BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

lol, je praat tegen jezelf de.fan

verhaaltje is uit. En je had t zo simpel kunnen doen.
1. op de laptop, andere via hsdpa op de smartphone ofzo.

treurig mannetje
Gaat toch wel zo'n lijdensweg. Zal ik het ven goed vermelden dan
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
oooo ja nou heb ik weer gezegd dat ik het raar vindt dat blokland in de rvc zit heb ik niet gezegd domme lijdensweg !je begrijpt er niks van sorry
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
hey, ik heb net een geweldig stuk tekst geplemd. graag inhoudelijk daarop reageren!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, dat is een hele goeie! Of er op dit forum zo inhoudelijk gereageerd wordt. Een ieder hier reageert met emotie en wil 'zijn' eigen waarheid verkondigen!
Het enige waar ik moeite mee had was dat de FSV en VG een open brief plaatste namens de 'supporters' . Waardoor ik die besturen een stelletjes dombo's heb genoemd! Nee of die forum avonden op varkenoord met 200 van diezelfde dombo's het beleid van Feyenoord moeten gaan bepalen. En verder is er de vriend 'kale Co' die een post had geplaats dat ie het raar vond dat Pim Blokland in de RvC zit en dat de schuld in de tussentijd was opgelopen van ruim 30 miljoen naar ruim 40 miljoen. Terwijl er contracten van dure jongens gerespecteerd moesten worden. Maar daar wordt dan helemaal niet op gereageerd. Ja omdat kale Co dat niet kan weerleggen. Ik weet ook wel dat iedereen het beste met Feyenoord wil.
Maar de FSV en VG moeten niet gaan melden dat zij namens de grote meerderheid van de Feyenoord supporters reageren!! Want dat was goed zichtbaar afgelopen zaterdag tijdens de eerste training toen rond de 12de minuut een 'kleine' de tribune's verlieten.
als er iemand niet inhoudelijk reageert dan ben jij dat wel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:10 schreef Stylzz het volgende:
hey, ik heb net een geweldig stuk tekst geplemd. graag inhoudelijk daarop reageren!
Goed dat ze dit naar buiten brengen, ik ben blij dat de formaliteiten zijn afgehandeld en dat het geld nu op de plaats van bestemming is gekomen.
Zo goed Stylzz?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Goed dat ze dit naar buiten brengen, ik ben blij dat de formaliteiten zijn afgehandeld en dat het geld nu op de plaats van bestemming is gekomen.
Zo goed Stylzz?
ja maar nu nog van de pro VG/FSV mensen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

denk je dat die gaan reageren dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee. daarom
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Ben benieuwd of ze überhaupt met een reactie komen van hun kant. Waren zij het niet die het verhaal de wereld in gooiden dat het in materiaal gestoken was etc.?

Klaar mee.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:09 schreef kale co het volgende:
oooo ja nou heb ik weer gezegd dat ik het raar vindt dat blokland in de rvc zit heb ik niet gezegd domme lijdensweg !je begrijpt er niks van sorry
Natuurlijk dat komt jou goed uit nu om het te ontkennen! Lekker makkelijk.
Jij sta toch achter de FSV en VG? Is het niet zo dan neem ik al mijn woorden terug. Dan zal ik het wel anders lezen dan jij.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:33 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

als er iemand niet inhoudelijk reageert dan ben jij dat wel.
Ach ja dat zal wel weer. Een kinderhand is zo snel gevuld he.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk dat komt jou goed uit nu om het te ontkennen! Lekker makkelijk.
Jij sta toch achter de FSV en VG? Is het niet zo dan neem ik al mijn woorden terug. Dan zal ik het wel anders lezen dan jij.
fok reageer nu eens op inhoud lutser!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Goeie zaak, miljoentje van de schulden af. En ze praten weer, als het mee zit kunnen we met de eerste wedstrijd tevreden naar de Kuip.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 21:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met de FSV en VG. Maar dat zal je wel opgevallen zijn of niet?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goeie zaak, miljoentje van de schulden af. En ze praten weer, als het mee zit kunnen we met de eerste wedstrijd tevreden naar de Kuip.
Ja ze zijn goed bezig in de kuip met het saneren en hulde daarvoor.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach ja dat zal wel weer. Een kinderhand is zo snel gevuld he.
en dan heb je het over jezelf? sla de posts er maar op na, en niet alleen in dit topic. Ik heb meerdere malen om een inhoudelijke reactie gevraagd maar die geef je niet. En voordat je nu zegt welke topics dan? zoek maar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met de FSV en VG. Maar dat zal je wel opgevallen zijn of niet?
dat is dan ook het enige wat ik gedeeltelijk (!) met je deel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

fok reageer nu eens op inhoud lutser!
Niet boos worden Stylzz, dit is een discussie tussen Kale Co en mijzelf!
En verder vind ik dat de directie en RvC goed bezig zijn in tegenstelling tot FSV en VG.
Is dit nu inhoudelijk genoeg?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:07 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is dan ook het enige wat ik gedeeltelijk (!) met je deel.
Dat mag , ieder zijn eigen mening toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En verder vind ik dat de directie en RvC goed bezig zijn in tegenstelling tot FSV en VG.
ik ben die persoonlijke aanvallen onderling wel een beetje beu.

Met elkaar discusieren bekvechten w/e ok, maar dan wel op de inhoud.
Kan mij t nu schelen of je 5 accounts hebt of niet.
Ook al heb ik er wel op gereageerd ja.

Goed klaar. fok dit.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

en jullie zelf bedoel je?
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik ben kritisch ten opzichte van alle betrokken partijen. In welk kamp zit ik dan?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik ben die persoonlijke aanvallen onderling wel een beetje beu.

Met elkaar discusieren bekvechten w/e ok, maar dan wel op de inhoud.
Kan mij t nu schelen of je 5 accounts hebt of niet.
Ook al heb ik er wel op gereageerd ja.

Goed klaar. fok dit.
Persoonlijk wordt het altijd helaas! Van jullie kant en van mij kant , dat kan je toch niet ontkennen. Maar in 1 ding heb je gelijk, het moet afgelopen zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:11 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben kritisch ten opzichte van alle betrokken partijen. In welk kamp zit ik dan?
Kamp Zwitserland?
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Ben trouwens wel heel erg blij dat het miljoen gestort is. De verklaring is plausibel, weet nog hoe moeilijk ik het vond om die kant van de HFPsF rond te krijgen. En hoe opgelucht ik was toen Bram zei dat hij dat al geregeld had....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:11 schreef Els het volgende:

[..]

Er moet ook een onafhankelijke partij zijn beste Els!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:13 schreef Els het volgende:
Ben trouwens wel heel erg blij dat het miljoen gestort is. De verklaring is plausibel, weet nog hoe moeilijk ik het vond om die kant van de HFPsF rond te krijgen. En hoe opgelucht ik was toen Bram zei dat hij dat al geregeld had....
hi-la-risch!
Els
 Els - woensdag 29 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kamp Zwitserland?
Ga ik mee accoord. Beetje snowboarden in de winter, beetje zwemmen in de zomer. En geen discussie over de Grieken.
craven
 craven - woensdag 29 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Kut Grieken, allemaal hun fout!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Persoonlijk wordt het altijd helaas! Van jullie kant en van mij kant , dat kan je toch niet ontkennen. Maar in 1 ding heb je gelijk, het moet afgelopen zijn.
oke,doei dan...
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Kom maar op VG/FSV:

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038626-999-10010000000003.aspx

Het eerste door de acties Supporters Steunen Feyenoord en Bedrijven Steunen Feyenoord ingezamelde miljoen euro is inmiddels overgemaakt aan de voetbalclub. Zoals van te voren gecommuniceerd zal het geld volledig aangewend worden voor de financiële gezondmaking van de club. Om het ingezamelde geld daadwerkelijk over te kunnen maken aan de club, dienden eerst de nodige administratieve formaliteiten afgewikkeld te worden. Dat is inmiddels gebeurd. Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord zijn blij dat de formaliteiten nu zijn afgewikkeld.

Dankzij het gezamenlijke bijeengebrachte bedrag van 1 miljoen euro verwerven de acties Supporters Steunen Feyenoord (SSF) en Bedrijven Steunen Feyenoord (BSF) een participatie in de Vrienden van Feyenoord (VvF). In ruil voor het geld hebben de Vrienden van Feyenoord aandelen verworven in Feyenoord en daarop certificaten (van aandelen) uitgegeven aan de zogeheten STAKs (stichting administratiekantoren) van de steunacties.

De afgelopen periode dienden we via de notaris onder meer de oprichting van de stichtingen administratiekantoor te regelen, voor zowel de SSF als BSF, legt Mark van Beek, bestuurder van de Vereniging SSF namens Het Legioen, uit. Dat was een formeel en ingewikkeld administratief proces dat flink wat tijd heeft gekost, maar het moest wel netjes en volgens de regels gebeuren. Inmiddels is het afgerond en is het eerste miljoen al overgemaakt aan de club, iets waar we met zijn allen heel erg trots op mogen zijn. De supporters en bedrijven die meedoen aan deze actie leveren een hele wezenlijke bijdrage aan de gezondmaking van Feyenoord.

Van Beek, tevens bestuurder van Het Legioen, vertelt verder dat de vereniging SSF aan het einde van deze zomer een algemene ledenvergadering zal organiseren, conform de statuten. Tijdens die vergadering kunnen ook de opengevallen plekken in het bestuur van de vereniging SSF worden ingevuld. Via de STAKs zal namens de supporters één persoon afgevaardigd zijn bij de VvF. Op die manier kunnen we er ook op toezien dat het geld dat al ingezameld is en het geld dat nog steeds binnenkomt op een correcte manier wordt benut voor de financiële gezondmaking van Feyenoord.

Klik hier voor vragen over gebruikte termen deze pagina.

De actie Supporters Steunen Feyenoord werd in december 2010 gelanceerd in De Kuip. De actie is een initiatief van de Vrienden van Feyenoord onder leiding van Blokland, de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Het Legioen. Supporters Steunen Feyenoord biedt supporters de mogelijkheid om Feyenoord te helpen om financieel weer gezond te worden. Zij kunnen zich hiertoe voor tenminste 10 euro aansluiten bij de vereniging Supporter Steunen Feyenoord (SSF). Voor bedrijven die Feyenoord willen steunen is tegelijkertijd onder de naam Bedrijven Steunen Feyenoord een actie gestart, waarbij participaties van 5010 euro per stuk kunnen worden aangeschaft. Beide acties lopen tot september 2012.

Klik hier voor de website van Supporters Steunen Feyenoord.
Klik hier voor de website van Bedrijven Steunen Feyenoord.
hier ben ik hoor dat is toch prachtig! perfect en ook vg/fsv is hier blij mee
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Nog 1 keer speciaal voor jou LIJDENSWEG!

vg/fsv sta ik nog steeds achter is mijn mening en die ventileer ik toevallig hier dus ik ben niet persoonlijk tegen jou !

zal je vertellen nog een keer waarom;

Het was er om te doen van well/en onno jacobs te doen verdwijnen uit hun functie omdat er signalen zijn dat deze niet goed functioneren en er in het verleden gegokt hebben met geld van feyenoord ! niet meer niet minder ! blokland heb ik nooit genoemd in de discussie verder stelt de vg /fsv aan de kaak of het allemaal goed gaat binnen de club kwa financien met evt bewijsstukken daar kan je voor of tegen zijn dat is het in het kort! dat jij mij steeds aanvalt snap ik best want je wil je gelijk hebben prima de ene mening is de andere niet!
kale co
 kale co - woensdag 29 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
wie dan ook heeft denk ik het beste voor met feyenoord ik/vg/fsv/scf/rjk iedereen wil maar 1 ding kampioen worden en zo hoog mogelijk komen !en iedereen probeert zijn steentje bij te dragen ! op het moment kun je je afvragen of het het juiste moment is geloof dat is het nooit ! maar iedereen mongool noemen behalve jezelf LIJDENSWEG is kortzichtig
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:34 schreef kale co het volgende:
Nog 1 keer speciaal voor jou LIJDENSWEG!

vg/fsv sta ik nog steeds achter is mijn mening en die ventileer ik toevallig hier dus ik ben niet persoonlijk tegen jou !

zal je vertellen nog een keer waarom;

Het was er om te doen van well/en onno jacobs te doen verdwijnen uit hun functie omdat er signalen zijn dat deze niet goed functioneren en er in het verleden gegokt hebben met geld van feyenoord ! niet meer niet minder ! blokland heb ik nooit genoemd in de discussie verder stelt de vg /fsv aan de kaak of het allemaal goed gaat binnen de club kwa financien met evt bewijsstukken daar kan je voor of tegen zijn dat is het in het kort! dat jij mij steeds aanvalt snap ik best want je wil je gelijk hebben prima de ene mening is de andere niet!
Ik hoef geen gelijk te hebben, maar jij zegt achter FSV en VG te staan en deze hebben toch DUIDELIJK het vertrouwen in de DIRECTIE EN RVC opgezegd en gevraagd of ze willen opstappen
En 1 ding is wel heel duidelijk dat Pim Blokland in de RVC zit. En verder val ik jou niet steeds aan, maar duidelijkheid is wel makkelijk. En ik blijf erbij dat de FSV en VG hun standpunt 2,5 jaar geleden duidelijk hadden moeten maken en het vertrek van Jacobs en van Well moeten eisen. En dan moet de FSV en VG niet midden in een saneringsperiode met zo'n klotebrief naar buiten komen zo vlak voor het begin van het nieuwe seizoen terwijl er nog spelers moeten beslissen of ze willen bijtekenen. Maar ook ik weet wel dat ook jij het beste met Feyenoord voor heb.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke,doei dan...
Ach jij wil iedereen weg hebben die jou een beetje tegengas geeft!
kale co
 kale co - donderdag 30 juni 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

nee das niet waar maar goed!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/4671/ingezonden-schoenmaker-blijf-bij-je-leest.html

quote:

Ingezonden: Schoenmaker blijf bij je leest!

Beste Supporters, Niets is zo onderhevig aan verschillende meningen, visies en zienswijzen als een discussie op internet. En dan met name op internetfora. Berichten worden vurig afgebrand en emotioneel beaamt. Wat ook interessant is om te zien is dat een stelling, soms onopvallend, letterlijk gedeeld worden.

Zo ontstaat dat een stelling wordt bekrachtigd door meerdere mensen. En hoe meer je een stelling gedeeld ziet worden door meerdere mensen, hoe meer je overtuigd raakt van de waarheidsgehalte ervan.

Als voorbeeld zie je tegenwoordig steeds vaker in debatten en discussie dat men stelt dat de persoon die kritiek levert of anderzijds aan de bel trekt vanwege een vermeende misstand, ook meteen maar even de boel moet oplossen. Niet eens met het gevoerde debat over immigranten? Nou , los jij dan het integratieprobleem op! Niet eens met het overnemen van een bank door de staat? Nou los jij dan de economische crisis op!

In de praktijk gaat het meestal als volgt: bijvoorbeeld een socioloog constateert door onderzoek een gegeven in de samenleving en vormt hierop een theorie. Het is aan de politiek om dit te behandelen in de Tweede Kamer en hier eventueel beleid op te maken. En het is aan de journalist om dit alles uit te pluizen en over te brengen aan het volk. Ieder zijn rol, ieder zijn bestaansrecht. Soms op gespannen voet, soms zo met elkaar betrokken dat de buitenwacht er niets van weet. Maar hoe dan ook: de schoenmaker blijft bij z'n leest. Geen van deze drie personen kan op de stoel van een ander gaan zitten.

Zo ook bij de clash tussen de FSV en de Varkenoordgroep enerzijds en het bestuur en de directie van Feyenoord anderzijds. Een aanzienlijke groep betrokken Feyenoord-supporters constateren dat het niet goed gaat met de club. Logisch gevolg: zij leveren kritiek op de personen die in hun ogen verantwoordelijk zijn voor deze misstanden in de organisatie. In eerste instantie gaan deze twee kampen nog netjes met elkaar in gesprek. Maar begin dit jaar blijkt echter dat de supporters achter de digitale kont van hun gesprekspartners aan moeten hollen om een vervolgafspraak te kunnen maken. En daarom besluiten de FSV en de Varkenoordgroep een ander pad te bewandelen: die van openheid en transparantie. En zo wordt alsnog, maar noodzakelijkerwijs, op verschillende supporterwebsites de vuile was opgehangen over het reilen en zeilen binnen het Maasgebouw.

Voor een hoop supporters kwam deze openheid en transparantie als een geschenk uit de hemel. Ein-de-lijk lazen zij hoe het kwam dat hun club er zo beroerd voor staat. Een hoop andere supporters waren echter op hun beurt weer kritisch naar de FSV en de Varkenoordgroep toe. Veel gelezen uitspraken zijn dan ook in de trand van: "Wie moeten er dan in het bestuur?" of "Wie denk de VG dan dat het beter kan!".

Daar hoeven de FSV en de Varkenoordgroep zich dus helemaal niet druk over te maken. Er hebben naar mijn weten nog nooit supporters in een sollicitatiecommissie gezeten binnen Feyenoord. Dus waarom zou dat nu wel het geval moeten zijn? De FSV en Varkenoordgroep constateren door eigen ervaring, geruchten en documenten een gegeven: dat het slecht in de organisatie van Feyenoord, en vormt hierop een theorie, oftewel: de kritiek. Het is aan de directie- en bestuursleden om dit te behandelen binnen de organisatie en hier eventueel beleid op te maken. Verantwoordelijken moeten vervangen worden zou een logische zijn.

Kortom: Ieder zijn rol, ieder zijn bestaansrecht. Soms op gespannen voet, soms zo met elkaar betrokken dat de buitenwacht er niets van weet. Maar hoe dan ook: de schoenmaker blijft bij z'n leest. Geen van deze twee kampen kan op de stoel van een ander gaan zitten. Dús het toont alleen maar de klasse en de betrokkenheid aan van de FSV en de Varkenoordgroep dat het niet alleen bij kritiek spuien laat maar ook verder nadenkt en meedenkt over hoe het naar hun inzicht beter kan en ideeën aanlevert over hoe het volgens hun beter moet.

De rol van de journalist in deze kwestie is helaas weer een hele andere discussie.

Roodwitte groeten vanuit W1,
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

misschien ben je gewoon niet gewenst, persona non grata, vreemdeling etc....
Komt misschien ook wel door je eigen opstelling?
sevillana
 sevillana - donderdag 30 juni 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zou kunnen natuurlijk :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 juni 2011 - 18:50   quote  deeplink  
What's all this then?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou kunnen natuurlijk :)
Wat jullie willen.
The Q
 The Q - donderdag 30 juni 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoef geen gelijk te hebben, maar jij zegt achter FSV en VG te staan en deze hebben toch DUIDELIJK het vertrouwen in de DIRECTIE EN RVC opgezegd en gevraagd of ze willen opstappen
En 1 ding is wel heel duidelijk dat Pim Blokland in de RVC zit. En verder val ik jou niet steeds aan, maar duidelijkheid is wel makkelijk. En ik blijf erbij dat de FSV en VG hun standpunt 2,5 jaar geleden duidelijk hadden moeten maken en het vertrek van Jacobs en van Well moeten eisen. En dan moet de FSV en VG niet midden in een saneringsperiode met zo'n klotebrief naar buiten komen zo vlak voor het begin van het nieuwe seizoen terwijl er nog spelers moeten beslissen of ze willen bijtekenen. Maar ook ik weet wel dat ook jij het beste met Feyenoord voor heb.
goed geformuleerd zit wat in ja
sevillana
 sevillana - donderdag 30 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 19:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat jullie willen.
jullie? ik kom uit 010 hoor . . . . .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Zoals zo veel op deze forums! Dat is toch niks nieuw?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

jullie? ik kom uit 010 hoor . . . . .
Nou vooruit dan: Wat jij wil.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals zo veel op deze forums! Dat is toch niks nieuw?
hoor je me ook niet zeggen, ik stel een open vraag en krijg wederom een geweldig antwoord..... :)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoor je me ook niet zeggen, ik stel een open vraag en krijg wederom een geweldig antwoord..... :)
Was dat een vraag dan? Volgens mij meer een opmerking en daar hoef ik toch geen antwoord op te geven. Doe jij toch ook nooit en als je mijn antwoorden niks vind dan reageer je toch gewoon niet meer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Was dat een vraag dan? Volgens mij meer een opmerking en daar hoef ik toch geen antwoord op te geven. Doe jij toch ook nooit en als je mijn antwoorden niks vind dan reageer je toch gewoon niet meer.
vind het veel te leuk om op je te reageren :)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:03 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vind het veel te leuk om op je te reageren :)
God nog aan toe, ben ik het weer met jou eens! Het moet niet gekker gaan worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

elke dag mensen met een andere mening,het gaat mij om de grootspraak van het investeren
en dan daarna als succesvolle? zakenman als een klein kind een nieuwe nickname nemen..
en verders bevind ik mij vaak niet zo ver van jou mening..totdat je over supporters
gaat beginnen en het verdraaien van feiten als je weer eens in een strijd ligt met andere..ik heb wel een zwakte en dat is dat ik snel partij kies voor een gewaardeerd
forumlid dan jou,maar dat ligt vooral aan jezelf en je manier van posten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0129041