.
En voor de goede orde, mochten er meer dan 50% voor hun aanblijven zijn zal ik me daar in ieder geval bij neerleggen.
En of je nu de poll op het AD neemt, of iedere willekeurige website, de verhoudingen blijven hetzelfde.
Als de heren bij Feyenoord echt lef zouden hebben zouden ze een referendum onder de seizoenskaarthouders moeten houden. Bij meer dan 50% stemmers tegen hun aanblijven zou dit "opzouten" betekenen. Maar ik denk niet dat ze dit risico durven nemen.
Weer zo'n lompe opmerking! Als ik wil kan ik duizend keer aan zo'n poll mee doen en dan wil jij zeggen dat de meerderheid van de supporters wil dat het huidige RvC en directie moet opstappen!! Laat me niet lachen, als jij dit echt denkt ben je echt iemand die er geen kaas van heeft gegeten. Dan zal ik even een simpel reken sommetje voor jou uit leggen voordat je er over val.
Stel je heb een poll met totaal 6000 stemmen , daar 60% is 3600 man dan kunnen jullie met zijn jullie 200 personen allemaal 18 keer stemmen en je komt op een aantal van 3600 en dan kan je lekker zeggen de meerderheid heeft gestemd!! Mooie fraude kans voor de FSV en VG toch. Dus als de FSV en VG echt een peiling onder de supporters wil doen moet het persoonlijk en legitiem. Niet op zo'n frauduleuze manier als met polletjes
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Henk we zijn net deze topics(VG Fsv V Well/Jacobs) aan het proberen te laten verdwijnen!!Help jij ook mee want er komt alleen maar gedonder van ;)
??? Leon???
Ik probeer juist weer om te zetten naar dat wat we gemeenschappelijk hebben.
Hoezo een ban dan? Daar kan toch 1 topic over blijven?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!









0.0085830