|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg (Ajax Club)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: STEEKIE BEDANKT |
|
|
|
baco74
|
|
|
AS Roma meldt zich bij Ajax voor Maarten Stekelenburg. Technisch directeur Sabatini van de Italiaanse subtopper heeft zijn voorkeur voor de Ajax-doelman uitgesproken. Ook Bologna-doelman Emiliano Viviano stond op het lijstje van Roma.
Volgens Corriere dello Sport vraagt Ajax 12 miljoen voor de international, terwijl Roma 8 miljoen wil betalen. Stekelenburg wil zijn aflopende contract bij Ajax niet verlengen, waardoor Ajax de keeper nu moet verkopen, anders loopt hij gratis de deur uit. Beide clubs zullen elkaar dus wel vinden rond de 10 miljoen euro.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik zou het jammer vinden. Eens zal ie gaan, ik denk dat het nu het beste moment is. Vermeer is er klaar voor, alleen nog een goede concurrent voor hem. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Tja hink op twee gedachten. Baal dat hij gaat, maar hij heeft z n jaren gemaakt en verdient een mooie transfer. En die gun ik hem ook.
Betwijfel alleen of roma wel de club is waar hij naar toe wilt, dus heb nog hoop:) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zou ook geen Champions League betekenen voor Steek maar slechts Europa League. Misschien voor hem een rede om te wachten op een andere club. Voor Ajax zou een transfersom van zo'n 10 miljoen niet verkeerd zijn, helemaal niet voor een keeper wiens cotract volgend jaar afloopt. Hij heeft aangegeven een nieuwe uitdaging aan te willen gaan en dat moeten wij en Ajax hem na 9 jaar trouwe dienst gunnen. Wel zonde dat ie het afgelopen kampioensschap niet aktief heeft meegemaakt, al heeft ie wel meegefeest voor 10. Dankzij de schaal met deuk heeft ie zijn verdienste in dit kampioensschap toch kunnen achterlaten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:01 schreef Benno het volgende:Tja hink op twee gedachten. Baal dat hij gaat, maar hij heeft z n jaren gemaakt en verdient een mooie transfer. En die gun ik hem ook. Betwijfel alleen of roma wel de club is waar hij naar toe wilt, dus heb nog hoop:) Tuurlijk gunt iedereen hem een mooie club en dan is 10 mill. nog een erg mooi bedrag ook. Inderdaad wel ergzonde want hij is uitgegroeid tot een zeer betrouwbare sluitpost. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja wat zal ik zeggen een mooi bedrag voor nog 1 jaar contract maar ik heb mijn twijfels over vermeer heeft niet de rust die een topkeeper wel zou moeten hebben. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 00:22 schreef nora het volgende:ja wat zal ik zeggen een mooi bedrag voor nog 1 jaar contract maar ik heb mijn twijfels over vermeer heeft niet de rust die een topkeeper wel zou moeten hebben. Het is moeilijk vergelijken. Vermeer is ingevallen bij Ajax, vrij snel na een zware blessure, voor een van de beste keepers van Europa, met een verdediging waarmee hij niet was ingespeeld, die hem ook nog eens zwaar op de proef stelde. Dit tegen middelmatige clubs, die als ze maar even hun mouwen opstroopte, onze verdediging zwaar onder druk kon zetten. Ik denk dat Vermeer bij een vaste basisplek van net zulke waarde voor Ajax kan zijn als Stekelenburg is geweest,maar dan wel op zijn eigen manier. Dan zullen we na elke actie van Kenneth moeten ophouden met denken: tsja, het is geen Stekelenburg, want dat type keeper zal hij nooit worden. Hij zal gewoon veel wedstrijden met dezelfde verdediging moeten spelen. Belangrijk voor een keeper, met niet al te veel ervaring, is leren weten wat je verdedigers kunnen en evt. gaan doen. Pas dan kan je aan je rust gaan bouwen en anticiperen op fouten van je collega's. Ik vond Kenneth aan het eind van het seizoen al een 2x zo sterke indruk maken als die eerste wedstrijd na zijn blessure. Ik heb (dus) best veel vertrouwen in Vermeer en kan op Steek na niet zo 1,2,3 een betere keeper verzinnen die voor Ajax haalbaar zou zijn. Wel zal Ajax een andere 2de keeper moeten vinden, die Vermeer iets meer concurrentie zal bieden dan Verhoeven. Met alle respect voor Jeroen, maar het zegt al genoeg dat een keeper die 8 maanden gerevalideerd heeft bij zijn eerste selectie gelijk de keeper van de laatste 7 wedstrijden vervangt. Met die zekerheid in zijn hoofd zal Kenneth niet bang voor zijn basisplek hoeven zijn. Om Kenneth scherp te houden, zal er dus een betere keeper op de bank plaats moeten nemen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pakken die transfersom: Kenneth eindelijk eerste keeper en Maarten zijn dikverdiende klapper. Vermeer blijft ook niet 20 immers. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
vind niet dat Steek de overstap moet maken naar Italie, vind hem eerder een keeper voor de Engelse competitie en die is ook sterker als de Italiaanse. AS Roma vind ik ook nou niet echt de top van Europa, denk niet dat hij daar naar toe wil. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
8 miljoen is veeeeeeel te weinig voor Stekelenburg. Of je nou een goede opvolger hebt of niet. De keeper van Ajax, en van het Nederlands elftal (die nog een WK finale heeft gekeept!) is veel meer waard! Ik weet dat keepers minder opleveren als veldspelers, maar Stekelenburg is gewoon een top keeper. En ik weet zeker dat als Real Madrid Casillas (die andere finalist!) zou verkopen dat we het dan over 40-50 miljoen hebben.
Ik denk dat 15-20 miljoen dus geen raar bedrag zou zijn. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:51 schreef Jacco het volgende:8 miljoen is veeeeeeel te weinig voor Stekelenburg. Of je nou een goede opvolger hebt of niet. De keeper van Ajax, en van het Nederlands elftal (die nog een WK finale heeft gekeept!) is veel meer waard! Ik weet dat keepers minder opleveren als veldspelers, maar Stekelenburg is gewoon een top keeper. En ik weet zeker dat als Real Madrid Casillas (die andere finalist!) zou verkopen dat we het dan over 40-50 miljoen hebben. Ik denk dat 15-20 miljoen dus geen raar bedrag zou zijn. Jacco je vergeet even dat de steek nog maar een 1 jarig contract heeft.. op dit moment kun je dus niet zoveel vragen als wanneer hij nog minstens een 2 jarig contract heeft.. denk dat het bedrag wat eerder genoemd werd in dit topic, rond de 10 miljoen dat je heel blij mag zijn |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 11:40 schreef ajax21 het volgende:[..] Jacco je vergeet even dat de steek nog maar een 1 jarig contract heeft.. op dit moment kun je dus niet zoveel vragen als wanneer hij nog minstens een 2 jarig contract heeft.. denk dat het bedrag wat eerder genoemd werd in dit topic, rond de 10 miljoen dat je heel blij mag zijn 10 Miljoen voor een keeper, met nog maar 1 jaar contract, die vanaf maart niet meer gespeeld heeft, zelf best weg wilt.... Goede vervanger is aanwezig. Als ik Ajax was wist ik het wel...doen dus. |
|
|
|
|
Kesio
|
|
|
10 mio pakken! Als er eentje een transfer verdient is het Steek wel. In de zomer, Vermeer effe aan de rekstok , voor die extra 10 cm, en alles zit weer goed dicht achterin!! Vermeer verdient het nu ook om v.à. Begin 1e keeper te zijn. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:01 schreef baco74 het volgende:Ik zou het jammer vinden. Eens zal ie gaan, ik denk dat het nu het beste moment is. Vermeer is er klaar voor, alleen nog een goede concurrent voor hem. Ik zou Tyton van Roda JC halen als 2e keeper.. Verder vervelend dat hij vertrekt, maar beter 8 mil. dan niets. |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Ik snap alleen niet waarom iedereen het over 10 miljoen heeft terwijl Roma toch echt gezegd heeft dat ze niet meer dan 8 willen betalen? |
|
|
|
|
Joop95
|
|
|
8mil is te weinig. Het is de keeper van het Nederlands elftal en is de laatste tijd wel in vorm.. Roma speelt vEL, dan zou je beter voor CL kunnen gaan.? |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
ik ben het eens met @Joop95 maar steek is wel gewoon toe aan een nieuwe stap, een nieuwe competitie en alles. En ben ook net als @dutchajaxmen het er mee eens dat ze misschien tot tyton moeten halen die is wat beter in de lucht dan bijvoorbeel vermeer |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 12:45 schreef Wopper het volgende:Ik snap alleen niet waarom iedereen het over 10 miljoen heeft terwijl Roma toch echt gezegd heeft dat ze niet meer dan 8 willen betalen? Dit wordt in de bron van dit topic gesuggereerd. http://www.ajaxclub.nl/nieuws/AS_Roma_wil_8_miljoen_euro_betalen_voor_Stekelenburg.html Wat is jouw bron, die zegt dat Roma niet verder dan 8 wil.
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 13:08 schreef Joop95 het volgende:8mil is te weinig. Het is de keeper van het Nederlands elftal en is de laatste tijd wel in vorm.. Roma speelt vEL, dan zou je beter voor CL kunnen gaan.? De laatste tijd in vorm? Als straks in Italie de competitie begint, heeft Stekelenburg welgeteld 6 maanden geen wedstrijd meer gespeeld. Roma biedt 8, Ajax wilt 12 als Steek daar wilt spelen, zullen ze wel ongeveer op 10 miljoen uitkomen, anders geen deal lijkt me. Al zal Ajax Steek niet teveel in de weg gaan zitten, als ie zelf deze overgang wilt zal Ajax coulant zijn. Maar voor niks gaat de zon op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
8 miljoen voor een (geblesseerde) keeper met nog 1 jarig contract is veel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Volledig mee eens, mag vanwege de potentie en eerder bewezen klasse wel op 10 miljoen afgerond worden. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
8 miljoen is natuurlijk een lachertje! Als steek echt vn aajx houd verlengt hij zn contract zodat ajax meer kan vangen.. Want steek is toch wel een van de beste keepers! Dat heeft hij niet alleen bij ajax bewezen maar ook bij het nederlands elftal!
Zonder.. als ze zpo weinig voor hem vangt.. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:51 schreef Jacco het volgende:8 miljoen is veeeeeeel te weinig voor Stekelenburg. Of je nou een goede opvolger hebt of niet. De keeper van Ajax, en van het Nederlands elftal (die nog een WK finale heeft gekeept!) is veel meer waard! Ik weet dat keepers minder opleveren als veldspelers, maar Stekelenburg is gewoon een top keeper. En ik weet zeker dat als Real Madrid Casillas (die andere finalist!) zou verkopen dat we het dan over 40-50 miljoen hebben. Ik denk dat 15-20 miljoen dus geen raar bedrag zou zijn. Je vergeet even dat hij maar een 1 jarig contract heeft. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
Ik snap trouwens niet helemaal dat men Stekelenburg een grote transfer gunnen????
99% van de spelers die weggaan komen niet meer terug en heb je dus in Europa enkel en alleen maar last van, het is ook niet bepaald zo dat hij slecht verdiend bij Ajax.
En ja natuurlijk snap ik dat het hoort bij deze tijd, maar vertrekken naar een club die nauwelijk CL speelt (ook dit jaar niet) en in een competitie die in de top helemaal niet veel sterker is dan Ajax, vind ik persoonlijk absoluut geen stap omhoog. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:27 schreef Bergkamp het volgende:Ik snap trouwens niet helemaal dat men Stekelenburg een grote transfer gunnen???? 99% van de spelers die weggaan komen niet meer terug en heb je dus in Europa enkel en alleen maar last van, het is ook niet bepaald zo dat hij slecht verdiend bij Ajax. En ja natuurlijk snap ik dat het hoort bij deze tijd, maar vertrekken naar een club die nauwelijk CL speelt (ook dit jaar niet) en in een competitie die in de top helemaal niet veel sterker is dan Ajax, vind ik persoonlijk absoluut geen stap omhoog. Ik vind dat we Steek zeker een grote transfer moeten gunnen Bergkamp. Wat verdiend Steek bij Ajax? Trouwens de Italiaanse competitie is wel degelijk sterker als de Nederlandse competitie.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Italie is idd wel wat beter dan de nederlandse competitie.. Maar om nou te zeggen dat het echt een TOP competitie is.. Nee..! Dat is spanje en engelenad toch wel meer! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Als hij vertrekt (en ik gun hm een mooie transfer) ,moet ajax Cillissen van NEC kopen en de concurrentie met Vermeer aangaan ! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
cillessen zal niet komen als 2e keeper denk ik hoor |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ok Wopper, had die item niet gelezen. Als dit ook hun startbod was is dat nogal dom, vind ik. Gewoonlijk biedt de een, eist de ander en kom je tot elkaar. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:34 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind dat we Steek zeker een grote transfer moeten gunnen Bergkamp. Wat verdiend Steek bij Ajax? Trouwens de Italiaanse competitie is wel degelijk sterker als de Nederlandse competitie.. Zodra spelers weg zijn bij Ajax, kijken ze niet meer om naar de club, en ondertussen maken wij alle clubs in Europa sterker met onze sterspelers, ik weet wel dat het tegen te houden is, maar ik wens iedere speler die voor Ajax speelt het allerbeste en die gun ik ook alles, maar iedere andere club dan Ajax is een tegenstander en ik zou niet inzien waarom ik spelers van de tegenstanders het beste moet gunnen op sportief gebied.
Misschien heeft het bij mij ook wel te maken met het feit dat mede door het vertrekken van alle topspelers wij zelf niks meer te vertellen hebben in Europa.
Als de transfermarkt nog hetzelfde was als voor het Bosmanarrest (niet alles wat er is veranderd is slecht) dan zouden spelers als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Huntelaar, Suarez, Ibrahimovic, de Jong enz..enz.. langer bij Ajax hebben gespeeld, en hadden wij vrijwel zeker nog een europese prijs in onze kast staan.
Stekelenburg verdiend bij Ajax trouwens zo'n 1,8 miljoen per jaar exclusief sponsorcontracten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik weet ik heb dit topic opgestart na het lezen van een bericht op ajaxclub.nl. 26 uur later meldt de zaakwaarnemer van Stekelenburg het volgend op VI.nl:
'Stekelenburg heeft nog nooit met Roma gesproken'
Een vertrek van Maarten Stekelenburg naar AS Roma is nog niet aan de orde. Dat meldt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen naar aanleiding van geruchten die in Italiaanse media circuleren.
'Maarten heeft nog nooit met AS Roma gesproken', meldt Jansen aan VI.nl. 'Er is een aantal opties dat we aan het doornemen zijn, maar er is nog niks concreets. Ook over een transfersom is nog nooit gesproken.'
Stekelenburg werd in verband gebracht met AS Roma door de mislukte transfer van Emiliano Viviano naar Rome. Bij een veiling van de transferrechten van de doelman tussen Bologna en Internazionale trok die laatste club aan het langste eind vanwege een foutief ingevuld formulier van Bologna.
Roma rekende er op dat Bologna de veiling zou winnen en had naar verluidt met die club al een akkoord bereikt over de transfer van Viviano. Nu die transfer niet doorgaat, geldt Stekelenburg als favoriet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laat Stekelenburg zelf beslissen, 8 miljoen is misschien wel weinig maar moeten we hem dan aan zijn contract houden ? Denk het niet als hij naar Roma wil gaan dan moet je dit respecteren en die 8 miljoen opstrijken. Een poging wagen tot 10 miljoen is een optie, mislukt die dan moeten we Steek laten gaan, hij verdient dit! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
snap ook niet waarom man utd geen werk van stekelenburg gaat maken, maar gun hem deze transfer wel |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 07:17 schreef marius het volgende:snap ook niet waarom man utd geen werk van stekelenburg gaat maken, maar gun hem deze transfer wel die hebben 'de gea' van atletico (dacht ik?) al. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:01 schreef Benno het volgende:Tja hink op twee gedachten. Baal dat hij gaat, maar hij heeft z n jaren gemaakt en verdient een mooie transfer. En die gun ik hem ook. Betwijfel alleen of roma wel de club is waar hij naar toe wilt, dus heb nog hoop:) Denk niet dat hij Roma in zijn hoofd had idd, maar het salaris zal hem we aanstaan vrees ik. Het is niet verkeerd om nog 10m te krijgen voor iemand waarbij zijn contract afloopt eind van het seizoen. Voor hem hoop ik dat er een mooiere club komt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 11:46 schreef baco74 het volgende:[..] 10 Miljoen voor een keeper, met nog maar 1 jaar contract, die vanaf maart niet meer gespeeld heeft, zelf best weg wilt.... Goede vervanger is aanwezig. Als ik Ajax was wist ik het wel...doen dus. Eens |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Roma.. zigeunerdorp man...
zonde voor de Steek.. gewoon bij Ajax blijven |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 12:02 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ik zou Tyton van Roda JC halen als 2e keeper.. Verder vervelend dat hij vertrekt, maar beter 8 mil. dan niets. eens, dan kunnen vermeer en hij het uitvechten! Tyton is daarnaast ook goed in de reflexen en in de lucht,wat vermeer niet echt is natuurlijk! Tyton heeft een contract tot 2013, maar transfersom zal niet hoog liggen denk ik, vanwege de nog steeds grote financiele problemen van roda. Maar de steek is nog niet weg natuurlijk, want hij heeft een contract van 2 miljoen per jaar liggen bij ajax, waarbij je cl speelt en nog een keertje kampioen kan worden, dan moet ajax gewoon zeggen dat ze meewerken bij moie club(misschien zelfs gelegitimeerde transfersom), want denk niet dat roma de gedroomde club is van hem, ze spelen niet in de top mee en ook niet jaarlijks cl..... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Vermeer zit vol met vertrouwen en heeft het goed gedaan Stekelenburg akkoord me gaan voor 9 / 10mil en dan GEEN! KEEPER kopen Vermeer de kans geven die jongen zit daar niet voor niets verhoeven boeit me niet
JEUGD JEUGD Kom op we hebben nu niet zo nodig geld hard nodig maar altijd een miljoentje of 10 apart houden wat er ook gebeurt |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
gewoon bij ajax blijven vind as roma nou niet bepaald een stap hoger.Ze spelen geen champions leage en de italiaanse competitie is ook niet zoveel meer.Altijd half stadions gevuld en het is afbraak voetbal .Ik gun hem een betere stap in zijn loopbaan ,maar ga alstublieft niet naar Italie.,is gewoon zonde. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zozo 3 posts vandaag!! Morgen weer 3???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zaterdag 2 juli 2011, 12:04
Maarten Stekelenburg wordt maandag gepresenteerd als de nieuwe doelman van AS Roma, meldt Il Corriere dello Sport.
De Italiaanse krant baseert zich op bronnen binnen de Romeinse club. De Giallorossi (Geelroden) zouden bereid zijn 7 miljoen euro te betalen voor de keeper van Ajax en Oranje.
Bron:http://www.sport1.nl/nieuws/20394-as-roma-heeft-stekelenburg-binnen.html |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
financiel gezien is dit het beste voor alle partijen man......sportief gezien een slechte voor ajax en voor maarten zelf natuurlijk ook man.....ik plaats roma niet in het rijtje van teams waar hij thuis hoort.........maar als hij een financiele klapper kan maken dan gun ik hem dat natuurlijk van harte man!!!!!maarten is een jood forever!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik gun maarten de transfer en bovendien als die niet bijtekent levert hij volgend jaar niks op, had hem alleen liever naar man united of arsenal zien gaan! et vermeer hebben we prima vervanger en beter kunnen we ons niet wensen, een keeper stekelenburg kunnen wij niet betalen! als ajax dan zo nodig een prima 2de keeper wil, had ik liever gezien dat padt bleef, vond ik vorig jaar sterk bij go ahead en als er dan perse iemand moet komen zou ik cillesen of tyton graag zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en nu lees ik over babos nou dan zeg ik ze pietje de goal maar in, dat lijkt me beter werk;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 21:14 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik gun maarten de transfer en bovendien als die niet bijtekent levert hij volgend jaar niks op, had hem alleen liever naar man united of arsenal zien gaan! et vermeer hebben we prima vervanger en beter kunnen we ons niet wensen, een keeper stekelenburg kunnen wij niet betalen! als ajax dan zo nodig een prima 2de keeper wil, had ik liever gezien dat padt bleef, vond ik vorig jaar sterk bij go ahead en als er dan perse iemand moet komen zou ik cillesen of tyton graag zien Is geloof ik al een onderdeel dat allang duidelijk is.. Steek heeft gezegd dat als er niemand komt voor hem, dat hij nog 1 jaar bijtekent.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:58 schreef freakie het volgende:[..] Is geloof ik al een onderdeel dat allang duidelijk is.. Steek heeft gezegd dat als er niemand komt voor hem, dat hij nog 1 jaar bijtekent.. praatjes vullen nog geen gaatjes! ik wist er overigens niks van freakie, maar ik hoop dat die dan zn woorden nakomt |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
volgens mij heeft ie dat ook nog nooit gezegd alleen dat bijtekenen een optie is! maar kan een bericht over het hoofd hebben gezien.. kan het me alleen neit voorstellen dat er niet meerdere sites waren die dit meldden! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 21:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] praatjes vullen nog geen gaatjes! ik wist er overigens niks van freakie, maar ik hoop dat die dan zn woorden nakomt Nee maar wat hij dus niet heeft gezegd is dat hij wil blijven.. Als hij een aanbieding krijgt van een topclub dan wil hij weg anders zou hij nog 1 jaar willen bijtekenen.. |
|
|
|