BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - maandag 27 juni 2011 - 11:28   quote  deeplink  
De leugen blijft regeren in het Maasgebouw!!!

Ik kijk anders nooit naar studio sport om 19.00 uur, Nederland 1 bleef even opstaan omdat mij vriendin dacht dat ik de training van Feyenoord wel wilde zien.
Ik zag een Blokland die het verhaal van de investeerders en de Varkenoord groep uit een zette.
Voorop gesteld heb ik nooit vertrouwen in Pimmetje gehad omdat ik vind dat hij gewoon ordinair zijn poen beschermd en daar voor een habbekrats aandelen voor heeft gekregen van de incapabele bestuurders in het Maasgebouw.
Toegeven; als Pimmetje geen poet gestort had (lees zijn lening omgezet naar aandelen, ook tegen 12% ???) dan was Feyenoord failliet geweest in oktober 2010.
Maar dit terzijde, hij vind zichzelf de Messias die de club gered heeft en in die functie mag Pimmetje allerlei onzin uitkramen. Houdt zijn vriendjes in de RVC en de directie de hand boven het hoofd.
Wetende als de supporters nog dichterbij komen er een beerput open gaat die zijn weerga niet kent.
Deze man kijkt niet fris uit zijn ogen en verdraaid alles in zijn voordeel.
Een echte zakenman had dat zooitje wat nu Feyenoord leidt allang de laan uit gepleurd!
Nee dat kan Pimmetje niet want dan worden er dingen bekend die het daglicht niet kunnen verdragen.
Na een hoop geblabla, ving ik iets op wat zeer interessant is en zal worden bij ons als supporters.
Pimmetje vroeg zich af wie als ze de directie en de RVC wegsturen het dan zal gaan doen....
Kijk nu wordt het interessant dacht ik gelijk, we moeten als supporters mensen gaan aandragen die de club kunnen gaan leiden.
Dus de deur staat open voor suggesties.
Wel beste Pim, laten we eens beginnen met de algemeen directeur Gudde, vervang die man voor een voorzitter/directeur en wel Jan Willem van Dop, ligt goed bij de supporters en heeft een schat aan ervaring, Wouter Bos oer Feyenoorder als financieel directeur en later in de RVC, commercieel directeur Graeme Rutjes of Robert Eenhoorn.
Zo simpel om mensen aan te dragen en ze willen ook nog eens graag!
Waarom heeft Pimmetje ze nog niet gebeld?
En voor alle farizeeërs uit het Maasgebouw geld, al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel!
Blijf zo doorgaan met het onderzoeken supporters en de waarheid zal boven water komen vroeg of laat, jullie zijn een eind op weg chapeau!
Maar rust niet voordat alle rotte appels uit het Maasgebouw zijn verdwenen!!!
Milo
 Milo - maandag 27 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Ik neem niks meer serieus binnen en of buiten de club!
VG en FSV vind ik te zielig voor woorden! Ik had er veel vertrouwen in, maar dat hebben zij de afgelopen week volkomen te niet gedaan!
Het zijn een stel amateurs bij elkaar en willen allemaal het liefst vooraan de rij staan! Jammer!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Je zal ongetwijfeld meer de ins en outs kennen als ik, maar even een vraag:
-die 12% die je je afvraagd, zijn er aanwijzingen en/of feiten die er op wijzen dat hij zijn geld tegen veel rente heeft ingezet?
-als de VvF erop staat dat bovengenoemde mensen ontslagen worden, weet je wat dat kost?

Je noemt een aantal mensen die ook voor mij zeer geschikt lijken, maar dan moet de rest eerst weg! Ik heb dat interview ook gezien, en ik heb een man gezien die bovenal de rust in de tent wil bewaren om meer geld te vergaren. Want geld is op dit moment het belangrijkste!! Ik denk dat als het huidige bestuur uit zichzelf opstapt, Blokland daar geen nacht wakker van zou liggen, dan kan er in alle rust een nieuw bestuur gevormd worden(zonder dat het WEER geld kost)
KKL
 KKL - maandag 27 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Feyenoord een, plus een afkoopsom via de kantonrechter.
De heren bestuurders hebben immers allen een contract voor onbepaalde tijd, heel normaal bij een organisatie die dik in de stront zit overigens ..
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Ga je mee naar 't stadion, naar de ploeg van rood en wit
Je zoekt een plaatsje in de zon, waar je zo gezellig zit
Kijk, ze komen op 't veld, een gejuich uit duizend kelen
Want je staat er van versteld, als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
Het lied van Feyenoord

Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1

Wat een spanning, wat een sfeer, kijk de bal gaat langs de lijn
Heel de Kuip gaat wild te keer, bij een sprint van Coen Moelijn
Onze Beertje, heel wat mans, geeft een bal om niet te missen
Van der Gijp, daar komt je kans, laat de keeper nou eens vissen
Als een doelpunt wordt gescoord
Dan brult heel Feyenoord

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Ik vind dat Blokland in dat interview groot gelijk heeft. Rust en daardoor geld is het belangrijkste. Maar nu worden potentiele investeerders/spelers weggejaagd... Overigens vind ik daarentegen wel dat het gevaarlijk is dat investeerders zoveel macht krijgen, maar ik mag aannemen dat dit goede lui zijn....???? Kijk, Feyenoord mag nooit een speelbal worden, maar ik vind het wel raar dat nu ineens iedereen weg moet. Hij heeft gelijk als het gaat om dat er gereageerd wordt door die 10e stek. Als het sportief beter was gegaan had niemand gereageerd. Nu zijn we bezig met het herstel en er moet weer gedonder komen? Ik noem dit nou een mooi voorbeeld van jezelf in je voet schieten...
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:28 schreef KKL het volgende:

Ik kijk anders nooit naar studio sport om 19.00 uur, Nederland 1 bleef even opstaan omdat mij vriendin dacht dat ik de training van Feyenoord wel wilde zien.
Ik zag een Blokland die het verhaal van de investeerders en de Varkenoord groep uit een zette.
Voorop gesteld heb ik nooit vertrouwen in Pimmetje gehad omdat ik vind dat hij gewoon ordinair zijn poen beschermd en daar voor een habbekrats aandelen voor heeft gekregen van de incapabele bestuurders in het Maasgebouw.
Toegeven; als Pimmetje geen poet gestort had (lees zijn lening omgezet naar aandelen, ook tegen 12% ???) dan was Feyenoord failliet geweest in oktober 2010.
Maar dit terzijde, hij vind zichzelf de Messias die de club gered heeft en in die functie mag Pimmetje allerlei onzin uitkramen. Houdt zijn vriendjes in de RVC en de directie de hand boven het hoofd.
Wetende als de supporters nog dichterbij komen er een beerput open gaat die zijn weerga niet kent.
Een echte zakenman had dat zooitje wat nu Feyenoord leidt allang de laan uit gepleurd!
Nee dat kan Pimmetje niet want dan worden er dingen bekend die het daglicht niet kunnen verdragen.
Na een hoop geblabla, ving ik iets op wat zeer interessant is en zal worden bij ons als supporters.
Pimmetje vroeg zich af wie als ze de directie en de RVC wegsturen het dan zal gaan doen....
Kijk nu wordt het interessant dacht ik gelijk, we moeten als supporters mensen gaan aandragen die de club kunnen gaan leiden.
Wel beste Pim, laten we eens beginnen met de algemeen directeur Gudde, vervang die man voor een voorzitter/directeur en wel Jan Willem van Dop, ligt goed bij de supporters en heeft een schat aan ervaring, Wouter Bos oer Feyenoorder als financieel directeur en later in de RVC, commercieel directeur Graeme Rutjes of Robert Eenhoorn.
En voor alle farizeeërs uit het Maasgebouw geld, al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ze wel!
Blijf zo doorgaan met het onderzoeken supporters en de waarheid zal boven water komen vroeg of laat, jullie zijn een eind op weg chapeau!
Ben ik het totaal niet mee eens, Hij gaat echt niet het risico lopen om zijn eigen geinvesteerde geld mis te lopen hoor!! Sinds pim zich hard maakt om de club gezond te krijgen is het merendeel van de schuld per saldo teruggedrongen. En dat kan nog verder oplopen, mits nieuwe investeerders niet afgeschrokken worden door alle ellende van nu!
Als Pim geen goede zakenman was geweest had hij denk ik nu ook niet de middelen om geld in de club te steken, En die 12% rente geloof ik pas als ik daar harde bewijzen voor zie.
n zoals eerder gezegd, de directie etc. op straat pleuren helpt je financieel ook meteen weer de afgrond in door alle afkoopsommen die je dan kan gaan betalen.
Ik zeg nogmaals, rust en ruinte creeeren omalle plannen uit te voeren. En ons feyenoord wordt weer gezond!!
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vind dat Blokland in dat interview groot gelijk heeft. Rust en daardoor geld is het belangrijkste. Maar nu worden potentiele investeerders/spelers weggejaagd... Overigens vind ik daarentegen wel dat het gevaarlijk is dat investeerders zoveel macht krijgen, maar ik mag aannemen dat dit goede lui zijn....???? Kijk, Feyenoord mag nooit een speelbal worden, maar ik vind het wel raar dat nu ineens iedereen weg moet. Hij heeft gelijk als het gaat om dat er gereageerd wordt door die 10e stek. Als het sportief beter was gegaan had niemand gereageerd. Nu zijn we bezig met het herstel en er moet weer gedonder komen? Ik noem dit nou een mooi voorbeeld van jezelf in je voet schieten...
De hoeveelheid macht die de investeerders kunnen genereren staat al vast, Daar zijn hele goede afspraken over gemaakt.
Voor de rest ben ik het roerend met je eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
12 % was dat niet bij Van den Herik?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 27 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
12 % was dat niet bij Van den Herik?
Ja klopt, word nu ook ff aan Blokland gekoppeld, ten onrechte...
zo krijg je nou die bull shit-verhaaltjes in de wereld!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Daarom noemde ik het ook...
Trouwens, ik bedoelde niet dat ze nu te veel macht hebben, maar ik denk wel dat daar voor gewaakt moet worden!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
De investeerders komen niet.
Als Jorien weg was zouden de investeerders in de rij staan met de "de havenbaronnen" voorop. Sinds 2006 is dit bestuur (en het interim bestuur daarvoor) er niet in geslaagd de situatie bij Feyenoord structureel te verbeteren. Ze hebben geluk gehad met Pim dat die bijsprong, maar die begint ook steeds meer Jorien trekjes te krijgen en heeft ondertussen zijn eigen geld veilig gesteld. 5 jaar zijn de supporters rustig geweest. In de tussentijd heeft de bussinessclub zich afgewend van de RvC, de echt grote investeerders (nieuw geld) zijn nooit gekomen. Dus waarom zou dat nu wel lukken? En waarom zijn ze niet gekomen toen het legioen zich koest hield de afgelopen maanden. Waarom zijn er niet meer aan boord gesprongen in de euforie van de VvF en waarom zouden ze nu wel komen nu het momentum van die actie verdwenen is.

Wat mij betreft is dit al genoeg reden om dit bestuur op te laten rotten (daar zijn openbaringen van de VG niet eens voor nodig) en met nieuwe mensen door te starten, met van Geel is er al een goed begin gemaakt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vind dat Blokland in dat interview groot gelijk heeft. Rust en daardoor geld is het belangrijkste. Maar nu worden potentiele investeerders/spelers weggejaagd... Overigens vind ik daarentegen wel dat het gevaarlijk is dat investeerders zoveel macht krijgen, maar ik mag aannemen dat dit goede lui zijn....???? .
Jorien had ook het beste met de club voor......
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:32 schreef Felbm het volgende:

[..]

Ben ik het totaal niet mee eens, Hij gaat echt niet het risico lopen om zijn eigen geinvesteerde geld mis te lopen hoor!! Sinds pim zich hard maakt om de club gezond te krijgen is het merendeel van de schuld per saldo teruggedrongen. En dat kan nog verder oplopen, mits nieuwe investeerders niet afgeschrokken worden door alle ellende van nu!
Als Pim geen goede zakenman was geweest had hij denk ik nu ook niet de middelen om geld in de club te steken, En die 12% rente geloof ik pas als ik daar harde bewijzen voor zie.
n zoals eerder gezegd, de directie etc. op straat pleuren helpt je financieel ook meteen weer de afgrond in door alle afkoopsommen die je dan kan gaan betalen.
Ik zeg nogmaals, rust en ruinte creeeren omalle plannen uit te voeren. En ons feyenoord wordt weer gezond!!
Rust en ruimte hebben ze sinds het vertrek van vd Herik gehad. Er wordt geroepen dat de VG nu eens alternatieven concreet moet aandragen (ook door mij) maar laat het bestuur nu ook maar eens bewijzen dat de nieuwe investeerders op de gang staan te wachten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 12:57   quote  deeplink  
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Hahahahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jorien had ook het beste met de club voor......
Ja, daarom liet hij zo'n troep achter? Hij heeft in elk geval wel het grootste deel van zijn preses-zijn prima geacteerd, maar het slotstuk was wel minder... (kwam vast niet alleen door hem)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 juni 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:

behoorlijk respectloos in mijn ogen.

Blokland en co hebben alleen maar even de club van de ondergang gered, maar dat doet er nauwelijks toe???

nee, ik ga er niet meer over zeggen. mag niet van Leon.

4a4563db29ce9c28c2e335b629b1f421.jpg
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 13:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, daarom liet hij zo'n troep achter? Hij heeft in elk geval wel het grootste deel van zijn preses-zijn prima geacteerd, maar het slotstuk was wel minder... (kwam vast niet alleen door hem)
Volgens mij was het redelijk sarcastisch van Jumpert.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Oh, dat had ik niet in de gaten (maandagochtend hé...). Sorry dan maar; dan heb ik niets gezegd...
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 14:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Volgens mij was het redelijk sarcastisch van Jumpert.
Nee, ik geloof nog steeds dat Jorien in beginsel het belang van Feyenoord voorop had staan. Dat is echter geen garantie dat ook daadwerkelijk het beste voor de club gebeurt....
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 14:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Blokland en co hebben alleen maar even de club van de ondergang gered, maar dat doet er nauwelijks toe???

De heldendaad van Pim viel achteraf ook wel mee, niets ten nadele van het goede wat hij voor de club heeft gedaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Maar hij is ook nog niet klaar..., dus ik zou deze potentiele held (laten we hem en co. dan maar even zo noemen) de kans geven hun heldenstatus te behalen. Stel dat ze Feyenoord weer aan de praat krijgen... nou, dan heeft menigeen een standbeeld voor hun over. En het had ook al gedaan kunnen zijn hé (niet direct vergeten). Ik geef hem absoluut het voordeel van de eventuele twijfel. Van het goede uitgaande verdient hij een standbeeld. Van het slechte uitgaand..... nee, doe ik niet..... En natuurlijk geldt voor hem ook GEEN WOORDEN MAAR DADEN, maar dan moeten ze wel de kans krijgen.
Mensen geduld. Misschien nog 1 jaartje uitzingen in categorie 1 (in het worst-case-scenario weer een jaar zonder sportief resultaat!). Daarna mogen we weer spelers kopen en dan gaat het sneeuwballetje rollen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Waar zijn die posters die altijd zeuren over "topic nr. zoveel over hetzelfde onderwerp"?

Herhaling van discussie???

Enige leuke:het fragment uit Dit was het nieuws. Sterke humor!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 juni 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 14:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De heldendaad van Pim viel achteraf ook wel mee, niets ten nadele van het goede wat hij voor de club heeft gedaan.
nee dat ben ik wel met je eens, maar om van het ene uiterste naar het andere uiterste te vallen gaat me veel te ver.

Ben Blokland zeker wel dankbaar en ik begrijp heel goed dat hij een beetje invloed terugkrijgt. Vind het eerlijk gezegd te gek voor woorden dat hij nu al door sommigen wordt afgebrand. Spijkers op laag water zoeken als je het mij vraagt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Stel he, we schrijven dit jaar zwarte cijfers en halen europees.
Misschien worden we tweede en halen we CL.

Maar dezelfde mensen zitten nog steeds op dezelfde plekken.

Ben benieuwd wat dan iedereen roept..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 juni 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Er worden koppen gesneld voor ze wat hebben kunnen presteren... zondeboktheorie.... Laat deze groep ons naar de gewenste, gezonde situatie loodsen. Volgend jaar in categorie 2 of zelfs 3. Dan pas beoordelen...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Nou, dit bijv.

- Been had dan geluk dat de spelers door zijn gebroken...
- Gudde cs. is door druk Vg en FSV op z'n tenen gaan lopen...
- "Ik had het voorspeld..."

Maar...Stel nou dat we 6e worden...Is het ook niet goed.

Realisme is ver te zoeken, idealisme is dan te dichtbij.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:
.

Ik:

Dat het bestuur moet oprotten

En dat ik altijd heb gezegd dat Mario goed bezig is!....

Anderen:

Dat babovic terug moet komen.
Milo
 Milo - maandag 27 juni 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:

12% procent rente is normaal, al gaat het over miljoenen! dit noemen ze risico rente.
Dus bijdeze houd iedereen nou eens hun bakkes over de rente!
blokland is de kale in het klein, en gaat net zo groot worden!
Alleen hopelijk met een beter einde!
Milo
 Milo - maandag 27 juni 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik:

Anderen:

idioot!
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik:

Anderen:

hahahaha
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 juni 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 14:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, ik geloof nog steeds dat Jorien in beginsel het belang van Feyenoord voorop had staan. Dat is echter geen garantie dat ook daadwerkelijk het beste voor de club gebeurt....
12% rente voor een lening vragen om de club te redden, noem ik niet het beste met de club voor hebben. Wat hij wel deed (maar dat was later) voor 0 salaris zich de tyfus werken, maar daar stond tegenover dat hij op kosten van de club zeer mooie en lucratieve reisjes maakte.

Later wilde hij de club alleen maar een poot uitdraaien, dus het blijft voor mij een judas die als hij in de fik stond ik niet de moeite zou nemen om hem uit te pissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door Pietje1 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 17:29   quote  deeplink  
hand in hand kameraden
hand in hand, kom op jongens: wie zingt er mee?
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Voor feyenoord 1,
Geen woorden maar daden, leve Feyenoord 1!!
Ik zing wel mee hoor.

Soms denk ik dat sommige mensen alleen leven als ze ergens tegen aan kunnen schoppen. Tot nu toe gaat het alleen maar de goede kant op sinds blokland en consorten zich hard maken voor de club! Geef ze nu ook eens de tijd om om de plannen uit te voeren en de twijfelende potentiele investeerders over de streep te trekken. Jacobs heeft van zijn portefuille een teringzooi gemaakt, klopt, Maar die is dan ook weggegaan, mede door dat pim zei dat hij investeerders tegenhield!! Ik weet zeker dat als er weer steun en dus rust komt, dat het gewoon met de nodige tijd weer allemaal op de rails komt. Maar dan moeten ze die tijd wel krijgen!
de.fan
 de.fan - maandag 27 juni 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus met jou woorden te spreken: Als ik morgen 100 miljoen euro aan Feyenoord over maakt mag ik geen plekje in de RvC eisen?? Nou dan zullen de geldschieters zeker komen als de huidige directie en RvC is opgedonderd!! Ik kan alleen maar een rioolbeleid bij jou bedenken blijkbaar. Mensen met een Feyenoord hart mogen van jou en de FSV en VG geen geld in Feyenoord stoppen als ze hiervoor een of andere functie eisen. Nou veel succes met jullie afbraakbeleid. Bij elke voetbalclub is het normaal dat je enige zeggenschap krijgt als je er een vermogen in stopt. En dat mark Koevermans geld heeft ingelegd in een talentenpool is alleen maar FANTASTISCH!! Net zoals Pim Blokland en zijn vrienden. En jullie vergeten dat toendertijd de beslissing is genomen om te investeren in dure spelers en deze hadden tot afgelopen seizoen een contract die gerespecteerd dient te worden en daardoor was het de afgelopen jaren moeilijk om de schuld te verkleinen en werd die helaas steeds iets groter!Maar dat hoeft volgens jou , de FSV en VG niet vermeld te worden natuurlijk. Nee in mijn ogen zitten er in de FSV en VG alleen personen zonder enige verantwoordelijkheidsgevoel en zijn het media geile personen die maar wat roepen. Ja ik noem deze personen in plaats van mensen, want mensen hebben nog enige gevoel in hun lijf en denken na over de gevolgen.
Zeg beste kale Co, Ik zie dat je op deze opmerking niet wenst te reageren! Dat zegt voor mij al genoeg !! Blijkbaar kan je er niet mee om gaan als er andere feiten op de tafel komen waar je geen antwoord op heb!! Veel succes.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:40 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zeg beste kale Co, Ik zie dat je op deze opmerking niet wenst te reageren! Dat zegt voor mij al genoeg !! Blijkbaar kan je er niet mee om gaan als er andere feiten op de tafel komen waar je geen antwoord op heb!! Veel succes.
jullie zijn echt dezelfde he? de.fan en lijdensweg. leuk dat je voor jezelf opkomt!
Milo
 Milo - maandag 27 juni 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:33 schreef Milo het volgende:
Ik neem niks meer serieus binnen en of buiten de club!
VG en FSV vind ik te zielig voor woorden! Ik had er veel vertrouwen in, maar dat hebben zij de afgelopen week volkomen te niet gedaan!
Het zijn een stel amateurs bij elkaar en willen allemaal het liefst vooraan de rij staan! Jammer!
ik herhaal!
de.fan
 de.fan - maandag 27 juni 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:

Dat is de mening van jou , FSv en de VG groep!! Het zal blijken wie hier de waarheid spreekt. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de RvC , directie en de VvF met Pim Blokland. Het blijft voor mij onbegrijplijk dat de FSV en VG niet het vermogen hebben gehad om de rust te bewaren in plaats van met modder te gaan gooien als een stel kleine kinderen
Milo
 Milo - maandag 27 juni 2011 - 17:44   quote  deeplink  
de.fan ik vind je een LUL, dat weet je! maar over dit standpunt kan ik je de hand schudden!
de.fan
 de.fan - maandag 27 juni 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 12:45 schreef hotjumper het volgende:
De investeerders komen niet.
Als Jorien weg was zouden de investeerders in de rij staan met de "de havenbaronnen" voorop. Sinds 2006 is dit bestuur (en het interim bestuur daarvoor) er niet in geslaagd de situatie bij Feyenoord structureel te verbeteren. Ze hebben geluk gehad met Pim dat die bijsprong, maar die begint ook steeds meer Jorien trekjes te krijgen en heeft ondertussen zijn eigen geld veilig gesteld. 5 jaar zijn de supporters rustig geweest. In de tussentijd heeft de bussinessclub zich afgewend van de RvC, de echt grote investeerders (nieuw geld) zijn nooit gekomen. Dus waarom zou dat nu wel lukken? En waarom zijn ze niet gekomen toen het legioen zich koest hield de afgelopen maanden. Waarom zijn er niet meer aan boord gesprongen in de euforie van de VvF en waarom zouden ze nu wel komen nu het momentum van die actie verdwenen is.

Wat mij betreft is dit al genoeg reden om dit bestuur op te laten rotten (daar zijn openbaringen van de VG niet eens voor nodig) en met nieuwe mensen door te starten, met van Geel is er al een goed begin gemaakt.
Tja toendertijd ten tijde van vd Herik hadden we helaas nog supporters rellen die de komst van investeerders bemoeilijkte!! Dat zullen die 200 klote supporters nooit erkennen maar het is helaas wel zo. Het blijft gewoon als een paal boven water staan dat Feyenoord daar nog steeds last van heeft> En juist daarom is die oproep van Pim Blokland zo belangrijk dat er rust wordt bewaard.
de.fan
 de.fan - maandag 27 juni 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:
Stel he, we schrijven dit jaar zwarte cijfers en halen europees.
Misschien worden we tweede en halen we CL.

Maar dezelfde mensen zitten nog steeds op dezelfde plekken.

Ja dan hoor je ze niet !! Dat weet ik voor 100% zeker.
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Al blijft Mark Koevermans gewoon uitleggen dat hij in de talentpool WILDE stappenmet vrienden. Maar dat is NIET gelukt. En zegt hij: Dat mag een ieder komen controleren. Dat geluidsfragment doe daar niets aan af, want dat is nog te vaag voor een doventolk.Daar kan ik het gesuggereerde antwoord niet uithalen.
Antonio65
 Antonio65 - maandag 27 juni 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Hallo alemaal;fEYENOORd FANS!Waar zijn jullie mee bezig daar op Varkenoord?Waarom doet Mijn.v.d.laan,ak jaren niet samen gaan met de profclub Feyenoord.of wil hij nog eens voorzitter worden,oke maar blijf niet stoken naar buiten toe,of word het zoals toen der tijd.Dat j.v.d.Herik werd weg gepest door die Holigens!ik ben nooit vergeten met de opendag,dat Jorien zijn speech niet kon afmaken door die dat zootje,ik heb mij diep geschaamd toen en nog.die holigens hebben ons Feyenoord kapot gemaakt,weet jullie dat nog in Nanncy,Mijn,Hr v.d.laan bent u dat vergeten?Er was vorig jaar beloofd samen te gaan maar jullie wijgeren dat nog steeds!?zo komt er nooit geen echt Feyenoord meer tot stand.succes 2011/2012ik ben benieuwd hoe lang Mario er nog is!
jo3h
 jo3h - maandag 27 juni 2011 - 18:06   quote  deeplink  
als ik goed hebt geluisterd moet alles weg de directie het bestuur enz.enz.maar als je nu aan die zelfde supporters vereniging vraagt wie moet er dan gaan zitten dan geven ze niet thuis of weten het zorg nu zelf eerst voor gode bekwame vervangers en gaat dan lopen gillen jullie moeten opstappen het zijn zeikers meer niet
jo3h
 jo3h - maandag 27 juni 2011 - 18:08   quote  deeplink  
weten ze het niet goede vervangers de foutjes verbeterd anders hebben ze weer kommentaar
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat is de mening van jou , FSv en de VG groep!! Het zal blijken wie hier de waarheid spreekt. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de RvC , directie en de VvF met Pim Blokland. Het blijft voor mij onbegrijplijk dat de FSV en VG niet het vermogen hebben gehad om de rust te bewaren in plaats van met modder te gaan gooien als een stel kleine kinderen
Ben het geheel met je eens! Gaat op den duur tegen ze werken. Die FSV is geheel van het pad geraakt. Dom, oliedom.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 juni 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:40 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja beste kale Co, reageer hier eens op dan kunnen we gelijk kijken of er iets normaals uit jou kan komen in plaats van al dat onzin!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:54 schreef Antonio65 het volgende:
Hallo alemaal;fEYENOORd FANS!Waar zijn jullie mee bezig daar op Varkenoord?Waarom doet Mijn.v.d.laan,ak jaren niet samen gaan met de profclub Feyenoord.of wil hij nog eens voorzitter worden,oke maar blijf niet stoken naar buiten toe,of word het zoals toen der tijd.Dat j.v.d.Herik werd weg gepest door die Holigens!ik ben nooit vergeten met de opendag,dat Jorien zijn speech niet kon afmaken door die dat zootje,ik heb mij diep geschaamd toen en nog.die holigens hebben ons Feyenoord kapot gemaakt,weet jullie dat nog in Nanncy,Mijn,Hr v.d.laan bent u dat vergeten?Er was vorig jaar beloofd samen te gaan maar jullie wijgeren dat nog steeds!?zo komt er nooit geen echt Feyenoord meer tot stand.succes 2011/2012ik ben benieuwd hoe lang Mario er nog is!
ik snap t niet...
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 juni 2011 - 18:55   quote  deeplink  
effe weekie weg geweest,deze topic effe gelezen .
tjonge jonge wat een actie knap hoor van de FSV
o ja Fsv kenne we effe afrekenen met jullie verleden,uit uefa cup gezet (1 milj) diverse boetes (1milj) als je die grote bek eens te gelde maakt kun je aandelen krijgen en echt wat gaan roepen.En die acties in de 12 e minuut ik kijk er altijd naar uit ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0088689