BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 25 juni 2011 - 20:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg (Ajax Club)

Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee maar wat hij dus niet heeft gezegd is dat hij wil blijven.. Als hij een aanbieding krijgt van een topclub dan wil hij weg anders zou hij nog 1 jaar willen bijtekenen..
maar frakie, dan heb ik toch een vraag he, stekel heeft inderdaad gezegt alleen voor de absolute top! vind jij dat roma dan een optie moet zijn? ik vind dat eigenlijk subtop
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Nee denk dat het niet echt top is.. Maar het kan een opstap zijn naar een italie of wat dan ook en steek is wel een keeper die ik in italie zou willen zien keepen.. Alleen het is alleen zeker geen sterker team en ze spelen geen cl.. Ik dacht zelfs voorronde eufa league..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:54 schreef freakie het volgende:
Nee denk dat het niet echt top is.. Maar het kan een opstap zijn naar een italie of wat dan ook en steek is wel een keeper die ik in italie zou willen zien keepen.. Alleen het is alleen zeker geen sterker team en ze spelen geen cl.. Ik dacht zelfs voorronde eufa league..
ben het totaal niet met je eens nu haha, het is wel een opstap maar steek wil de absolute top en dat is roma zeker niet! bovendien is het in de serie A vij verdedigend voetbal waardoor er minder kanzen komen en voor een keeper minder werk is! de serie A is sowiezo een ramp op het moment! ik had hem liever bij united gezien of bij arsenal!
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben het totaal niet met je eens nu haha, het is wel een opstap maar steek wil de absolute top en dat is roma zeker niet! bovendien is het in de serie A vij verdedigend voetbal waardoor er minder kanzen komen en voor een keeper minder werk is! de serie A is sowiezo een ramp op het moment! ik had hem liever bij united gezien of bij arsenal!
Ja juist omdat er zo weinig te doen is kan steek zich bewijzen.. Ik vind ook dat roma niets is voor steek maat italiaans voetbal kan wel heel goed zijn voor een keeper..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja juist omdat er zo weinig te doen is kan steek zich bewijzen.. Ik vind ook dat roma niets is voor steek maat italiaans voetbal kan wel heel goed zijn voor een keeper..
ik vind persoonlijk van niet, kijk steek is een keepr diekan schitteren en fraaie snoekduiken maakt enzo! in de engelse premier league worden de keepers steeds minder, eigenijk nu van der sar stopt, hou je cech en in mundere mate pepe reina over, daar heb je wat te doen en kan die en van de betere worden!
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
ik vind sowiezo de serie A niks! voor nerlanders althans niet, met uitzondering van bommen en de jong, de ene is er al en de andere zou er wel passen!
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
het is dat daar veel meer geld is in italie, maar als je d dompetitie kijkt zitten heel weinig gode wedstrijden bij, de eredivisie is niet eens zoveeel mnder! alleen lopen daar betere voetballers rond, maar aan het voetbal zie je het amper
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Ja maar ja als keeper kan je daar wel sterker van worden.. Maar ik denk dat steek niet zomaar weg is.. Als de geruchten zo sterk zijn dan doet hij de voorbereiding ook niet echt mee...
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:31 schreef freakie het volgende:
Ja maar ja als keeper kan je daar wel sterker van worden.. Maar ik denk dat steek niet zomaar weg is.. Als de geruchten zo sterk zijn dan doet hij de voorbereiding ook niet echt mee...
nja ik ben het gewoon niet met je eens je kan overal sterker worden, maar steek behoort voort tot de beste keepers van de wereld, dus dan moet je naar engeland of spanje gaan! e bundesliga kan ook maar dat doet tie niet!
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nja ik ben het gewoon niet met je eens je kan overal sterker worden, maar steek behoort voort tot de beste keepers van de wereld, dus dan moet je naar engeland of spanje gaan! e bundesliga kan ook maar dat doet tie niet!
Gomes hoorde daar ook.. En zie wat het nu is.. Een goede keeper die bijna niet goed kan doen.. Je moet je eerst nog eens bewijzen in andere competities(hogere) en dan kan je je pas een van de beste noemen..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Gomes hoorde daar ook.. En zie wat het nu is.. Een goede keeper die bijna niet goed kan doen.. Je moet je eerst nog eens bewijzen in andere competities(hogere) en dan kan je je pas een van de beste noemen..
gomes was totaal andere keeper dan stekelenburg vind ik
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

gomes was totaal andere keeper dan stekelenburg vind ik
Heel anders.. Gomes is een wereld keeper geweest.. Vond hem in de tijd van psv veel en veel beter dan steek.. Dus niks andere keeper, Als keeper kan je het zomaar fout doen..
Boilesen
 Boilesen - donderdag 07 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Heel anders.. Gomes is een wereld keeper geweest.. Vond hem in de tijd van psv veel en veel beter dan steek.. Dus niks andere keeper, Als keeper kan je het zomaar fout doen..
zo is dat, 1 cruciale blunder op een fout moment en je carrière verloopt anders. Gomes is nog steeds een geweldige keeper. Kijk die rentree (na blessure) van v Persie bij Arsenal anders nog maar eens terug.
top-transfer
 top-transfer - vrijdag 08 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
AS Roma in Amsterdam voor Stekelenburg

http://transferzone.nl/2011/07/as-roma-in-amsterdam-voor-stekelenburg-2/
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:46 schreef top-transfer het volgende:
AS Roma in Amsterdam voor Stekelenburg

http://transferzone.nl/2011/07/as-roma-in-amsterdam-voor-stekelenburg-2/
Wat doet heel AS Roma in Amsterdam???
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - vrijdag 08 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Ik vind 8 Miljoen wel weinig voor Maarten, ik zou het voor niet minder dan 12 Miljoen doen.
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 08 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:07 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Ik vind 8 Miljoen wel weinig voor Maarten, ik zou het voor niet minder dan 12 Miljoen doen.
voor een keeper met een contract voor nog 1 jaar, is 8 miljoen wel een normale prijs denk ik.
PSVmatt
 PSVmatt - vrijdag 08 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Ik zou hem laten gaan.. met Vermeer hebben jullie echt een klasse 2e keeper. En nu krijg je er nog veel geld voor omdat ie nou dit seizoen én het wk erg goed heeft gekeept.
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:40 schreef PSVmatt het volgende:
Ik zou hem laten gaan.. met Vermeer hebben jullie echt een klasse 2e keeper. En nu krijg je er nog veel geld voor omdat ie nou dit seizoen én het wk erg goed heeft gekeept.
is jou wat gevraagd lampie?????
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:40 schreef PSVmatt het volgende:
En als we hem nou houden?
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Mooi gesproken mr jullie keeper is ook topper , die moet je eigenlijk contract voor t leven geven
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mooi gesproken mr jullie keeper is ook topper , die moet je eigenlijk contract voor t leven geven
Ja inderdaad!:P maar spelers doen dat niet meer als ze weten dat ze toppers zijn.. Dan tekenen zo hooguit nog 1 jaar.
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 10:10 schreef remco.k het volgende:
Gomes was echt niet beter dan Steek, in die tijd werd Steek echt zwaar onderschat.
Wat grappig.. De zelfde naam nemen als de echte remco k.. Maar misschien is dit wel heel lastig voor je.. De tijd dat gomes bij psv was was gomes echt een geweldige keeper.. Zelfs 2e keeper en speelde ook nog wel eens mee.. De gomes van toen en de steek van nu zijn erg aan elkaar gewaagd..

Maar omdat je dit zegt was het eigenlijk allang duidelijk dat jij niet remco k bent die wij kennen.. Remco k weet dat ik steek altijd heb verdedigd
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 11 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 10:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat grappig.. De zelfde naam nemen als de echte remco k.. Maar misschien is dit wel heel lastig voor je.. De tijd dat gomes bij psv was was gomes echt een geweldige keeper.. Zelfs 2e keeper en speelde ook nog wel eens mee.. De gomes van toen en de steek van nu zijn erg aan elkaar gewaagd..

Maar omdat je dit zegt was het eigenlijk allang duidelijk dat jij niet remco k bent die wij kennen.. Remco k weet dat ik steek altijd heb verdedigd
Het is wel duidelijk dat dat Remco niet is.

1) de punt tussen de O en de k
2) geen avatar, die je niet kan in/uitschakelen zonder contact op te nemen met Boudewijn.

Kortom, het is een klein kind die denkt leuk te zijn, door zich voor te doen als iemand anders.
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 10:29 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat dat Remco niet is.

1) de punt tussen de O en de k
2) geen avatar, die je niet kan in/uitschakelen zonder contact op te nemen met Boudewijn.

Kortom, het is een klein kind die denkt leuk te zijn, door zich voor te doen als iemand anders.
Ja maar voor dat ik dat zag.. Las ik eerst zijn tekst..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 11 juli 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 10:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar voor dat ik dat zag.. Las ik eerst zijn tekst..
Het is je vergeven. Het is dat ik jouw post las, anders had ik het waarschijnlijk ook over het hoofd gezien. :)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 juli 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 10:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Die gozer heeft geen leven..
Breijan
 Breijan - woensdag 13 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:40 schreef ThreeStars het volgende:
Vermeer zit vol met vertrouwen en heeft het goed gedaan
Stekelenburg akkoord me gaan voor 9 / 10mil en dan GEEN! KEEPER kopen Vermeer de kans geven die jongen zit daar niet voor niets verhoeven boeit me niet

JEUGD JEUGD Kom op we hebben nu niet zo nodig geld hard nodig maar altijd een miljoentje of 10 apart houden wat er ook gebeurt
Vermeer is veel beter dan alle andere genoemde keepers die Ajax zou moeten aankopen! Sterker nog, zonder Vermeer hadden we geen derde ster gehad! Heeft alle wedstrijden tot aan de kampioenswedstrijd behoorlijke belangrijke reddingen verricht. Mocht je het vergeten zijn >>> http://www.youtube.com/watch?v=rtz-2P1TDf0
gonzalez
 gonzalez - woensdag 13 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Gaat hij tog weg ik hoop het niet het is de beste keeper ter wereld
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17936
Sb
 Sb - dinsdag 19 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
zeker verkopen gewoon doen, nog wat erbij en weg.
Een prima vervanger staat klaar wat als hij nog eerder weg loopt als maarten??
hij heeft goed gekeept voor ajax nodige punten gepakt,
maarten wilt weg ajax een wat volle portomone en vermeer staat klaar.

strik er om en uitzwaaien!!!!! nu het nog kan
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 16:37 schreef Sb het volgende:
zeker verkopen gewoon doen, nog wat erbij en weg.
Een prima vervanger staat klaar wat als hij nog eerder weg loopt als maarten??
hij heeft goed gekeept voor ajax nodige punten gepakt,
maarten wilt weg ajax een wat volle portomone en vermeer staat klaar.

strik er om en uitzwaaien!!!!! nu het nog kan
WTF..
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:53 schreef freakie het volgende:

[..]

WTF..
Toch echt beter dan dat hij volgend seizoen gratis de deur uitloopt, overigens heeft hij laatst ook aangegeven absoluut niet tw gaan bijtekenen bij Ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch echt beter dan dat hij volgend seizoen gratis de deur uitloopt, overigens heeft hij laatst ook aangegeven absoluut niet tw gaan bijtekenen bij Ajax.
Is zo, alleen hoe hij het zo uitbrengt is een beetje raar..
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gelezen.. En aangezien vertonghen heeft aangegeven niet heel verkeerd tegen een contract verlenging aan te kijken.. Kan het best zo zijn dat steek misschien ook bij gaat tekenen.. Ik zou het trouwens raar vinden als steek dit aan de pers verteld.. Zijn marktwaarden zal dalen door z'n reactie.. Clubs denken hem zo binnen te hebben.. En wat hasjkoph al aangaf.. Hij brengt het wel heel hard en raar.. Met z'n strik eromheen.. Ik vind dat iets te harde reactie voor een echte ajacied en een top keeper.. Natuurlijk zal ik het ook goed vinden als hij gaat.. Maar zie hem als hij blijft nog gewoon bijtekenen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gelezen.. En aangezien vertonghen heeft aangegeven niet heel verkeerd tegen een contract verlenging aan te kijken.. Kan het best zo zijn dat steek misschien ook bij gaat tekenen.. Ik zou het trouwens raar vinden als steek dit aan de pers verteld.. Zijn marktwaarden zal dalen door z'n reactie.. Clubs denken hem zo binnen te hebben.. En wat hasjkoph al aangaf.. Hij brengt het wel heel hard en raar.. Met z'n strik eromheen.. Ik vind dat iets te harde reactie voor een echte ajacied en een top keeper.. Natuurlijk zal ik het ook goed vinden als hij gaat.. Maar zie hem als hij blijft nog gewoon bijtekenen..
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/4915/stekelenburg-tekent-geen-nieuw-contract-in-amsterdam/
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Oktober 2010..

Niet drinken meer man:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door freakie --
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Is van 12 Oktober 2010, voor zijn blessure.
Is dus een hoop verrandert en hij kan er nu anders over denken.
Maar ik geef toe ik denk ook niet dat ie bijtekent
en al zeker niet voor dat de transferdadline voorbij is.
Daarom is het denk ik beter dat Ajax een redelijk transfersommetje moet proberen te vangen
mits Steek een mooie club vind waar die graag naar toe wil.
Dat zou denk ik het beste zijn voor zowel Steek als voor Ajax en alzeker voor Vermeer.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/51799/-ajax-wil-stekelenburg-tot-2015-.html
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Iets verser,maar ook ouwe poep.
Ook niet drinken,jij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door baco74 --
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Is niet oud.. Is van 2 maanden terug.. Er komt niet om de week een bericht van steek..

Kan jij wat nieuwers vinden? Als je dat kan dan ben je geweldig.. Dit is wat ik weet, het laatste nieuws.;)

baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Dit is pas vers:
Omdat de overgang van de Kameroense doelman Carlos Kameni naar AS Roma op losse schroeven staat, is Maarten Stekelenburg weer in beeld bij de Romeinen. Roma kan het maar niet eens worden met de club van Kameni, Espanyol.

De Italiaanse topclub had de Ajax-doelman al eerder in het vizier, maar besloot toen voor Kameni te gaan. Nu deze deal niet door lijkt te gaan, moet Ajax twee weken voor de start van de Eredivisie vrezen voor een vertrek van zijn beoogd eerste doelman.

Volgens het Italiaanse Il Corriere dello Sport hebben de Giallorossi momenteel een nieuw bod op de Oranje-international in beraad. Volgens de media zou de club zo'n acht miljoen euro over hebben voor Stekelenburg, die met Ajax zich aan het voorbereiden is op het nieuwe seizoen.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/15387/stekelenburg-toch-weer-in-beeld-bij-as-roma/
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:45 schreef baco74 het volgende:
Dit is pas vers:
Omdat de overgang van de Kameroense doelman Carlos Kameni naar AS Roma op losse schroeven staat, is Maarten Stekelenburg weer in beeld bij de Romeinen. Roma kan het maar niet eens worden met de club van Kameni, Espanyol.

De Italiaanse topclub had de Ajax-doelman al eerder in het vizier, maar besloot toen voor Kameni te gaan. Nu deze deal niet door lijkt te gaan, moet Ajax twee weken voor de start van de Eredivisie vrezen voor een vertrek van zijn beoogd eerste doelman.

Volgens het Italiaanse Il Corriere dello Sport hebben de Giallorossi momenteel een nieuw bod op de Oranje-international in beraad. Volgens de media zou de club zo'n acht miljoen euro over hebben voor Stekelenburg, die met Ajax zich aan het voorbereiden is op het nieuwe seizoen.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/15387/stekelenburg-toch-weer-in-beeld-bij-as-roma/
Nee dit gaat niet over zijn contract.. Jij dus niet drinken.. Als je wat kan vinden wat verser als die van mij.. Wat gaat over een contract tekenen bij ajax of niet.. Zeg dan dat ik niet moet drinken.. Hij heeft voor de zomerstop gezegd dat hij het niet vervelend vind om bij te tekenen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Oktober 2010..

Niet drinken meer man:P
Daarna heb ik hem nooit horen zeggen dat hij wel wou blijven, ook heb ik na het kampioenschap een intervieuw gehoord van hem waarin hij aangeeft niet bij te willen tekenen.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarna heb ik hem nooit horen zeggen dat hij wel wou blijven, ook heb ik na het kampioenschap een intervieuw gehoord van hem waarin hij aangeeft niet bij te willen tekenen.
Ik gaf net een site.. Daar heeft niet steek iets aan maar zaakwaarnemer.. Dat is denk ik het zelfde.. Daar word gezegd dat ze er niet, per direct zeggen niet bij te willen tekenen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Dit is pas vers:

En het afketsen van de transfer is in de wereld gebracht door 1 van de grootste italiaanse roddelwebsites die er bestaan.

Frank de Boer zei na afloop van de wedstrijd in Duitsland afgelopen zaterdag dat er geen interesse is in welke speler dan ook van Ajax, en zolang dat zo is, is dat voor mij het enige nieuws dat ik geloof.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2011/05/fantastische_aanbieding_voor_d.html

I denk laat ik deze dan ook maar neerzetten..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Dit is pas vers:

Ik heb die link al eerder gegeven hoor ;)
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
We zullen zien, ik denk niet dat hij gaat bijtekenen, en ik denk dat hij komend seizoen niet onze keeper is.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:10 schreef remco k het volgende:
We zullen zien, ik denk niet dat hij gaat bijtekenen, en ik denk dat hij komend seizoen niet onze keeper is.
Je hebt het wel gelezen dan he? Want nou kan je beter zeggen dat je het misschien verkeerd heb gedacht?:P Zal ik me namelijk fijn bij voelen.. De laatste link die ik gaf is door steek gezegd.. Ik denk ook niet dat hij bijtekent.. Maar wat ik altijd heb gezegd.. Als hij niet weg gaat.. Dan tekent hij bij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

0.0083289