BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 25 juni 2011 - 20:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg (Ajax Club)

baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Laten we gewoon afwachten todat Steek,Jansen of Ajax iets officieels naar buiten brengt.
Tot dusver zullen we het met deze oude uitspraken van hun moeten doen
of met de geruchten als die van Il Corriere dello Sport.
De tijd zal het leren.
Wat spelers,clubs en zaakwaarnemers zeggen kan ook vaak misleidend zijn,
dit ivm met evt.lopende of aanstaande onderhandelingen.
Op die manier kunnen ze meer invloed uitoefenen op hun onderhandelings positie.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Je hebt het wel gelezen dan he? Want nou kan je beter zeggen dat je het misschien verkeerd heb gedacht?:P Zal ik me namelijk fijn bij voelen.. De laatste link die ik gaf is door steek gezegd.. Ik denk ook niet dat hij bijtekent.. Maar wat ik altijd heb gezegd.. Als hij niet weg gaat.. Dan tekent hij bij..
Stekelenburg heeft nergens gezegd de intentie te hebben bij te tekenen, hij heeft tot nu toe enkel aangegeven dat Ajax een fijne club is en uit respect is hij met de club bereid een tweede gesprek aan te gaan, mocht er een geschikte club komen die het juiste bedrag wil betalen, dan is hij gewoon weg, en dat is ook wat hij graag wil.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:13 schreef baco74 het volgende:
Laten we gewoon afwachten todat Steek,Jansen of Ajax iets officieels naar buiten brengt.
Tot dusver zullen we het met deze oude uitspraken van hun moeten doen
of met de geruchten als die van Il Corriere dello Sport.
De tijd zal het leren.
Wat spelers,clubs en zaakwaarnemers zeggen kan ook vaak misleidend zijn,
dit ivm met evt.lopende of aanstaande onderhandelingen.
Op die manier kunnen ze meer invloed uitoefenen op hun onderhandelings positie.
Daar ging het ook niet over.. Het ging erover dat remco dacht dat steek had gezegd niet bij te willen tekenen.. Maar in het artikel wat ik net post is het niet dat hij zegt niet te willen bijtekenen.. Hij wacht alleen af tot het einde van de transferperiode.. Er zal dus nog anderhalve maand nog niks komen over contract verlenging.. Alleen iets over transfer geruchten.. Het zelfde geldt voor vertonghen..
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Je hebt het wel gelezen dan he? Want nou kan je beter zeggen dat je het misschien verkeerd heb gedacht?:P Zal ik me namelijk fijn bij voelen.. De laatste link die ik gaf is door steek gezegd.. Ik denk ook niet dat hij bijtekent.. Maar wat ik altijd heb gezegd.. Als hij niet weg gaat.. Dan tekent hij bij..
Steek kan jou volgens mij weinig schelen, je eigen gelijk vind je belangrijker.
Sorry maar zo komt het op mij over.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft nergens gezegd de intentie te hebben bij te tekenen, hij heeft tot nu toe enkel aangegeven dat Ajax een fijne club is en uit respect is hij met de club bereid een tweede gesprek aan te gaan, mocht er een geschikte club komen die het juiste bedrag wil betalen, dan is hij gewoon weg, en dat is ook wat hij graag wil.
Ja maar ik zeg toch al de hele tijd dat hij eerst wil afwachten.. En daarna niet slecht tegenover contract verlenging staat? Dat zeg ik het hele topic al.. Maar dan word ik voor gek verklaart..
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Daar ging het ook niet over.. Het ging erover dat remco dacht dat steek had gezegd niet bij te willen tekenen.. Maar in het artikel wat ik net post is het niet dat hij zegt niet te willen bijtekenen.. Hij wacht alleen af tot het einde van de transferperiode.. Er zal dus nog anderhalve maand nog niks komen over contract verlenging.. Alleen iets over transfer geruchten.. Het zelfde geldt voor vertonghen..
Hij wil weg, dus niet bijtekenen. MOcht het zo zijn dat er helemaal niks komt, dan is er altijd een kans dat hij bijtekent, maar als ik naar zijn teksten kijk, dan is dat in mijn optiek eerder uit respect naar Ajax toe, dan dat het serieus bedoeld is om bij te tekenen.
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:18 schreef freakie het volgende:

[..]

.. Maar dan word ik voor gek verklaart..
Gek :)
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:17 schreef baco74 het volgende:

[..]

Steek kan jou volgens mij weinig schelen, je eigen gelijk vind je belangrijker.
Sorry maar zo komt het op mij over.
Nee jullie zeggen nu ineens het zelfde.. Ik geef aan wat steek heeft gezegd.. Ik snap heel goed.. Dat als er een club komt dat steek weg gaat.. Maar daar ging het ook niet over.. Het ging over dat als er geen club komt of steek dan zou willen bijtekenen.. Zijn antwoord is nu, ja..
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee jullie zeggen nu ineens het zelfde.. Ik geef aan wat steek heeft gezegd.. Ik snap heel goed.. Dat als er een club komt dat steek weg gaat.. Maar daar ging het ook niet over.. Het ging over dat als er geen club komt of steek dan zou willen bijtekenen.. Zijn antwoord is nu, ja..
Nee, zijn antwoord is helemaal niet ja, hij geeft aan dat hij bereid is dan een tweede gesprek met Ajax aan te gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar ik zeg toch al de hele tijd dat hij eerst wil afwachten.. En daarna niet slecht tegenover contract verlenging staat? Dat zeg ik het hele topic al.. Maar dan word ik voor gek verklaart..
Ik verklaar niemand voor gek, ik geef enkel mijn mening..
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Laat maar,joh.
We gaan teveel over woordjes vallen.
Terwijl we ook nog afhankelijk zijn hoe iemand in de pers geciteerd wordt.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wil weg, dus niet bijtekenen. MOcht het zo zijn dat er helemaal niks komt, dan is er altijd een kans dat hij bijtekent, maar als ik naar zijn teksten kijk, dan is dat in mijn optiek eerder uit respect naar Ajax toe, dan dat het serieus bedoeld is om bij te tekenen.
Hij geeft dat inderdaad aan.. En klaar.. Dankje remco;) dit zeg ik al het hele topic door.. Steek die zegt het.. En de serieusheid of niet kan je daar niet uit aflezen.. Daar moet je een gezicht bij hebben.. We zullen zien.. Alleen hij heeft dus aangegeven dat hij niet verkeerd aankijkt tegen contract verlenging.. Dan kan je overal over discussieren.. Echt of niet echt.. En gaat hij weg naar een andere club of niet.. Nee hij heeft dit als laatst laten weten..
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:22 schreef baco74 het volgende:

[..]

Laat maar,joh.
We gaan teveel over woordjes vallen.
Terwijl we ook nog afhankelijk zijn hoe iemand in de pers geciteerd wordt.
Ja denk ook dat als ik nu mijn gelijk zou willen, ik allemaal dingen zal citeren.. Daar heb ik nu ook geen zin in.. Maar wil gewoon duidelijk hebben dat dit het laatste nieuws is.. En hij dus niet zegt helemaal niet te willen tekenen(als hij geen club vind)
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij geeft dat inderdaad aan.. En klaar.. Dankje remco;) dit zeg ik al het hele topic door.. Steek die zegt het.. En de serieusheid of niet kan je daar niet uit aflezen.. Daar moet je een gezicht bij hebben.. We zullen zien.. Alleen hij heeft dus aangegeven dat hij niet verkeerd aankijkt tegen contract verlenging.. Dan kan je overal over discussieren.. Echt of niet echt.. En gaat hij weg naar een andere club of niet.. Nee hij heeft dit als laatst laten weten..
Hij zegt inderdaad dat hij weg wil..
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zegt inderdaad dat hij weg wil..
Ja en als dat niet lukt hij best nog wel om de tafel wil zitten voor het 2e gesprek en dus contract verlenging.. Dat hij weg wou is ook nooit een discussie geweest.. Hij ging om het feit of hij zou willen bijtekenen.. Dat is dus na de zomerstop.. Als er geen club voor hem komt.. En dat vind hij wel het bespreken waard.. Dit heb ik al veel vaker gezegd.. Maar onder andere jij zei dat hij dit niet gezegd zou hebben.. Maar laten we maar afwachten;)
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Haha,als jullie op div.topics zo doorgaan als nu,
ga ik het Freakie vs Remco k discussie-topic openen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door baco74 --
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:36 schreef baco74 het volgende:
Haha,als jullie op div.topics zo doorgaan als nu,
ga ik het Freakie vs Remco k discussie-topic openen.
Nee dit hebben we wel vaker gehad:P Komen we altijd wel weer uit:P
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee dit hebben we wel vaker gehad:P Komen we altijd wel weer uit:P
Is prima folks, jullie blijven itt andere relax.
Ik vind het wel grappig jullie te volgen zo.
Jullie switchen van de ene naar de andere topic.
Wel knap dat er nog geen post in een verkeerd topic is beland.
freakie
 freakie - dinsdag 19 juli 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Is prima folks, jullie blijven itt andere relax.
Ik vind het wel grappig jullie te volgen zo.
Jullie switchen van de ene naar de andere topic.
Wel knap dat er nog geen post in een verkeerd topic is beland.
Hahaha kunnen we als de beste.. In het begin had ik ook lekkere discussies met remco.. Dat moet gewoon kunnen:P
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 juli 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:42 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahaha kunnen we als de beste.. In het begin had ik ook lekkere discussies met remco.. Dat moet gewoon kunnen:P
2 jaar geleden.. Dat waren tijden.. Haha ;)
baco74
 baco74 - dinsdag 19 juli 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Ajacieden......FRIENDS 4EVER!!!
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja en als dat niet lukt hij best nog wel om de tafel wil zitten voor het 2e gesprek en dus contract verlenging.. Dat hij weg wou is ook nooit een discussie geweest.. Hij ging om het feit of hij zou willen bijtekenen.. Dat is dus na de zomerstop.. Als er geen club voor hem komt.. En dat vind hij wel het bespreken waard.. Dit heb ik al veel vaker gezegd.. Maar onder andere jij zei dat hij dit niet gezegd zou hebben.. Maar laten we maar afwachten;)
hij heeft ook nooit gezegd te willen bijtekenen
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

2 jaar geleden.. Dat waren tijden.. Haha ;)
Toen was het forum stukken gezelliger dan nu
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 00:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen was het forum stukken gezelliger dan nu
Jep.. Weet alleen niet de oorzaak.. Is het echt door de 'nieuwe mensen' of spelen er ook andere dingen mee?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 00:49   quote  deeplink  
Ik geloof dat het na het topic van Nenam (Topic over de Boer) het mis ging..
Maar weet niet zeker.. Zou ik 'es een keer moeten uitzoeken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 00:50   quote  deeplink  
Maar Remco: wat zou er volgens jou moeten veranderen om het weer zoals eerst te laten worden?
Ik zat nl al erover te denken, maar weet het eigenlijk niet..
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 00:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jep.. Weet alleen niet de oorzaak.. Is het echt door de 'nieuwe mensen' of spelen er ook andere dingen mee?
Ik weet het niet, de sfeer is in mijn ogen stukken minder dan dat ie was voor de tijd AWLY, toen is het hier berafwaarts gegaan. Ach, ik maak me er ook niet meer druk om.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 09:59 schreef Pietje Piet het volgende:

[..]

Groot gelijk!
Ik hou me er ook niet zo druk om
Rot op..
freakie
 freakie - woensdag 20 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 00:28 schreef remco k het volgende:

[..]

hij heeft ook nooit gezegd te willen bijtekenen
Nou dit heeft hij dus wel gezegd.. Lees mijn laatste site dan nog maar ff.. Je kan wel echt alles muggenziften.. Maar hij zegt gewoon dat als hij niet weg kan hij om de tafel wil zitten..(dat zei ik al..) Nou en dan? Kijken ze elkaar aan tot er iemand dood neervalt? Ajax zal er ten eerste alles aan doen om stekelenburg te verkopen.. Maar als dat niet gaat en er geen interesse is dan zegt steek met zijn woorden, best te willen praten.. En ook zijn zakenwaarnemer.. Die praten niet uit respect(En dan kom jij natuurlijk ja deze wel).. Zegt dat ze dit willen..

ALS ER GEEN CLUB IS..
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou dit heeft hij dus wel gezegd.. Lees mijn laatste site dan nog maar ff.. Je kan wel echt alles muggenziften.. Maar hij zegt gewoon dat als hij niet weg kan hij om de tafel wil zitten..(dat zei ik al..) Nou en dan? Kijken ze elkaar aan tot er iemand dood neervalt? Ajax zal er ten eerste alles aan doen om stekelenburg te verkopen.. Maar als dat niet gaat en er geen interesse is dan zegt steek met zijn woorden, best te willen praten.. En ook zijn zakenwaarnemer.. Die praten niet uit respect(En dan kom jij natuurlijk ja deze wel).. Zegt dat ze dit willen..

ALS ER GEEN CLUB IS..
Urby heeft ook uit respect nog met Ajax gesproken, enheeft uiteindelijk ook niet bijgetekend, Steek zie IK dat ook niet doen, en hij heeft simpelweg nooit gezegd dat hij bereid is bij te tekenen, misschien dat het uiteindelijk toch gebeurd hoor, maar in mijn optiek gaat het niet gebeuren.

Ik denk dat we er nu maar een eind aan moeten breien nu het nog gezellig is. We zullen wel zien of ie wel of niet bijtekend......
freakie
 freakie - woensdag 20 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby heeft ook uit respect nog met Ajax gesproken, enheeft uiteindelijk ook niet bijgetekend, Steek zie IK dat ook niet doen, en hij heeft simpelweg nooit gezegd dat hij bereid is bij te tekenen, misschien dat het uiteindelijk toch gebeurd hoor, maar in mijn optiek gaat het niet gebeuren.

Ik denk dat we er nu maar een eind aan moeten breien nu het nog gezellig is. We zullen wel zien of ie wel of niet bijtekend......
Haha ja inderdaad moeten we inderdaad maar doen.. We schieten we niks mee op nu.. Ik heb je gezegd hoe ik er over denk en de sites gegeven waar hij aan geeft er niet verkeerd er tegen over te staan.. Maar jij hebt ook dingen gehoord en gezien waar dit wel zo is.. We zullen wel zien.. Jij denkt van niet en ik van wel.. Maar we weten allebei dat hij eerst voor een andere club gaat.. En dat zal ook wel gebeuren denk ik.. We hebben nog anderhalve maand.. en de laatste 2 weken zijn nagelbijten waarschijnlijk..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 juli 2011 - 14:45   quote  deeplink  
willen ze alleen zn schoenen kopen ofzo??
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/126601/AS_Roma_gaat_bod_van_zes_miljoen_doen_op_Stekelenburg
gabri
 gabri - woensdag 20 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
6 miljoen veel te weinig laat ze maar oprotten die macaroni vreters daar krijgen ze nog geen eens ze schoen voor
You're Ajax
 You're Ajax - woensdag 20 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
IK LAS VANDAAG 6 miljoen dan zou ik die romeinen direct terugschoppen naar dat italie wat een belediging dan liever volgend jaar gratis weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door You're Ajax --
freakie
 freakie - woensdag 20 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:17 schreef You're Ajax het volgende:
IK LAS VANDAAG 6 miljoen dan zou ik die romeinen direct terugschoppen naar dat italie wat een belediging dan liever volgend jaar gratis weg
Go wat goed dat je dat las..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:20 schreef freakie het volgende:

[..]

Go wat goed dat je dat las..
Heb een uurtje gelden de link gegeven maarja :P
freakie
 freakie - woensdag 20 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb een uurtje gelden de link gegeven maarja :P
Ja inderdaad.. En hij doet alsof niemand dit gelezen had..
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 22 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Als we AD mogen geloven gaat AS Roma vandaag een bod neerleggen va tussen de 8 en 9 miljoen euro..

Ik blijf het ontzettend jammer vinden dat Stekelenburg naar de Serie A verkast. In mijn ogen had ie beter naar de PL kunnen gaan, gezien het feit dat voetbal ingestelde keepers vaan door de mand vallen in Italie.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 22 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Steekie serieus A.S ROMA(dus toch weer het geld en niet het voetbal)je moet gek zijn om daar je carriere te vervolgen,italie antivoetbal Steek zal daar in stadio olympico in zijn 16 meter sterven...het gaat je goed Steek....afca cbs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:07 schreef verbrande harry het volgende:
Steekie serieus A.S ROMA(dus toch weer het geld en niet het voetbal)je moet gek zijn om daar je carriere te vervolgen,italie antivoetbal Steek zal daar in stadio olympico in zijn 16 meter sterven...het gaat je goed Steek....afca cbs
EENS.. Geen CL, niet meestrijden om de titel.
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Wanneer Ajax 8 of 9 miljoen kan incasseren, heb ik er geen moeite mee dat Steek vertrekt. Eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in Vermeer dan Stekelenburg als 1e keeper. Als ik naar een wedstrijd van Ajax aan het kijken ben met Vermeer op doel, heb ik altijd het gevoel dat Vermeer voor Ajax meer punten pakt dan dat Maarten dat doet. Vermeer pakt onhoudbare ballen en dat zie ik Stekelenburg minder doen.
gabri
 gabri - zaterdag 23 juli 2011 - 12:30   quote  deeplink  
dag steek gaat je goed en bedankt voor al die jaren trouwe dienst.Ik had je liever naar een echte topclub zien gaan maarja je hebt niet alles in de hand.Groeten uit vak 427
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 23 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
"Ik vind het een hele mooie club. Hun visie en die van trainer Luis Enrique spreekt me aan. Het shirt, de historie, de stad. Het klopt gewoon wel."
Pfff. Ik gun het Steek van harte, maar bovenstaande is interessant gewauwel voor "de cash spreekt me wel aan". :-)
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 10:25 schreef alibabba het volgende:
Wanneer Ajax 8 of 9 miljoen kan incasseren, heb ik er geen moeite mee dat Steek vertrekt. Eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in Vermeer dan Stekelenburg als 1e keeper. Als ik naar een wedstrijd van Ajax aan het kijken ben met Vermeer op doel, heb ik altijd het gevoel dat Vermeer voor Ajax meer punten pakt dan dat Maarten dat doet. Vermeer pakt onhoudbare ballen en dat zie ik Stekelenburg minder doen.
Helemaal mee eens...
joduh
 joduh - zaterdag 23 juli 2011 - 12:45   quote  deeplink  
as roma...pfffff.......wtf steek??????
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:45 schreef joduh het volgende:
OOk eens..
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 12:49   quote  deeplink  
GEEN CL, en geen titelkansen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 23 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:45 schreef joduh het volgende:
Krijg nou tieten, ben het met je eens. :-)

AS Roma is het Vitesse van Italië. Het speelt internationaal al eeuwen geen rol van betekenis meer en kan ook nationaal nauwelijks potten breken. Steek hoort naar een échte topclub te gaan.
joduh
 joduh - zaterdag 23 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
dit is dus echt een `moetje` !no choice!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

0.0100109