|
|
kale co
|
|
|
jullie weten helemaal niet wat er speelt!
wees juist blij dat deze gasten het zo doen joh feyenoord steunen doen hun ook alleen proberen ze de finaciele positie van onze club veilig te houden..
zijn jullie nou echt zo blind????
DE hele directie probeert van alles te doen om maar uit de wind te blijven en doormiddel van vriendjes hele foute beslissingen te maken wat een doodsteek is voor onze club en wat doen jullie dan van achter je pc ?
steun de varkenoord groep en de fsv nogmaals ze zijn bij de club betrokken en echte fans! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet niet doen alsof ik dom of blind ben omdat ik een andere mening heb. Je moet niet doen alsof als ik de vg niet steun, ik niet bij de club betrokken ben of geen echte fan/supporter ben.
En ik ben er blij mee dat ze er zijn en wat ze doen, maar de manier waarop vind ik stuitend.
En als laatste jullie is jodenvolk en ik haat generaliseren. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en nog even dit het zijn geen 200 man maar veel meer tijdens de vergadering konden er maar 200 aanwezig zijn ivm de ruimte! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:Je moet niet doen alsof ik dom of blind ben omdat ik een andere mening heb. Je moet niet doen alsof als ik de vg niet steun, ik niet bij de club betrokken ben of geen echte fan/supporter ben. En ik ben er blij mee dat ze er zijn en wat ze doen, maar de manier waarop vind ik stuitend. En als laatste jullie is jodenvolk en ik haat generaliseren. dan moet je dat zeggen maar ga niet roepen dat ze niks doen !en dat je alles zo stuitend vind wake up |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:48 schreef kale co het volgende:[..] dan moet je dat zeggen maar ga niet roepen dat ze niks doen !en dat je alles zo stuitend vind wake up Dat roep ik niet, lees even wat ik wel zeg, voor je gaat schreeuwen. topics genoeg waar ik mijn mening ten beste geef.
Beetje jammer, er is niet 1 wijsheid. En een ieder met een andere mening IS NIET EEN VOLSLAGEN IDIOOT.
word een beetje moe van dit superieure gedrag. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ze hebben het netjes geprobeerd maar het is nu de directie die een heel vies spelletje speelt. nu er bewijzen komen spreek je schande op dit forum |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:46 schreef kale co het volgende:en nog even dit het zijn geen 200 man maar veel meer tijdens de vergadering konden er maar 200 aanwezig zijn ivm de ruimte! Precies anders waren het er 220 geweest!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat roep ik niet, lees even wat ik wel zeg, voor je gaat schreeuwen. topics genoeg waar ik mijn mening ten beste geef. Beetje jammer, er is niet 1 wijsheid. En een ieder met een andere mening IS NIET EEN VOLSLAGEN IDIOOT. word een beetje moe van dit superieure gedrag. eens !
en nog maar een topic hierover ... hand in hand was het toch ?? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Co, leg me eens goed uit wat er allemaal speelt! Dan bedoel ik met bewijzen, ik ben echt helemaal de weg kwijt hierin! Kan me niet voorstellen dat er onder de supporters nu ook nog onenigheid is.. en een tweespalt ontstaat. dit kan nooit de bedoeling zijn van deze actie. Ik vind het geluidsfragment van Koevermans en de brief niet echt sluitend bewijs. Wel riekt het naar belangenverstrengeling maar harde bewijzen zijn er niet. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat roep ik niet, lees even wat ik wel zeg, voor je gaat schreeuwen. topics genoeg waar ik mijn mening ten beste geef. Beetje jammer, er is niet 1 wijsheid. En een ieder met een andere mening IS NIET EEN VOLSLAGEN IDIOOT. word een beetje moe van dit superieure gedrag. kom ook eens praten zou ik zeggen ipv pc als je dat wilt kan je zien wat er speelt heeft meer zin om hier wat te roepen stylzz |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:51 schreef El Jardinero het volgende:Co, leg me eens goed uit wat er allemaal speelt! Dan bedoel ik met bewijzen, ik ben echt helemaal de weg kwijt hierin! Kan me niet voorstellen dat er onder de supporters nu ook nog onenigheid is.. en een tweespalt ontstaat. dit kan nooit de bedoeling zijn van deze actie. Ik vind het geluidsfragment van Koevermans en de brief niet echt sluitend bewijs. Wel riekt het naar belangenverstrengeling maar harde bewijzen zijn er niet. wel degelijk ze maken deals waar de club niet beter van wordt maar schuiven vriendjes naar voren zie de brief gepubliceerd op lunatic news |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:50 schreef henkie1969 het volgende:[..] eens ! en nog maar een topic hierover ... hand in hand was het toch ?? geloof dat jij begon met WIJ steunen bestuur en feyenoord ja feyenoord steun ik maar bestuur ABSOLUUT niet |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:57 schreef kale co het volgende:[..] geloof dat jij begon met WIJ steunen bestuur en feyenoord ja feyenoord steun ik maar bestuur ABSOLUUT niet wie begon wat ???? feiten checken !!!!
hand in hand !!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ja dat gaat over het sponsor verhaal van van Mossel! oke dat koste feyenoord 200K maar wat heeft deze deal Feyenoord opgeleverd of wat zal het in 3 jaar tijd opleveren. Dat vind ik hierin niet terug! Is hetzelfde door te zeggen elAhmadi koste 5 miljoen transfergeld en 1 miljoen per jaar salaris en loopt nu de deur uit voor 1 miljoen. Zwart/wit bekeken is dit een derving van 8 miljoen euro maar in de toekomst bekeken kan het zelfs positief zijn ivm salarispost! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
volgens jou zijn we toch idioten ? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: wees nou een een HELD en zeg het gewwon in me gezicht dan |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: henkie 69 je valt me tegen jammer schelden heeft geen nut op internet heb al zoveel gehoort over me moeder zelfs en nog geen 1 bij de kuip gezien die het in me bek zij jammer |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
feyenoord fan
|
|
|
Wat zijn jullie toch ook een stellletje simpele zielen door als suporters telkens weer voor onrust te zorgen. We kunnnen uit het verleden toch ook wel opmaken dat dit geen enkele zin heeft om weer en nieuw bestuur te gaan eisen. Als dit zo door gaat zit er elke 2 jaar een nieuw bestuur met een nieuw plan om Feyenoord te redden. Laat dit bestuur hun gang gaan en zeik ze niet af om allemaal nutteloze dingen, laat ze hun werk doen zodat Feyenoord er weer bovenop kan komen. Zo niet dan zitten we dankzij een stelletje simpele KLOTE supporters voor goed met deze problemen opgescheept. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
lekker blijven steunen joh dat bestuur |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Wat een zielig gedoe ? Ik zie geen argemunten of standpunten. Kuddegedrag. En leuzen. Jacobs is weg. Hij heeft fouten gemaakt e. onverabtwoorde risicos genomen. Met de dure jongens. Maar wat die syrische betreft. Dat is gewoon zoeken. En als hij in een pool zit? Waarom is dat erg? Buiten dat het op papier níet mag.., Laten we het seizoen beginnen met rust in de tent. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik begrijp het echt niet meer...............volledig het spoor bijster!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
feyenoordlies
|
|
|
Ik begrijp niet waarom de actie nu zo sterk wordt ingezet. Juist nu er van herstel sprake lijkt. Komt dat niet omdat de garoe oord roep zijn zin niet krijgt en dan als revanche een actie start. De varkenoordgroep had beter begin van dit seizoen in actie kunnen komen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee lekker die klootzakken van de FSV en VG blijven steunen!! Die hebben deze onrust veroorzaakt en niemand anders! Zij hadden 2 jaar geleden hun poot stijf moeten houden en het aftreden van Jacobs en v Kerkum moeten eisen maar niet nu, nu tweederde van het schuldtraject voorbij is! Er zitten gewoon domme kippen zonder enige verstand in de besturen van de FSV en VG. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:51 schreef El Jardinero het volgende:Co, leg me eens goed uit wat er allemaal speelt! Dan bedoel ik met bewijzen, ik ben echt helemaal de weg kwijt hierin! Kan me niet voorstellen dat er onder de supporters nu ook nog onenigheid is.. en een tweespalt ontstaat. dit kan nooit de bedoeling zijn van deze actie. Ik vind het geluidsfragment van Koevermans en de brief niet echt sluitend bewijs. Wel riekt het naar belangenverstrengeling maar harde bewijzen zijn er niet. Eens, en so what dat Koevermans geld heeft gestopt in een van die talentpools. Hij stopt tenminste geld in de tent waarin hij gelooft, hij commit zich. Zo kan je het ook bekijken. Belangensverstrengeling wordt er dan geroepen. Een beetje spijkers op laag water noem ik dat. Hij heeft hooguit een beetje invloed op die pool. Als de technisch directeur in de pool zat, dan was het wat anders geweest. En die autodeal, met de vader van een teamgenoot van zijn zoon ? So what !!! Het zakenleven hangt in elkaar van dit soort relaties. Daar is het hele business club principe op gebaseerd. Weer spijkers op laag water. Geef keiharde bewijzen dat die deal in het nadeel is geweest van Feyenoord en hou anders op met dit gestook. Dit leidt nergens toe, dit maakt de club kapot. Als dit nu de twee sterkste bewijzen van FSV en VG zijn, dan zakt mijn broek ervanaf.
JULLIE MAKEN DE CLUB NU PAS ECHT KAPOT. INVESTEERDERS LOPEN STRAKS ALLEMAAL WEG.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 11:50 schreef de kromme2 het volgende:[..] Eens, en so what dat Koevermans geld heeft gestopt in een van die talentpools. Hij stopt tenminste geld in de tent waarin hij gelooft, hij commit zich. Zo kan je het ook bekijken. Belangensverstrengeling wordt er dan geroepen. Een beetje spijkers op laag water noem ik dat. Hij heeft hooguit een beetje invloed op die pool. Als de technisch directeur in de pool zat, dan was het wat anders geweest. En die autodeal, met de vader van een teamgenoot van zijn zoon ? So what !!! Het zakenleven hangt in elkaar van dit soort relaties. Daar is het hele business club principe op gebaseerd. Weer spijkers op laag water. Geef keiharde bewijzen dat die deal in het nadeel is geweest van Feyenoord en hou anders op met dit gestook. Dit leidt nergens toe, dit maakt de club kapot. Als dit nu de twee sterkste bewijzen van FSV en VG zijn, dan zakt mijn broek ervanaf. JULLIE MAKEN DE CLUB NU PAS ECHT KAPOT. INVESTEERDERS LOPEN STRAKS ALLEMAAL WEG. Helemaal mee eens op dit moment! ik zoek ook bewijzen maar vind ze nergens althans niet op ontslag niveau! Begrijp het helemaal niet meer... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het tijd worden dat ze met alternatieven/oplossingen komen, concreet dus, ik ben het voor een groot deel met de VG eens maar het keer op keer proberen hun punt te maken doet veel aan hun boodschap af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Beetje rotmoment gekozen ook, zo bij de seizoensstart.. Hebben bij mij beetje afgedaan hoor, vind de argumenten die zij aanvoeren niet sterk en niet goed onderbouwd.. Beetje amateuristisch eigenlijk.
Enne Henkie: Hand in Hand !!! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 11:20 schreef scarface1979 het volgende:Wat een zielig gedoe ? Ik zie geen argemunten of standpunten. Kuddegedrag. En leuzen. Jacobs is weg. Hij heeft fouten gemaakt e. onverabtwoorde risicos genomen. Met de dure jongens. Maar wat die syrische betreft. Dat is gewoon zoeken. En als hij in een pool zit? Waarom is dat erg? Buiten dat het op papier níet mag.., Laten we het seizoen beginnen met rust in de tent. Volgens mij heeft Feyenoord er ook belang bij dat spelers voor meer geld worden verkocht, dus ook hier weer; eigenbelang is ook belang van Feyenoord. Of heeft FSV en VG liever dat ze gratis de deur uitlopen? Zou voor Marc ook niet voordelig zijn, maar voor Feyenoord ook niet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:54 schreef kale co het volgende:[..] wel degelijk ze maken deals waar de club niet beter van wordt maar schuiven vriendjes naar voren zie de brief gepubliceerd op lunatic news maar Co, waar is het bewijs??? die brief is zeer onvolledig en dat geluidsfragment is helemaal waardeloos. ik wil je wel geloven, maar niet voordat ik sluitend bewijs zie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 10:44 schreef kale co het volgende:jullie weten helemaal niet wat er speelt! wees juist blij dat deze gasten het zo doen joh feyenoord steunen doen hun ook alleen proberen ze de finaciele positie van onze club veilig te houden.. zijn jullie nou echt zo blind???? DE hele directie probeert van alles te doen om maar uit de wind te blijven en doormiddel van vriendjes hele foute beslissingen te maken wat een doodsteek is voor onze club en wat doen jullie dan van achter je pc ? steun de varkenoord groep en de fsv nogmaals ze zijn bij de club betrokken en echte fans! Niemand is blind hier, iedereen is bezorgd, met een eigen invalshoek. Ik ga er niet meer op in. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
VG en FSV zijn stelletje azijnzeikers Stel media geile mensen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Die vent staat daar stom uit z'n nek te lullen met een harde plasser. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
laat ik voorop stellen dat iedereen het beste wil voor onze club .
Alleen er komt steeds meer informatie binnen dat het fout gaat vergeet niet dat dit zelfde clubje i.s.m met een speler van feyenoord dit allemaal gestart heeft om feyenoord finacieel weer op de rit te krijgen. Als je dan ziet dat het nog steeds fout gaat en er weer met leugens wordt gestrooid door dhr Gudde gisteren in het ad dan mag je toch verwachten dat er iets gebeurd, wil je de club gezond maken/houden zal je mensen moeten hebben die volkomen openheid van zaken geven op een transparante manier. wat voor bewijs er is ; er is heel veel bewijs en ook de varkenoord groep wil feyenoord absoluut niet beschadigen ze willen openheid en controleren wat er in en uit gaat en niet via vriendjes dealtjes worden gesloten geld uitgeven is heel makkelijk maar geld binnen brengen heel moeilijk! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: absoluut niet waar juist deze mensen hebben het rustig gehouden anders had bij die 10-0 al lang de pleuris uitgebroken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:22 schreef RedDevil1990 het volgende:[ filmpje ] Die vent staat daar stom uit z'n nek te lullen met een harde plasser. leg eens uit? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik zal 1 klein voorbeeld geven ; guido vader perschef bij feyenoord .... inees uit het niets erbij DHR Salomons ook perschef he ?? hebben wij er 2 nodig en wat voor salaris verdiend deze meneer en wat heeft het voor meerwaarde voor feyenoord! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nog een voorbeeld ik tel 24 selectie spelers en 6 trainers/begeleiders en 100 lease auto,s vertel mij dan is wie die andere 70 auto,s bereiden? daarover worden nu vragen gesteld en daarover wordt dus keihard gelogen tegenover fans is dit toch niet te verkopen jongens ? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en geloof mij al die onzin verhalen dat deze mensen 16 jaar zijn en rand debielen is absoluut niet waar . gewoon mensen met een baan sommige nog een hele goede baan en echt tussen de 16 en 65 jaar met heel veel clubliefde! met 1 bedoeling feyenoord weer waar het hoort de top! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Een zeer overduidelijke -1 Stelletje onrust stokers. Er zijn idd fouten gemaakt in het verleden,maar maak jij die dan niet.
Tijdens de grote intocht 4 jaar geleden van diverse toppers,v bronckhorst,hofland,tomasson,Makaay,Denny Landzaat etc.(diverse topsalarissen) heeft men gegokt en verloren,das achteraf duidelijk, echter als men hierna 2 of 3 jaar champioms leage gespeeld had,en vele miljoenen had verdiend, had je nu niemand gehoord.
Duidelijk geval van gegokt en verloren, heb ik weleens, en dan moet je erna op de blaren zitten en niet zeuren.
Bovenstaande is het probleem van al het gezeik nu. Maar je kan niet verwachten dat alles zomaar in 1 jaar opgelost is. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
En O ja het stelletje onrust kraaiers wat nu bezig is,stonden toen het hardst te juichen toen die toppers met een volle helikopter op de middenstip landde. |
|
|
|