|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:29 schreef kale co het volgende:[..] absoluut niet waar juist deze mensen hebben het rustig gehouden anders had bij die 10-0 al lang de pleuris uitgebroken! Dan was de timing in ieder geval een stuk beter |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: gevoelskwestie dat ik dat denk |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:42 schreef rob010 het volgende:Een zeer overduidelijke -1 Stelletje onrust stokers. Er zijn idd fouten gemaakt in het verleden,maar maak jij die dan niet. Tijdens de grote intocht 4 jaar geleden van diverse toppers,v bronckhorst,hofland,tomasson,Makaay,Denny Landzaat etc.(diverse topsalarissen) heeft men gegokt en verloren,das achteraf duidelijk, echter als men hierna 2 of 3 jaar champioms leage gespeeld had,en vele miljoenen had verdiend, had je nu niemand gehoord. Duidelijk geval van gegokt en verloren, heb ik weleens, en dan moet je erna op de blaren zitten en niet zeuren. Bovenstaande is het probleem van al het gezeik nu. Maar je kan niet verwachten dat alles zomaar in 1 jaar opgelost is. Fouten maken mag maar als er dan weer dezelfde fouten dreigen te worden gemaakt moet je toch ingrijpen of niet of wil je 1e divisie volgend jaar of erger nog geen feyenoord meer het is vijf voor 12 |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:45 schreef rob010 het volgende:En O ja het stelletje onrust kraaiers wat nu bezig is,stonden toen het hardst te juichen toen die toppers met een volle helikopter op de middenstip landde. misschien niet wetende wat de we nu weten? geen inzicht in de situatie toen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Toen Gio, Hofland, De Cler, Tomasson, Makaay & Landzaat tekenden was iedereen blij en dacht er niemand aan de financien. De schulden zijn met iets van 20 miljoen vermindert en dan nu gaan zeiken Had dat dan gedaan toen die gasten een contract gingen tekenen. Of Vorig jaar had dan met dit gedoe begonnen, Maar niet op het moment dat de schulden zowat alweer gehalveert zijn |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:55 schreef RedDevil1990 het volgende:Toen Gio, Hofland, De Cler, Tomasson, Makaay & Landzaat tekenden was iedereen blij en dacht er niemand aan de financien. De schulden zijn met iets van 20 miljoen vermindert en dan nu gaan zeiken Had dat dan gedaan toen die gasten een contract gingen tekenen. Of Vorig jaar had dan met dit gedoe begonnen, Maar niet op het moment dat de schulden zowat alweer gehalveert zijn en waardoor zijn die schulden gehalveerd juist mede door leden van de varkenoord groep! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
er is een groep van een aantal fans geweest die bij alle besprekingen met blokland zijn geweest! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ze gooien de bewijzen op tafel en dan wordt er gezegd moddergooien wat wil je nog meer dan het bewijs ligt er toch |
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:39 schreef kale co het volgende:en geloof mij al die onzin verhalen dat deze mensen 16 jaar zijn en rand debielen is absoluut niet waar . gewoon mensen met een baan sommige nog een hele goede baan en echt tussen de 16 en 65 jaar met heel veel clubliefde! met 1 bedoeling feyenoord weer waar het hoort de top! +1 |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik begrijp donders goed jongens dat als je in friesland woont en dit hoort dat je je bedenkingen hebt maar ben heel veel bij de club en weet zeker dat er veel niet deugd je kan beter nu schoonschip maken, Met blokland en van geel verder gaan en afscheid nemen van mensen die niks hebben met onze club of vriendjes van vriendjes die dealtjes sluiten om er zelf ook wat van mee te pikken |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:58 schreef kale co het volgende:[..] en waardoor zijn die schulden gehalveerd juist mede door leden van de varkenoord groep! Ja maar op dit moment maak ik me meer zorgen om de situatie bij Feyenoord tussen de Club & Supporters. Want dat moet weer goed komen, Dan dat ik me eigen zorgen maak over de Financien.
Ik heb HEEL veel school lessen gehad in Economie en Boekhouding maar ik weet 100% zeker dat ik het niet beter zal doen. Ja die gasten hebben fouten gemaakt, Maar er word nu in het openbaar geklaagt op het moment dat het weer beter gaat.
Ik ben gewoon bang dat onze prachtige club die al tig jaar op nummer 1 staat van gezelligste stadions in Nederland dat dat gewoon verdwijnt. Ik hoef niet te horen van ja maar dat is de schuld van die of van die.
Ik wil gewoon een sfeer in het stadion zoals het hoort. En die komt niet zolang die bitch fight eris tussen Directie & VG/FsV |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: feyenoord zal er alles aan doen om jullie te laten denken dat het 200 randdebielen zijn ! zodat ze kunnen zeggen zie je wel!
wel vroegen ze die mensen om het rustig te houden na die verschrikkelijk nederlagen neem psv, de graafschap hebben we toen netjes gedaan! nu zijn we weer de debielen ja het is maar hoe je het wil zien natuurlijk en wat voor beeld je wil schetsen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:24 schreef kale co het volgende:laat ik voorop stellen dat iedereen het beste wil voor onze club . Alleen er komt steeds meer informatie binnen dat het fout gaat vergeet niet dat dit zelfde clubje i.s.m met een speler van feyenoord dit allemaal gestart heeft om feyenoord finacieel weer op de rit te krijgen. Als je dan ziet dat het nog steeds fout gaat en er weer met leugens wordt gestrooid door dhr Gudde gisteren in het ad dan mag je toch verwachten dat er iets gebeurd, wil je de club gezond maken/houden zal je mensen moeten hebben die volkomen openheid van zaken geven op een transparante manier. wat voor bewijs er is ; er is heel veel bewijs en ook de varkenoord groep wil feyenoord absoluut niet beschadigen ze willen openheid en controleren wat er in en uit gaat en niet via vriendjes dealtjes worden gesloten geld uitgeven is heel makkelijk maar geld binnen brengen heel moeilijk! Het is en blijft gewoon een zielig zooitje dat namens de FSV en VG naar buiten treedt namens de Feyenoord supporters. Blijkt maar weer tijdens de training dat het hooguit om een groepje van zo'n 200 á 300 man gaat! Moet dat zooitje ongeregeld de dienst gaan uitmaken? AUB zeg. En jij heb het over leugens , ik zeg maar waar rook is is vuur en niemand die mij kan wijsmaken dat de FSV en VG alleen de waarheid zou verkondigen!! Dit zijn gewoon een stelletjes media geile opportunisten net zoals die kleine groep 'supporters' . Alleen voor de FSV en VG zou ik willen hopen dat alle geldschieters de biezen nemen en Feyenoord in de steek laten dan weten die klootzakken pas wat ze aan richten in de kuip. Stelletjes debielen zijn het |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:06 schreef kale co het volgende:ik begrijp donders goed jongens dat als je in friesland woont en dit hoort dat je je bedenkingen hebt maar ben heel veel bij de club en weet zeker dat er veel niet deugd je kan beter nu schoonschip maken, Met blokland en van geel verder gaan en afscheid nemen van mensen die niks hebben met onze club of vriendjes van vriendjes die dealtjes sluiten om er zelf ook wat van mee te pikken Ja en wie gaat de kosten betalen om: Eric Gudde Mark Koevermans Dick van Well Jos van der Vegt Coert Beerman Martin van Pernis Dick de Heus Mario Been Leon Vlemmings
De contracten te laten ontbinden en nieuwe personen aan te stellen? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:09 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja maar op dit moment maak ik me meer zorgen om de situatie bij Feyenoord tussen de Club & Supporters. Want dat moet weer goed komen, Dan dat ik me eigen zorgen maak over de Financien. Ik heb HEEL veel school lessen gehad in Economie en Boekhouding maar ik weet 100% zeker dat ik het niet beter zal doen. Ja die gasten hebben fouten gemaakt, Maar er word nu in het openbaar geklaagt op het moment dat het weer beter gaat. Ik ben gewoon bang dat onze prachtige club die al tig jaar op nummer 1 staat van gezelligste stadions in Nederland dat dat gewoon verdwijnt. Ik hoef niet te horen van ja maar dat is de schuld van die of van die. Ik wil gewoon een sfeer in het stadion zoals het hoort. En die komt niet zolang die bitch fight eris tussen Directie & VG/FsV red devil ik begrijp je best maar het is niet zoals gudde schetst deze groep is er niet om feyenoord kapot te maken maar om juist een goede lijn door te zetten .. nu jaccobs weg is zouden er best nog meer mensen willen meedoen kwa geld maar zolang het over de balk gaat op dit moment doet niemand dat toch? zou ik ook niet doen vandaar dat de beerput leeg moet! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Voor alle duidelijkheid, ik heb niks maar dan ook niets met V Well en koevermans en met die vetklep van Noordwijk, ook niet met onze superscout Michel Beukers,en wellicht met nog wel een enkele nietsnut.
Maar Blokland en van geel heb ik hoog staan.zelfs met Gudde heb ik geen probleem.
Maar om nu een volks revolutie te houden,nou nee gaat me te ver. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:55 schreef RedDevil1990 het volgende:Toen Gio, Hofland, De Cler, Tomasson, Makaay & Landzaat tekenden was iedereen blij en dacht er niemand aan de financien. De schulden zijn met iets van 20 miljoen vermindert en dan nu gaan zeiken Had dat dan gedaan toen die gasten een contract gingen tekenen. Of Vorig jaar had dan met dit gedoe begonnen, Maar niet op het moment dat de schulden zowat alweer gehalveert zijn Toen Landzaat Gio deCler Tomasson Makaay en Hofland kwamen stond ik thuis ook op de bank te springen.Maar als ze toen hadden gezegt van we halen ze maar als we de CL niet halen dat zitten we aan het eind van de rit met een schuld van 42 miljoen ?Dat had niemand met z`n volle verstand dat toegejuicht of wel? En je vergis je ook nog eens dat de schuld is terug gebracht met 20 miljoen. Die 20 miljoen zijn omgezet in aandelen en dat is ook schuld toch?
En midden in het seizoen beginnen met dit soort actie loopt uit de klauwe met 45 duizend in de KUIP ,toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:14 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja en wie gaat de kosten betalen om: Eric Gudde Mark Koevermans Dick van Well Jos van der Vegt Coert Beerman Martin van Pernis Dick de Heus Mario Been Leon Vlemmings De contracten te laten ontbinden en nieuwe personen aan te stellen? Maar Mario is toch een echte Feyenoorder? Die kan toch afzien van een oprotpremie |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is en blijft gewoon een zielig zooitje dat namens de FSV en VG naar buiten treedt namens de Feyenoord supporters. Blijkt maar weer tijdens de training dat het hooguit om een groepje van zo'n 200 á 300 man gaat! Moet dat zooitje ongeregeld de dienst gaan uitmaken? AUB zeg. En jij heb het over leugens , ik zeg maar waar rook is is vuur en niemand die mij kan wijsmaken dat de FSV en VG alleen de waarheid zou verkondigen!! Dit zijn gewoon een stelletjes media geile opportunisten net zoals die kleine groep 'supporters' . Alleen voor de FSV en VG zou ik willen hopen dat alle geldschieters de biezen nemen en Feyenoord in de steek laten dan weten die klootzakken pas wat ze aan richten in de kuip. Stelletjes debielen zijn het nou dan ga je toch met onno mee die o,a schuldig is aan het feit dat de club zoveel schulden heeft op dit ongenblik wat had je dan gewild ? laten zitten ? is dat de optie |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:14 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja en wie gaat de kosten betalen om: Eric Gudde Mark Koevermans Dick van Well Jos van der Vegt Coert Beerman Martin van Pernis Dick de Heus Mario Been Leon Vlemmings De contracten te laten ontbinden en nieuwe personen aan te stellen? dat zijn namen die waren niet eens aan de orde het ging om van well en jacobs! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:15 schreef rob010 het volgende:Voor alle duidelijkheid, ik heb niks maar dan ook niets met V Well en koevermans en met die vetklep van Noordwijk, ook niet met onze superscout Michel Beukers,en wellicht met nog wel een enkele nietsnut. Maar Blokland en van geel heb ik hoog staan.zelfs met Gudde heb ik geen probleem. Maar om nu een volks revolutie te houden,nou nee gaat me te ver. Nee tuurlijk ,laat een eindverantwoordlijke van een schuld van 42 miljoen lekker op z`n stoel zitten... Ik zweer het ,`t moet niet gekker worden hierzo!!Geld zat joh |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:11 schreef kale co het volgende:[..] feyenoord zal er alles aan doen om jullie te laten denken dat het 200 randdebielen zijn ! zodat ze kunnen zeggen zie je wel! wel vroegen ze die mensen om het rustig te houden na die verschrikkelijk nederlagen neem psv, de graafschap hebben we toen netjes gedaan! nu zijn we weer de debielen ja het is maar hoe je het wil zien natuurlijk en wat voor beeld je wil schetsen De VG word alleen als debielen gezien omdat de timing zo ontzettend waardeloos was. En wegens dat lijstje waarop stond dat ze Beenhakker maar moesten lozen met een goede smoes etc
Voor de rest zijn het volgens mij gewoon normale mensen net als ieder ander. Maar ze stinken tijdens het poepen nog net zo hard als Gudde zal doen, Dus in principe zijn ze niet slechter noch beter dan de Directie |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee tuurlijk ,laat een eindverantwoordlijke van een schuld van 42 miljoen lekker op z`n stoel zitten... Ik zweer het ,`t moet niet gekker worden hierzo!!Geld zat joh Bedoelde ik ook niet,verkeerd geformuleerd,bedoelde te zeggen als ze weg gaan heb ik er geen probleem mee. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:18 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] De VG word alleen als debielen gezien omdat de timing zo ontzettend waardeloos was. En wegens dat lijstje waarop stond dat ze Beenhakker maar moesten lozen met een goede smoes etc Voor de rest zijn het volgens mij gewoon normale mensen net als ieder ander. Maar ze stinken tijdens het poepen nog net zo hard als Gudde zal doen, Dus in principe zijn ze niet slechter noch beter dan de Directie ja maar elke timing binnen deze 2 jaar is klote er is nooit een goede timing voor een revolutie! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen Landzaat Gio deCler Tomasson Makaay en Hofland kwamen stond ik thuis ook op de bank te springen.Maar als ze toen hadden gezegt van we halen ze maar als we de CL niet halen dat zitten we aan het eind van de rit met een schuld van 42 miljoen ?Dat had niemand met z`n volle verstand dat toegejuicht of wel? En je vergis je ook nog eens dat de schuld is terug gebracht met 20 miljoen. Die 20 miljoen zijn omgezet in aandelen en dat is ook schuld toch? En midden in het seizoen beginnen met dit soort actie loopt uit de klauwe met 45 duizend in de KUIP ,toch? Klopt Leon, het was idd een wellicht wel te grote gok. gokken oke, echter je moet het wel gedoseerd doen. en wederom (cliche) achteraf een te grote gok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:19 schreef rob010 het volgende:[..] Bedoelde ik ook niet,verkeerd geformuleerd,bedoelde te zeggen als ze weg gaan heb ik er geen probleem mee. Nja ik had het ook een beetje verkeerd begrepen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:14 schreef kale co het volgende:[..] red devil ik begrijp je best maar het is niet zoals gudde schetst deze groep is er niet om feyenoord kapot te maken maar om juist een goede lijn door te zetten .. nu jaccobs weg is zouden er best nog meer mensen willen meedoen kwa geld maar zolang het over de balk gaat op dit moment doet niemand dat toch? zou ik ook niet doen vandaar dat de beerput leeg moet! Ik geloof ook zeker niet dat de VG en de FsV is opgericht met als doel om Feyenoord om zeep te helpen. Maar ik geloof ook niet dat het Bestuur Feyenoord om zeep wil helpen Ik vind Gudde voor de camera soms een lompe pummel maar soms niet. Ik heb al vaker aangegeven dat volgens mij de complete heutemeteut eruit gooien geen zin heeft.
Jacobs weg was ik zelf ook voorstander van. maar vanaf nu zie ik het liever stapje voor stapje gaan. Ik geloof dat Feyenoord Financieel en Sportief beter kan worden zelfs als Gudde bij de club blijft.
Kijk ff terug in de tijd toen met Jorien. Die moest en zal ook opdonderen want slechter kon niet. Toen werd er naar de 'supporters' geluisterd. En is het echt zoveel beter geworden? Ook de VG en de FsV kunnen emotionele fouten maken |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:22 schreef rob010 het volgende:[..] Klopt Leon, het was idd een wellicht wel te grote gok. gokken oke, echter je moet het wel gedoseerd doen. en wederom (cliche) achteraf een te grote gok. ja dit was wel erg grote gok he |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:17 schreef kale co het volgende:[..] nou dan ga je toch met onno mee die o,a schuldig is aan het feit dat de club zoveel schulden heeft op dit ongenblik wat had je dan gewild ? laten zitten ? is dat de optie Dah had de FSV en VG 2 jaar geleden het vertrek van Jacobs en van Well moeten eisen en niet nu !! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:24 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik geloof ook zeker niet dat de VG en de FsV is opgericht met als doel om Feyenoord om zeep te helpen. Maar ik geloof ook niet dat het Bestuur Feyenoord om zeep wil helpen Ik vind Gudde voor de camera soms een lompe pummel maar soms niet. Ik heb al vaker aangegeven dat volgens mij de complete heutemeteut eruit gooien geen zin heeft. Jacobs weg was ik zelf ook voorstander van. maar vanaf nu zie ik het liever stapje voor stapje gaan. Ik geloof dat Feyenoord Financieel en Sportief beter kan worden zelfs als Gudde bij de club blijft. Kijk ff terug in de tijd toen met Jorien. Die moest en zal ook opdonderen want slechter kon niet. Toen werd er naar de 'supporters' geluisterd. En is het echt zoveel beter geworden? Ook de VG en de FsV kunnen emotionele fouten maken nee maar het was ook de bedoeling dat van well en jacobs zouden opstappen als je overgens in de rvc zit is daar volgens mij geen afkoopsom voor nodig hoor |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
KALE CO. KOM EENS MET DUIDELIJKE BEWIJZEN. HOE KOM JE BVB AAN DE WIJSHEID VAN 100 LEASE AUTO'S? wAAR STAAT ZWART OP WIT DAT KOEVERMANS DEELNEEMT IN TALENTPOOL ?? En dan nog so what ? geld in je eigen club steken. Dat is pas een die hart !!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Veel geschreeuw weinig wol Co. Heb jij kant en klare oplossingen ? De grote kale leider mocht Feyenoord voor de afgrond behouden, toen het even wat minder ging kon hij oprotten.
Het zijn nu eenmaal STGT. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Klopt Cootje een onverantwoordelijke te grote gok, met ernstige gevolgen, bijna op de fles ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:24 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik geloof ook zeker niet dat de VG en de FsV is opgericht met als doel om Feyenoord om zeep te helpen. Maar ik geloof ook niet dat het Bestuur Feyenoord om zeep wil helpen Ik vind Gudde voor de camera soms een lompe pummel maar soms niet. Ik heb al vaker aangegeven dat volgens mij de complete heutemeteut eruit gooien geen zin heeft. Jacobs weg was ik zelf ook voorstander van. maar vanaf nu zie ik het liever stapje voor stapje gaan. Ik geloof dat Feyenoord Financieel en Sportief beter kan worden zelfs als Gudde bij de club blijft. Kijk ff terug in de tijd toen met Jorien. Die moest en zal ook opdonderen want slechter kon niet. Toen werd er naar de 'supporters' geluisterd. En is het echt zoveel beter geworden? Ook de VG en de FsV kunnen emotionele fouten maken Je heb het over Gudde maar het gaat over v Well en Jacobs... Het verhaal gudde word er nu alleen bij gepakt omdat hij eergisteren fel uithaalde met een leugen...
Jacobs en van Well |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dah had de FSV en VG 2 jaar geleden het vertrek van Jacobs en van Well moeten eisen en niet nu !! misschien wel maar je moet wel bewijzen hebben en die hebben ze nu geleverd toch? komop lijdensweg ik ben 38 jaar heb 2 kids en gek van die club denk je nou echt dat ik me laat inpakken door mensen ,ben ook gewoon fan net als ieder ander ! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:28 schreef rob010 het volgende:[..] Klopt Cootje een onverantwoordelijke te grote gok, met ernstige gevolgen, bijna op de fles ja. ja en erg genoeg wordt er ook doodziek van het het is gewoon een deel van me leven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:27 schreef jdeman het volgende:KALE CO. KOM EENS MET DUIDELIJKE BEWIJZEN. HOE KOM JE BVB AAN DE WIJSHEID VAN 100 LEASE AUTO'S? wAAR STAAT ZWART OP WIT DAT KOEVERMANS DEELNEEMT IN TALENTPOOL ?? En dan nog so what ? geld in je eigen club steken. Dat is pas een die hart !!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Veel geschreeuw weinig wol Co. Heb jij kant en klare oplossingen ? De grote kale leider mocht Feyenoord voor de afgrond behouden, toen het even wat minder ging kon hij oprotten. Het zijn nu eenmaal STGT. Ga je er toch zelf eens in verdiepen want nu lijkt dat van jou op geschreeuw... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen Landzaat Gio deCler Tomasson Makaay en Hofland kwamen stond ik thuis ook op de bank te springen.Maar als ze toen hadden gezegt van we halen ze maar als we de CL niet halen dat zitten we aan het eind van de rit met een schuld van 42 miljoen ?Dat had niemand met z`n volle verstand dat toegejuicht of wel? En je vergis je ook nog eens dat de schuld is terug gebracht met 20 miljoen. Die 20 miljoen zijn omgezet in aandelen en dat is ook schuld toch? En midden in het seizoen beginnen met dit soort actie loopt uit de klauwe met 45 duizend in de KUIP ,toch? Leon ik neem aan dat jij 4 jaar geleden oud genoeg was om te kunnen beseffen dat die gasten geen drie honder duizend euro per jaar verdiende. Jij kon toch ook wel die salarissen raden. En dat mislopen van CL was ook niet echt gek eigenlijk. Je heb nooit garantie's voor dingen in de toekomst |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:27 schreef jdeman het volgende:KALE CO. KOM EENS MET DUIDELIJKE BEWIJZEN. HOE KOM JE BVB AAN DE WIJSHEID VAN 100 LEASE AUTO'S? wAAR STAAT ZWART OP WIT DAT KOEVERMANS DEELNEEMT IN TALENTPOOL ?? En dan nog so what ? geld in je eigen club steken. Dat is pas een die hart !!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Veel geschreeuw weinig wol Co. Heb jij kant en klare oplossingen ? De grote kale leider mocht Feyenoord voor de afgrond behouden, toen het even wat minder ging kon hij oprotten. Het zijn nu eenmaal STGT. KIJK NOU EENS OP INTERNET EN LEZEN hoeveel bewijs wil je dan jongens leveren alles aan om het te bewijzen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:30 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Leon ik neem aan dat jij 4 jaar geleden oud genoeg was om te kunnen beseffen dat die gasten geen drie honder duizend euro per jaar verdiende. Jij kon toch ook wel die salarissen raden. En dat mislopen van CL was ook niet echt gek eigenlijk. Je heb nooit garantie's voor dingen in de toekomst Jij maakt m mooi jongen ,vertel jij mij nu eens de opbrengste talentpool 1 en 2? En de uitgiften van de obligatie`s ...Dat was duidelijk maar er was tot 2 jaar terug nooit iets naar buiten gekomen over het salarisbutget en de uitgifte daarvan.... Als ik 5 zakken aardappels ga kopen die over een looptijd van 5 jaar betaald moeten worden en dat kost mij jaarlijk 5 euro terwijl ik maar alleen 5 euro voor dit jaar heb.Ben ik dan goed bij me schedel? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij maakt m mooi jongen ,vertel jij mij nu eens de opbrengste talentpool 1 en 2? En de uitgiften van de obligatie`s ...Dat was duidelijk maar er was tot 2 jaar terug nooit iets naar buiten gekomen over het salarisbutget en de uitgifte daarvan.... Als ik 5 zakken aardappels ga kopen die over een looptijd van 5 jaar betaald moeten worden en dat kost mij jaarlijk 5 euro terwijl ik maar alleen 5 euro voor dit jaar heb.Ben ik dan goed bij me schedel? Het is ook niet makkelijk hoor deze materie ik weet ook niet alles maar het is zeker geen onzin ! het is duidelijk dat het nog steeds een huishouding is van lik me reet! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:27 schreef jdeman het volgende:KALE CO. KOM EENS MET DUIDELIJKE BEWIJZEN. HOE KOM JE BVB AAN DE WIJSHEID VAN 100 LEASE AUTO'S? wAAR STAAT ZWART OP WIT DAT KOEVERMANS DEELNEEMT IN TALENTPOOL ?? En dan nog so what ? geld in je eigen club steken. Dat is pas een die hart !!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN. Veel geschreeuw weinig wol Co. Heb jij kant en klare oplossingen ? De grote kale leider mocht Feyenoord voor de afgrond behouden, toen het even wat minder ging kon hij oprotten. Het zijn nu eenmaal STGT. koevermans zijn club ??????? tenniser hoor !! dacht ik zo maar heeft gewoon een betaalde baan bij feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:37 schreef kale co het volgende:[..] Het is ook niet makkelijk hoor deze materie ik weet ook niet alles maar het is zeker geen onzin ! het is duidelijk dat het nog steeds een huishouding is van lik me reet! Sterker nog,het is verschrikkelijk dat de GKL plaats heeft moeten maken voor dit zooitje.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
er zijn geen opbrengsten van die talent pools Want er zijn geen spelers verkocht |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:26 schreef kale co het volgende:[..] nee maar het was ook de bedoeling dat van well en jacobs zouden opstappen als je overgens in de rvc zit is daar volgens mij geen afkoopsom voor nodig hoor Dus met jou woorden te spreken: Als ik morgen 100 miljoen euro aan Feyenoord over maakt mag ik geen plekje in de RvC eisen?? Nou dan zullen de geldschieters zeker komen als de huidige directie en RvC is opgedonderd!! Ik kan alleen maar een rioolbeleid bij jou bedenken blijkbaar. Mensen met een Feyenoord hart mogen van jou en de FSV en VG geen geld in Feyenoord stoppen als ze hiervoor een of andere functie eisen. Nou veel succes met jullie afbraakbeleid. Bij elke voetbalclub is het normaal dat je enige zeggenschap krijgt als je er een vermogen in stopt. En dat mark Koevermans geld heeft ingelegd in een talentenpool is alleen maar FANTASTISCH!! Net zoals Pim Blokland en zijn vrienden. En jullie vergeten dat toendertijd de beslissing is genomen om te investeren in dure spelers en deze hadden tot afgelopen seizoen een contract die gerespecteerd dient te worden en daardoor was het de afgelopen jaren moeilijk om de schuld te verkleinen en werd die helaas steeds iets groter!Maar dat hoeft volgens jou , de FSV en VG niet vermeld te worden natuurlijk. Nee in mijn ogen zitten er in de FSV en VG alleen personen zonder enige verantwoordelijkheidsgevoel en zijn het media geile personen die maar wat roepen. Ja ik noem deze personen in plaats van mensen, want mensen hebben nog enige gevoel in hun lijf en denken na over de gevolgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:38 schreef RedDevil1990 het volgende:er zijn geen opbrengsten van die talent pools Want er zijn geen spelers verkocht Maar waar is dat geld dan?koekoek boingk |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sterker nog,het is verschrikkelijk dat de GKL plaats heeft moeten maken voor dit zooitje.. achteraf sorry meneer van de herik want die had ze eruit gepleurd! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Maar laten het proberen positief te bekijken,
OOK AAN ELKE DIEPE PUT KOMT EEN EINDE,
SALARIS REDUCTIE;
v.bronkhortst ong. 2 miljoen. makaay ong. 1.8 miljoen. De cler ong. 1.2 miljoen. tomasson ong. 1.8 miljoen. landzaat ong 1.5 miljoen. hofland ong. 1.2 miljoen. bruins ong. 450.000
scheelt toch wel een aardig bekkie zo ! en ben er wellicht nog een paar vergeten.
Hou de rust samen staan we sterk, en we komen sterker uit de strijd terug.
AMEN.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door rob010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:44 schreef rob010 het volgende:Maar laten het proberen positief te bekijken, OOK AAN ELKE DIEPE PUT KOMT EEN EINDE, SALARIS REDUCTIE; v.bronkhortst ong. 2 miljoen. mackaay ong. 1.8 miljoen. De cler ong. 1.2 miljoen. tomasson ong. 1.8 miljoen. landzaat ong 1.5 miljoen. hofland ong. 1.2 miljoen. bruins ong. 450.000 scheelt toch wel een aardig bekkie zo ! en ben er wellicht nog een paar vergeten. Hou de rust samen staan we sterk, en we komen sterker uit de strijd terug. AMEN. . |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Scheelt toch 10 mln op jaarbasis.. |
|
|
|