BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 18:30 schreef kale co het volgende:

[..]

ach je dat homo ach op internet is het zooooo makkelijk schelden he
Voor jou toch ook? Blijkbaar stap jij ook niet op de barricades, ik zou best een gesprek willen aangaan met die 'bestuurders' van de FSV en VG. Kunnen ze misschien nog leren hoe ze een gesprek moeten aan gaan in plaats van waardeloze argumenten in de pers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor jou toch ook? Blijkbaar stap jij ook niet op de barricades, ik zou best een gesprek willen aangaan met die 'bestuurders' van de FSV en VG. Kunnen ze misschien nog leren hoe ze een gesprek moeten aan gaan in plaats van waardeloze argumenten in de pers
preview_image.jpg

is toch lekker man?
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Dat is het probleem, alles gaat via het net of de media zowel door de club als de VG. laat ze onder voorzitterschap van de sportclub maar weer beginnen met gesloten bijéénkomsten
F.L.E
 F.L.E - zondag 26 juni 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Weer zo'n lompe opmerking! Als ik wil kan ik duizend keer aan zo'n poll mee doen en dan wil jij zeggen dat de meerderheid van de supporters wil dat het huidige RvC en directie moet opstappen!! Laat me niet lachen, als jij dit echt denkt ben je echt iemand die er geen kaas van heeft gegeten. Dan zal ik even een simpel reken sommetje voor jou uit leggen voordat je er over val.
Stel je heb een poll met totaal 6000 stemmen , daar 60% is 3600 man dan kunnen jullie met zijn jullie 200 personen allemaal 18 keer stemmen en je komt op een aantal van 3600 en dan kan je lekker zeggen de meerderheid heeft gestemd!! Mooie fraude kans voor de FSV en VG toch. Dus als de FSV en VG echt een peiling onder de supporters wil doen moet het persoonlijk en legitiem. Niet op zo'n frauduleuze manier als met polletjes
Ten eerste zou ik wel eens willen weten wat er lomp is aan mijn opmerking, daarnaast zou ik het eens proberen, meerdere malen stemmen op een poll in bv het AD. Zul je gelijk zien dat dit niet gaat tenzij je het vanaf een andere computer doet.
Maar blijf jij lekker denken dat er 200 man vanaf tientallen verschillende computers aan het stemmen zijn om hun gelijk te halen.
Dit is tevens de laatste reactie van mij op een bericht van jouw, de lijdensweg duurt inmiddels bijna 48 uur en het is net alsof ik tegen een kleuter aan het praten ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door F.L.E --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 20:08 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik wel eens willen weten wat er lomp is aan mijn opmerking, daarnaast zou ik het eens proberen, meerdere malen stemmen op een poll in bv het AD. Zul je gelijk zien dat dit niet gaat tenzij je het vanaf een andere computer doet.
Maar blijf jij lekker denken dat er 200 man vanaf tientallen verschillende computers aan het stemmen zijn om hun gelijk te halen.
Dit is tevens de laatste reactie van mij op een bericht van jouw, de lijdensweg duurt inmiddels bijna 48 uur en het is net alsof ik tegen een kleuter aan het praten ben.
Dat ik tegen een kleuter praat, dat gevoel overval me al de hele tijd als ik op jou reacties aan het reageren ben! En als jij denk dat ik met mijn computer zo'n simpel regeltje niet kan omzeilen om meer te stemmen ben je echt een kleuter. En blijf jij nou maar lekker bij dat zooitje van 200 man die alleen maar mediageil zijn.
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor jou toch ook? Blijkbaar stap jij ook niet op de barricades, ik zou best een gesprek willen aangaan met die 'bestuurders' van de FSV en VG. Kunnen ze misschien nog leren hoe ze een gesprek moeten aan gaan in plaats van waardeloze argumenten in de pers
jou lijdensweg duurt nog 20 jaar domme reactie je mag natuurlijk je mening hebben maar volgens mij ben je niet helemaal 100% dag lijdensweg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 20:39 schreef kale co het volgende:

[..]

jou lijdensweg duurt nog 20 jaar domme reactie je mag natuurlijk je mening hebben maar volgens mij ben je niet helemaal 100% dag lijdensweg
Ach ga jij toch ook naar je vriendjes van 200 loser!!
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach ga jij toch ook naar je vriendjes van 200 loser!!
wees een vent joh praat normaal bij de kuip tegen me je laat je kennen door wat te roepen op internet wees dan een vent en kom is praten maar zal je wel niet durven zo leg ut
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm deze topics zijn juist in de ban gegooid!
U kunt alleen nog reageren op gezellige en gerelateerde voetbal topics...
Tevens na een onderhoud met Thomas en Boudewijn moet ik u de laatste waarschuwing geven!!!
NO-PROBLEM-_88__G-776.860_40.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
de rest gaat ook door dus ga je gang vriend ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de rest gaat ook door dus ga je gang vriend ;)
haha, dank. maar je hebt wel gelijk. teveel geouwehoer. maar goed, ik hoop dat het respect in alle groeperingen voor elkaar terugkomt, de huidige zooi is voor niemand goed.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Ach, laat ook gvd maar. Ben d'r weer ff klaar mee. Omdat ik dat zelf wil.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 26 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:
Ach, laat ook gvd maar. Ben d'r weer ff klaar mee. Omdat ik dat zelf wil.
Kwestie van fuck-you.jpg?
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Knollen+en+Citroenen.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Vandaag komen ze bijeen: BVO en FSV/Vg.

Bezinning? Wapenstilstand? Media-stilte? Beide?

Ik hoop op wijsheid, kan deze topic de prullenbak in. Gelukkig koelt het in de loop van deze dag behoorlijk af. Scheelt verhitte gemoederen.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
maar waarover moeten we elkaar dan gaan uitschelden?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
samen met rtv rijnmond lekker je gram halen en lekker rellen
oproep FSV hou eens een poll bij alle seizoenkaart houders en je zal schrikken hoe de mensen over jullie denken,en dat de meeste rust willen binnen de club.En over rtv Rijnmond zeg ik alleen dit ze reageren nog steeds net zo kinderachtig als hun programma's zijn.Laag bij de gronds en gemeen
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:
samen met rtv rijnmond lekker je gram halen en lekker rellen
oproep FSV hou eens een poll bij alle seizoenkaart houders en je zal schrikken hoe de mensen over jullie denken,en dat de meeste rust willen binnen de club.En over rtv Rijnmond zeg ik alleen dit ze reageren nog steeds net zo kinderachtig als hun programma's zijn.Laag bij de gronds en gemeen
Ehm, zonder partij te kiezen in deze, wat voor lage en gemene boze wolf dingen heeft RTV Rijnmond de afgelopen jaren gedaan dan?
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
goed en helder antwoord van Mark Koevermans.

[ filmpje ]

Het zet met die toyota/opel deal inderdaad precies zo als ik al dacht. Die 200k namen ze voor lief aangezien die andere deal op termijn meer opleverd. Maar de VG heeft alleen 200k opgevangen.
Deze man mag wat mij betreft meer op de voorgrond treden! Helder verhaal en ik geloof 6 keer de uitnodiging om met hem in gesprek te gaan en desgewenst inzage te krijgen in de feiten. De FSV heeft die uitnodiging aangenomen, nu de VG nog. En dan hopelijk snel rust in de tent en een goede voorbereiding en nog beter seizoen! Leve Feyenoord 1!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:50 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ehm, zonder partij te kiezen in deze, wat voor lage en gemene boze wolf dingen heeft RTV Rijnmond de afgelopen jaren gedaan dan?
Niets anders dan de FSV/VG een platform te geven.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niets anders dan de FSV/VG een platform te geven.
De afgelopen jaren was er nog geen ´so called´ Varkenoord groep
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:50 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ehm, zonder partij te kiezen in deze, wat voor lage en gemene boze wolf dingen heeft RTV Rijnmond de afgelopen jaren gedaan dan?
Sinds RTV rijnmond geen uitzendrechten meer heeft,zijn ze begonnen met in mijn ogen onrust zaaien met hun berichtgevingen.
En grijpen alles aan om onrust (lees FSV) ruimte in hun media te geven om deze aan te wakkeren.
let maar eens goed op de berichtgevingen en hoe het gebracht wordt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

De afgelopen jaren was er nog geen ´so called´ Varkenoord groep
Nee, maar de afgelopen maand valt ook binnen de afgelopen jaren.
Verder heeft Rijnmond wel wat feiten naar buiten gebracht die wel ongeveer klopten, maar inhoudelijk onjuist waren.

Maar dat krijg je zonder openheid van zaken.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar de afgelopen maand valt ook binnen de afgelopen jaren.
Verder heeft Rijnmond wel wat feiten naar buiten gebracht die wel ongeveer klopten, maar inhoudelijk onjuist waren.

Maar dat krijg je zonder openheid van zaken.
dit seizoen ben ik het met je eens

maar de jaren hiervoor was dat toch anders??
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

dit seizoen ben ik het met je eens

maar de jaren hiervoor was dat toch anders??
Over t algemeen wel ja.
Behalve die galbak van FC Rijnmond.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Over t algemeen wel ja.
Behalve die galbak van FC Rijnmond.
die dikke? is dat een galbak?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:59 schreef Rovert het volgende:

[..]

die dikke? is dat een galbak?
nee die presentator, zo'n spartaanse jood.
Die begint al te lachen als hij zuur nieuws over Feyenoord ruikt.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee die presentator, zo'n spartaanse jood.
Die begint al te lachen als hij zuur nieuws over Feyenoord ruikt.
hahaha, dan heeft hij een goed jaar achter de rug
hij wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VG & FSV & hun websites: Rioolaanpak!









0.0099110