|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AS Roma wil 8 miljoen euro betalen voor Stekelenburg (Ajax Club)
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik ben na vandaag niet heel blij met vermeer.. dat komt misschien omdat ik niet veel vertrouwen in hem heb omdat hij niet lang is.. Maar wat ik zie bij de wedstrijd tegen twente is dat hij bij de goal van ruiz net die centimeters tekort komt om de bal te pakken.. Want ik durf bijna zeker te zeggen dat steek die wel had gehad.. Met moeite, maar wel gehad.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:54 schreef freakie het volgende:Ik ben na vandaag niet heel blij met vermeer.. dat komt misschien omdat ik niet veel vertrouwen in hem heb omdat hij niet lang is.. Maar wat ik zie bij de wedstrijd tegen twente is dat hij bij de goal van ruiz net die centimeters tekort komt om de bal te pakken.. Want ik durf bijna zeker te zeggen dat steek die wel had gehad.. Met moeite, maar wel gehad.. Haha, ik dacht precies hetzelfde op het moment dat het doelpunt viel, maar ik blijf vertrouwen hebben in Vermeer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2011 - 14:49 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha, ik dacht precies hetzelfde op het moment dat het doelpunt viel, maar ik blijf vertrouwen hebben in Vermeer. Ja ik ook wel.. En hij zou daar ok wel zijn manieren in vinden.. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: STEEKIE BEDANKT
quote: Hij bedoelt dat positief, steek is natuurlijk ook een slot op het doel |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Die info klopte dus niet helemaal, Hij gaat daar 2,7m per jaar verdienen daar. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: bruto ja. Belasting komt neer op zo'n 45 procent in Italië waarna hij dus netto ongeveer 1,5 miljoen verdient. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 14:12 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] bruto ja. Belasting komt neer op zo'n 45 procent in Italië waarna hij dus netto ongeveer 1,5 miljoen verdient. Klopt, maar het ging om het verschil wat hij zou verdienen in Italie en bij Ajax. Als Remco het over het netto salaris zou hebben gehad, dan moet je ook de aanbieding van Ajax neerzetten met het Netto bedrag. Appels met appels vergelijken en peren met peren. Geen appels met peren vergelijken.
2,5m in Rome tegen ongeveer 1,7m in Nederland. Netto zou dat neerkomen op 1,5m netto in Italie en 850.000 netto in Nederland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt niet. inclusief een landstitel gaat hij rond de 1,5 a 1,7 verdienen, en dat had hij met de vernieuwe aanbieding van Ajax hier ook gekund.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Bij dezen wens ik Maarten veel succes in Italie. Persoonlijk had ik er never nooit heen gegaan, en zou ik veel liever richting de Premier League of Spanje gaan.
Maar desalniettemin;
Maarten, bedankt voor alles.
Het gaat je goed. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Klopt niet. inclusief een landstitel gaat hij rond de 1,5 a 1,7 verdienen, en dat had hij met de vernieuwe aanbieding van Ajax hier ook gekund.. Dus NOVUM is verkeerd ingelicht? Zijn salaris klopt niet, de 6,3m klopt dan ook niet? en de eventuele 1,5m die Ajax kan krijgen?
Ik denk dat die 2,7m veel reeeler is dan 1,5m of 1,7m Hij en zijn zaakwaarnemer zijn toch niet gek. + Tekengeld, want dat zal hij ook hebben gehad.
Vind het een mooi competitie voor hem, met lekker eten en lekker weer. Ik hoop dat hij over 2 jaar naar de echte top gaat.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/16291/video-stekelenburg-voor-ruim-zes-miljoen-naar-as-roma/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Klopt niet. inclusief een landstitel gaat hij rond de 1,5 a 1,7 verdienen, en dat had hij met de vernieuwe aanbieding van Ajax hier ook gekund.. Buiten dat, Roma een landstitel? Hahahahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat wat novum meld zou wel plus landstitel zijn..En die landstitel bij roma kan je eigenlijk niet meetellen.. Nou ja als roma steek erbij heeft natuurlijk wel.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Het enige waar AS Roma een landstitel in zou kunnen behalen is de titel van de meest racistische aanhang van Italië. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Men praat over een bruto loon, datzelfde broto loon wou Ajax hem bieden inclusief alle bonussen, overigens is die 2,7 miljoen bij Roma inclusief het behalen van het kampioenschap, en dat zullen ze vast wel gaan halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, het is ook een belachelijk beslissing van Steek om naar een afgedankte club te vertrekken die niks te vertellen heeft in eigen land, zeker gezien de versterkingen van Ac Milan denk ik niet dat ze dit jaar voor de eerste 3 plaatsen zullen strijden, dus volgens jaar weer geen CL voor Steek. Erg jammer. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2011 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] Men praat over een bruto loon, datzelfde broto loon wou Ajax hem bieden inclusief alle bonussen, overigens is die 2,7 miljoen bij Roma inclusief het behalen van het kampioenschap, en dat zullen ze vast wel gaan halen. Geloof nooit dat Ajax hem 2,7m bruto zou geven kerel. Eerst prate je over andere bedragen of wil je soms zeggen dat je het ineens over het netto salaris had? Daar praat nooit iemand over. De grens bij Ajax was 2m voor echte top spelers. Het probleem is, je weet het niet, want je hebt het contract niet gezien en ook het voorstel van Ajax niet. Ik denk eerdere dat het 2,7m ex bonussen zoals Clean sheet en kampioensschap is bij Roma. Maar wat maakt het ook uit, hij is weg en hij heeft voor Roma gekozen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Geloof nooit dat Ajax hem 2,7m bruto zou geven kerel. Eerst prate je over andere bedragen of wil je soms zeggen dat je het ineens over het netto salaris had? Daar praat nooit iemand over. De grens bij Ajax was 2m voor echte top spelers. Het probleem is, je weet het niet, want je hebt het contract niet gezien en ook het voorstel van Ajax niet. Ik denk eerdere dat het 2,7m ex bonussen zoals Clean sheet en kampioensschap is bij Roma. Maar wat maakt het ook uit, hij is weg en hij heeft voor Roma gekozen. Men praat in het voetbal bij de clubs juist wel veel over netto salaris, en jij kan wel denken, maar dat kun je beter aan een paard over laten, die heeft een veel groter hoofd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Men praat in het voetbal bij de clubs juist wel veel over netto salaris, en jij kan wel denken, maar dat kun je beter aan een paard over laten, die heeft een veel groter hoofd. Hou toch op man, ik geloof er geen zak van wat je zegt. Ik snap wel dat het moeilijk is om je fouten toe te geven. Je denkt toch niet dat Ajax 2,7m per jaar gaat betalen voor Steek? Ben blij dat je geen financiele man bent bij Ajax, heb liever Slop dan Remco in dat geval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:53 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hou toch op man, ik geloof er geen zak van wat je zegt. Ik snap wel dat het moeilijk is om je fouten toe te geven. Je denkt toch niet dat Ajax 2,7m per jaar gaat betalen voor Steek? Ben blij dat je geen financiele man bent bij Ajax, heb liever Slop dan Remco in dat geval. Goede vergelijking van je, heeft ook wel erg veel zin. En dit zou daar ook wel veel mee te maken hebben.. Geloof jij lekker wat je wilt geloven, je bent hier namelijk zelf wel een van de meest ongeloofwaardige personen. Moet je geen zieltjes winnen in het cafe?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 10:55 schreef remco k het volgende:[..] Goede vergelijking van je, heeft ook wel erg veel zin. En dit zou daar ook wel veel mee te maken hebben.. Geloof jij lekker wat je wilt geloven, je bent hier namelijk zelf wel een van de meest ongeloofwaardige personen. Moet je geen zieltjes winnen in het cafe?? cry baby cry... gaan we weer beginnen? je verteld gewoon onzin man, alleen voel jij je te goed om dat toe te geven. Iedereen kan het een keer fout hebben. Het is echt niet erg. Oh nee, jij hebt altijd gelijk zelfs als je ongelijk hebt. Als je dat graag wil horen, dan krijg je dat van mij te horen jongen. Je hebt gelij Remco! Wil niet op mijn geweten hebben dat je voor een trein bent gesprongen, omdat iemand via internet je vertelde dat je ongelijk had en dat je dat niet aankon.
Nou haantjes gedrag is weer over, en nu weer verder met wat meer zinvolle discussies. Wil je toch nog verder praten over dit soort onzin doe het dan via de PB, dan hebben anderen er geen last van. We zijn Ride al kwijtgeraakt hierdoor. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] cry baby cry... gaan we weer beginnen? je verteld gewoon onzin man, alleen voel jij je te goed om dat toe te geven. Iedereen kan het een keer fout hebben. Het is echt niet erg. Oh nee, jij hebt altijd gelijk zelfs als je ongelijk hebt. Als je dat graag wil horen, dan krijg je dat van mij te horen jongen. Je hebt gelij Remco! Wil niet op mijn geweten hebben dat je voor een trein bent gesprongen, omdat iemand via internet je vertelde dat je ongelijk had en dat je dat niet aankon. Nou haantjes gedrag is weer over, en nu weer verder met wat meer zinvolle discussies. Wil je toch nog verder praten over dit soort onzin doe het dan via de PB, dan hebben anderen er geen last van. We zijn Ride al kwijtgeraakt hierdoor. kan me niet meer als hierbij aansluiten, respecteer een ander zijn mening ook en ga niet met modder lopen gooien. on-topic: gun Steek die transfer van harte, maar ik was als ik hem was niet naar Roma gegaan, Premier League had hem beter gestaan en daar hoort hij ook thuis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:12 schreef dege het volgende:[..] kan me niet meer als hierbij aansluiten, respecteer een ander zijn mening ook en ga niet met modder lopen gooien. on-topic: gun Steek die transfer van harte, maar ik was als ik hem was niet naar Roma gegaan, Premier League had hem beter gestaan en daar hoort hij ook thuis. Dat zou je dan ook tegen de persoon moeten zeggen die met modder gooit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] cry baby cry... gaan we weer beginnen? je verteld gewoon onzin man, alleen voel jij je te goed om dat toe te geven. Iedereen kan het een keer fout hebben. Het is echt niet erg. Oh nee, jij hebt altijd gelijk zelfs als je ongelijk hebt. Als je dat graag wil horen, dan krijg je dat van mij te horen jongen. Je hebt gelij Remco! Wil niet op mijn geweten hebben dat je voor een trein bent gesprongen, omdat iemand via internet je vertelde dat je ongelijk had en dat je dat niet aankon. Nou haantjes gedrag is weer over, en nu weer verder met wat meer zinvolle discussies. Wil je toch nog verder praten over dit soort onzin doe het dan via de PB, dan hebben anderen er geen last van. We zijn Ride al kwijtgeraakt hierdoor. Wat probeer je nou te bereiken dan??? Stoer hoor beetje tof lullen op internet. En ik bepaal nog altijd zelf wel of ik ergens op reageer, ga jij nou maar weer verder proberen zieltjes te winnen hier, schijn je veel lol aan te beleven. Ik weet dat wat ik zeg 100% zeker klopt, dat jij het niet gelooft is prima, maar het is wel waar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:12 schreef dege het volgende:[..] kan me niet meer als hierbij aansluiten, respecteer een ander zijn mening ook en ga niet met modder lopen gooien. on-topic: gun Steek die transfer van harte, maar ik was als ik hem was niet naar Roma gegaan, Premier League had hem beter gestaan en daar hoort hij ook thuis. Alleen de zelfde weg heeft de man afgelegd die vandaag geëerd wordt.. Van der Sar heeft bij juventus gespeeld en we weten allemaal dat dat uiteindelijk met van der Sar goed is gekomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] cry baby cry... gaan we weer beginnen? je verteld gewoon onzin man, alleen voel jij je te goed om dat toe te geven. Iedereen kan het een keer fout hebben. Het is echt niet erg. Oh nee, jij hebt altijd gelijk zelfs als je ongelijk hebt. Als je dat graag wil horen, dan krijg je dat van mij te horen jongen. Je hebt gelij Remco! Wil niet op mijn geweten hebben dat je voor een trein bent gesprongen, omdat iemand via internet je vertelde dat je ongelijk had en dat je dat niet aankon. Nou haantjes gedrag is weer over, en nu weer verder met wat meer zinvolle discussies. Wil je toch nog verder praten over dit soort onzin doe het dan via de PB, dan hebben anderen er geen last van. We zijn Ride al kwijtgeraakt hierdoor. Je kan trouwens wel tegen mij zeggen dat ik begin, maar volgens mij val jij mij aan op iets wat ik gezegd heb, en begint mij te beledigen en te provoceren voordat ik reageer, weet je nog wat ik dus over dat spiegeltje heb gezegd??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Houdt dit nog Steek allemaal? ;-) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:52 schreef freakie het volgende:[..] Alleen de zelfde weg heeft de man afgelegd die vandaag geëerd wordt.. Van der Sar heeft bij juventus gespeeld en we weten allemaal dat dat uiteindelijk met van der Sar goed is gekomen.. natuurlijk komt het wel goed met Steek, ook daar ben ik van overtuigd, hij is in staat om een van de beste keepers van de wereld te worden, dat zeker. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Remco ik heb daar helemaal geen zin in, ik kan je wel 1000 dingen laten zien. We zullen nooit vrienden worden, maar we kunnen wel over Ajax praten. Ik wil gewoon discussieren, maar jij vind het vervelend dat ik er ben. Laat het een keer en respecteer elkaar. Als ik het ergens mee eens ben zeg ik dat, als ik ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook, maar als ik het met iemand eens ben, dan ben ik in jou ogen zieltjes aan het winnen??? WTF man?? Waar maak jij je druk om? Bang dat je zieltjes gaat verliezen?? Ik zit hier op het forum om over Ajax te praten en soms gaat het over iemand zijn prive leven. Mag ik dan niet met die persoon meeleven? We zijn allemaal mensen, maken allemaal dingen mee. Als jij in een kut situatie zou zitten, dan leef ik ook met jou mee en wens ik je sterkte, zo ben ik nou eenmaal. In de jaren zestig zou ik zeggen "Peace man..", maar toen was ik nog niet geboren. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: ik kan bijna ieder topic hier naslaan en in ieder topic heb jij je in de haren met iemand, rara hoe komt dat of ligt dat nu echt alleen aan al die anderen?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 12:52 schreef freakie het volgende:[..] Alleen de zelfde weg heeft de man afgelegd die vandaag geëerd wordt.. Van der Sar heeft bij juventus gespeeld en we weten allemaal dat dat uiteindelijk met van der Sar goed is gekomen.. Idd, hij heeft een tussenstapje nodig, voor een keeper is het ook moeilijker om direct naar een topclub te gaan, omdat keepers niet snel van club veranderen. v/s Sar is zelfs bij Fulham uitgekomen, voordat hij naar de echte top ging. Ik denk ook dat het uiteindelijk wel goed komt met Steek. Ik gun hem alles, hij heeft 10 jaar ons doel verdedigd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 14:33 schreef dege het volgende:[..] ik kan bijna ieder topic hier naslaan en in ieder topic heb jij je in de haren met iemand, rara hoe komt dat of ligt dat nu echt alleen aan al die anderen?? Whahah, nou dan ben je echt blind, want het is weer een flink pposje terug dat ik hier een flinke discussie met iemand had. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 14:35 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Idd, hij heeft een tussenstapje nodig, voor een keeper is het ook moeilijker om direct naar een topclub te gaan, omdat keepers niet snel van club veranderen. v/s Sar is zelfs bij Fulham uitgekomen, voordat hij naar de echte top ging. Ik denk ook dat het uiteindelijk wel goed komt met Steek. Ik gun hem alles, hij heeft 10 jaar ons doel verdedigd. Ik begrijp enkel niet dat Manutd voor de Gea is gegaan en niet voor Steek. iedere keeper van begin 20 krijgt nog een paar flinke klappen te verwerken, en er zijn genoeg voorbeelde van grote talenten te noemen die deze klappen niet te boven zijn gekomen. NU weet ik dat Ferguson heeft gezegd dat hij spijt heeft dat hij v/d Sar niet direct bij Ajax heeft weggehaald, maar Steek is "pas" 28 en gaat nog wel 10 jaar mee. Ik kan de keuze van Steek voor Roma gewoon niet snappen, een competitie die op zijn retour is en een club die niet om de titel strijd, hij is goed genoeg om de doelman te zijn bij een veel betere ploeg dan dit.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik begrijp enkel niet dat Manutd voor de Gea is gegaan en niet voor Steek. iedere keeper van begin 20 krijgt nog een paar flinke klappen te verwerken, en er zijn genoeg voorbeelde van grote talenten te noemen die deze klappen niet te boven zijn gekomen. NU weet ik dat Ferguson heeft gezegd dat hij spijt heeft dat hij v/d Sar niet direct bij Ajax heeft weggehaald, maar Steek is "pas" 28 en gaat nog wel 10 jaar mee. Ik kan de keuze van Steek voor Roma gewoon niet snappen, een competitie die op zijn retour is en een club die niet om de titel strijd, hij is goed genoeg om de doelman te zijn bij een veel betere ploeg dan dit.. Dat snap ik ook echt niet. Blijkbaar is hij een ander soort keeper die Sir Ferguson liever zou willen zien in het doel van Man Utd. Ik vind het echt onbegrijpelijk, zeker omdat Sar hem ook had voorgedragen en ook nog eens een geweldig WK achter de rug had. De Gea was ook nog eens veel duurder, minder ervaren etc. Ik snap ook niet dat hij naar Roma is gegaan en een contract heeft getekend voor 4 jaar, want dat is in mijn ogen veel te lang in die kut competitie bij zo'n club. Hij zal wel vaak de nul houden daar ;-) Ik weet niet welke andere clubs interesse in hem hadden. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
De Gea heeft maar liefst 20 miljoen gekost, dan was het logischer geweest voor Man Utd om Steek aan te trekken, de ideale opvolger voor Van De Sar. Maar wie weet, misschien maken ze deze fout in de komende jaren wel goed door alsnog Steek aan te trekken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:40 schreef dege het volgende:De Gea heeft maar liefst 20 miljoen gekost, dan was het logischer geweest voor Man Utd om Steek aan te trekken, de ideale opvolger voor Van De Sar. Maar wie weet, misschien maken ze deze fout in de komende jaren wel goed door alsnog Steek aan te trekken. Tja en dan moeten ze 30m neerleggen. Zo stom van die Fergie! Vind dat ook zo'n vervelend ventje trouwens. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
laat ze dan maar 30m neerleggen, verdienen wij er ook weer aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:10 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dat snap ik ook echt niet. Blijkbaar is hij een ander soort keeper die Sir Ferguson liever zou willen zien in het doel van Man Utd. Ik vind het echt onbegrijpelijk, zeker omdat Sar hem ook had voorgedragen en ook nog eens een geweldig WK achter de rug had. De Gea was ook nog eens veel duurder, minder ervaren etc. Ik snap ook niet dat hij naar Roma is gegaan en een contract heeft getekend voor 4 jaar, want dat is in mijn ogen veel te lang in die kut competitie bij zo'n club. Hij zal wel vaak de nul houden daar ;-) Ik weet niet welke andere clubs interesse in hem hadden. De transfermarkt duurt ook nog bijna een maand, ik vind ook dat hij veel te snel gehapt heeft op de eerste de beste club. Malaga was trouwens geintereseerd, maar daar heeft Steek direct nee tegen gezegd. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] De transfermarkt duurt ook nog bijna een maand, ik vind ook dat hij veel te snel gehapt heeft op de eerste de beste club. Malaga was trouwens geintereseerd, maar daar heeft Steek direct nee tegen gezegd. Gewoon zonde voor zo'n jongen, ik hoop wel voor hem dat hij het naar je zin zal hebben. Wel lekker eten daar in Rome. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het ga je goed maarten,geniet van het weer pik en van de centen...........tot over een paar jaar !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:14 schreef joduh het volgende:het ga je goed maarten,geniet van het weer pik en van de centen...........tot over een paar jaar !!!!!!!!!!!!! held |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Telegraaf: Stekelenburg gepresenteerd bij AS Roma
Supporters begroeten Maarten Stekelenburg na zijn medische keuring.
AS Roma heeft zaterdag Maarten Stekelenburg gepresenteerd aan fans en publiek. De doelman van het Nederlands elftal kreeg het shirt met rugnummer 24 uitgereikt. Stekelenburg (28) werkte voor de presentatie zijn eerste training af bij de Italiaanse topclub. AS Roma rondde deze week de transfer van Stekelenburg af. Ajax ontving voor de doelman 6,3 miljoen euro en kan aan bonussen nog eens 1,5 miljoen euro verdienen. De Haarlemmer stond zaterdag op het veld met Bogdan Lobont, voormalig ploeggenoot bij Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb steeds het gevoel gehad dat Frank het niet erg vond als Steek zou vertrekken. Ik denk dat hij Vermeer een betere keeper vind dan Stekelenburg! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:40 schreef alibabba het volgende:Ik heb steeds het gevoel gehad dat Frank het niet erg vond als Steek zou vertrekken. Ik denk dat hij Vermeer een betere keeper vind dan Stekelenburg! Aan de andere kant wil hij nu wel Cillesen halen, dus zo goed vindt hij Vermeer ook niet denk ik?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Aan de andere kant wil hij nu wel Cillesen halen, dus zo goed vindt hij Vermeer ook niet denk ik?? Ik denk dat hij Cillesen erbij wil halen voor hevige concurrentie Remco en je hebt een keeper voor de toekomst. Ik zou gewoon Gentenaar halen ipv Cillesen en Vermeer het volledige vertrouwen geven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:33 schreef alibabba het volgende:[..] Ik denk dat hij Cillesen erbij wil halen voor hevige concurrentie Remco en je hebt een keeper voor de toekomst. Ik zou gewoon Gentenaar halen ipv Cillesen en Vermeer het volledige vertrouwen geven! Als de Boer echt een andere 1e keeper zou willen, dan moeten ze gewoon Krul ophalen, het schijnt dat die een aflopend contract heeft (weeit ik niet zeker en heb ff geen zin om te zoeken) voor hem mag Ajax van mij wel 3/4 miljoen neerleggen, in potentie is die jongen stukken beter dan welke NL keeper dan ook, beter zelfs dan Steek.. Die jongen heeft echt alles in zich om de absolute top te halen..
Dit is voor mij de enige keeper die als eerste keeper gehaald kan worden, komt hij niet dan moet Vermeer terecht 100% vetrouwens krijgen.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
Timothy Michael (Tim) Krul (Den Haag, 3 april 1988) is een Nederlands doelman in het betaald voetbal. Hij debuteerde op het hoogste niveau als keeper van Newcastle United, waar hij in juli 2010 zijn contract verlengde tot aan de zomer van 2014[1].
heb ik ffe opgezocht bij wikipedia, dus moete we zo 10 mil voor klaar leggen denk ik |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:37 schreef remco k het volgende:[..] Als de Boer echt een andere 1e keeper zou willen, dan moeten ze gewoon Krul ophalen, het schijnt dat die een aflopend contract heeft (weeit ik niet zeker en heb ff geen zin om te zoeken) voor hem mag Ajax van mij wel 3/4 miljoen neerleggen, in potentie is die jongen stukken beter dan welke NL keeper dan ook, beter zelfs dan Steek.. Die jongen heeft echt alles in zich om de absolute top te halen.. Dit is voor mij de enige keeper die als eerste keeper gehaald kan worden, komt hij niet dan moet Vermeer terecht 100% vetrouwens krijgen.. Is Krul voor 3/4 miljoen op te halen? Als dat zo is, moet Ajax dat gelijk doen. Die knakker is pas 23! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|