BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STEUNEN FEYENOORD, EN HET BESTUUR

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milano08
 Milano08 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Ik ben het zat, ik zie het momenteel echt gebeuren dat mijn club waar ik van hou word verziekt door zichzelf benoemde economen bestuurstalenten en top juristen.

Deze hoogbegaafde groep die een brief schrijft waar je zelfs taalkundig nog op zou zakken voor je LBO diploma wil zichzelf serieus noemen ?

Het enige wat ze kunnen is op een lage en achterbakse manier zichzelf verheerlijken en onze club laten dalen tot het nivo van een lachertje.

Ze willen Peridon ? ach die man zou de club nog Arena noemen als hij er geld mee kon verdienen sorry hoor.

Deze actie is nu genoeg, een oncapabele Jacobs is weg.
prima jammer voor de manier waarop maar ja.

Verder zitten er nu mensen die proberen de club te redden en als HAVENBARON als die zouden bestaan zou ik juist wel uitkijken om nu miljoenen in de club te stoppen want wie weet staat het tifo team of de varkensoorders wel ineens op me stoep om mij en me kinderen verrot te slaan want ze zagen dat ik in Amsterdam een zakenlunch had met iemand die een ajaxvaantje in ze auto had.

Deze mensen die het nu weer allemaal beter weten en Jorien ook hebben weggepest

Ach en wat is erger miljoenen schuld of iemand met smoel die ook graag wat centjes verdient voor al die uren werk die hij verricht.

Nee want als je Feyenoorder ben doe je alles belangeloos toch ?

Liever rood bij de bank je huis kwijt en met je gezin in de goot dan ook maar 1 cent aan Feyenoord verdienen.

Nou sorry kortzichtig en ondoordacht populistisch gedrag noem ik het.

Stoer doen om te zeggen, dat hebben wij gedaan en geregeld.

Nog even en deze groep van 200 hebben eigenhandig de kuip gebouwd,.... ( slopen kunnen ze wel ;-) )

Ik wil wel een weten wat hun nu zo superieur maakt dat zij wel weten hoe je een miljoenenconcern moet runnen en schulden als sneeuw voor de zon kunnen laten verdwijnen.

Durf te wedden dat ze net een heftruck diploma hebben gezien de kwaliteit en kunde van hun brieven en acties.

Ik vraag daarom in deze topic louter steunbetuigingen voor het huidige bestuur'

Blokland bedankt dat jij en je vrienden je geld hebben geleend.

Gudde bedankt dat je mijn club gezond aan het maken ben.

Ik steun mijn club en zijn spelers

Feyenoord Forever
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 25 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
+1
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Nog een topic!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
slotje
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Populistisch geneuzel
Milano08
 Milano08 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:30 schreef MMM het volgende:
Nog een topic!
JA inderdaad dat klopt

Alleen is deze als steunbetuiging in de hoop dat mijn club niet naar de klote gaat.
Milano08
 Milano08 - zaterdag 25 juni 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
slotje
Tuurlijk zou ik als tegenstander ook vragen, maar 1 vraag aan jou.

Lees jij het AJAX Fanzine ?

Nee ? ow maar heb je ook aan de uitgever gevraagt of deze wil stoppen met het uitbrengen ?

Nee ? prima als je iets niet wil lezen lees het dan niet , staat het je niet aan jammer.

Slotje ? prima op jou toetsenbord
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:45 schreef Milano08 het volgende:

[..]

JA inderdaad dat klopt

Alleen is deze als steunbetuiging in de hoop dat mijn club niet naar de klote gaat.
Misschien had je dat 5 jaar geleden moeten openen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:47 schreef Milano08 het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik als tegenstander ook vragen, maar 1 vraag aan jou.

Lees jij het AJAX Fanzine ?

Nee ? ow maar heb je ook aan de uitgever gevraagt of deze wil stoppen met het uitbrengen ?

Nee ? prima als je iets niet wil lezen lees het dan niet , staat het je niet aan jammer.

Slotje ? prima op jou toetsenbord
je moet eerst lezen om te ontdekken of je iets goed vind of niet...
In het geval van dit topic is het een 4de herhaling van de laatste 10 topics...
Als je mijn raad nu wil aannemen en voortaan eerst de topiclijst bekijkt dan
weet je voor de volgende keer dat het zinloos is een topic te starten die er
al min of meer 3x is...BvD
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:24 schreef Milano08 het volgende:

Ik steun mijn club

Feyenoord Forever
Eens.
Feijenoordfan
 Feijenoordfan - zondag 26 juni 2011 - 08:27   quote  deeplink  
Beste mensen,
Concentreer je alsjeblieft op hoe we hier MET ELKAAR uitkomen. Het heeft geen zin met het vingertje te wijzen naar schuldigen. Kijk VOORUIT. We zitten in een cruciale fase. Contractbesprekingen met spelers ku nnen beinvloed worden door een gevoel van onzekerheid, onbehagen. Deze turbulentie leidt af. De club is op de goede weg, we hebben nu redelijk het eind van de tunnel in zicht. Met elkaar moeten we nog even pijn leiden. We kunnen misschien nog een of twee jaar niet de sportieve rol spelen die bij onze wonderschone club past. Maar daar moeten we doorheen, met elkaar. Heb vertrouwen in elkaar, stimuleer elkaar. Ik verzeker je: gezondmakingsprocessen gaan dan sneller. Spanning moet er in een organisatie altijd zijn, een ferme dialoog hoort daarbij. Maar de ramkoers die nu gevolgd wordt gaat - mark my words - meer schade opleveren. Bedenk met z'n allen nog wel even dat de tijdsfactor CRUCIAAL is. Feyenoord kan zich geen tijdsverlies permiteren. Hoe langer deze donkere periode duurt hoe verder onze concurrenten zich van ons verwijderen.
Hand in hand, laat dat het motto zijn. Zie kritisch om, maar kijk vooral vooruit,
Dick
Roel
 Roel - zondag 26 juni 2011 - 08:50   quote  deeplink  
''ze willen Periodon''

Terecht! Een Feyenoorder in hart en nieren. Hij, wil net als iedereen, inderdaad geld verdienen. Blokland vind ik een softie met geld en Feyenoordhart. Prima gast verder hoor. Echter wil hij altijd en bij iedereen geliefd zijn.

Perridon wil enkel succesvol zijn. Hoe dan ook. Ik werk al jaren voor Perridon en je kan zeggen wat je wilt maar een bedrijf leiden kan hij als geen ander. En ja soms moet je hard zijn, ja er zullen sneller koppen rollen en ja soms moet je beslissingen nemen en ja als ondernemer wil je uiteindelijk winst maken.

Als hij bij Feyenoord een ooit weer een rol speelt/ wilt spelen en hij winst maakt dan doet Feyenoord dat ook. Zijn verleden bewijst de kans op winst voor beide partijen zeer groot is.

Inhoudelijk slaat je stukje verder nergens op. De enige die momenteel goed bezig is dat is Martin maar verder niemand. 1 tip.. Ga zelf lekker naar de Arena. Daar hoor jij thuis.

mzl R
F.L.E
 F.L.E - zondag 26 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:24 schreef Milano08 het volgende:
Ik ben het zat, ik zie het momenteel echt gebeuren dat mijn club waar ik van hou word verziekt door zichzelf benoemde economen bestuurstalenten en top juristen.

Deze hoogbegaafde groep die een brief schrijft waar je zelfs taalkundig nog op zou zakken voor je LBO diploma wil zichzelf serieus noemen ?

Het enige wat ze kunnen is op een lage en achterbakse manier zichzelf verheerlijken en onze club laten dalen tot het nivo van een lachertje.

Ze willen Peridon ? ach die man zou de club nog Arena noemen als hij er geld mee kon verdienen sorry hoor.

Deze actie is nu genoeg, een oncapabele Jacobs is weg.
prima jammer voor de manier waarop maar ja.

Verder zitten er nu mensen die proberen de club te redden en als HAVENBARON als die zouden bestaan zou ik juist wel uitkijken om nu miljoenen in de club te stoppen want wie weet staat het tifo team of de varkensoorders wel ineens op me stoep om mij en me kinderen verrot te slaan want ze zagen dat ik in Amsterdam een zakenlunch had met iemand die een ajaxvaantje in ze auto had.

Deze mensen die het nu weer allemaal beter weten en Jorien ook hebben weggepest

Ach en wat is erger miljoenen schuld of iemand met smoel die ook graag wat centjes verdient voor al die uren werk die hij verricht.

Nee want als je Feyenoorder ben doe je alles belangeloos toch ?

Liever rood bij de bank je huis kwijt en met je gezin in de goot dan ook maar 1 cent aan Feyenoord verdienen.

Nou sorry kortzichtig en ondoordacht populistisch gedrag noem ik het.

Stoer doen om te zeggen, dat hebben wij gedaan en geregeld.

Nog even en deze groep van 200 hebben eigenhandig de kuip gebouwd,.... ( slopen kunnen ze wel ;-) )

Ik wil wel een weten wat hun nu zo superieur maakt dat zij wel weten hoe je een miljoenenconcern moet runnen en schulden als sneeuw voor de zon kunnen laten verdwijnen.

Durf te wedden dat ze net een heftruck diploma hebben gezien de kwaliteit en kunde van hun brieven en acties.

Ik vraag daarom in deze topic louter steunbetuigingen voor het huidige bestuur'

Blokland bedankt dat jij en je vrienden je geld hebben geleend.

Gudde bedankt dat je mijn club gezond aan het maken ben.

Ik steun mijn club en zijn spelers

Feyenoord Forever
Wat een poep verhaal
Milo
 Milo - zondag 26 juni 2011 - 09:01   quote  deeplink  
na de derde regel ben ik gestopt met lezen.
Alexi
 Alexi - zondag 26 juni 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Het ergste is dat we elkaar gaan lopen afkraken,zeker wanneer de zaken gaan zoals afgelopen seizoen.
Bedenk wel als we zo doorgaan,dat het verlammend werkt..,zo zullen de prestaties op het veld weer tegenvallen en tevens op bestuurlijk niveau zal geen vooruitgang worden geboekt!
We moeten ons echt beseffen dat we samen onze schouders eronder moeten zetten,Hand in Hand Kameraden niet waar!?
De concurrentie lacht ons alleen maar uit en zijn tevreden op deze manier hoe wij met elkaar omgaan,want zo hoeven ze van ons angst te hebben! En raken we steeds verder achterop.Stop met het gezeik en kijk vooruit,niet lullen maar poetsen!!
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 juni 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Kan iemand mij in het kort uitleggen waarom er zo'n verdeeldheid is binnen de supporters over dit huidige bestuur?
Ben ff helemaal de weg kwijt hierin..... enkele maanden geleden moest Gudde van iedereen weg na de wedstrijd tegen PSV en het ontslag va Beenhakker. Nu mag hij weer blijven voor een deel van de aanhang.
Ik moet heel eerlijk zeggen ik heb me niet zo heel erg verdiept in het wel en wee van Dhr. Koevermans, alleen dat ik heb gelezen dat ie onzin en propaganda nieuws verkoopt! Minder seizoenskaarten dan voorgaande jaren, minder inkomsten vanuit de merchandising enz. maar over een autodeal kan ik niet oordelen ben er niet bij geweest en vind de aanklacht op de belangenverstrengeling te summier!!!
Van Well kan ik helemaal niet over oordelen, alleen van de zijkant af gezien. Ook van hem ken ik de ins en outs niet. Maar gezien de afgelopen jaren zou het niet slecht zijn dat deze mensen op zoek moeten gaan naar een andere baan!
P. Blokland komt wat mij betreft net iets te vaak in het nieuws en geeft zelfs al interviews over beslissingen binnen het RVC, vind hem nou niet echt een geschikt persoon daarvoor! Weet niet precies wat ik van hem moet denken, heeft Feyenoord geholpen maar is dat ook echt zo?? Is het geen eigen belang etc. ik krijg helemaal geen fijn gevoel als ik die man zie, zonder hem daar mee af te vallen! Dit is gewoon mijn intuitie.
Voor de rest zou ik zeggen sta als 12e man achter je club!! ik snap deze hele verdeeldheid echt niet! Iedereen wil toch het beste met de club??!!
Wannie
 Wannie - zondag 26 juni 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Perridon!!!Ook ik heb in het verre verleden 7 jaar voor hem gewerkt. Het is de meest verschrikkelijke tiran die je je wensen kunt. Een barbaar, een dictator van het ergste soort en een machtswellusteling. Bij het horen van de naam Michel Perridon krijgen de meeste ex- werknemers spontaan een schrikbewind voor ogen. En dat moet onze club gaan leiden!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Niet verdeeld hoor. Iedereen is er wel over eens dat er al jaren wanbeleid gevoerd word.
Wat wel zo is, is dat de verandering ingezet is. Zeker met het aantrekken van van Geel en ook Gudde is qua saneren goed bezig.
Dit doen ze met de mensen die er nu zitten. Van mij had iedereen (inclusief Jacobs) verder mogen gaan aan deze klus. Tot zomer 2012 en Feyenoord uit de hatelijke categorie 1 is. Daarna kan je bestuurlijke wijzigingen gaan doorvoeren, omdat dan de druk van de ketel is.

Nu is gewoon een heel slecht moment.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 07:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens.
Wie niet?
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 26 juni 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
Niet verdeeld hoor. Iedereen is er wel over eens dat er al jaren wanbeleid gevoerd word.
Wat wel zo is, is dat de verandering ingezet is. Zeker met het aantrekken van van Geel en ook Gudde is qua saneren goed bezig.
Dit doen ze met de mensen die er nu zitten. Van mij had iedereen (inclusief Jacobs) verder mogen gaan aan deze klus. Tot zomer 2012 en Feyenoord uit de hatelijke categorie 1 is. Daarna kan je bestuurlijke wijzigingen gaan doorvoeren, omdat dan de druk van de ketel is.

Nu is gewoon een heel slecht moment.
Oke, maar als het echt waar is wat de VG beweerd, is dit ook schadelijk voor onze club tot aan de zomer 2012??!!
Als ik geld bij mijn baas uit de kassa haal, zal ie niet zeggen blijf nog maar even een jaartje zitten dan is de winkel op orde maar dan moet je echt weg!
Maar oke zolang er daarin geen harde bewijzen zijn zeg ik ook lekker blijven zitten... ze hebben niet mijn voorkeur!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 26 juni 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Komaan mannen ... en ook vrouwen, laat ons nu eindelijk ophouden met dat eeuwige
negatievisme! We scharen ons met ze allen ACHTER onze club! ...
Nieuw seizoen nieuwe kansen. Afbreken is leuk. Opbouwen is beter. Hand in hand Kamaraden hand in hand voor Feyenoord 1.
Verstand
 Verstand - zondag 26 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:24 schreef Milano08 het volgende:
Ik ben het zat, ik zie het momenteel echt gebeuren dat mijn club waar ik van hou word verziekt door zichzelf benoemde economen bestuurstalenten en top juristen.

Deze hoogbegaafde groep die een brief schrijft waar je zelfs taalkundig nog op zou zakken voor je LBO diploma wil zichzelf serieus noemen ?

Het enige wat ze kunnen is op een lage en achterbakse manier zichzelf verheerlijken en onze club laten dalen tot het nivo van een lachertje.

Ze willen Peridon ? ach die man zou de club nog Arena noemen als hij er geld mee kon verdienen sorry hoor.

Deze actie is nu genoeg, een oncapabele Jacobs is weg.
prima jammer voor de manier waarop maar ja.

Verder zitten er nu mensen die proberen de club te redden en als HAVENBARON als die zouden bestaan zou ik juist wel uitkijken om nu miljoenen in de club te stoppen want wie weet staat het tifo team of de varkensoorders wel ineens op me stoep om mij en me kinderen verrot te slaan want ze zagen dat ik in Amsterdam een zakenlunch had met iemand die een ajaxvaantje in ze auto had.

Deze mensen die het nu weer allemaal beter weten en Jorien ook hebben weggepest

Ach en wat is erger miljoenen schuld of iemand met smoel die ook graag wat centjes verdient voor al die uren werk die hij verricht.

Nee want als je Feyenoorder ben doe je alles belangeloos toch ?

Liever rood bij de bank je huis kwijt en met je gezin in de goot dan ook maar 1 cent aan Feyenoord verdienen.

Nou sorry kortzichtig en ondoordacht populistisch gedrag noem ik het.

Stoer doen om te zeggen, dat hebben wij gedaan en geregeld.

Nog even en deze groep van 200 hebben eigenhandig de kuip gebouwd,.... ( slopen kunnen ze wel ;-) )

Ik wil wel een weten wat hun nu zo superieur maakt dat zij wel weten hoe je een miljoenenconcern moet runnen en schulden als sneeuw voor de zon kunnen laten verdwijnen.

Durf te wedden dat ze net een heftruck diploma hebben gezien de kwaliteit en kunde van hun brieven en acties.

Ik vraag daarom in deze topic louter steunbetuigingen voor het huidige bestuur'

Blokland bedankt dat jij en je vrienden je geld hebben geleend.

Gudde bedankt dat je mijn club gezond aan het maken ben.

Ik steun mijn club en zijn spelers

Feyenoord Forever
MEE EENS. LATEN WE NU ALLEN FEYENOORD STEUNEN!!! DAAR GAAT HET OM.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 26 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Milano08, kritiek mag, maar als je de FSV en VG beschuldigen wilt omtrent de manier waarop zij de Nederlandse taal zouden misbruiken, ja, sorry hoor, dan denk ik dat je je eigen stukje eens goed na moet lezen. De splinter en de balk, wel eens van gehoord?
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 00:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

je moet eerst lezen om te ontdekken of je iets goed vind of niet...
In het geval van dit topic is het een 4de herhaling van de laatste 10 topics...
Als je mijn raad nu wil aannemen en voortaan eerst de topiclijst bekijkt dan
weet je voor de volgende keer dat het zinloos is een topic te starten die er
al min of meer 3x is...BvD
helemaal eens sterker nog mongool! die deze topic start en jou nog jood noemen ook!
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 08:50 schreef Roel het volgende:
''ze willen Periodon''

Terecht! Een Feyenoorder in hart en nieren. Hij, wil net als iedereen, inderdaad geld verdienen. Blokland vind ik een softie met geld en Feyenoordhart. Prima gast verder hoor. Echter wil hij altijd en bij iedereen geliefd zijn.

Perridon wil enkel succesvol zijn. Hoe dan ook. Ik werk al jaren voor Perridon en je kan zeggen wat je wilt maar een bedrijf leiden kan hij als geen ander. En ja soms moet je hard zijn, ja er zullen sneller koppen rollen en ja soms moet je beslissingen nemen en ja als ondernemer wil je uiteindelijk winst maken.

Als hij bij Feyenoord een ooit weer een rol speelt/ wilt spelen en hij winst maakt dan doet Feyenoord dat ook. Zijn verleden bewijst de kans op winst voor beide partijen zeer groot is.

Inhoudelijk slaat je stukje verder nergens op. De enige die momenteel goed bezig is dat is Martin maar verder niemand. 1 tip.. Ga zelf lekker naar de Arena. Daar hoor jij thuis.

mzl R
EENS
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
HAND IN HAND ... !!!!
Piwi
 Piwi - zondag 26 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd vindt ik je verhaal nergens op gebaseerd. Zoals jij het brengt mogen alle directieleden hun zakken vullen van onder andere ons geld. Misschien vergis ik me maar als er door belangenverstrengeling geld word verdient hoe geloofwaardig is jou verhaal dan. Onze club gaat juist naar de klote door dat soort figuren. Als er idd 2ton is verneukt dan hadden we daarvoor het salaris van een speler kunnen betalen. Nu gaat dat geld in de zak van de verkeerde personen. Wel blijven nadenken. Als je 2 ton neemt dan moet feyenoord er 5 verdient hebben. Nu is het verlies
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:03   quote  deeplink  
hand in hand !!!
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 26 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
ik steun feyenoord,bestuur oprottennnnnnnnnnnnnn.
Piwi
 Piwi - zondag 26 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Wat ik overigens vreemd vindt is dat de RvC zich niet laat horen. Zij zijn de gene die in een organisatie het laatste woord hebben en niet mr.Gudde. In deze situatie zou het beter zijn als zei zich uitspreken over kapitaalvernietiging. En ja hoor Henkie, hand in hand. Voor het leven. maar volgens mij wil iedere fan onze club met goed voetbal zien winnen. Als dit beleid niet veranderd gaan we straks RBC achterna.
feyenoord fan
 feyenoord fan - zondag 26 juni 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Wat zijn jullie toch ook een stellletje simpele zielen door als suporters telkens weer voor onrust te zorgen. We kunnnen uit het verleden toch ook wel opmaken dat dit geen enkele zin heeft om weer en nieuw bestuur te gaan eisen. Als dit zo door gaat zit er elke 2 jaar een nieuw bestuur met een nieuw plan om
Feyenoord te redden. Laat dit bestuur hun gang gaan en zeik ze niet af om allemaal nutteloze dingen, laat ze hun werk doen zodat Feyenoord er weer bovenop kan komen. Zo niet dan zitten we dankzij een stelletje simpele KLOTE supporters voor goed met deze problemen opgescheept. (De supporters over wie dit gaat, weten dat ik het over hun heb en moeten zich hiervoor verantwoordelijk voelen).

Als het nog even zo door gaat wordt de 12de man een blok aan het been van deze prachtige Club, onze Club, FEYENOORD!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:16   quote  deeplink  
hand in hand !!!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 26 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
zolang er in het bestuur mensen zitten zoals koevermans die geld wil verdienen aan feyenoord en dat is bewezen moet deze man heel snel oprotten fsv zal wel bewijs hebben dat deze mensen het beter met zichzelf voor hebben dan met de club
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
hand in hand !!!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 26 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
fsv wil deze club niet kapotmaken maar de rotte appels laten verdwijnen
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:22   quote  deeplink  
hand in hand !!!
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:20 schreef Rotterdam22 het volgende:
fsv wil deze club niet kapotmaken maar de rotte appels laten verdwijnen
eens
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
hand in hand !!!
kale co
 kale co - zondag 26 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:19 schreef Rotterdam22 het volgende:
zolang er in het bestuur mensen zitten zoals koevermans die geld wil verdienen aan feyenoord en dat is bewezen moet deze man heel snel oprotten fsv zal wel bewijs hebben dat deze mensen het beter met zichzelf voor hebben dan met de club
eindelijk iemand met verstand!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
hand in hand !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 08:27 schreef Feijenoordfan het volgende:
Beste mensen,
Concentreer je alsjeblieft op hoe we hier MET ELKAAR uitkomen. Het heeft geen zin met het vingertje te wijzen naar schuldigen. Kijk VOORUIT. We zitten in een cruciale fase. Contractbesprekingen met spelers ku nnen beinvloed worden door een gevoel van onzekerheid, onbehagen. Deze turbulentie leidt af. De club is op de goede weg, we hebben nu redelijk het eind van de tunnel in zicht. Met elkaar moeten we nog even pijn leiden. We kunnen misschien nog een of twee jaar niet de sportieve rol spelen die bij onze wonderschone club past. Maar daar moeten we doorheen, met elkaar. Heb vertrouwen in elkaar, stimuleer elkaar. Ik verzeker je: gezondmakingsprocessen gaan dan sneller. Spanning moet er in een organisatie altijd zijn, een ferme dialoog hoort daarbij. Maar de ramkoers die nu gevolgd wordt gaat - mark my words - meer schade opleveren. Bedenk met z'n allen nog wel even dat de tijdsfactor CRUCIAAL is. Feyenoord kan zich geen tijdsverlies permiteren. Hoe langer deze donkere periode duurt hoe verder onze concurrenten zich van ons verwijderen.
Hand in hand, laat dat het motto zijn. Zie kritisch om, maar kijk vooral vooruit,
Dick
Dan had de FSV en VG eens goed moeten nadenken voordat zij naar buiten treden! Stelletjes debielen blijken het toch maar weer te zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:15 schreef Piwi het volgende:
Wat ik overigens vreemd vindt is dat de RvC zich niet laat horen. Zij zijn de gene die in een organisatie het laatste woord hebben en niet mr.Gudde. In deze situatie zou het beter zijn als zei zich uitspreken over kapitaalvernietiging. En ja hoor Henkie, hand in hand. Voor het leven. maar volgens mij wil iedere fan onze club met goed voetbal zien winnen. Als dit beleid niet veranderd gaan we straks RBC achterna.
Als we RBC achterna zouden gaan waren we allang falliet! Want die ging met de schuld van nog geen 4 miljoen falliet. Dat is appels met peren vergelijken
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 11:25 schreef kale co het volgende:

[..]

eindelijk iemand met verstand!
Stom gelul, alleen maar onruststokers zijn het de FSV en VG
de kromme2
 de kromme2 - zondag 26 juni 2011 - 12:30   quote  deeplink  
We hebben helemaal geen keus. Gewoon achter de club gaan staan. Hand in hand.
Wat denk je dat investeerders en spelers doen als ze die acties van FSV en VG zien ? Die lopen hard weg.
Bovendien begint het steeds meer een persoonlijke vete te worden. Het gaat nergens over. Koevermans heeft ook geïnvesteerd in een van de talentpools. Big deal ! De auto deal is met een kennis van Koevermans gedaan: big deal !
Dit zijn kennelijk de twee grootste punten van FSV en VG...
Beter een gebrekkig bestuur dan helemaal geen bestuur.
Er is geen tijd te verliezen.
secret!
 secret! - zondag 26 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Hartstikke goed Milano,

al dat gezeur van derden, moeten je eens bij hun eigen baas doen (als ze die al hebben trouwens)staan ze meteen op straat
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 12:42   quote  deeplink  
*klap klap*
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Iederéén steunt Feyenoord op zijn manier, dat moeten de verschillende suppoertersgroepen zich eens realiseren.zonder het "klapvee" was het leigoen niet groter dan de aanhang van pakweg, NEC. Zonder de die hards van onder meer de VG was de club misschien al aan het gas geweest, zij vormen de luizen in de pels van het falende bestuur. We moeten beseffen dat wij het Legioen vormen en het bindmiddel zijn dat de club bijéén houdt. Een beetje respect voor elkaar zou te waarderen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 12:40 schreef secret! het volgende:
Hartstikke goed Milano,

al dat gezeur van derden, moeten je eens bij hun eigen baas doen (als ze die al hebben trouwens)staan ze meteen op straat
ah de heer van Well heeft zich ook ingeschreven op het forum onder de naam secret?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:05 schreef hotjumper het volgende:
Iederéén steunt Feyenoord op zijn manier, dat moeten de verschillende suppoertersgroepen zich eens realiseren.zonder het "klapvee" was het leigoen niet groter dan de aanhang van pakweg, NEC. Zonder de die hards van onder meer de VG was de club misschien al aan het gas geweest, zij vormen de luizen in de pels van het falende bestuur. We moeten beseffen dat wij het Legioen vormen en het bindmiddel zijn dat de club bijéén houdt. Een beetje respect voor elkaar zou te waarderen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:05 schreef hotjumper het volgende:
Iederéén steunt Feyenoord op zijn manier, dat moeten de verschillende suppoertersgroepen zich eens realiseren.zonder het "klapvee" was het leigoen niet groter dan de aanhang van pakweg, NEC. Zonder de die hards van onder meer de VG was de club misschien al aan het gas geweest, zij vormen de luizen in de pels van het falende bestuur. We moeten beseffen dat wij het Legioen vormen en het bindmiddel zijn dat de club bijéén houdt. Een beetje respect voor elkaar zou te waarderen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STEUNEN FEYENOORD, EN HET BESTUUR









0.0085840