BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 25 juni 2011 - 20:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg (Ajax Club)

Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 23 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Dat zeg ik, hij gaat voor de pegels. Is prima hoor, maar zeg dat dan ook en ga niet eikelen over dat de club klopt. Want het is pure middenmoot in een voetballand op zijn retour.
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 13:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Dat zeg ik, hij gaat voor de pegels. Is prima hoor, maar zeg dat dan ook en ga niet eikelen over dat de club klopt. Want het is pure middenmoot in een voetballand op zijn retour.
Ik vind AS Roma ook niet echt een vehevende club en de Serie A is ook flink aan het afbrokkelen.
Maar als ze investeren in spelers als het kaliber Steek,
dan zijn ze misschien toch wat moois aan het opbouwen en wilt Steek daar onderdeel van zijn.
Tuurlijk speelt geld ook een rol,
maar ik heb nog nooit een speler horen uitspreken dat dit de reden van clubverandering is.
Als Steek dit graag wilt dan gun ik hem het van harte.
Maar de Romeinen zullen wel moeten dokken, anders wacht Steek maar op een mooie(re) club
in het ergste geval gaat ie desnoods volgend jaar maar transfervrij en kunnen wij Bizot als 2de keeper terug halen.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 23 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
AS ROMA is een prachtige club met een fantastische historie, derby en supporter schare! Iedereen op dit forum moet Maarten deze kans gunnen. AS ROMA is aan het bouwen aan een nieuw team, dat Maarten hier voor uitgekozen wordt is niets meer dan logisch! Binnen nu en drie jaar speelt AS ROMA mee in europese top. En dat gezeur over die rechtse supporters daar ..... Moet ie dan naar Sankt Pauli???
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 14:30 schreef supras mijn mokum het volgende:
AS ROMA is een prachtige club met een fantastische historie, derby en supporter schare! Iedereen op dit forum moet Maarten deze kans gunnen. AS ROMA is aan het bouwen aan een nieuw team, dat Maarten hier voor uitgekozen wordt is niets meer dan logisch! Binnen nu en drie jaar speelt AS ROMA mee in europese top. En dat gezeur over die rechtse supporters daar ..... Moet ie dan naar Sankt Pauli???
Ajax is een prachtige club met een geweldige historie, een die stukken groter is dan die van Roma, als dat de keuze moet bepalen blijven er dus maar weinig clubs over. Italie is hard aan het afzakken, en zijn qua nivo al niet meer oven Duitsland, En dat Roma aan een nieuw elftal aan het bouwen is betekend niet dat ze de top van Europa gaan bestormen.. Stekelenburg is 28 en behoort thuis in de Champions League
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 23 juli 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Sorry maar ik denk dat Krkic en Heinze toch van een iets groter kaliber zijn dan Sigthorsson en Boerrigter (Boerrigter en Heinze spelen niet op dezelfde positie maar toch). En uiteraard wat al vaker op het forum vermeld is, het salaris. Qua sponsor inkomsten zal AS ROMA ook wat beter op de kaart staan dan Ajax. Natuurlijk zouden we allemaal willen dat Maarten blijft. Maar niemand kan zeggen dat hij met AS ROMA een verkeerde keuze maakt. En daarbij komt dat een wereld keeper als Maarten gewoon nog 10 jaar op zijn top kan keepen.
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 14:49 schreef supras mijn mokum het volgende:
Sorry maar ik denk dat Krkic en Heinze toch van een iets groter kaliber zijn dan Sigthorsson en Boerrigter (Boerrigter en Heinze spelen niet op dezelfde positie maar toch). En uiteraard wat al vaker op het forum vermeld is, het salaris. Qua sponsor inkomsten zal AS ROMA ook wat beter op de kaart staan dan Ajax. Natuurlijk zouden we allemaal willen dat Maarten blijft. Maar niemand kan zeggen dat hij met AS ROMA een verkeerde keuze maakt. En daarbij komt dat een wereld keeper als Maarten gewoon nog 10 jaar op zijn top kan keepen.
Niemand?
Stekelenburg maakt met AS Roma een verkeerde keus.
Zie je wel,ik ben geen niemand en kan het.
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Sorry, maar ik denk dat Vertonghen beter is dan een Mexes, En dat Eriksen van een groter caliber is dan Krikic...

Zou niet weten wat de sponsorinkomsten van ROma te maken zouden hebben met de keuze van Stekelenburg. AS Roma is geen gotere club dan Ajax, sportief gezien valt er ook veel meer te halen bij Ajax.

En jij bepaald niet dat NIEMAND zou kunnen zeggen dat hij een verkeerde keuze maakt, IK vind namelijk wel dat hij met ROma een verkeerde keuze zou maken.
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 15:06 schreef baco74 het volgende:

[..]

Niemand?
Stekelenburg maakt met AS Roma een verkeerde keus.
Zie je wel,ik ben geen niemand en kan het.
Even zonder gein, qua sponsering en tv gelden legt Ajax het natuurlijk af tegen AS Roma.
Dat is iets waar Ikke_tikkie al naar refereerde, het gaat grotendeels om de pingels.

Wat jij met het vergelijken van spelers aanhaalt slaat nergens op.
Ik denk als Ajax nu tegen AS Roma speelt,dat we een grote kans maken dat we 'm winnen.
Dus al dat geld dat daar binnen stroomt staat in geen verhouding met de sportieve prestaties.
Over het algemeen is de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie,
maar wel een oerlelijke met veels te veel geld en veels te coruptie.

Nee sorry, ik vind onze competitie met haar bescheiden middelen
een van de leukste van Europa met bijna altijd een fantastisch slot.
De derby's in Italie zijn wel geweldige wedstrijden dat moet ik je nageven,
maar de hele serie A op zich, intresseert mij niet veel en heeft haar beste tijd gehad.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 23 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Vertonghen gaat ook nog wel weg :-(
En Eriksen is niet groter dan Krkic, ik begrijp wel dat je wilt, dat Eriksen beter is, maar dat is echt niet zo. Maar ze zijn absoluut wel gelijkwaardig.
En wat betreft die laatst zin van je kan ik kort zijn. Ik wil het woord nep supporter niet in de mond nemen, maar je zal op zijn minst veel tv kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 15:15 schreef supras mijn mokum het volgende:
Vertonghen gaat ook nog wel weg :-(
En Eriksen is niet groter dan Krkic, ik begrijp wel dat je wilt, dat Eriksen beter is, maar dat is echt niet zo. Maar ze zijn absoluut wel gelijkwaardig.
En wat betreft die laatst zin van je kan ik kort zijn. Ik wil het woord nep supporter niet in de mond nemen, maar je zal op zijn minst veel tv kijken.
Jochie, je zal alles nog moeten gaan kijken in de stadions waar ik ben geweest, dan ben je nog wel een paar jaartjes verder. Dat jij AS Roma groter vind dan Ajax zegt misschien ook wel wat over nepsupporters..

IK VIND dat Eriksen nu al een betere voetballer is dan Krikic, en Vertonghen speelt nu nog bij Ajax en is beter dan Mexes, ook v/d Wiel en Janssen zijn beer dan de spelers op hun posities.

Ajax wint in december van de kampioen van Italie, en die kampioen is niet AS Roma.

Zoals hierboven al genoemd denk ik dat Ajax gewoon van Roma kan winnen.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 23 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Volgens mij zijn wij de enige 2 op dit forum boven de 16 dan ;-)
Ajax zal best in een onderling duel beter zijn dan AS ROMA, daar twijfel ik niet aan. Maar in competie verband zal AS ROMA toch echt wel hoger dan Ajax eindigen. Hoe graag wij ook allebei willen dat dit anders zo zijn.

Grappig dat jij het woord nep supporters ook niet VOL wilt uitspreken ;-)
baco74
 baco74 - zaterdag 23 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 15:36 schreef supras mijn mokum het volgende:
Ajax zal best in een onderling duel beter zijn dan AS ROMA, daar twijfel ik niet aan. Maar in competie verband zal AS ROMA toch echt wel hoger dan Ajax eindigen. Hoe graag wij ook allebei willen dat dit anders zo zijn.

Ik ben 36,maar volgens mij heb jij het tegen Remco.
Probeer eens te quoten.
Jij geeft graag aan wat een ander wel of 'niet kan' zeggen.
In deze post zeg je weer wat 'wij zouden willen',
probeer eens voor jezelf te spreken.
Tevens heb je het woord 'nepsupporter' al 2 keer genoemd.

BTW:Je trekt ook nog de conclussie dat jullie de enige hier van boven de 16 zijn.
Om net als jij ook maar ff wat uit me mouw te schudden volgens mij ben jij 16 en een week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door baco74 --
remco k
 remco k - zaterdag 23 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:

Ik ben het niet met je eens.
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.
Goed zo en niet zoveel meer woorden over vuil maken.. Echt wat een typetjes krijgen we op dit forum te laatste tijd..
ajax21
 ajax21 - zaterdag 23 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:

Wat een onzinnige post man!
Prima als je wat te zeggen hebt, maar vertel dan iets wat ook echt ergens op slaat!
Sowieso dat je zegt dat je denkt dat jullie de enige boven de 16 zijn is al onzin
En wat je daarna zegt over een onderling duel en competitie. Als je van roma onderling kan winnen, waarom zou je dan voor ze onder moeten doen in competitie verband?
Geef daar is een reden voor
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:43 schreef ajax21 het volgende:

[..]

Wat een onzinnige post man!
Prima als je wat te zeggen hebt, maar vertel dan iets wat ook echt ergens op slaat!
Sowieso dat je zegt dat je denkt dat jullie de enige boven de 16 zijn is al onzin
En wat je daarna zegt over een onderling duel en competitie. Als je van roma onderling kan winnen, waarom zou je dan voor ze onder moeten doen in competitie verband?
Geef daar is een reden voor
Het lijkt op goalgetter.. Die had ook van die ongelofelijk rare dingen.. En die zei zelf ook.. Ik denk dat ajax en twente gelijk zijn aan elkaar.. Maar ik denk twente met 2 vingers in de neus kampioen word..

Dit lijkt daar net zo op...
ajax21
 ajax21 - zaterdag 23 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Het lijkt op goalgetter.. Die had ook van die ongelofelijk rare dingen.. En die zei zelf ook.. Ik denk dat ajax en twente gelijk zijn aan elkaar.. Maar ik denk twente met 2 vingers in de neus kampioen word..

Dit lijkt daar net zo op...
misschien wil hij gewoon mysterieus zijn of niet serieus genomen worden..
als je dat soort dingen gaat roepen kan ik het in ieder geval niet meer serieus nemen
gonzalez17
 gonzalez17 - zondag 24 juli 2011 - 03:18   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij naar As Roma Gaat,
daar wordt hij een betere keeper van
De Serie A is goed voor hem en het leverd
ajax tog 8 Miljoen op
Joh Kirpel
 Joh Kirpel - maandag 25 juli 2011 - 01:35   quote  deeplink  
Uit betrouwbare bron: Arsenal gaat zich weldra melden voor Maarten Stekelenburg. Let maar op! Er speelt veel meer achter de schermen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 01:35 schreef Joh Kirpel het volgende:
Uit betrouwbare bron: Arsenal gaat zich weldra melden voor Maarten Stekelenburg. Let maar op! Er speelt veel meer achter de schermen..
Dan mogen ze wel opschieten, want vandaag gaat AS Roma melden dat de bankgaranties gegeven worden, en dat ze 8+ miljoen Euro op de rekening van Ajax overmaken.
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Hahaha welke betrouwbare bron? De vader van je zus, van een vriend van een vriend van de vader van de broer van een neef van de hond?
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 03:18 schreef gonzalez17 het volgende:
Ik hoop dat hij naar As Roma Gaat,
daar wordt hij een betere keeper van
De Serie A is goed voor hem en het leverd
ajax tog 8 Miljoen op
Hahaha ja jij hoopt.. Vieze psver..
Serero
 Serero - maandag 25 juli 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:33 schreef freakie het volgende:

[..]

+1
Serero
 Serero - maandag 25 juli 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:33 schreef freakie het volgende:

[..]

+1
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:54 schreef Serero het volgende:

[..]

+1
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:54 schreef Serero het volgende:

[..]

+1
=+2
Dankje man:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 juli 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Jongens laten we vooropstellen dat niemand hoopt dat Stekelenburg vertrekt. Deze jongen is een grote topper bij ons. Maar aan de andere kant verdient hij wel een mooie transfer. Of dat Roma is laat ik in het midden, want daar kunnen meningen over verschillen.

Stekelenburg//HELD
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahaha welke betrouwbare bron? De vader van je zus, van een vriend van een vriend van de vader van de broer van een neef van de hond?
Haha inderdaad
Serero
 Serero - maandag 25 juli 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:00 schreef freakie het volgende:

[..]

[..]

=+2
Dankje man:P
Haha geen probleem! ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:07 schreef verbrande harry het volgende:
Steekie serieus A.S ROMA(dus toch weer het geld en niet het voetbal)je moet gek zijn om daar je carriere te vervolgen,italie antivoetbal Steek zal daar in stadio olympico in zijn 16 meter sterven...het gaat je goed Steek....afca cbs
Nou Harry, dat wil ik niet zeggen, hij is gewoon toe aan een nieuwe uitdaging, mag best na 10 jaar. Daarbij heeft Roma de afgelopen 10 jaar meer CL gespeeld dan Ajax, ik geloof bijna elk jaar. Hij is 28 jaar, dan mag je best wat extra geld krijgen. Hij hoopt in die competitie iets te laten zien, waardoor hij naar de echte top zou kunnen, net als v/d Sar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 10:25 schreef alibabba het volgende:
Wanneer Ajax 8 of 9 miljoen kan incasseren, heb ik er geen moeite mee dat Steek vertrekt. Eerlijk gezegd heb ik meer vertrouwen in Vermeer dan Stekelenburg als 1e keeper. Als ik naar een wedstrijd van Ajax aan het kijken ben met Vermeer op doel, heb ik altijd het gevoel dat Vermeer voor Ajax meer punten pakt dan dat Maarten dat doet. Vermeer pakt onhoudbare ballen en dat zie ik Stekelenburg minder doen.
Helemaal mee eens, denk wel dat het een motivatie probleem is bij Steek. Hij zit met zijn hoofd al in Rome..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Dit is oud nieuws, dat was een maand geleden al zo, maar hij zou daar niet gehaald worden als eerste doelman, daarom had hij daar ook niet echt zin in.

Maar als je familie bent van deze Kirpal
http://www.youtube.com/watch?v=uChsOOW5Az4
Ja dan kan ik niet anders zeggen dat je waarschijnlijk wel gelijk zal hebben.. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nou Harry, dat wil ik niet zeggen, hij is gewoon toe aan een nieuwe uitdaging, mag best na 10 jaar. Daarbij heeft Roma de afgelopen 10 jaar meer CL gespeeld dan Ajax, ik geloof bijna elk jaar. Hij is 28 jaar, dan mag je best wat extra geld krijgen. Hij hoopt in die competitie iets te laten zien, waardoor hij naar de echte top zou kunnen, net als v/d Sar.
Hij gaat naar het verluid 1,5 miljoen euro per jaar verdienen, bij Ajax lag een 3 jarig contract klaar waarin hij zo'n 1,7 kon verdienen bij overwinteren in Europa en plaatsing voor CL het seizoen daarop.

In geen enkel opzicht is AS Roma nu een stap vooruit in de carriere van Stekelenburg.

Ajax schijnt nu ook nog maar 6 miljoen te ontvangen dat kan oplopen naar 8 miljoen bij plaatsing CL wat ze dit jaar niet gelukt is. Voorlopig dus ( als het morgen 100% rondkomt) maar 6 miljoen voor Stekelenburg. Dat is echt te weining voor een keeper van zijn nivo ondanks dat ie maar een contract voor 1 jaar heeft.
joduh
 joduh - maandag 25 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
sukkel
Pietje
 Pietje - maandag 25 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
wie
joduh
 joduh - maandag 25 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 23:12 schreef Pietje het volgende:
wie
zit je achter me aan???????
Pietje
 Pietje - maandag 25 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 23:13 schreef joduh het volgende:

[..]

zit je achter me aan???????
Hahahahaha Heb je het in de gaten??
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij gaat naar het verluid 1,5 miljoen euro per jaar verdienen, bij Ajax lag een 3 jarig contract klaar waarin hij zo'n 1,7 kon verdienen bij overwinteren in Europa en plaatsing voor CL het seizoen daarop.

In geen enkel opzicht is AS Roma nu een stap vooruit in de carriere van Stekelenburg.

Ajax schijnt nu ook nog maar 6 miljoen te ontvangen dat kan oplopen naar 8 miljoen bij plaatsing CL wat ze dit jaar niet gelukt is. Voorlopig dus ( als het morgen 100% rondkomt) maar 6 miljoen voor Stekelenburg. Dat is echt te weining voor een keeper van zijn nivo ondanks dat ie maar een contract voor 1 jaar heeft.
1,5m basisalaris en 1m bonus komt daar nog bij neem ik aan, anders zou ik zeggen NIET DOEN!! Ik geloof ook niet dat bovenstaande info klopt
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Ik lees net dat Stekelenburg zijn transfer naar Roma wilde afblazen? Hij heeft er genoeg van van al dat gedraai van Roma, alleen Ajax wilde geen tijdslimiet geven aan Roma voor de bankgarantie. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 12:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

1,5m basisalaris en 1m bonus komt daar nog bij neem ik aan, anders zou ik zeggen NIET DOEN!! Ik geloof ook niet dat bovenstaande info klopt
Die info klopt99%
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die info klopt99%
In dat geval zeg ik tegen hem NIET DOEN!! Laat die Romijnen stikken!!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 29 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had ook een grotere club verwacht daar niet van, maar Stekelenburg gaat er op één vlak wel degelijk op vooruit. Hoe hoger het niveau van de spitsen, des te meer uitdaging voor de keepers.

Janko
Dost
Fernandez
Matavz
Boyman

versus

Eto'o
Ibrahimovic
Cavani
Di Natale
Pato
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had ook een grotere club verwacht daar niet van, maar Stekelenburg gaat er op één vlak wel degelijk op vooruit. Hoe hoger het niveau van de spitsen, des te meer uitdaging voor de keepers.

Janko
Dost
Fernandez
Matavz
Boyman

versus

Eto'o
Ibrahimovic
Cavani
Di Natale
Pato
Daar heb je dan zeker gelijk in, en spelen tegen Ac en Inter Milaan, Juventus, en de harde middenmoot van italie is natuurlijk wel van een hoger nivo dan de clubc uit de ED.

Maar geen CL, en eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat AS Roma dit seizoen aanspraak maakt op de titel, Ook denk ik dat de top 3 niet ver uit elkaar ligt en als ze tegen elkaar zouden spelen, dan denk ik dat wij met Twente PSV en Ajax, een prima kans maken tegen Juventus, Ac Milaan en Inter, al lijkt dat op papier niet zo.
Versace1
 Versace1 - vrijdag 29 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb je dan zeker gelijk in, en spelen tegen Ac en Inter Milaan, Juventus, en de harde middenmoot van italie is natuurlijk wel van een hoger nivo dan de clubc uit de ED.

Maar geen CL, en eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat AS Roma dit seizoen aanspraak maakt op de titel, Ook denk ik dat de top 3 niet ver uit elkaar ligt en als ze tegen elkaar zouden spelen, dan denk ik dat wij met Twente PSV en Ajax, een prima kans maken tegen Juventus, Ac Milaan en Inter, al lijkt dat op papier niet zo.
nou met alle respect maar ajax,psv en twente kunnen niet op tegen AC,Inter en juventus ook AS Roma is een maatje te groot een mooie club voor stekelenburg !!
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:50 schreef Versace1 het volgende:

[..]

nou met alle respect maar ajax,psv en twente kunnen niet op tegen AC,Inter en juventus ook AS Roma is een maatje te groot een mooie club voor stekelenburg !!
Daarom wonnen we ook van Milaan, en speelden we ondanks het verlies Juventus helemaal van de mat, Twente speelde gelijk tegen Inter. De spelers daar zijn duurder en hebben vaak meer bereikt, maar dat zegt niks over het beter zijn.
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-en-AS-Roma-bereiken-akkoord.htm Dag Maarten :(
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Ach, laten we het van de zonnige kant bekijken.

Ajax staat weer positief deze transfer periode. 2.5m voor Serrero, 3.2m voor Janssen, 4m voor Sighthorsson, dus 10m uitgegeven.
6m voor Steek, 6m De Zeeuw, dus 12m opgehaald.

Steek word vervangen door Vermeer, dus echt veel slechter worden we in mijn ogen niet, daarbij was Steek niet meer erg gemotiveerd en was echt toe aan een nieuwe uitdaging.

Wie haald Ajax nu als 2de keeper? Vorm of Babos?
Jeronimus82
 Jeronimus82 - vrijdag 29 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 23:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ach, laten we het van de zonnige kant bekijken.

Ajax staat weer positief deze transfer periode. 2.5m voor Serrero, 3.2m voor Janssen, 4m voor Sighthorsson, dus 10m uitgegeven.
6m voor Steek, 6m De Zeeuw, dus 12m opgehaald.

Steek word vervangen door Vermeer, dus echt veel slechter worden we in mijn ogen niet, daarbij was Steek niet meer erg gemotiveerd en was echt toe aan een nieuwe uitdaging.

Wie haald Ajax nu als 2de keeper? Vorm of Babos?
Ik hoop van ganser harte dat Vorm gehaald wordt, want Babos zie ik echt niet zitten. Vorm kan lekker concurreren met Vermeer voor de plaats onder de lat. Lijkt me de beste optie (als Vorm naar Ajax wil tenminste) en hoeft ook niet veel te kosten.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - zaterdag 30 juli 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 23:54 schreef Jeronimus82 het volgende:

[..]

Ik hoop van ganser harte dat Vorm gehaald wordt, want Babos zie ik echt niet zitten. Vorm kan lekker concurreren met Vermeer voor de plaats onder de lat. Lijkt me de beste optie (als Vorm naar Ajax wil tenminste) en hoeft ook niet veel te kosten.
utrecht zal de hoofdprijs vragen, ze hebben geld nodig ook na het verkopen van strootman , mertens en van wolfswinkel. ze zullen 4 a 5 miljoen vragen
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 00:02 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

utrecht zal de hoofdprijs vragen, ze hebben geld nodig ook na het verkopen van strootman , mertens en van wolfswinkel. ze zullen 4 a 5 miljoen vragen
Hij heeft een aflopend contract en zal gezien hij niet gezien wordt als de bese keeper van NL echt niet meer dan 1,5 a 2 miljoen mogen kosten..
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Stekelenburg doorstaat keuring bij AS Roma
Maarten Stekelenburg is slechts een haar verwijderd van zijn gewenste transfer naar AS Roma. De goalie doorstond zaterdagmiddag de medische keuring bij de Giallorossi.

Roma laat daarnaast weten dat de komst van de Ajax-goalie praktisch rond is. "Er ligt een akkoord tussen Ajax en Roma over de transfer van Stekelenburg", aldus de Italiaanse club. Stekelenburg liet na een vier uur lange medische keuring aan verzamelde journalisten weten "gelukkig" te zijn met zijn overgang naar de Serie A.

Met de transfer van de doelman van het Nederlands elftal zou een transfersom van rond de zes miljoen euro gemoeid zijn. Wel zouden er nog enkele details geregeld moeten worden tussen de Italiaanse en Nederlandse club.

Naar verwachting zullen Ajax en AS Roma de transfer dit weekend of begin volgende week officieel maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg

0.0104160