BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
ik heb die gozer ook gezien nou van mij mag iedereen weten wie ik ben en ik praat ook met iedereen en heb ook respect voor een ieder zijn mening!

en rellen worden we nu niet wijzer van die club is te mooi om kapot te laten gaan een ieder is het daar in ieder geval over eens,hoop ik.

godver jongens wie vergeet nou die uefa cup stond te janken als een kind zoooo mooi
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Welk geld?
Dat Blokland tegoed had van Feyenoord en hij schielijk heeft laten omzetten in aandelen omdat zijn eigen rentelasten een faissement van Feyenoord en dus de pleite van zijn centen had laten betekenen. Of de opgehaalde tussen de 21 en 29 miljoen? Waar zijn eigen 17 miljoen omgezette schuld in aandelen overigens ook bij zit?
Of de 770K die ze van de sponsor bingo loterij hebben ontvangen voor de jeugdopleiding waarvan niemand weet waar het gebleven is?
Of de vele miljoenen van de nieuwe Opel deal zodat ze met gemak Toyota 200k konden betalen voor het afkopen van een lease contract?
Inderdaad amateurs, is ongeveer het enige wat klopt.
hey papagaai!
Ongefundeerde insinuaties!
Amateurs zijn wat mij betreft de VG, dat is pas van abominabel georganiseerd niveau!
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hey papagaai!
Ongefundeerde insinuaties!
Amateurs zijn wat mij betreft de VG, dat is pas van abominabel georganiseerd niveau!
maar stylzz dit is wel waar wat f.l.e. zegt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:20 schreef kale co het volgende:

[..]

maar stylzz dit is wel waar wat f.l.e. zegt
nee daar zitten onbewezen aannames in..
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee daar zitten onbewezen aannames in..
ik meen dat er wel bewijzen zijn hoor maar hou me ten goede
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:23 schreef kale co het volgende:

[..]

ik meen dat er wel bewijzen zijn hoor maar hou me ten goede
Dus er is bewijs dat het geld van de sponsor bingo loterij rechtstreeks de profclub in gegaan is? Bijvoorbeeld?
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
ja en niet naar de jeugdopleiding ze zijn het kwijt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:27 schreef kale co het volgende:
ik heb dat nog nergens gezien..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:27 schreef kale co het volgende:
Leugens! Volgens mij is er video/analyse apparatuur,computers,laptops en dergelijke er van gekocht. Ik kan niet zeggen dat daar al het geld voor is besteed, dus wat dat betreft is wat meer openheid wel een oplossing. Daar ben ik het wel met jou eens best Kale Co.
Maar dat neem niet weg dat ik achter mijn standpunt blijft staan dat de FSV en VG door personen worden geleid die daar geen verstand van hebben! Ze weten gewoon niet wanneer ze wel of niet het mes op de keel moeten zetten en dan ook nog zonder de meerderheid van de leden van de FSV te raadplegen. Dat is en blijf ik een misser van de bovenste plank vinden.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 01 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus er is bewijs dat het geld van de sponsor bingo loterij rechtstreeks de profclub in gegaan is? Bijvoorbeeld?
En hoeveel bewijs heb je gezien dat Blokland inderdaad bijna 30 miljoen heeft opgehaald?
En wat is de opbrengst werkelijk van de transfers ?
Lekker makkelijk om te roepen dat ik ongenuanceerde aannames doe, maar ondertussen geloof je wel wat die oplichters in het Maasgebouw roepen.
Wacht de jaarcijfers maar eens af. Zul je zien dat zonder de transfer van Wijnaldum de schuld over afgelopen jaar echt niet een "paar ton" was.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 01 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Leugens! Volgens mij is er video/analyse apparatuur,computers,laptops en dergelijke er van gekocht. Ik kan niet zeggen dat daar al het geld voor is besteed, dus wat dat betreft is wat meer openheid wel een oplossing. Daar ben ik het wel met jou eens best Kale Co.
Maar dat neem niet weg dat ik achter mijn standpunt blijft staan dat de FSV en VG door personen worden geleid die daar geen verstand van hebben! Ze weten gewoon niet wanneer ze wel of niet het mes op de keel moeten zetten en dan ook nog zonder de meerderheid van de leden van de FSV te raadplegen. Dat is en blijf ik een misser van de bovenste plank vinden.
Ben geen lid van de FSV, dus boeit me weinig wat die doen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 01 juli 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hey papagaai!

En ook dat is een ongefundeerde ongenuanceerde aanname.
Lees mijn posts van +/- 2,5 jaar geleden maar eens. Ook toen zij ik al dat er mensen binnen Feyenoord oncappabel waren en op dienden te stappen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:43 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En hoeveel bewijs heb je gezien dat Blokland inderdaad bijna 30 miljoen heeft opgehaald?
En wat is de opbrengst werkelijk van de transfers ?
Lekker makkelijk om te roepen dat ik ongenuanceerde aannames doe, maar ondertussen geloof je wel wat die oplichters in het Maasgebouw roepen.
Wacht de jaarcijfers maar eens af. Zul je zien dat zonder de transfer van Wijnaldum de schuld over afgelopen jaar echt niet een "paar ton" was.
nu doe je weer aannames.
Ook ongefundeerd en nergens op gebaseerd.
Ik zeg namelijk niet dat ik "die oplichters in het maasgebouw" wel geloof.
Verder doe je veel te opvliegend en opgefokt.
Dat is precies wat me tegenstaat aan de VG.
Plus dat t nogal amateuristisch is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 juli 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Al met al hebben die FSV/Vg groep nog geen enkel bewijsmateriaal laten zien. Tóch menen ze zich aan te kunnen meten het bestuur/directie van Feyenoord te willen verbranden.

Treurig om te constateren dat me vuur maakt waar niet meer dan rook te bekeenen valt.

Voor mij telt slechts concrete gegevens. En dat is dat Feyenoord hardlopend uit de schulden raakt.
prins
 prins - vrijdag 01 juli 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:00 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik heb niemand een randdebiel genoemd, ik vind alleen dat er sommige "supporters" er wel erg veel moeite voor doen om niet herkend te worden.
als je op de 1e training compleet in het zwart met bivakmuts aan komt lopen, dan kom je niet voor het voetbal maar om rotzooi te trappen, en die mensen hebben we niet nodig bij Feyenoord.
EO moraalridders.nl
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:49 schreef prins het volgende:

[..]

EO moraalridders.nl
?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 juli 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:00 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik heb niemand een randdebiel genoemd, ik vind alleen dat er sommige "supporters" er wel erg veel moeite voor doen om niet herkend te worden.
als je op de 1e training compleet in het zwart met bivakmuts aan komt lopen, dan kom je niet voor het voetbal maar om rotzooi te trappen, en die mensen hebben we niet nodig bij Feyenoord.
Die bivakmutsies hebben alleen maar een probleem met hun psoriasis of gordelroos.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 01 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Welk geld?
Dat Blokland tegoed had van Feyenoord en hij schielijk heeft laten omzetten in aandelen omdat zijn eigen rentelasten een faissement van Feyenoord en dus de pleite van zijn centen had laten betekenen. Of de opgehaalde tussen de 21 en 29 miljoen? Waar zijn eigen 17 miljoen omgezette schuld in aandelen overigens ook bij zit?
Of de 770K die ze van de sponsor bingo loterij hebben ontvangen voor de jeugdopleiding waarvan niemand weet waar het gebleven is?
Of de vele miljoenen van de nieuwe Opel deal zodat ze met gemak Toyota 200k konden betalen voor het afkopen van een lease contract?
Inderdaad amateurs, is ongeveer het enige wat klopt.
Blokland is de woordvoerder van de investeerders
Die ons uit de schulden helpen
De investeerders willen met deze directie verder
Zij steken er 30 miljoen is
Zullen we er dan maar op vertrouwen dat ze weten wat ze doen?

De investeerders hebben meer inzage in de boeken
Ze zitten er dichter op
En ze hebben meer te verliezen dan jij en ik

Misschien meoten we hen dan maar vertrouwen?

Vertrouwen opzeggen in de huidige directie is gelijk aan het vertrouwen opzeggen in de investeerders!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:56 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ze zitten er dichter op

Vertrouwen opzeggen in de huidige directie is gelijk aan het vertrouwen opzeggen in de investeerders!
Goed gesproken , precies zo denk ik er ook over!
de.fan
 de.fan - zaterdag 02 juli 2011 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:44 schreef kale co het volgende:
jullie weten helemaal niet wat er speelt!

wees juist blij dat deze gasten het zo doen joh
feyenoord steunen doen hun ook alleen proberen ze de finaciele positie van onze club veilig te houden..

zijn jullie nou echt zo blind????

DE hele directie probeert van alles te doen om maar uit de wind te blijven en doormiddel van vriendjes hele foute beslissingen te maken wat een doodsteek is voor onze club
en wat doen jullie dan van achter je pc ?

steun de varkenoord groep en de fsv nogmaals ze zijn bij de club betrokken en echte fans!
Ze zijn toch wel treurig bezig blijkbaar bij de FSV en VG, als zij denken namens de meerderheid van de supporters te spreken! Ik heb geen enkele formulier ontvangen met de vraag hoe de supporters er over denkt. Moet ik toch maar eens overwegen om mijn lidmaatschap bij de FSV op te zeggen.
Kan ik nu rustig over nadenken na de begrafenis van mijn moeder.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 02 juli 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nu doe je weer aannames.
Ook ongefundeerd en nergens op gebaseerd.
Ik zeg namelijk niet dat ik "die oplichters in het maasgebouw" wel geloof.
We zullen zien wie er het dichtst bij de waarheid zit.
Kunnen we gelijk ff kijken of ze de transfer van Wijnaldum met een boekhoudkundige truuk nog in dit boekjaar kunnen opnemen. Dit boekjaar liep nl precies 2 dagen geleden af.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 02 juli 2011 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:
Al met al hebben die FSV/Vg groep nog geen enkel bewijsmateriaal laten zien. Tóch menen ze zich aan te kunnen meten het bestuur/directie van Feyenoord te willen verbranden.

Treurig om te constateren dat me vuur maakt waar niet meer dan rook te bekeenen valt.

Voor mij telt slechts concrete gegevens. En dat is dat Feyenoord hardlopend uit de schulden raakt.
En waar kan ik die concrete gegevens vinden, als ik zo vrij mag zijn? Of moet ik Blokland op zijn woord geloven?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 08:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

We zullen zien wie er het dichtst bij de waarheid zit.
Kunnen we gelijk ff kijken of ze de transfer van Wijnaldum met een boekhoudkundige truuk nog in dit boekjaar kunnen opnemen. Dit boekjaar liep nl precies 2 dagen geleden af.
Ja, maar misschien is ie al verkocht?
Alleen omdat meneer wijnaldum nog in weektikveelwaarzit, is het nog niet naar buiten?

Dus, wederom ga je van t negatieve uit :)
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die apparatuur was toch van de schenking van de FSV gekocht? Van de eerste supportersactie?
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:56 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ze zitten er dichter op

De eerste 17 miljoen was omzetting van vorderingen. Ik heb nergens gelezen dat de komende 13 miljoen wel een kapitaalsinjectie zou zijn. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat ook omzettingen van schulden naar aandelen zou zijn. Heb jij andere informatie?
Voor de zekerheid: oprechte vraag! Er zit geen ruzietoon in dit typwerk.
Rovert
 Rovert - zaterdag 02 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies de reden waarom ik alles wat de FSV/VG naar buiten brengt niet meer lees, dat opgefokte 'Alleen-wij-weten-hoe-het-zit'-toontje staat me zo tegen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 08:31 schreef Els het volgende:

[..]

Die apparatuur was toch van de schenking van de FSV gekocht? Van de eerste supportersactie?
Als dat zo is, mijn excuses Els.
Ik weet ook niet alles dus bedankt voor de info
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kan dat twee keer dan?
Moet zelfs, de eerste keer geloven ze je niet.
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als dat zo is, mijn excuses Els.
Ik weet ook niet alles dus bedankt voor de info
Geen excuses nodig hoor. We zeggen toch allemaal wat we denken te weten? Er is maar sporadisch sprake van een ultieme waarheid.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Het wat triest wat de FSV en VG vandaag lieten zien op varkenoord!
En dan zeggen dat ze het beste met Feyenoord voor hebben, nou na vandaag weet ik wel zeker van niet. Maar dat is mijn mening en wat ik zo links en rechts opving is het merendeel van de supporters ook uitgekeken op de FSV en VG.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 16:37 schreef lijdensweg het volgende:
Het wat triest wat de FSV en VG vandaag lieten zien op varkenoord!
En dan zeggen dat ze het beste met Feyenoord voor hebben, nou na vandaag weet ik wel zeker van niet. Maar dat is mijn mening en wat ik zo links en rechts opving is het merendeel van de supporters ook uitgekeken op de FSV en VG.
wat is er allemaal gebeurt dan?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Heb gelezen dat er van alles aan spandoeken richting het bestuur hingen, maar die mochetn wel blijven hangen, in tegenstelling tot het "Wijnaldum NSB'er" doek. Verder heb ik ook geen flauw idee; verklaar u nader lijdensweg?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Zolang spandoeken niet persoonsgericht en krenkend/kwetsend zijn moet het kunnen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 17:03   quote  deeplink  
En wie zegt dat de VG dat doek hebben opgehangen?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:03 schreef hotjumper het volgende:
En wie zegt dat de VG dat doek hebben opgehangen?
Is een aanlokkelijke aanname, dus niet op waarheid gebaseerd.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:
Heb gelezen dat er van alles aan spandoeken richting het bestuur hingen, maar die mochetn wel blijven hangen, in tegenstelling tot het "Wijnaldum NSB'er" doek. Verder heb ik ook geen flauw idee; verklaar u nader lijdensweg?
Ik heb het dan alleen over de spandoeken richting directie en RvC.
En dat terwijl er overleg wordt gepleegd! Dat gaat er bij mij niet in.
Moet ik dat nog vaker uit gaan leggen, er moet rust in de tent komen bij Feyenoord
Ik dacht dat de FSV en VG in het verleden hadden gemeld zich rustig te houden op de eerste training en open dag! Nou op de eerste training hebben zij hun belofte al gebroken en ik ben benieuwd of de FSV en VG zich aan de afspraak op de open dag kunnen houden.
Maar zoals ik al eerder heb vermeld deFSV en VG kunnen bij mij helemaal niks goed meer doen!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet ik dat nog vaker uit gaan leggen, er moet rust in de tent komen bij Feyenoord
Ik dacht dat de FSV en VG in het verleden hadden gemeld zich rustig te houden op de eerste training en open dag! Nou op de eerste training hebben zij hun belofte al gebroken en ik ben benieuwd of de FSV en VG zich aan de afspraak op de open dag kunnen houden.
Maar zoals ik al eerder heb vermeld deFSV en VG kunnen bij mij helemaal niks goed meer doen!
Je zou inderdaad zeggen, dat nu ze hun eerste gesprek hebben gehad (wat goed was verlopen volgens beide partijen), dat je dan niet zulke doeken ophangt. Maar wie zegt dat de actie vanuit de VG/FSV kwam? Misschien waren het wel individuele acties?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

goh, je wordt steeds verstandiger! deze alter ego komt soms verrassend uit de hoek!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Er is geen aantoonbaar bewijs dat het spandoek uit de Vg/FSV voortkomt.

Zie ook geen verband: er zijn heel veel Feyenoorders die Wijnaldum het graf in feliciteren...
nibali
 nibali - zaterdag 02 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Het is een vicieuze cirkel. Eerst wanbeleid waardoor enorme schuld. Daar zijn ze hard mee bezig om die weg te werken, wat ook nog aardig aan het lukken is. Nu worden ze in die poging enorm tegengewerkt door dit soort stompzinnige spandoeken en andere acties. Ik zou mijn geld nu niet in Feyenoord stoppen. Kortom, terug bij af
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Ben ik niet met je eens. Actie zxijn juist NIET nadelig meer!

Velen (ook potentiële investeerders) weten dat de Vg/FSV een splintergroepering is.
Het feit dat de veel grotere supportersschare de acties afkeurt helpt het bestuur goed in het zadel. En voor het komende jaar: gelukkig maar!
nibali
 nibali - zaterdag 02 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Toch denk ik dat er potentiele investeerders zijn die op zijn minst even in de wachtkamer plaats nemen. Wel is het inderdaad goed dat er velen zoals wij de acties publiekelijk afkeuren. Maar zoals zo vaak kan een klein groepje domkoppen het voor de grote groep verpwesten
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:17 schreef nibali het volgende:
Toch denk ik dat er potentiele investeerders zijn die op zijn minst even in de wachtkamer plaats nemen. Wel is het inderdaad goed dat er velen zoals wij de acties publiekelijk afkeuren. Maar zoals zo vaak kan een klein groepje domkoppen het voor de grote groep verpwesten
Als ze zo kortzichtig zijn, kan ik me niet voorstellen dat ze veel hebben in te brengen....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:17 schreef nibali het volgende:
Dat is helaas al jaren zo, dat een kleine groep het verpest voor de meerderheid!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 21:55   quote  deeplink  
bekijk voor de grap de poll eens op FR-fanatic over Gudde.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Tsja, toch 60% wat gewoon vertrouwen heeft in Gudde!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
En dat zijn hun eigen bezoekers...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ach, blijkt maar al te meer hoeveel steun ze uiteindelijk zullen hebben.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Ja ik vind t wel ruk, want t gaat me steeds meer tegen staan.
Ik heb niet eens meer zin in t nieuwe seizoen. Enige wat ik denk is, ik hoop dat de ellende snel over is.

Normaal gesproken, F5 ik bijna de hele dag naar nieuw Feyenoord nieuws in de zomer.
Nu mijd ik het eigenlijk zo veel mogelijk.

Waardeloos.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Tsja, heel dat gezeik rondom VG en FSV heb ik wel gelezen, maar ik weet er te weinig van er een duidelijke mening over te hebben. Op het moment lijkt het voor mij alleen maar op 'stoelpoten zagen' en daar mogen ze wel mee ophouden. Ook als je zo'n volwassen, landelijk vertegenwoordigde groep bent met een gevestigde naam, kom je je beloftes na; niet beloven dat er tijdens de eerste training niets zal gebeuren en tijdens wedstrijden ook niet; en het dan toch doen.

Triest.

Verder houd ik natuurlijk wel alles in de gaten en hoop dat de competitie maar gauw begint. Gezeik altijd in de zomer, bah.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0176799