BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
nou, kinders, zijn we klaar :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:50   quote  deeplink  
met lijdensweg/ de.fan/Bram/ontoniorijen? nee joh
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
oh.. ok
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoef geen gelijk te hebben, maar jij zegt achter FSV en VG te staan en deze hebben toch DUIDELIJK het vertrouwen in de DIRECTIE EN RVC opgezegd en gevraagd of ze willen opstappen
En 1 ding is wel heel duidelijk dat Pim Blokland in de RVC zit. En verder val ik jou niet steeds aan, maar duidelijkheid is wel makkelijk. En ik blijf erbij dat de FSV en VG hun standpunt 2,5 jaar geleden duidelijk hadden moeten maken en het vertrek van Jacobs en van Well moeten eisen. En dan moet de FSV en VG niet midden in een saneringsperiode met zo'n klotebrief naar buiten komen zo vlak voor het begin van het nieuwe seizoen terwijl er nog spelers moeten beslissen of ze willen bijtekenen. Maar ook ik weet wel dat ook jij het beste met Feyenoord voor heb.
Klopt niet helemaal, na het vertrek van Bosz en Co. Is er om rust gevraagd in de gelederen om het bestuur en RvC de kans te geven orde op zaken te stellen. Dat hebben de verschillende supportersgroepen gedaan. Na de 10-0 is de rust bewaard om het sportief belang te dienen. Blijkbaar vond men de zomerstop wel goed voor bijltjesdag. Het bestuur heeft 2.5 jaar de tijd gehad structureel orde op zaken te stellen en dat is niet gebeurd. Ze hebben gewoon gezwijnt met Pim en zijn vrienden.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, na het vertrek van Bosz en Co. Is er om rust gevraagd in de gelederen om het bestuur en RvC de kans te geven orde op zaken te stellen. Dat hebben de verschillende supportersgroepen gedaan. Na de 10-0 is de rust bewaard om het sportief belang te dienen. Blijkbaar vond men de zomerstop wel goed voor bijltjesdag. Het bestuur heeft 2.5 jaar de tijd gehad structureel orde op zaken te stellen en dat is niet gebeurd. Ze hebben gewoon gezwijnt met Pim en zijn vrienden.
Deels mee eens.. Er moet meer gebeuren dan alleen een kapitaalinjectie om de club weer op orde te krijgen. Organisatorisch en op operationeel gebied moeten er ook veranderingen doorgevoerd worden om naar een structureel gezonde organisatie toe te werken; iets wat dan weer wel op het conto van dit bestuur bijgeschreven mag worden. Maar hadden ook zeker niet zonder de steun gekund..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

God nog aan toe, ben ik het weer met jou eens! Het moet niet gekker gaan worden.
nog even en we gaan een biertje drinken.....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 juli 2011 - 01:25   quote  deeplink  
Beste lijdensweg,

vind je een zeer gewaardeerd forumlid, met kennis van zaken en uitermate goed in discussies. Open ook voor elke suggestie.

Maar je hebt een enorme kut nickname! Verander dat!

Suggesties?
- fossiel
- kwak
- reïncarnatie
- stomdronken

Anderen nog suggesties?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 08:03   quote  deeplink  
de.fan?
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 08:06   quote  deeplink  
vg/fsv sta ik nog steeds volledig niet achter, is mijn mening
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:
Ja, alle schaapjes dienen mak te volgen he!
ze volgen liever de FSV dan hun eigen club ... zegt genoeg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

t valt een beetje dood, merk je dat ook?
of zou t stile voor de storm zijn, voor de oefenwedstrijd van dit weekend?
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja denk het ... ze moeten eerst lijdensweg/bram/defan oproepen voor actie :)
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:13 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Polariserend. Dus onnodig grievend. Ik heb kritiek op alle betrokken partijen. Het lijkt me ook het meest logische, aangezien iedereen fouten maakt. Laten we eerlijk zijn, er zijn er weinig op dit forum die denken dat deze directie, met de huidige staat van dienst, toegevoegd zullen worden in het rijtje Van Zandvliet-Kieboom. Dan kun je twee standpunten innemen: ze mogen blijven of ze moeten weg. De één kiest, om hem moverende redenen voor de ene optie, de andere voor optie 2. Wij weten niet wat goed is, en je kunt het niet even uittesten. En dus wordt afhankelijk van karakter en ervaring het ene standpunt met verve en passie de grond ingeboord en het andere standpunt verdedigd. Meer is er niet aan de hand.
Als je wil dat deze directie opstapt, besef dan dat er een nieuwe gevonden moet worden, dat er kennis van een aantal jaar de deur uitloopt, dat de nieuwe directie een inwerktijd nodig heeft en dat ook dan je geen enekele garantie hebt dat ze het goed doen.
Als je wil dat de huidige directie blijft, besef dan dat fouten door onervarenheid, maar ook door karakter en inzicht gemaakt kunnen worden, de directie voorlopig aangeschoten wild blijft en je geen enkele garantie hebt dat ze het goed doen.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Ik hoop dat als ze een conflict hebben met de directie, ze ook de kracht en inventiviteit hebben om het conflict beperkt te houden tot de directie.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:28 schreef Els het volgende:

[..]

Polariserend. Dus onnodig grievend. Ik heb kritiek op alle betrokken partijen. Het lijkt me ook het meest logische, aangezien iedereen fouten maakt. Laten we eerlijk zijn, er zijn er weinig op dit forum die denken dat deze directie, met de huidige staat van dienst, toegevoegd zullen worden in het rijtje Van Zandvliet-Kieboom. Dan kun je twee standpunten innemen: ze mogen blijven of ze moeten weg. De één kiest, om hem moverende redenen voor de ene optie, de andere voor optie 2. Wij weten niet wat goed is, en je kunt het niet even uittesten. En dus wordt afhankelijk van karakter en ervaring het ene standpunt met verve en passie de grond ingeboord en het andere standpunt verdedigd. Meer is er niet aan de hand.
Als je wil dat deze directie opstapt, besef dan dat er een nieuwe gevonden moet worden, dat er kennis van een aantal jaar de deur uitloopt, dat de nieuwe directie een inwerktijd nodig heeft en dat ook dan je geen enekele garantie hebt dat ze het goed doen.
Als je wil dat de huidige directie blijft, besef dan dat fouten door onervarenheid, maar ook door karakter en inzicht gemaakt kunnen worden, de directie voorlopig aangeschoten wild blijft en je geen enkele garantie hebt dat ze het goed doen.
helemaal mee eens.
mijn opmerking was dan ook tegen die mensen die denken dat je met het roepen van "oprotten" alle problemen oplost.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Ik hoop dat als ze een conflict hebben met de directie, ze ook de kracht en inventiviteit hebben om het conflict beperkt te houden tot de directie.
Dat lijkt me ijdele hoop.
Maar laat ze het dan beperken tot leuzen en spandoeken.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:30 schreef Els het volgende:

[..]

ze riepen ook dat de eerste training en open dag met rust gelaten zouden worden met akties.
dat hebben we gemerkt bij de training. ik ben ook geen groot fan van de directie, maar ze doen nu gewoon goede zaken. en aan onrust voordat het seizoen begint hebben we niets.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:30 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
mijn opmerking was dan ook tegen die mensen die denken dat je met het roepen van "oprotten" alle problemen oplost.
Dat begrijp ik. Maar ik vind heel veel mensen die 'oprotten' roepen ook heel aardig. Ik sta er wat genuanceerder tegenover, maar dat wil niet zeggen dat ik denk dat zij niet voor Feyenoord zijn of niet het beste met Feyenoord voor hebben. Ik ben er niet van overtuigd dat Feyenoord met deze directie voor een aantal jaren goed zit. Ik ben er wel van overtuigd dat je in het bedrijfsleven 'bouwers, hou'ers en afbouwers' hebt. Laat ze nu maar even afbouwen.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat lijkt me ijdele hoop.
Maar laat ze het dan beperken tot leuzen en spandoeken.
Maar ik mag toch dromen?
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Een verstandig en afgewogen stuk:

Feyenoord staat weer eens in brand. Twee groeperingen staan lijnrecht tegenover elkaar, als in een familievete. Aan de ene kant: de Raad van Commissarissen (RvC), de directie en de Vrienden van Feyenoord. Aan de andere: een relatief kleine groep van zon 500 ?? tot 1500 ?? supporters die koppen willen zien rollen.

Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) en de zogeheten Varkenoordgroep, een samensmelting van diverse supportersgroeperingen, staken de voorbije weken met deels ongefundeerde beschuldigingen jegens de directie en de RvC het lont in het kruitvat.

Anderhalve week geleden gooiden ze olie op vuur door op een forumavond van de FSV openlijk uit te spreken dat de volledige top bij hun club vervangen dient te worden. Een dag later kondigde financieel directeur Onno Jacobs zijn vertrek aan, om persoonlijke redenen.

Revolutie

Sindsdien ruikt de Varkenoordgroep bloed. De harde kern wil een revolutie ontketenen en schiet op internet op bijna alles dat in het Maasgebouw bij de Kuip beweegt. Alleen technisch directeur Martin van Geel blijft, vooralsnog, buiten schot.

Het vertrouwen in RvC-voorzitter Dick van Well, algemeen directeur Eric Gudde en commercieel directeur Mark Koevermans is opgezegd. Bij dat standpunt bleef de FSV dinsdagavond na een gesprek van anderhalf uur met de directie en de RvC.

Van Well

In het geval van Van Well valt dat te billijken. Als toezichthouder op het dagelijkse beleid greep de president-commissaris in 2007 en 2008 niet in toen toenmalig technisch directeur Peter Bosz onnoemlijk veel miljoenen aan transfers en salarissen uitgaf zonder dat daar veel transferinkomsten tegenover stonden.

Mede daardoor kon de schuldenlast oplopen naar 43 miljoen euro en werd Feyenoord in 2009 voor een periode van drie seizoenen onder curatele van de KNVB gesteld.

Om die reden kan de club nu al twee jaar geen aankopen doen, blijven sportieve successen uit en verkoos groeibriljant Georginio Wijnaldum op sportieve gronden een transfer naar PSV boven een nieuw contract bij Feyenoord. Dat mag Van Well zichzelf mede aanrekenen.

Hoon

Dat supporters van Feyenoord hun woede nu ook richten op Eric Gudde acht ik minder logisch. Door schade en schande wijs geworden heeft de in december 2007 aangetreden algemeen directeur zich na een aantal dure beginnersfouten het afgelopen jaar herpakt. De manier waarop zou lof moeten verdienen, in plaats van hoon.

Uit geslagen positie wist Gudde zijn vege lijf te redden, terwijl hij achter de schermen stoïcijns doorwerkte aan de gezondmaking van de club. Dankzij fikse steun van de Vrienden van Feyenoord, waarvan voorzitter Pim Blokland Gudde stevig in de rug dekt, werd de schuld gehalveerd tot ruim 20 miljoen euro.

Bovendien heeft Blokland nog eens zon tien miljoen euro aan toezeggingen van externe investeerders binnen. Dat alleen al geeft aan dat het Rotterdamse bedrijfsleven vertrouwen heeft in Gudde én dat diens club de weg omhoog heeft gevonden. Buiten het veld althans, maar dat is dan ook het terrein waarop een algemeen directeur afgerekend dient te worden.

Nepotisme

Toch blijft de Varkenoordgroep de druk opvoeren, ook op Mark Koevermans. Doordat de in april 2009 begonnen commercieel directeur namens de Feyenoord-directie doorgaans het woord voert met de supporters, bleef hij aanvankelijk buiten schot.

Totdat vlak voor de eerste training van dit seizoen op de supporterswebsite Lunatic News ineens verhalen verschenen waarin Koevermans werd beschuldigd van zelfverrijking en nepotisme over de rug van Feyenoord.

De oud-proftennisser stond een dag later in de Kuip zonder met zijn ogen te knipperen aan iedereen rustig en overtuigend uit te leggen waarom daarvan geen sprake kon zijn. Binnen Feyenoord twijfelt niemand aan zijn integriteit, de redders van de club rond Blokland nog het minst.

Anarchie

Dus waarom toch al die heisa? Feyenoord is helemaal niet gebaat bij een vertrek van Gudde en/of Koevermans. Als er na Jacobs nog een directeur van het toneel verdwijnt, zou de geldkraan richting Feyenoord wel eens heel snel kunnen worden dichtgedraaid. Wie wil er nou tonnen of miljoenen investeren in een stuurloze club? En welke topbestuurder zou er bij een vertrek onder druk van supporters nog op het pluche van Gudde of Koevermans willen gaan zitten?

De huidige beleidsbepalers van Feyenoord nemen echt niet alleen maar goede beslissingen en de sportieve prestaties zijn meer dan zorgwekkend; dat zie ik ook heus wel. Maar het enige waarbij de club nu gebaat is, is rust en geld. Door op bestuurlijk vlak verder te gaan op de ingeslagen weg en Jacobs te vervangen door een financial controller zonder directeurssalaris is de kans daarop verreweg het grootst. Van anarchie is nog nooit iemand beter geworden.

Dus als ze bij de FSV werkelijk het beste met Feyenoord voor hebben, wat ongetwijfeld zo zal zijn, bieden ze straks bij het vervolggesprek met de clubleiding op zijn minst een staakt-het-vuren aan. Hand in hand, voor Feyenoord 1.

Sander van Hal

(Bron: nusport.nl )
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 juli 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Mooi stuk!
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 juli 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
de.fan?
of the.fake?
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Weet je wat ik stuitend vind??
Dat ze zonder de supporters in te lichten die lid zijn van de supportersvereniging,oorlog zijn gaan maken met de directie.Of je het nou eens of oneens bent met de beslissing van de FSV,ze hadden eerst aan al hun leden moeten vragen of ze het er mee eens waren dat ze de directie gingen aanvallen.
Ik vind dit zeer slecht beleid voeren van de FSV.Kijk dat de varkenoordgroep wat op z'n eigen houtje doet prima,maar dan hoop ik wel dat de jongens van SCF en de wat oudere supporters het woord voeren en niet die blagen van tussen de 18 en 22 jaar die bij de eerste training van Feyenoord weg liepen.Want de meesten lopen alleen maar te gillen en die komen net kijken bij Feyenoord.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 10:13 schreef raket het volgende:
Dat ze zonder de supporters in te lichten die lid zijn van de supportersvereniging,oorlog zijn gaan maken met de directie.Of je het nou eens of oneens bent met de beslissing van de FSV,ze hadden eerst aan al hun leden moeten vragen of ze het er mee eens waren dat ze de directie gingen aanvallen.
Ik vind dit zeer slecht beleid voeren van de FSV.Kijk dat de varkenoordgroep wat op z'n eigen houtje doet prima,maar dan hoop ik wel dat de jongens van SCF en de wat oudere supporters het woord voeren en niet die blagen van tussen de 18 en 22 jaar die bij de eerste training van Feyenoord weg liepen.Want de meesten lopen alleen maar te gillen en die komen net kijken bij Feyenoord.
Wat ledenraadpleging betreft heb je een punt. Je kunt je lidmaatschap natuurlijk ook opzeggen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:20 schreef Els het volgende:

[..]

Wat ledenraadpleging betreft heb je een punt. Je kunt je lidmaatschap natuurlijk ook opzeggen.
kan dat twee keer dan?
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
hee raket zijn ook de andere jongens van de scf die het woord doen hoor geen jochies
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:13 schreef kale co het volgende:

[..]

hee raket zijn ook de andere jongens van de scf die het woord doen hoor geen jochies
Soms heb ik het idee dat niet, iedereen heel kundig zijn daar zo!
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
vreemde zin hahahahaha
craven
 craven - vrijdag 01 juli 2011 - 12:21   quote  deeplink  
we begrijpen het, vocabulaire wordt minder milo hahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:19 schreef Milo het volgende:

[..]

Zit toch niet weer aan het bier he!??
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:19 schreef Milo het volgende:

[..]

nou die jongens die met blokland praten die ken ik die zijn best normaal hoor ben met je eens zodra je vermomd ben lijk je wel een ............ maar goed deze gasten zijn ok
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:32 schreef kale co het volgende:

[..]

nou die jongens die met blokland praten die ken ik die zijn best normaal hoor ben met je eens zodra je vermomd ben lijk je wel een ............ maar goed deze gasten zijn ok
Beste Co
Ik lees graag jouw stukjes,best wel kundig denk ik.
Het enige waar ik mee zit is dat deze jongens praten namens de ,,,,fans,,,,
Nou mij is niets gevraagd en zo te lezen meerdere fans niet.
Ik zou graag eens zien dat ze samen met Feyenoord eens een brief gaan versturen met hierin a.Wat is het vertrouwen in dit bestuur maar ook b. vertegenwoordigd de FSV uw mening
ik ben bang (aanname dat dit laatste niet zo is)
Dan pas indien de mensen de FSV steunen met bv 55% kun je praten over een fundamentelere
mening.En staan we misschien ineens met een mening maar nu vind ik het wie het hardst roept heeft gelijk
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:32 schreef kale co het volgende:

[..]

dit bedoel ik dus! "best normaal" er moeten gasten tussen zitten met voetbal kennis en die verstand van zaken hebben! de agenda van vorige week zag er ook niet goed uit!
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Godzijdank was ik nog lid, zodat ik het mooi nu kon opzeggen. Ben benieuwd hoeveel mensen er nu juist lid zijn geworden van de FSV en hoeveel er nu hebben opgezegd
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kan dat twee keer dan?
1x functioneel en 1x pricipieel. Ja, 2x lukt ;-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:15 schreef Rovert het volgende:

[..]

Godzijdank was ik nog lid, zodat ik het mooi nu kon opzeggen. Ben benieuwd hoeveel mensen er nu juist lid zijn geworden van de FSV en hoeveel er nu hebben opgezegd
ik ook wel, zijn die cijfers openbaar?
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:18 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik ook wel, zijn die cijfers openbaar?
denk het niet
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Ik denk oprecht dat er bij de VG een aantal mensen zitten met verstand van zaken, die heel goed weten hoe het werkt in het leven, die het beste met Feyenoord voor hebben en echt wel en visie daarbij hebben.

Maar ik denk dat zij zich wellicht niet genoeg realiseren hoe het minder ontwikkeld gedeelte van de supporters als een stel schapen achter hun aan hobbelt. En dat gedeelte gaat straks voor de verkeerde onrust zorgen in de veronderstelling dat zij zo de club aan het redden zijn.
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:22 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat er bij de VG een aantal mensen zitten met verstand van zaken, die heel goed weten hoe het werkt in het leven, die het beste met Feyenoord voor hebben en echt wel en visie daarbij hebben.

Maar ik denk dat zij zich wellicht niet genoeg realiseren hoe het minder ontwikkeld gedeelte van de supporters als een stel schapen achter hun aan hobbelt. En dat gedeelte gaat straks voor de verkeerde onrust zorgen in de veronderstelling dat zij zo de club aan het redden zijn.
eens!
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
het zullen allemaal brave huisvaders zijn of voorbeeldige jongeren, maar waarom dan helemaal afgeschermd over straat met bivakmuts op. ik vind dit soort gasten een schande voor feyenoord. dit kan ik namelijk geen supporters noemen. allemaal dat anonieme gedoe. als je zo'n grote mond hebt, dan moet je gewoon je gezicht laten zien en niet verbergen. want dat zijn mensen die ik namelijk niet vetrouw.

misschien kortzichtig maar goed.
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee dat ga ik niet doen.Maar zou het wel zeer kunnen waarderen,dat de supportersvereniging eens naar zijn leden een excuus maakt,dat ze zonder de leden te raadplegen,met een varkenoordploeg aan iets zijn begonnen tegen het bestuur,zonder daar van hun leden in te lichten.Ze hebben een hoop commentaat op de leiding,maar ze maken zo ook zelf een grote fout.
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:13 schreef kale co het volgende:

[..]

Nou dat vind ik fijn om te horen,want die vervelend mannetje die net een paar jaar bij Feyenoord zitten en met bivak mutsen de eerste training komen bekijken,heb ik niet zo'n hoge pet van op.Na de eerste training om half 3 s'middag's helemaal doorgesnoven ook nog eens ruzie gaan lopen maken op varkenoord,daar hou ik dus helemaal niet van.Die jongens van SCF hebben ook genoeg verziekt,maar die hebben wel een Feyenoord hart en hebben meer recht van spreken en dan samen met de FSV,maar dan wel graag in overleg met alle leden.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 01 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 10:44 schreef kale co het volgende:
jullie weten helemaal niet wat er speelt!

wees juist blij dat deze gasten het zo doen joh
feyenoord steunen doen hun ook alleen proberen ze de finaciele positie van onze club veilig te houden..

zijn jullie nou echt zo blind????

DE hele directie probeert van alles te doen om maar uit de wind te blijven en doormiddel van vriendjes hele foute beslissingen te maken wat een doodsteek is voor onze club
en wat doen jullie dan van achter je pc ?

steun de varkenoord groep en de fsv nogmaals ze zijn bij de club betrokken en echte fans!
Precies ja
Wat weet Blokland er nou van?
Laat hem lekker opdonderen met zijn miljoenen
Weg met de directie!
Dat het geld dan mee gaat is geen probleem
Volgend jaar amateurs

ole ole
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 01 juli 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:28 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Precies ja
Wat weet Blokland er nou van?
Laat hem lekker opdonderen met zijn miljoenen
Weg met de directie!
Dat het geld dan mee gaat is geen probleem
Volgend jaar amateurs

ole ole
Welk geld?
Dat Blokland tegoed had van Feyenoord en hij schielijk heeft laten omzetten in aandelen omdat zijn eigen rentelasten een faissement van Feyenoord en dus de pleite van zijn centen had laten betekenen. Of de opgehaalde tussen de 21 en 29 miljoen? Waar zijn eigen 17 miljoen omgezette schuld in aandelen overigens ook bij zit?
Of de 770K die ze van de sponsor bingo loterij hebben ontvangen voor de jeugdopleiding waarvan niemand weet waar het gebleven is?
Of de vele miljoenen van de nieuwe Opel deal zodat ze met gemak Toyota 200k konden betalen voor het afkopen van een lease contract?
Inderdaad amateurs, is ongeveer het enige wat klopt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:53 schreef raket het volgende:

[..]

Nou dat vind ik fijn om te horen,want die vervelend mannetje die net een paar jaar bij Feyenoord zitten en met bivak mutsen de eerste training komen bekijken,heb ik niet zo'n hoge pet van op.Na de eerste training om half 3 s'middag's helemaal doorgesnoven ook nog eens ruzie gaan lopen maken op varkenoord,daar hou ik dus helemaal niet van.Die jongens van SCF hebben ook genoeg verziekt,maar die hebben wel een Feyenoord hart en hebben meer recht van spreken en dan samen met de FSV,maar dan wel graag in overleg met alle leden.
dat viel jou ook op, die gast op varkenoord kon zijn gezicht niet eens meer recht krijgen van de coke!
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Beste Co
Ik lees graag jouw stukjes,best wel kundig denk ik.
Het enige waar ik mee zit is dat deze jongens praten namens de ,,,,fans,,,,
Nou mij is niets gevraagd en zo te lezen meerdere fans niet.
Ik zou graag eens zien dat ze samen met Feyenoord eens een brief gaan versturen met hierin a.Wat is het vertrouwen in dit bestuur maar ook b. vertegenwoordigd de FSV uw mening
ik ben bang (aanname dat dit laatste niet zo is)
Dan pas indien de mensen de FSV steunen met bv 55% kun je praten over een fundamentelere
mening.En staan we misschien ineens met een mening maar nu vind ik het wie het hardst roept heeft gelijk
ja daar moet ik je gelijk in geven ! enige wat ik je daarover kan melden is dat het heel snel is gegaan allemaal!denk ook dat er onderschat is wat er allemaal los is gekomen.weet wel dat er nog steeds veel mis is binnen de club en dat er veel misleiding van uit de club naar de fans is blijft jammer !het is natuurlijk van de zotte dat fer en wijnaldum niet meer graag bij feyenoord spelen vanwege de trainer bijv! vindt van geel trouwens echt een hele goeie hoor
craven
 craven - vrijdag 01 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:44 schreef kale co het volgende:

[..]

ja daar moet ik je gelijk in geven ! enige wat ik je daarover kan melden is dat het heel snel is gegaan allemaal!denk ook dat er onderschat is wat er allemaal los is gekomen.weet wel dat er nog steeds veel mis is binnen de club en dat er veel misleiding van uit de club naar de fans is blijft jammer !het is natuurlijk van de zotte dat fer en wijnaldum niet meer graag bij feyenoord spelen vanwege de trainer bijv! vindt van geel trouwens echt een hele goeie hoor
Is dat dan al duidelijk dat Fer en Lampenjood vanwege Been niet willen spelen voor feyenoord?? Gini heeft toch het hele seizoen vertrouwen gehad van Been?
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
nou jongens ik ben idd brave vader van 2 kids en ja ook ik s.c.f dus ben ik dan gelijk een randdebiel? kom op ben geen lieverdje maar kwam altijd op voor me club met respect voor ouderen/kinderen altijd . en nog VG/FSV staan niet alleen voor aso,s en debielen maar wel kijken we kritisch naar wat er naar buiten komt en 2 van mijn mede fans hebben gezorgd dat blokland er nu zit, ook dat is S.C.F.want die jongens zijn met hem gaan praten alleen willen we dat de mensen die ooit voor de schuld hebben gezorgd dat die de club verlaten is dat gek? nee toch ! van well/jacobs that,s all! en ja daar sta ik achter nu wordt er veel meer geroepen wat niet eens relevant is
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 01 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:53 schreef kale co het volgende:
nou jongens ik ben idd brave vader van 2 kids en ja ook ik s.c.f dus ben ik dan gelijk een randdebiel? kom op ben geen lieverdje maar kwam altijd op voor me club met respect voor ouderen/kinderen altijd . en nog VG/FSV staan niet alleen voor aso,s en debielen maar wel kijken we kritisch naar wat er naar buiten komt en 2 van mijn mede fans hebben gezorgd dat blokland er nu zit, ook dat is S.C.F.want die jongens zijn met hem gaan praten alleen willen we dat de mensen die ooit voor de schuld hebben gezorgd dat die de club verlaten is dat gek? nee toch ! van well/jacobs that,s all! en ja daar sta ik achter nu wordt er veel meer geroepen wat niet eens relevant is
ik heb niemand een randdebiel genoemd, ik vind alleen dat er sommige "supporters" er wel erg veel moeite voor doen om niet herkend te worden.
als je op de 1e training compleet in het zwart met bivakmuts aan komt lopen, dan kom je niet voor het voetbal maar om rotzooi te trappen, en die mensen hebben we niet nodig bij Feyenoord.
kale co
 kale co - vrijdag 01 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:00 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik heb niemand een randdebiel genoemd, ik vind alleen dat er sommige "supporters" er wel erg veel moeite voor doen om niet herkend te worden.
als je op de 1e training compleet in het zwart met bivakmuts aan komt lopen, dan kom je niet voor het voetbal maar om rotzooi te trappen, en die mensen hebben we niet nodig bij Feyenoord.
ook ik ben het daar mee eens henk !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Varkenoord groep en fsv hebben helemaal gelijk!

0.0116159