|
|
hotjumper
|
|
|
Ik reed vandaag langs Nancy, alle schade lijkt herstelt, het is weer dezelfde lelijke kut stad die het was voor Feyenoord op bezoek kwam. We kunnen dus weer Europa in! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 00:30 schreef hotjumper het volgende:Ik reed vandaag langs Nancy, alle schade lijkt herstelt, het is weer dezelfde lelijke kut stad die het was voor Feyenoord op bezoek kwam. We kunnen dus weer Europa in! ///Held! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 00:30 schreef hotjumper het volgende:Ik reed vandaag langs Nancy, alle schade lijkt herstelt, het is weer dezelfde lelijke kut stad die het was voor Feyenoord op bezoek kwam. We kunnen dus weer Europa in! hehehehehe |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
lekkere sukkel
doorsukkels als jou spelen we nu geen europees voetbal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ppff, hahaha...... jij bent een sukkel! want door feyenoord zelf, spelen wij geen europees voetbal! we zijn namelijk tiende geworden en dat geeft geen recht op europees voetbal, lulletje! |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
lulletje in je broek
door al die sukkels diealleen maar aan rellen en rottigheid denken spelen we geen europees voetbal meer en betalen we alleen maar boetes enzenzenz |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 09:07 schreef mike001 het volgende:lulletje in je broek door al die sukkels diealleen maar aan rellen en rottigheid denken spelen we geen europees voetbal meer en betalen we alleen maar boetes enzenzenz dan ben ik ook zo'n sukkel!?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 09:07 schreef mike001 het volgende:lulletje in je broek door al die sukkels diealleen maar aan rellen en rottigheid denken spelen we geen europees voetbal meer en betalen we alleen maar boetes enzenzenz Waar uit maak jij op dat iemand hier oproept tot rellen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet ik nu echt een open deur intrappen? :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: uit fatsoen mag je, je deur ook een keer dichttrekken uit respect. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 00:30 schreef hotjumper het volgende:Ik reed vandaag langs Nancy, alle schade lijkt herstelt, het is weer dezelfde lelijke kut stad die het was voor Feyenoord op bezoek kwam. We kunnen dus weer Europa in! hahahahaha volgend jaar europees dan maar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou moet je niet het onmogelijke vragen he. |
|
|
|