|
|
kale co
|
|
|
quote: ja dat dan weer wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar als je een kapitein in het bewind heb die al 2 x tegen een andere boot is gevaren geeft het mij nog geen rust... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar als je een kapitein in het bewind heb die al 2 x tegen een andere boot is gevaren geeft het mij nog geen rust... nee zeker niet als de passagiers hebben gewoon laten varen maat hahaahhaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
maar ja het is moeilijk uit te leggen leon aan iedereen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:35 schreef kale co het volgende:[..] nee zeker niet als de passagiers hebben gewoon laten varen maat hahaahhaha nee dat lijkt mij erg onverantwoord Co!! hahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee nou waarom zijn er dan zo onbegrijpelijk veel tegen het plan van VG.. Tenminste hier op het forum maar in Vlaardingen en Rotterdam kan ik er geen maar dat terzijde.... |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
zojuist de intervieuws van Mark Koevermans en Pim Blokland gezien. Er wordt inhoudelijk de vloer aangeveegd met de FCV/Varkenoordgroep. Er blijft niets van hun halve waarheden/hele leugens verhaal van de afgelopen dagen over. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee nou waarom zijn er dan zo onbegrijpelijk veel tegen het plan van VG.. Tenminste hier op het forum maar in Vlaardingen en Rotterdam kan ik er geen maar dat terzijde.... nou ja heel simpel gudde doet er van alles aan om ons de mond te snoeren en te zeggen dat het allemaal niet waar is ! maar er zijn genoeg bewijzen! daarbij dat die salomons z,n hol maat is en niet hard genoeg kan lopen naar het ad!en schijnbaar je ziet het geloven ze dat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hou nou eens op met doen of mensen met een andere mening mongool zijn! "Ze" lezen dit en schijnbaar geloven "ze" dat.
Ik ben Feyenoord supporter net als JULLIE.
Voor de rest de tyfus voor deze topics, heb t nu wel eens gehad. Nog ff en ik heb met 90% van de tent hier ruzie. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:41 schreef rocutus het volgende:zojuist de intervieuws van Mark Koevermans en Pim Blokland gezien. Er wordt inhoudelijk de vloer aangeveegd met de FCV/Varkenoordgroep. Er blijft niets van hun halve waarheden/hele leugens verhaal van de afgelopen dagen over. ja je moet geloven in wie je wil is net geloof! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:Hou nou eens op met doen of mensen met een andere mening mongool zijn! "Ze" lezen dit en schijnbaar geloven "ze" dat. Ik ben Feyenoord supporter net als JULLIE. Voor de rest de tyfus voor deze topics, heb t nu wel eens gehad. Nog ff en ik heb met 90% van de tent hier ruzie. ja zo wel jij wel ! in me muil komen zeggen mongool |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:Hou nou eens op met doen of mensen met een andere mening mongool zijn! "Ze" lezen dit en schijnbaar geloven "ze" dat. Ik ben Feyenoord supporter net als JULLIE. Voor de rest de tyfus voor deze topics, heb t nu wel eens gehad. Nog ff en ik heb met 90% van de tent hier ruzie. computer fan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wtf moet jij nou man?
Ik val je toch niet persoonlijk aan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat moet ik langzamer typen? Krijg je he als computer fan. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: dat doe je constant maar geeft niet ik ben niet boos maar liever face to face stylzz mongool noemen is makkelijk vanaf pc |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote: Ik doe niet aan geloof. Ik wil bewijzen. En tot nu toe levert de FSV er geen 1. Koevermans deelname aan talentpool; nee en als je anders "gelooft"" komt dan maar met een snoeihard zwart op wit bewijs. En dat halfgare geluidsfragment is dat duidelijk niet. De deal met die auto's kostte 2 ton, maar leverde 4 ton per jaar op.
oftewel de FSV is ofwel half geinformeerd, te dom om zaken te begrijpen, of alleen geinteresseerd in het simpele "er moeten koppen rollen". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:50 schreef kale co het volgende:[..] dat doe je constant maar geeft niet ik ben niet boos maar liever face to face stylzz mongool noemen is makkelijk vanaf pc Dan moet je leren lezen, want ik noem je geen mongool. Ook val ik je niet persoonlijk aan een discussie is geen aanval.
Maar het is al goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afijn ik geloof in Koevermans zijn verhaal!!!
TIP 1 : niet vechten onder het ruzie maken |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:51 schreef rocutus het volgende:[..] Ik doe niet aan geloof. Ik wil bewijzen. En tot nu toe levert de FSV er geen 1. Koevermans deelname aan talentpool; nee en als je anders "gelooft"" komt dan maar met een snoeihard zwart op wit bewijs. En dat halfgare geluidsfragment is dat duidelijk niet. De deal met die auto's kostte 2 ton, maar leverde 4 ton per jaar op. oftewel de FSV is ofwel half geinformeerd, te dom om zaken te begrijpen, of alleen geinteresseerd in het simpele "er moeten koppen rollen". ok nou check misschien lunatic er staan brieven op geloof ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Afijn ik geloof in Koevermans zijn verhaal!!! [ filmpje ] TIP 1 : niet vechten onder het ruzie maken Ik vind dat hij in het eerste gedeelte, waar het over de Talent Pool gaat, zenuwachtig overkomt. Steeds lachen, uuhhhh ertussen..
Het 2e voorbeeld, over de sponsorcontracten met Toyota/Opel, komt bij mij geloofwaardiger over. |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
@MMM. Oh ja hij komt zenuwachtig over, dus alles wat tie zegt is een leugen. Ben je psycholoog? En ga jij maar eens voor de microfoon staan met zo'n azijn journalist.
Klasse gedaan van Mark! |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote: En staat daar een brief tussen waar keihard zwart op wit staat dat hij deelnemer is van een talentpool? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:55 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind dat hij in het eerste gedeelte, waar het over de Talent Pool gaat, zenuwachtig overkomt. Steeds lachen, uuhhhh ertussen.. Het 2e voorbeeld, over de sponsorcontracten met Toyota/Opel, komt bij mij geloofwaardiger over. Hij is zenuwachtig omdat mensen het op hem gemunt hebben.. 1 ding zou ik graag zien en dat is dat de eindverantwoordelijk hun verantwoording nemen en opstappen.Dat zijn voor mij Jacobs en van Well..De rest valt buiten de boot omdat ze er simpelweg niet voor verantwoordelijk gehouden kunnen worden ,voor die 42 miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:57 schreef rocutus het volgende:@MMM. Oh ja hij komt zenuwachtig over, dus alles wat tie zegt is een leugen. Ben je psycholoog? En ga jij maar eens voor de microfoon staan met zo'n azijn journalist. Klasse gedaan van Mark! Agressief mannetje ben je..
En dat hij op tape staat met de woorden dat hij in de Talent Pool zit met een vriend, spreken ook niet in zijn voordeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:01 schreef MMM het volgende:[..] Agressief mannetje ben je.. En dat hij op tape staat met de woorden dat hij in de Talent Pool zit met een vriend, spreken ook niet in zijn voordeel. Hij geeft aan dat het een gedeelte van het gesprek is. Verder uhht ie t hele gesprek. |
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:01 schreef MMM het volgende:[..] Agressief mannetje ben je.. En dat hij op tape staat met de woorden dat hij in de Talent Pool zit met een vriend, spreken ook niet in zijn voordeel. Ik ben helemaal niet agressief. Eerder assertief:) Ik vind het zo slecht wat de FSV aan het doen is.
Die tape heb ik een paar keer beluisterd. Ik hoor daar niet op wat de FSV beweerd. Daarnaast geldt simpelweg;onschuldig tot tegendeel bewezen en een zwart op wit bewijs is nergens geleverd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:03 schreef rocutus het volgende:[..] Ik ben helemaal niet agressief. Eerder assertief:) Ik vind het zo slecht wat de FSV aan het doen is. Die tape heb ik een paar keer beluisterd. Ik hoor daar niet op wat de FSV beweerd. Daarnaast geldt simpelweg;onschuldig tot tegendeel bewezen en een zwart op wit bewijs is nergens geleverd. Ik heb de tape ook beluisterd en het is inderdaad wat onduidelijk. Maar als je écht goed luistert, hoor je het wel.
Maar we zien het wel, afwachten maar.. |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:01 schreef MMM het volgende:[..] Agressief mannetje ben je.. En dat hij op tape staat met de woorden dat hij in de Talent Pool zit met een vriend, spreken ook niet in zijn voordeel. Ik heb dat geluidsfragement nou al een paar keer geluisterd. Maar ik kan echt niet exact horen wat hij zegt. LN maakt er van:
Varkenoordgroep: ja maar Mark, jij zit toch in Talentpool 2 he? Koevermans: Ja, samen met een vriend van mij.
Maar als ik heel vaak luister kan het ook net zo goed iets in de trant van dit zijn:
Varkenoordgroep: ja maar Mark, jij wilde in Talentpool 2 deelnemen he? Koevermans: Ja, samen met een vriend van mij.
Ik hoor echt niet duidelijk het woord ZIT... Bovendien zit er tussen "Talentpool 2" en "he" nog heel duidelijk een woord (lijkt op deelnemen). Dus wat de VG ervan maakt klopt sowieso niet 100%.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door FRW -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij is zenuwachtig omdat mensen het op hem gemunt hebben.. 1 ding zou ik graag zien en dat is dat de eindverantwoordelijk hun verantwoording nemen en opstappen.Dat zijn voor mij Jacobs en van Well..De rest valt buiten de boot omdat ze er simpelweg niet voor verantwoordelijk gehouden kunnen worden ,voor die 42 miljoen. eens en dat was ook het hele verhaal hoor deze 2 .. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
mmar goed iedereen is betrokken en ka wel janken want het weer gewoon klote en het moet nog beginnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk Co, daar ben ik t wel mee eens. Alleen t middel staat me niet aan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:12 schreef kale co het volgende:mmar goed iedereen is betrokken en ka wel janken want het weer gewoon klote en het moet nog beginnen en hier ben ik t zelfs roerend mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KAPPEH NOU HIERZO,Stylzz je verziekt mijn steun aan jou om dit topic te laten verdwijnen gek hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ooooooh...JA DEEL DIE INFO DAN! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja gvd stylzz soms probeer ik me nek uit te steken en wat ik dan over me heen krijg dan reageer ik ook wel eens aggeresief |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:KAPPEH NOU HIERZO,Stylzz je verziekt mijn steun aan jou om dit topic te laten verdwijnen gek hahaha hou jij ook je muil hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:15 schreef kale co het volgende:[..] ja gvd stylzz soms probeer ik me nek uit te steken en wat ik dan over me heen krijg dan reageer ik ook wel eens aggeresief Co moet je eens op het help ons topic kijken... Dat wijf van plaatje 3 is goed voor de Feyenoordchearlaeder competitie!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Co moet je eens op het help ons topic kijken... Dat wijf van plaatje 3 is goed voor de Feyenoordchearlaeder competitie!! ga ff kijken |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: wij zijn ook geen vijanden maar hebben emotie das ook alles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt hoor, ik heb hier geen vijanden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker wijf he die Maasland,jammer dat Jood Johnie erovert is gegaan maar net als met biljarten ,in 3 beurten is het gedaan met haar :P |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 19:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekker wijf he die Maasland,jammer dat Jood Johnie erovert is gegaan maar net als met biljarten ,in 3 beurten is het gedaan met haar :P zonde he hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: eeuwig zonde man,ze heeft iets snollerigs want een bepaalde aantrekkingkracht heeft op mij...Ik hou van snolletjes Co |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908