|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
stelletje ouwehoeren hierzo : p |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FRW
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ze is de beroerste niet man hahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat dan weer wel hehehe |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
beter als fer hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die begrijp ik niet ? hahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: die naait feyenoord ook??? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: zij is beter dan fer hahahaha
en ja die naait ook |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
of kale co kijkt vaak naar de naakte rug van Fer? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee dank je heb hem wel gesproken vandaag |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
je hebt hem gesproken? nog iets kunnen lospeuteren? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou ja niet echt heb hem gewoon gezegd dat als ie ze zakken kan vullen in het buitenland ja kan ik begrijpen een iedere club in nederland zou me verbazen /teleurstellen dat heb ik hem verteld na de training! hij zei dat ie net terug was van vakantie en het wel begrijpt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:15 schreef kale co het volgende:[..] nou ja niet echt heb hem gewoon gezegd dat als ie ze zakken kan vullen in het buitenland ja kan ik begrijpen een iedere club in nederland zou me verbazen /teleurstellen dat heb ik hem verteld na de training! hij zei dat ie net terug was van vakantie en het wel begrijpt heb je gedaan wat je kunt, in ieder geval het gevoel van velen vertolkt. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:19 schreef FR-Douwe het volgende:[..] heb je gedaan wat je kunt, in ieder geval het gevoel van velen vertolkt. ja ach ja ik geloof niet dat het helpt maar goed dan ben ik het kwijt in iedergeval en idd denk dat velen er zo over denken toch |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:15 schreef kale co het volgende:[..] nou ja niet echt heb hem gewoon gezegd dat als ie ze zakken kan vullen in het buitenland ja kan ik begrijpen een iedere club in nederland zou me verbazen /teleurstellen dat heb ik hem verteld na de training! hij zei dat ie net terug was van vakantie en het wel begrijpt Goed verwoord. Als hij naar het buitenland gaat en de reden is financieel of sportief, dat maakt me echt niet uit. Maar wees dan gewoon eerlijk, dat verdienen wij als supporters. Naar een Nederlandse club zou ik niet kunnen verkroppen, als hij en/of Wijnaldum straks bij Twente of psv gaan spelen dan moet ik ze echt niet meer. Blijf gewoon bij Feyenoord of kies een mooie club in Engeland of Duitsland o.i.d. dan kan ik daar echt wel mee leven. Beiden mogen dan van mij ook altijd weer terugkeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door FRW -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:30 schreef FRW het volgende:[..] Goed verwoord. Als hij naar het buitenland gaat en de reden is financieel of sportief, dat maakt me echt niet uit. Maar wees dan gewoon eerlijk, dat verdienen wij als supporters. Naar een Nederlandse club zou ik niet kunnen verkroppen, als hij en/of Wijnaldum straks bij Twente of psv gaan spelen dan moet ik ze echt niet meer. Blijf gewoon bij Feyenoord of kies een mooie club in Engeland of Duitsland o.i.d. dan kan ik daar echt wel mee leven. Beiden mogen dan van mij ook altijd weer terugkeren. idd ik denk trouwens dat we met van geel een hele goeie hebben die snapt het wel! |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:32 schreef kale co het volgende:[..] idd ik denk trouwens dat we met van geel een hele goeie hebben die snapt het wel! Absoluut met je eens, van Geel is gewoon de juiste man op de juiste plaats. Ik heb echt vertrouwen in hem. Het verlengen van Vlaar en (in mindere mate) de Vrij zijn echt heel goed voor de club. Het ultieme aanbod dat hij binnenkort aan Wijnaldum en Fer gaat geven vind ik ook heel verstandig. Er moet gewoon duidelijkheid komen. Jongens van 20 en 21 moeten een club als Feyenoord niet aan het lijntje houden, dat is de omgekeerde wereld (helaas wel de realiteit). Je wilt graag voor Feyenoord spelen of je wilt het niet.
edit: Het bericht op voetbalzone over Fer vind ik dan wel weer naar om te lezen. In deze tekst lijkt het er echt op dat hij bij Feyenoord weg wil, maar wel in Nederland wil blijven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door FRW -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:38 schreef FRW het volgende:[..] Absoluut met je eens, van Geel is gewoon de juiste man op de juiste plaats. Ik heb echt vertrouwen in hem. Het verlengen van Vlaar en (in mindere mate) de Vrij zijn echt heel goed voor de club. Het ultieme aanbod dat hij binnenkort aan Wijnaldum en Fer gaat geven vind ik ook heel verstandig. Er moet gewoon duidelijkheid komen. Jongens van 20 en 21 moeten een club als Feyenoord niet aan het lijntje houden, dat is de omgekeerde wereld (helaas wel de realiteit). Je wilt graag voor Feyenoord spelen of je wilt het niet. edit: Het bericht op voetbalzone over Fer vind ik dan wel weer naar om te lezen. In deze tekst lijkt het er echt op dat hij bij Feyenoord weg wil, maar wel in Nederland wil blijven... zijn goed recht maar kus ons logo dan niet overdreven en ga dan kom er voor uit doet ie ook niet maar ja joh |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:41 schreef kale co het volgende:[..] zijn goed recht maar kus ons logo dan niet overdreven en ga dan kom er voor uit doet ie ook niet maar ja joh Ja inderdaad, als supporter zijnde kun je in deze gevallen niets anders dan afwachten... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:43 schreef FRW het volgende:[..] Ja inderdaad, als supporter zijnde kun je in deze gevallen niets anders dan afwachten... ja en afvragen of je daarvoor nog gaat juichen, persoonlijk heb ik niks met die spelers meer ze kiezen niet voor club of fans maar voor poen jammer maar is zo |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:45 schreef kale co het volgende:[..] ja en afvragen of je daarvoor nog gaat juichen, persoonlijk heb ik niks met die spelers meer ze kiezen niet voor club of fans maar voor poen jammer maar is zo is idd wel een verschil met de vorige generatie... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja dat zeker maar ja dat is de voetballerij vandaag ten dag helaas |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:45 schreef kale co het volgende:[..] ja en afvragen of je daarvoor nog gaat juichen, persoonlijk heb ik niks met die spelers meer ze kiezen niet voor club of fans maar voor poen jammer maar is zo Ja meningen zullen daarin verschillen, maar ik juich gewoon als die jongens scoren. Heb zelfs bij de schaarse doelpunten van die gekke Charisteas gejuicht. Juichen doe ik voor de club, voor dat shirt en het logo op de voorkant. De naam van de doelpuntenmaker doet er voor mij niet toe, zolang het doelpunt maar voor Feyenoord telt.
En dat andere mensen niet konden juichen bij doelpunten van bijvoorbeeld Charisteas, Landzaat, Lurling, noem ze maar op, dat weet ik en dat is hun keuze. Dat respecteer ik gewoon. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:52 schreef FRW het volgende:[..] Ja meningen zullen daarin verschillen, maar ik juich gewoon als die jongens scoren. Heb zelfs bij de schaarse doelpunten van die gekke Charisteas gejuicht. Juichen doe ik voor de club, voor dat shirt en het logo op de voorkant. De naam van de doelpuntenmaker doet er voor mij niet toe, zolang het doelpunt maar voor Feyenoord telt. En dat andere mensen niet konden juichen bij doelpunten van bijvoorbeeld Charisteas, Landzaat, Lurling, noem ze maar op, dat weet ik en dat is hun keuze. Dat respecteer ik gewoon. ja precies joh ik ben voor feyenoord en ik hoop op veel doelpunten en overwinnigen maar met de spelers heb ik niet meer zoveel sommige daar gelaten |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Wie heeft er een boekje gelezen van de VG en de FSV profclub runnen voor dummies?
Als ze zonodig iedereen eruit willen hebben incl. hun netwerken die ze hadden in de korte tijd dat ze nu bezig zijn sinds dat we 4 jaar geleden ofzo in de shit waren geraakt...
Welke neem je dan terug die een netwerk hebben, verstand van hoe je een bedrijf runt, verstand van voetbal, Feyenoord hart..
Hoor graag de opties voor: Algemeen Directeur: Commercieel Directeur: Persvoorlichter:
ga maar verder..
voor de mannen die het nog niet weten.. Alles in de top van een bedrijfswereld gaat over VRIENDEN van.. dat het Netwerken.. doe je ook op de golfbaan ;)...
De hele havenwereld werkt bijvoorbeeld zo..
helpen de leden van de FSV of VG elkaar dan niet als dat kan.. alleen maar handig als je weet dat je maat je kan helpen met wat knaken wanneer je ze hem nodig hebt en hij er ook nog beter van word.. zou ik ook doen.
De GROOTSTE fout op dit moment zijn de sportieve prestaties en vind ik een fout die bij mario been ligt..
zorgen dat die jongens een strijd durven aan te gaan !! ze moeten gewoon 90 minuten 200% kunnen vlammen en jagen.. en dat kunnen ze nog geeneens tegen een ploeg als VVV of de Graafschap..
De fout dat hun spelers probeerde te kopen waarvan hun en wij dachten dat ze het wel konden brengen.. tja.. wellicht een fout van alle partijen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
perschef ; guido vader commercieel directeur ;wouter bos directeur algemeen; iemand met uitstraling gelijk aan vd herik misschien
maar dit is mijn mening he |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
Opties gaan er niet genoemd worden, niet vanuit de VG en de FSV. Ze geven aan dat ze voor elke functie iemand achter de hand hebben, maar dat die anoniem willen blijven. Begrijpelijk vind ik, als je in de top van het bedrijfsleven actief bent ga je natuurlijk niet op internet schreeuwen dat je die baan op wilt zeggen om bij Feyenoord in de directie te gaan.
Ik ben overigens geen fervente aanhanger van de VG, maar dit is 1 van de punten die ik absoluut begrijp. Die mensen kunnen gewoon beter anoniem blijven. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 20:57 schreef Zw' 28 het volgende:Wie heeft er een boekje gelezen van de VG en de FSV profclub runnen voor dummies? Als ze zonodig iedereen eruit willen hebben incl. hun netwerken die ze hadden in de korte tijd dat ze nu bezig zijn sinds dat we 4 jaar geleden ofzo in de shit waren geraakt... Welke neem je dan terug die een netwerk hebben, verstand van hoe je een bedrijf runt, verstand van voetbal, Feyenoord hart.. Hoor graag de opties voor: Algemeen Directeur: Commercieel Directeur: Persvoorlichter: ga maar verder.. voor de mannen die het nog niet weten.. Alles in de top van een bedrijfswereld gaat over VRIENDEN van.. dat het Netwerken.. doe je ook op de golfbaan ;)... De hele havenwereld werkt bijvoorbeeld zo.. helpen de leden van de FSV of VG elkaar dan niet als dat kan.. alleen maar handig als je weet dat je maat je kan helpen met wat knaken wanneer je ze hem nodig hebt en hij er ook nog beter van word.. zou ik ook doen. De GROOTSTE fout op dit moment zijn de sportieve prestaties en vind ik een fout die bij mario been ligt.. zorgen dat die jongens een strijd durven aan te gaan !! ze moeten gewoon 90 minuten 200% kunnen vlammen en jagen.. en dat kunnen ze nog geeneens tegen een ploeg als VVV of de Graafschap.. De fout dat hun spelers probeerde te kopen waarvan hun en wij dachten dat ze het wel konden brengen.. tja.. wellicht een fout van alle partijen. trouwens kwa prestatie heb je helemaal gelijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker gast!!! met of zonder handschoentjes? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: was gewoon benieuwd hoe jumper die dingen had verwijderd... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: had ook wel wat tips willen hebben, ondingen! ;) |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik hoop gewoon dat de rust heel snel wederkeert, De fouten die in het verleden gemaakt zijn zijn nu verleden tijd. Zolang Blokland en consorten er vertrouwen in hebben, heb ik dat ook! Ik geloof nooit, dat als het echt nog steeds financieel zo`n zootje zou zijn, dat de vvf er dan zoveel geld in zou steken! Die gaan hun geld echt niet aan een stel onwetende klojo's geven hoor. Daarmee ga ik er uiteraard van uit dat die niet zo rijk zijn geworden omdat ze vaak domme beslissingen nemen. Dus ik zeg: rust bewaren, afwachten en het komt zeker weer goed met onze club!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:01 schreef kale co het volgende:perschef ; guido vader commercieel directeur ;wouter bos directeur algemeen; iemand met uitstraling gelijk aan vd herik misschien maar dit is mijn mening he +1
Alleen in de positie algemeen directeur behoud ik mijn vertrouwen in Gudde. Maar je beschrijving over Jorien zou wel het beste zijn denk ik. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:34 schreef kale co het volgende:nog een voorbeeld ik tel 24 selectie spelers en 6 trainers/begeleiders en 100 lease auto,s vertel mij dan is wie die andere 70 auto,s bereiden? daarover worden nu vragen gesteld en daarover wordt dus keihard gelogen tegenover fans is dit toch niet te verkopen jongens ? Wat ga jij je nou druk maken om hoeveel fuckin auto's ze hebben en hoeveel perscheffen? Ga je elke bedrijf in Rotterdam af om te zien of ze wel zuinig opereren? Ik heb ook een dikke leasebak onder mijn reet en ik ben geen selectiespeler van welke club dan ook, maar ik zit veel op de weg.
Dit gezeik wordt ik nou zo moe van. Als je geen verstand hebt van het runnen van een miljoenen bedrijf ga je er dan ook niet mee bemoeien!!!!
Ik ben het met veel standpunten eens van de zg VG en de FSV, maar de manier waarop alles gebeurt is slecht! En veel van de punten die in de vergadering aan bod gekomen zijn, zijn onzin. Gaan nu al de klanten van een bedrijf bepalen hoe de bedrijfsvoering is? Ik zie het al voor me dat mijn klanten mij gaan vertellen hoe ik mijn zaken moet runnen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
DE VARKENOORDGROEP EN DE FSV MOETEN HUN MOND HOUDEN. !!!!!
VEEL GESCHREEUW WEINIG WOL.
ZEG DAN MAAR WIE DE KAR MOETEN GAAN TREKKEN. ZIE ER MAAR EENS EENTAL TE VINDEN DIE ZICH INZETTEN VOOR DE CLUB. En als het minder gaat een stelletje schreeuwers over zich heen krijgt.
Wij hheb geen bejaarde [top] voetballer nodig om deskundigheid in de RVC te krijgen. Geen revolutie nodig. Gewoon benaderen. De kwaliteiten van Rutjes econoom en top voetballer zijn toch wel hoger in te schatten als die van Davids.
De grote kale leider behoede Feyenoord voor de ondergang, het gaat minder en de schreeuwers staan al weer klaar.
Begrijpen die schreeuwerd dan niet dat potentiele investeerdes afhaken door hun ongenuanceerde georakel.
Maak het hele STIEKUM OPGENOMEN gesprek met Koevermans openbaar !! en niet een bijna niet te verstaan klein stukje.
Rust daar is onze club FEYENOORD bij gebaat.
STEUN NONDEJU BLOKLAND-GUDDE-KOEVERMANS EN MARIO
een echte feyenoord supporter met realiteits besef. |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
pietje 1 denk dat wij elkaar begrijpen |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Of de varkenoordgroep nu gelijk of ongelijk heeft 1 ding staat vast, ze houden investeerders die twijfelen op afstand, en een nieuwe shirtsponsor hoeven we voorlopig ook nog niet te verwachten...ik probeer me een beetje oppervlakkig te houden omdat ik denk dat rust op dit moment ff zeer belangrijk is, ook voor een twijfelende Fer en Wijnaldum. Ik heb gister naar een interview met Mark Koevermans zitten kijken, en ik zeg niet dat ie de waarheid spreekt, maar als deze man de waarheid spreekt, dan kun je iig wat Koevermans betrefd spreken van een schandalige aktie van de zogenaamde Varkenoordgroep... |
|
|
|