BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 03 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 22:18 schreef Bosifyable het volgende:
Tsja, heel dat gezeik rondom VG en FSV heb ik wel gelezen, maar ik weet er te weinig van er een duidelijke mening over te hebben. Op het moment lijkt het voor mij alleen maar op 'stoelpoten zagen' en daar mogen ze wel mee ophouden. Ook als je zo'n volwassen, landelijk vertegenwoordigde groep bent met een gevestigde naam, kom je je beloftes na; niet beloven dat er tijdens de eerste training niets zal gebeuren en tijdens wedstrijden ook niet; en het dan toch doen.

Triest.

Verder houd ik natuurlijk wel alles in de gaten en hoop dat de competitie maar gauw begint. Gezeik altijd in de zomer, bah.
dat zeg ik: gewoon geen controle over hun eigen troepen, inhoudelijk lijken ze keer op keer de deksel op het neuske te krijgen en dingen doen die je beloofd hebt niet te doen.
Daarnaast ben je in gesprek en dan acties doen? weinig betrouwbare gesprekspartner.
Milo
 Milo - zondag 07 augustus 2011 - 10:07   quote  deeplink  
grappig, een kleine escalatie daarna weer normaal! Ik hoop ooit eens heel veel geld te hebben binnen nu en 10 jaar dan koop ik mij in bij "mijn" club! come on FEIJENOORD!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0102021