BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 juni 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat is de mening van jou , FSv en de VG groep!! Het zal blijken wie hier de waarheid spreekt. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de RvC , directie en de VvF met Pim Blokland. Het blijft voor mij onbegrijplijk dat de FSV en VG niet het vermogen hebben gehad om de rust te bewaren in plaats van met modder te gaan gooien als een stel kleine kinderen
Toch wel een goeie dan! Af en toe een doordrijver maar wel eentje met verstand blijkbaar en die moeten we hebben in het bestuur van de FSV en VG.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jullie zijn echt dezelfde he? de.fan en lijdensweg. leuk dat je voor jezelf opkomt!
Ik kan het er hier wel mee eens zijn ja! Ik vind het gewoon verdacht dat Kale Co nu in geen velden of wegen te bekennen is als er andere feiten op tafel komen!!
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 juni 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:08 schreef jo3h het volgende:
weten ze het niet goede vervangers de foutjes verbeterd anders hebben ze weer kommentaar
Volgens mij willen ze Wouter Bos op een hoge positie, maar waarom? Het enige waat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!!
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze man binnen, want zijn status is niet zo geweldig. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!!

Laat dhr. Gudde zijn klus afmaken en verder wil ik nog zeggen.

Hand in Hand!!!!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Kameraden! :) Mooi stukje
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:55 schreef piet de paler het volgende:
effe weekie weg geweest,deze topic effe gelezen .
tjonge jonge wat een actie knap hoor van de FSV
o ja Fsv kenne we effe afrekenen met jullie verleden,uit uefa cup gezet (1 milj) diverse boetes (1milj) als je die grote bek eens te gelde maakt kun je aandelen krijgen en echt wat gaan roepen.En die acties in de 12 e minuut ik kijk er altijd naar uit ???
Jammer had je intelligenter ingeschat..... FSV heeft geen fuck met relschoppers te maken hoewel het ze het ons vanuit het bestuur graag doen geloven. Maar blijkbaar is dit de manier waarop de discussie door beide zijden gevoerd wordt.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jammer had je intelligenter ingeschat..... FSV heeft geen fuck met relschoppers te maken hoewel het ze het ons vanuit het bestuur graag doen geloven. Maar blijkbaar is dit de manier waarop de discussie door beide zijden gevoerd wordt.
Waarom roepen ze dan op de acties geweldloos te laten verlopen??? Als dit niet in hun cultuur zit, hoef je die oproep toch niet te doen?
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 juni 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:28 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Waarom roepen ze dan op de acties geweldloos te laten verlopen??? Als dit niet in hun cultuur zit, hoef je die oproep toch niet te doen?
Dus jij wilt met je volle verstand beweren dat de FSV de relschoppers vertegenwoordigt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door F.L.E --
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:28 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Omdat ze hun pappenheimers kennen, waarschijnlijk hebben zij wel in de gaten welke emoties de toestand bij een deel van het legioen los maakt.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 juni 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:36 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dus jij wilt met je volle verstand beweren dat de FSV de relschoppers vertegenwoordigt?
Dat beweer ik niet, ik stel louter een vraag? Waarom ze een oproep doen tot geweldloze acties als dit niet in hun cultuur zit.
That´s all. Overigens juich ik het toe dat alles geweldloos gaat, hulde!!!!
De acties steun ik echter niet.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 juni 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Omdat ze hun pappenheimers kennen, waarschijnlijk hebben zij wel in de gaten welke emoties de toestand bij een deel van het legioen los maakt.
Thanks Hotjumper, helder
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 juni 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Misschien iets genuanceerder van mijn kant dan :
Als ik het goed heb begrepen zitten er wel een paar bij de FSV of niet ?
Maar deze jongens zijn een soort cult figuren.
Ik vind ook niet dat de FSV op dit moment zijn best doet om de rust te bewaren
en een media stilte.Het (wederom)nieuwe feyenoord wordt nu al vermoord.
En je moet het verleden laten rusten,en vooruit kijken
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

+1
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Binnenkort gaan ze toch weer rond de tafel? BVO en FSV/Vg?
Ik hoop echt dat de redelijkheid weer terugkeert. Laat het dan op z'n minst een wapenstilstand zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Schuldigen uit het verleden zouden juist afstand moeten nemen...
Jacobs heeft het al gedaan en nu v well nog,dan kunnen we het verleden laten rusten
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Schuldigen uit het verleden zouden juist afstand moeten nemen...
Jacobs heeft het al gedaan en nu v well nog,dan kunnen we het verleden laten rusten
Ik denk dat, dat niets aan het probleem veranderd,o ja afkoopsommen
zijn we daar mee geholpen.
Of ze intimideren misschien kom ik weer terug op mijn antwoorden over hoe ik denk over (sommige) leden van de FSV.
Ga geld inzamelen of probeer een sponsor zo ver te krijgen dat de FSV voor een volwaardig gespreks partner wordt gezien iplv een niet emotioneel ongecontroleerd projectiel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:58 schreef FR-Henk het volgende:
Binnenkort gaan ze toch weer rond de tafel? BVO en FSV/Vg?
Ik hoop echt dat de redelijkheid weer terugkeert. Laat het dan op z'n minst een wapenstilstand zijn.
morgen gaan ze om de tafel. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

morgen gaan ze om de tafel. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Wilde exact t zelfde zeggen, behalve dat morgen vandaag is.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wilde exact t zelfde zeggen, behalve dat morgen vandaag is.
En is dan morgen dit gesprek gisteren geweest?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

En is dan morgen dit gesprek gisteren geweest?
Dat is een juiste conclusie.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juni 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een juiste conclusie.
tijd blijft iets wonderlijks
Milo
 Milo - dinsdag 28 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
VG en FSV OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:16 schreef Milo het volgende:
VG en FSV OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
milo? ?
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 12:31   quote  deeplink  
VG en FSV nu ineens worden ze afgemaakt ??? snap er geen bal meer van
prins
 prins - dinsdag 28 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:31 schreef kale co het volgende:
+1
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:38 schreef prins het volgende:

[..]

+1
volgens mij fans die het beste met de club voor hebben en nu heeft de fsv en vg het gedaan ja hoor jongens snap er echt niks meer van ???
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:40 schreef kale co het volgende:

[..]

volgens mij fans die het beste met de club voor hebben en nu heeft de fsv en vg het gedaan ja hoor jongens snap er echt niks meer van ???
Co
Misschien heb je gelijk,maar als je de meningen bekijkt zie je dat de mensen problemen hebben met:
Het tijdstip van hun meningen/dat zij beweren namens (alle) fans te praten/en de woordvoerders vindt ik (mijn mening) altijd dreigend uit de hoek komen.
en er (blijven) hele nare en met een discutabel verleden zittende leden bij
voor de rest heb ik al geopperd als je echt mee wil gaan praten zorg dat je een sponsor aan de haak slaat die geld gaat neerleggen om een echte deelnemer te worden in de gesprekken.
Felbm
 Felbm - dinsdag 28 juni 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Ik heb niks tegen de fsv en de VG, Maar ik ben het gewoon niet met alles wat ze doen/zeggen eens. En dat mag. Ik blijf erbij dat de goede weg is ingeslagen sinds de VVF is opgericht en dat dat inderdaad nog wat tijd kost, en niet morgen al alle problemen oplost, lijkt me duidelijk. Maar ik wacht gewoon rustig af waar ze mee komen. Ik heb alle vertrouwen in mensen die zoveel prive vermogen in een club willen steken! Dat deden ze echt niet als er zo slecht mee omgegaan wordt. dat is in het verleden inderdaad gebeurt ja, maar dat moeten we nu eens achter ons laten en kijken wat de nabije toekomst brengt! Ik weet zeker dat goedkomt!
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 13:03 schreef Felbm het volgende:
Ik heb niks tegen de fsv en de VG, Maar ik ben het gewoon niet met alles wat ze doen/zeggen eens. En dat mag. Ik blijf erbij dat de goede weg is ingeslagen sinds de VVF is opgericht en dat dat inderdaad nog wat tijd kost, en niet morgen al alle problemen oplost, lijkt me duidelijk. Maar ik wacht gewoon rustig af waar ze mee komen. Ik heb alle vertrouwen in mensen die zoveel prive vermogen in een club willen steken! Dat deden ze echt niet als er zo slecht mee omgegaan wordt. dat is in het verleden inderdaad gebeurt ja, maar dat moeten we nu eens achter ons laten en kijken wat de nabije toekomst brengt! Ik weet zeker dat goedkomt!
natuurlijk mag iedereen ze mening hebben ik hoop maar op het beste!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 28 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:31 schreef kale co het volgende:
Co, Milo heeft het al eens eerder gezegd: de ideeen zijn goed, de uitvoering is kut. Ze hadden het echt niet slechter kunnen doen. Er zijn legio spreekwoorden die deze situatie kunnen verwoorden, maar ik zeg altijd: met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.

De FSV en de zg VG gieten nu liters en liters azijn het Maasgebouw in. Ze maken zich volstrekt belachelijk door hun acties.

Dat is ontzettend jammer want de intenties en de ideeen zijn echt wel goed.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 13:14 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Co, Milo heeft het al eens eerder gezegd: de ideeen zijn goed, de uitvoering is kut. Ze hadden het echt niet slechter kunnen doen. Er zijn legio spreekwoorden die deze situatie kunnen verwoorden, maar ik zeg altijd: met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.

De FSV en de zg VG gieten nu liters en liters azijn het Maasgebouw in. Ze maken zich volstrekt belachelijk door hun acties.

Dat is ontzettend jammer want de intenties en de ideeen zijn echt wel goed.
ja ok maar het komt nooit uit ik snap jullie ook wel maar je moet wat
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 17:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus met jou woorden te spreken: Als ik morgen 100 miljoen euro aan Feyenoord over maakt mag ik geen plekje in de RvC eisen?? Nou dan zullen de geldschieters zeker komen als de huidige directie en RvC is opgedonderd!! Ik kan alleen maar een rioolbeleid bij jou bedenken blijkbaar. Mensen met een Feyenoord hart mogen van jou en de FSV en VG geen geld in Feyenoord stoppen als ze hiervoor een of andere functie eisen. Nou veel succes met jullie afbraakbeleid. Bij elke voetbalclub is het normaal dat je enige zeggenschap krijgt als je er een vermogen in stopt. En dat mark Koevermans geld heeft ingelegd in een talentenpool is alleen maar FANTASTISCH!! Net zoals Pim Blokland en zijn vrienden. En jullie vergeten dat toendertijd de beslissing is genomen om te investeren in dure spelers en deze hadden tot afgelopen seizoen een contract die gerespecteerd dient te worden en daardoor was het de afgelopen jaren moeilijk om de schuld te verkleinen en werd die helaas steeds iets groter!Maar dat hoeft volgens jou , de FSV en VG niet vermeld te worden natuurlijk. Nee in mijn ogen zitten er in de FSV en VG alleen personen zonder enige verantwoordelijkheidsgevoel en zijn het media geile personen die maar wat roepen. Ja ik noem deze personen in plaats van mensen, want mensen hebben nog enige gevoel in hun lijf en denken na over de gevolgen.
Nou beste kale Co, je wil hier gewoon niet op reageren blijkbaar! Dan zegt het toch genoeg dat jij en je maatjes alles maar van 1 kant bekijken en dat is die van de FSV en VG.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou beste kale Co, je wil hier gewoon niet op reageren blijkbaar! Dan zegt het toch genoeg dat jij en je maatjes alles maar van 1 kant bekijken en dat is die van de FSV en VG.
ik wil overal op reageren alleen op jou niet meer , je roept dat wij allemaal mongolen zijn dan ben k klaar met je heb ik je gezegd moet je in me gezicht doen en daar heb ik je ook voor uitgenodigd wil best iets uitleggen maar suffe bedreigingen ben ik zat
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Co
Misschien heb je gelijk,maar als je de meningen bekijkt zie je dat de mensen problemen hebben met:
Het tijdstip van hun meningen/dat zij beweren namens (alle) fans te praten/en de woordvoerders vindt ik (mijn mening) altijd dreigend uit de hoek komen.
en er (blijven) hele nare en met een discutabel verleden zittende leden bij
voor de rest heb ik al geopperd als je echt mee wil gaan praten zorg dat je een sponsor aan de haak slaat die geld gaat neerleggen om een echte deelnemer te worden in de gesprekken.
ja begrijp je piet komt soms zo over maar dat is een hoop emotie , vergeet niet dat die jongens er bijna 24 uur per dag mee bezig zijn, naast hun baan . proberen ze alles voor de club te doen ze worden nu in de media afgeschilderd als debielen en dat zijn ze zeker niet. sterker nog ze hebben bij een heleboel besprekingen gezeten. ik wil geen namen noemen ivm privacy omstandigheden en ik vindt dat dat niet op internet hoort! maar deze gasten verdienen het absoluut niet om zo neergezet te worden zelfs ex spelers van feyenoord steunen de VG en dat is niet voor niets . ze proberen feyenoord niet kapot te maken maar te voorkomen dat het opnieuw fout gaat, er is namelijk nog steeds geen openheid en transparantie binnen dit feyenoord
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 28 juni 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Sponsors aantrekken, ja,ja. Of je dat maar zo even voor elkaar krijgt nu Jacobs weg is. Beste mensen, als sponsor wil je toch wel iets terugzien, al is de liefde voor je club nog zo groot. Als zakenman in ruste kan ik jullie zeggen dat je als sponsor een partner zoekt die representatief is, Nou dan was ik echt nooit bij Gudde uitgekomen. Die man heeft toch het charisma van een verdroogde aardappel. Met die man wordt het nooit wat. Types als van Geel, ja, daar kun je wat mee. Overigens hoop ik dat de FSV en VG groep nu eindelijk ook eens met positieve dingen komen; hebben zij al een ploeg achter de hand die de zaak moeiteloos kan overnemen als dit bestuur omvalt? Ik betwijfel het ten sterkste. Overigens begrijp ik niet dat Gudde aan een dusdanige zelfoverschatting lijdt dat hij denkt deze klus tot een goed einde te kunnen brengen. Blijft mijn vraag: waar o waar blijven de mensen die het zinkende Feijenoord-schip weer vlot kunnen trekken? Waar blijven onze geroemde havenbaronnen? Kunnen zij geen commissie van wijze mannen benoemen als scheidsrechter tussen de vechtende partijen, want die komen er met elkaar toch niet uit, want iedereen heeft gelijk, iedereen weet alles het beste. Soms popel je om wat te gaan doen, maar helaas, mijn leeftijd houdt me tegen om me er in te storten. En ook het thuisfront zou daarvan niet gecharmeerd zijn. Maar ja, ik ben en blijf een geboren Rotterdammer die zijn hart verpand heeft aan dat cluppie van Zuid, waar ik in 1950 mijn eerste stappen op een echt voetbalveld mocht zetten. Beste mensen, pro en contra het bestuur, zorg dat er in elk geval geen tweespalt in het legioen ontstaat. Dat is het ergste wat ons kan overkomen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:55 schreef kale co het volgende:

[..]

ik wil overal op reageren alleen op jou niet meer , je roept dat wij allemaal mongolen zijn dan ben k klaar met je heb ik je gezegd moet je in me gezicht doen en daar heb ik je ook voor uitgenodigd wil best iets uitleggen maar suffe bedreigingen ben ik zat
Beste Co , je kan dit gewoon niet weerleggen en daar heb je een probleem mee!! Niet dat ik de FSV en VG bestuurders mongolen noemt. Maar je alles wel weer zo verdraaien dat je je gelijk kan halen. Ik vraag alleen wat jou reactie is op iemand die 100 miljoen euro in Feyenoord zou stoppen en dan volgens jullie geen plek in de RvC mag eisen. En dan het oplopen van de schulden die ik heb uitgelegd ook daar geen enkele reactie op van jou Meer heb ik niet gevraagd maar je blijft de vragen ontwijken. Dat zegt dan toch genoeg! Maar blijft lekker gewoon zo door gaan met de club naar de klote te helpen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:07 schreef kale co het volgende:

[..]

ja begrijp je piet komt soms zo over maar dat is een hoop emotie , vergeet niet dat die jongens er bijna 24 uur per dag mee bezig zijn, naast hun baan . proberen ze alles voor de club te doen ze worden nu in de media afgeschilderd als debielen en dat zijn ze zeker niet. sterker nog ze hebben bij een heleboel besprekingen gezeten. ik wil geen namen noemen ivm privacy omstandigheden en ik vindt dat dat niet op internet hoort! maar deze gasten verdienen het absoluut niet om zo neergezet te worden zelfs ex spelers van feyenoord steunen de VG en dat is niet voor niets . ze proberen feyenoord niet kapot te maken maar te voorkomen dat het opnieuw fout gaat, er is namelijk nog steeds geen openheid en transparantie binnen dit feyenoord
Dat je geen namen noemt vind ik niet meer dan normaal. Maar wat je ook vertel, het blijft een feit dat het moment wel een hele domme beslissing is geweest en daar zijn de MEESTE supporters verontwaardig over! En dan vooral de manier waarop Pim Blokland wordt neer gezet door de FSV en VG. Dat over van Well en Jacobs daar zijn de MEESTE supporters ook over eens. Maar als je een sanering door voert is de club er bij gebaat dat er rust is in de tent en niet dat er elke keer weer olie op het vuur wordt gegooid. Net zoals in het begin van dit jaar toen er hommeles was bij het maasgebouw. En dan durf ik te zeggen dat ik dan namens de grote MEERDERHEID van de supporters spreekt.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat je geen namen noemt vind ik niet meer dan normaal. Maar wat je ook vertel, het blijft een feit dat het moment wel een hele domme beslissing is geweest en daar zijn de MEESTE supporters verontwaardig over! En dan vooral de manier waarop Pim Blokland wordt neer gezet door de FSV en VG. Dat over van Well en Jacobs daar zijn de MEESTE supporters ook over eens. Maar als je een sanering door voert is de club er bij gebaat dat er rust is in de tent en niet dat er elke keer weer olie op het vuur wordt gegooid. Net zoals in het begin van dit jaar toen er hommeles was bij het maasgebouw. En dan durf ik te zeggen dat ik dan namens de grote MEERDERHEID van de supporters spreekt.
rust idd maar ook dat de daders verdwijnen anders ga je op eenzelfde weg door lijkt me !
moment die goed is komt nooit denk ik dan maar goed daarin verschillen mensen van mening vandaag is er geloof ik weer gepraat dus ........ nog niets van gehoord
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:01 schreef kale co het volgende:

[..]

rust idd maar ook dat de daders verdwijnen anders ga je op eenzelfde weg door lijkt me !
moment die goed is komt nooit denk ik dan maar goed daarin verschillen mensen van mening vandaag is er geloof ik weer gepraat dus ........ nog niets van gehoord
Maar nog steed geen antwoord op mijn vragen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan mij hier wel in vinden,behalve het moment van en dat jij denkt dat je namens meeste supporters kan spreken..
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
als jij morgen 100 miljoen brengt mag je best plaatsje eisen maar niet volledig zeggenschap hebben maar daar gaat het ook helemaal niet over hoor
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 28 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kan mij hier wel in vinden,behalve het moment van en dat jij denkt dat je namens meeste supporters kan spreken..
Wat hij de VG en FSV verwijt doet hij zelf ook. Maar iedere discussie met lijdensweg eindigt in een.. nou vul het zelf maar in.
kale co
 kale co - dinsdag 28 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat hij de VG en FSV verwijt doet hij zelf ook. Maar iedere discussie met lijdensweg eindigt in een.. nou vul het zelf maar in.
idd ben kapot wil best wat uitleggen maar hij wil het niet snappen
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:16 schreef kale co het volgende:
als jij morgen 100 miljoen brengt mag je best plaatsje eisen maar niet volledig zeggenschap hebben maar daar gaat het ook helemaal niet over hoor
hij is toch delfde persoon als de.fan? heeft hij dus geld zat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door FR-Elmo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

maar in het echt heet hij ook de.fan..
Iemand die beweerde 3 x 750.000 euro in Feyenoord gestoken te hebben...
Hij is een clown,neem hem niet te serieus...
Van de afdeling waar hij verblijft mag hij ook niet na achte meer posten..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Kan deze topic ook niet stoppen? Draait toch alleen maar om wie je wilt geloven.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Is dit topic nu nog niet dood?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Net zoiets als de FSV en VG die beweren namens de meeste supporters te spreken!!
Maar ik ben gewoon van mening dat de meerderheid van de supporters niet achter de acties van de FSV en VG staan! Bewijs jij maar eens het tegedeel
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 04:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:43 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hij is toch delfde persoon als de.fan? heeft hij dus geld zat!
Ha wat is dit nou weer voor een lulverhaal? Feiten en bewijzen? Ja dat ik hem ken dat klopt maar verder? Zou ik onder 1 hoedje spelen volgens jou. Net zoals jij dat met jou 'vrienden' doe! Whatever en denk wat je denk dat doe je toch al zo knap.
Ik vind het gewoon jammer dat kale Co niks te zeggen heeft over het feit dat de schuld is opgelopen door het feit dat er spelerscontracten gerespecteerd moesten worden. Daar hoor je helemaal niks over bij de FSV en VG . Alleen maar iedereen zwart maken daar zijn ze zo goed in bij de FSV en VG. En die andere opmerking van jou over het feit dat de.fan geld genoeg heeft. Hij heeft er in ieder geval meer dan mij. Dus Feyenoord overnemen dat zou ie wel willen maar dan heeft ie een probleem met zijn vrouw en kinderen denk ik! Maar ik zal het hem vragen als ie weer terug is van zijn zakenreis.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 juni 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 04:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ha wat is dit nou weer voor een lulverhaal? Feiten en bewijzen? Ja dat ik hem ken dat klopt maar verder? Zou ik onder 1 hoedje spelen volgens jou. Net zoals jij dat met jou 'vrienden' doe! Whatever en denk wat je denk dat doe je toch al zo knap.
Ik vind het gewoon jammer dat kale Co niks te zeggen heeft over het feit dat de schuld is opgelopen door het feit dat er spelerscontracten gerespecteerd moesten worden. Daar hoor je helemaal niks over bij de FSV en VG . Alleen maar iedereen zwart maken daar zijn ze zo goed in bij de FSV en VG. En die andere opmerking van jou over het feit dat de.fan geld genoeg heeft. Hij heeft er in ieder geval meer dan mij. Dus Feyenoord overnemen dat zou ie wel willen maar dan heeft ie een probleem met zijn vrouw en kinderen denk ik! Maar ik zal het hem vragen als ie weer terug is van zijn zakenreis.
LOL, ze zouden jouw moeten zwartmaken. En afleveren in een mooi zuidelijk Amerikaans staatje. Daar lopen nog wel wat mensen rond die weten wat ze met figuren zoals jij moeten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door F.L.E --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 04:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

oh wat ben jij een grapjas. toevallig dat hij net op zakenreis is en jij opduikt en vervolgens hem kent, het voor hem opneemt en dezelfde onzin uitkraamt.
Maak een einde aan je lijdensweg joh!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0097460