|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:....Het Legioen is nog steeds boos op het bestuur van de Rotterdamse club....
Legioen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, alle schaapjes dienen mak te volgen he! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en wij volgen natuurlijk altijd! |
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 04:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ha wat is dit nou weer voor een lulverhaal? Feiten en bewijzen? Ja dat ik hem ken dat klopt maar verder? Zou ik onder 1 hoedje spelen volgens jou. Net zoals jij dat met jou 'vrienden' doe! Whatever en denk wat je denk dat doe je toch al zo knap. Ik vind het gewoon jammer dat kale Co niks te zeggen heeft over het feit dat de schuld is opgelopen door het feit dat er spelerscontracten gerespecteerd moesten worden. Daar hoor je helemaal niks over bij de FSV en VG . Alleen maar iedereen zwart maken daar zijn ze zo goed in bij de FSV en VG. En die andere opmerking van jou over het feit dat de.fan geld genoeg heeft. Hij heeft er in ieder geval meer dan mij. Dus Feyenoord overnemen dat zou ie wel willen maar dan heeft ie een probleem met zijn vrouw en kinderen denk ik! Maar ik zal het hem vragen als ie weer terug is van zijn zakenreis. en door wie is deze "stront" veroorzaakt waarin Feyenoord is beland?
FSV EN VG !!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net de lunatic site gelezen. Ik ben nog steeds van mening dat dit niet de mening is van de (zwijgende ) meerderheid. Feyenoord moet weer opstaan,en dat moet in alle rust gebeuren,zonder opruiende teksten,of akties Ik zou wel een een poll willen zien wat de echte mening is van de meerderheid |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
zolang het allemaal zonder geweld gaat blijf ik achter FSV en VG staan ! en tot nu toe is er nog geen geweld gebruikt ! moet ook niet maar ben van mening dat er wat moest gebeuren met mensen die in het verleden betrokken waren bij grote fouten ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 14:58 schreef kale co het volgende:zolang het allemaal zonder geweld gaat blijf ik achter FSV en VG staan ! en tot nu toe is er nog geen geweld gebruikt ! moet ook niet maar ben van mening dat er wat moest gebeuren met mensen die in het verleden betrokken waren bij grote fouten ! he he co met geweld krijgen ze straf! gaan ze allemaal de bak in! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 11:04 schreef prins het volgende:[..] en door wie is deze "stront" veroorzaakt waarin Feyenoord is beland? FSV EN VG !!!!! Inderdaad, ze hebben eerst het bestuur een paar jaar allemaal slechte deals in gefluisterd zodat ze dit jaar een actiegroep op konden richten om de boel te saboteren..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: We geven gewoon jou de schuld |
|
|
|
|
craven
|
|
|
oke oke, dus van de Well eruit? |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Vraag me af of er uberhaupt nog iemand te vinden is die in het bestuur wil gaan zitten. Eerst v.d. Herik op schandalige wijze weggewerkt, en nu weer deze opstand door een zeer zeer kleine minderheid. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 08:16 schreef FR-Douwe het volgende:[..] oh wat ben jij een grapjas. toevallig dat hij net op zakenreis is en jij opduikt en vervolgens hem kent, het voor hem opneemt en dezelfde onzin uitkraamt. Maak een einde aan je lijdensweg joh! De grootste grapjas ben jij om een ander zwart te maken! Doe het dan rechtstreeks naar mij en niet naar een plaatsgenoot. En maakt anders AUB zelf een einde aan jou lijdensweg! Dat wij een andere mening hebben , het zij zo! Maar waar jij mee bezig ben dat slaat alles |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:30 schreef de.fan het volgende:[..] De grootste grapjas ben jij om een ander zwart te maken! Doe het dan rechtstreeks naar mij en niet naar een plaatsgenoot. En maakt anders AUB zelf een einde aan jou lijdensweg! Dat wij een andere mening hebben , het zij zo! Maar waar jij mee bezig ben dat slaat alles Bedankt buurman, stelletjes losers zijn het beste fan!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kost het 2 minuten om uit te loggen en weer in te loggen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daarnaast heb ik jullie beide al eens om een reactie gevraagd maar ik snap dat als je in een bepaalde schizo toestand bent je dat niet weet van de ander... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
reageer dan? of ben je je inlognaam kwijt? weet je niet meer welke nick bij welke wachtwoord hoort? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet generaliseren, deed een mannetje met een klein snorretje vorige eeuw al eens. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:34 schreef FR-Douwe het volgende:[..] daarnaast heb ik jullie beide al eens om een reactie gevraagd maar ik snap dat als je in een bepaalde schizo toestand bent je dat niet weet van de ander... Wat een klein kind ben jij toch |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Het wordt tijd dat ik gauw terug ga naar nederland |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
"we" zijn er weer, . . . gezellie! :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kan je niks meer editten, eikel! ga maar ff 2,2 miljoen doneren! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Nee toch niet ben meer van de dames. Of weet je niet hoe die eruit zien? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahaha...... jij bent echt grappig! ik ben jouw aller grootste fan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deze grap overstijgt jouw IQ. Compliment man! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ie toch nog fans, hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gebabbel, gebabbel en nog 's gebabbel. ik heb zelf ook wel enige ervaring in het zakenleven maar snap niet dat serieuze zakenlui nog de tijd kunnen vinden om allerlei nietszeggende onzin op een forum te spuien :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nooit echt probleem met de.fan gehad he. Is een lul, dus oke. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 17:10 schreef sevillana het volgende:gebabbel, gebabbel en nog 's gebabbel. ik heb zelf ook wel enige ervaring in het zakenleven maar snap niet dat serieuze zakenlui nog de tijd kunnen vinden om allerlei nietszeggende onzin op een forum te spuien :) denk niet dat het zakenlui zijn hoor! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb dat idee ook, maar "de.fan" doet dus voorkomen van wel :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat het laatste betreft . . . . . |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja idd als je zoveel geld hebt bla bla bla nou dan had ik gewoon ingestapt de fan nee die heb helemaal niks joh |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 16:48 schreef FR-Douwe het volgende:je hebt je tijd verbroken! binnen de minuut!! En meteen gaan schelden als je het niet meer weet. Wat laat jij je kennen zeg. Toevallig beide op hetzelfde moment aanwezig hahahahaha. Hoe was je zakenreis? al wat geld opgehaald voor Feyenoord? moet met zn 2en toch wel wat meer op kunnen leveren!! ja ze hebben een tientje gedoneerd wat een zakenlui pffffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als de.fan zakenman was had ie open kunnen staan voor andermans argumenten en inhoudelijk kunnen reageren. Dat heeft ie nog geen moment aangetoond. Of hij heeft een eenmanszaak. Glazenwasser misschien? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, toch wel grappig dat je door de mand valt met een klein beetje uitlokking, wat voor zaken doe je eigenlijk? ik wil je wel als klant! Nogmaals: je bent gewoon een sukkel en zodra je inhoudelijk ergens op moet reageren dan ga je schelden. ik zit gewoon hardop lachend achter de pc. En dan ook nog met de ene nick dezelfde nick aanspreken: hilarisch! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:Als de.fan zakenman was had ie open kunnen staan voor andermans argumenten en inhoudelijk kunnen reageren. Dat heeft ie nog geen moment aangetoond. Of hij heeft een eenmanszaak. Glazenwasser misschien? denk eerder aan marktkoopman, . . . . praats heeft ie wel voldoende! (met overigens alle respect voor andere mensen die op de markt werken en daar een inkomen genereren) :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat zal ik nu gaan zingen? het is stil aan de overkant of ..... lopen altijd weg? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 18:43 schreef sevillana het volgende:[..] denk eerder aan marktkoopman, . . . . praats heeft ie wel voldoende! (met overigens alle respect voor andere mensen die op de markt werken en daar een inkomen genereren) :) En van mijn kant: ik wil niet zeggen dat alle glazenwassers de.fan of lijdensweg heten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: veel te leuk om even off topic te blijven |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Wel lache, als er een topic word geopend dat er al is, of dat lijkt op een andere dan staat het halve forum op zijn kop, maar 2 paginas lang over iets totaal onbenulligs als dit volrochelen, das lache! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:Als de.fan zakenman was had ie open kunnen staan voor andermans argumenten en inhoudelijk kunnen reageren. Dat heeft ie nog geen moment aangetoond. Of hij heeft een eenmanszaak. Glazenwasser misschien? Haha, dat is een hele goeie! Of er op dit forum zo inhoudelijk gereageerd wordt. Een ieder hier reageert met emotie en wil 'zijn' eigen waarheid verkondigen! Het enige waar ik moeite mee had was dat de FSV en VG een open brief plaatste namens de 'supporters' . Waardoor ik die besturen een stelletjes dombo's heb genoemd! Nee of die forum avonden op varkenoord met 200 van diezelfde dombo's het beleid van Feyenoord moeten gaan bepalen. En verder is er de vriend 'kale Co' die een post had geplaats dat ie het raar vond dat Pim Blokland in de RvC zit en dat de schuld in de tussentijd was opgelopen van ruim 30 miljoen naar ruim 40 miljoen. Terwijl er contracten van dure jongens gerespecteerd moesten worden. Maar daar wordt dan helemaal niet op gereageerd. Ja omdat kale Co dat niet kan weerleggen. Ik weet ook wel dat iedereen het beste met Feyenoord wil. Maar de FSV en VG moeten niet gaan melden dat zij namens de grote meerderheid van de Feyenoord supporters reageren!! Want dat was goed zichtbaar afgelopen zaterdag tijdens de eerste training toen rond de 12de minuut een 'kleine' de tribune's verlieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lol, je praat tegen jezelf de.fan
verhaaltje is uit. En je had t zo simpel kunnen doen. 1. op de laptop, andere via hsdpa op de smartphone ofzo.
treurig mannetje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 20:13 schreef Felbm het volgende:Wel lache, als er een topic word geopend dat er al is, of dat lijkt op een andere dan staat het halve forum op zijn kop, maar 2 paginas lang over iets totaal onbenulligs als dit volrochelen, das lache! nog wel, ja |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
VG en SCF opereren namens zichzelf, Overal waar hier over gediscussieerd wordt, is het merendeel het niet met ze eens. of op zijn minst de wijze waarop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh, straks gaan we weer voetballen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 20:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha, dat is een hele goeie! Of er op dit forum zo inhoudelijk gereageerd wordt. Een ieder hier reageert met emotie en wil 'zijn' eigen waarheid verkondigen! generaliseren is een zwakke eigenschap, . . overigens doet dat zinnetje over "zijn eigen waarheid verkondigen" mij wel weer sterk denken aan een zekere "fan" :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kom maar op VG/FSV:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038626-999-10010000000003.aspx
Het eerste door de acties Supporters Steunen Feyenoord en Bedrijven Steunen Feyenoord ingezamelde miljoen euro is inmiddels overgemaakt aan de voetbalclub. Zoals van te voren gecommuniceerd zal het geld volledig aangewend worden voor de financiële gezondmaking van de club. Om het ingezamelde geld daadwerkelijk over te kunnen maken aan de club, dienden eerst de nodige administratieve formaliteiten afgewikkeld te worden. Dat is inmiddels gebeurd. Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord zijn blij dat de formaliteiten nu zijn afgewikkeld.
Dankzij het gezamenlijke bijeengebrachte bedrag van 1 miljoen euro verwerven de acties Supporters Steunen Feyenoord (SSF) en Bedrijven Steunen Feyenoord (BSF) een participatie in de Vrienden van Feyenoord (VvF). In ruil voor het geld hebben de Vrienden van Feyenoord aandelen verworven in Feyenoord en daarop certificaten (van aandelen) uitgegeven aan de zogeheten STAKs (stichting administratiekantoren) van de steunacties.
De afgelopen periode dienden we via de notaris onder meer de oprichting van de stichtingen administratiekantoor te regelen, voor zowel de SSF als BSF, legt Mark van Beek, bestuurder van de Vereniging SSF namens Het Legioen, uit. Dat was een formeel en ingewikkeld administratief proces dat flink wat tijd heeft gekost, maar het moest wel netjes en volgens de regels gebeuren. Inmiddels is het afgerond en is het eerste miljoen al overgemaakt aan de club, iets waar we met zijn allen heel erg trots op mogen zijn. De supporters en bedrijven die meedoen aan deze actie leveren een hele wezenlijke bijdrage aan de gezondmaking van Feyenoord.
Van Beek, tevens bestuurder van Het Legioen, vertelt verder dat de vereniging SSF aan het einde van deze zomer een algemene ledenvergadering zal organiseren, conform de statuten. Tijdens die vergadering kunnen ook de opengevallen plekken in het bestuur van de vereniging SSF worden ingevuld. Via de STAKs zal namens de supporters één persoon afgevaardigd zijn bij de VvF. Op die manier kunnen we er ook op toezien dat het geld dat al ingezameld is en het geld dat nog steeds binnenkomt op een correcte manier wordt benut voor de financiële gezondmaking van Feyenoord.
Klik hier voor vragen over gebruikte termen deze pagina.
De actie Supporters Steunen Feyenoord werd in december 2010 gelanceerd in De Kuip. De actie is een initiatief van de Vrienden van Feyenoord onder leiding van Blokland, de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Het Legioen. Supporters Steunen Feyenoord biedt supporters de mogelijkheid om Feyenoord te helpen om financieel weer gezond te worden. Zij kunnen zich hiertoe voor tenminste 10 euro aansluiten bij de vereniging Supporter Steunen Feyenoord (SSF). Voor bedrijven die Feyenoord willen steunen is tegelijkertijd onder de naam Bedrijven Steunen Feyenoord een actie gestart, waarbij participaties van 5010 euro per stuk kunnen worden aangeschaft. Beide acties lopen tot september 2012.
Klik hier voor de website van Supporters Steunen Feyenoord. Klik hier voor de website van Bedrijven Steunen Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 20:31 schreef sevillana het volgende:[..] generaliseren is een zwakke eigenschap, . . overigens doet dat zinnetje over "zijn eigen waarheid verkondigen" mij wel weer sterk denken aan een zekere "fan" :) Ja dat klopt: ook de.fan. Daar heb je helemaal gelijk in Sevillana |
|
|
|