BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor eens en voor altijd.........

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Onder toezicht van de RvC en ex directielid Jacobs is de schuld opgelopen van 3 naar 42 miljoen..(Gudde buiten beschouwing gelaten aub)...
20 miljoen is er omgezet in aandelen mooi anders waren we
naar de klote..Makaay en Gio en ook Hofland hebben hun tegoeden ook maar omgezet in aandelen...
Is het dan zo vreemd dat er iemand binnen de RvC en directie te verantwoording word geroepen???
Henk1969 jij en vele hier hebben een eigen bedrijf ,stel er loopt een jongen die doet totaal niet wat er van hem verwacht word.Hij is heel aardig,de aardigste van allemaal maar alles wat hij aanraakt kost geld inplaats dat het wat opleverd..Hou jij hem dan nog in dienst omdat hij van die leuke moppen heb s`morgens bij een bakkie?
Ik ga er van uit dat hij kan vertrekken omdat het een eerlijk signaal is tegenover de rest van zijn collega`s..
Jacobs als financieel directeur heeft onder teveel dwang eieren voor zijn geld gekozen en terecht.Van Well als eind verantwoordelijke zou dat ook moeten doen..Pas op de plaats zou deze man sieren.Ik kots werkelijk van het gedrag wat hij vertoond.Niks komt er uit zijn strot van uit zijn ivoren toren.......
Henkie jij heb gelijk over de 2 deling binnen de supporters groepen en ook ik vind dat onvoorstelbaar....

WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO......
ROODWIT GAAT NOOIT MEER UIT MIJN HART!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:27   quote  deeplink  
SLOTJE BOUDEWIJN!!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
SLOTJE BOUDEWIJN!!!!
Jij moet je smoel eens houden over topics van mijn maat Leon!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij moet je smoel eens houden over topics van mijn maat Leon!
kut,ja sorry Jumpert....
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2011 - 13:32   quote  deeplink  
eh ja, eens, maar ehh.. dat heb ik al vaker gezegd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
SLOTJE BOUDEWIJN!!!!
Is Leon ook al schizofreen geworden?
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 juni 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Onder toezicht van de RvC en ex directielid Jacobs is de schuld opgelopen van 3 naar 42 miljoen..(Gudde buiten beschouwing gelaten aub)...
20 miljoen is er omgezet in aandelen mooi anders waren we
naar de klote..Makaay en Gio en ook Hofland hebben hun tegoeden ook maar omgezet in aandelen...
Is het dan zo vreemd dat er iemand binnen de RvC en directie te verantwoording word geroepen???
Henk1969 jij en vele hier hebben een eigen bedrijf ,stel er loopt een jongen die doet totaal niet wat er van hem verwacht word.Hij is heel aardig,de aardigste van allemaal maar alles wat hij aanraakt kost geld inplaats dat het wat opleverd..Hou jij hem dan nog in dienst omdat hij van die leuke moppen heb s`morgens bij een bakkie?
Ik ga er van uit dat hij kan vertrekken omdat het een eerlijk signaal is tegenover de rest van zijn collega`s..
Jacobs als financieel directeur heeft onder teveel dwang eieren voor zijn geld gekozen en terecht.Van Well als eind verantwoordelijke zou dat ook moeten doen..Pas op de plaats zou deze man sieren.Ik kots werkelijk van het gedrag wat hij vertoond.Niks komt er uit zijn strot van uit zijn ivoren toren.......
Henkie jij heb gelijk over de 2 deling binnen de supporters groepen en ook ik vind dat onvoorstelbaar....

WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO......
ROODWIT GAAT NOOIT MEER UIT MIJN HART!!!!!
Beste Leon,

Jouw bericht rustig zitten lezen. Natuurlijk zou ik deze personen niet in dienst houden. Het gaat mij alleen op de manier waarop.

Ik hou er niet van om vanaf de zijlijn te roepen zonder met oplossingen te komen.

Als van Well weg moet, laat FSV en VG dan met een naam komen die hem moet opvolgen.

En waarom nu pas gillen? Waarom niet vorig seizoen, volgens mij ging het vorig seizoen al niet goed. Nee, nu gaan we vlak voor de start lopen gillen zodat ze gehoord worden, want het is komkommertijd voor kranten en televisie, die zijn allang blij met wat rotzooi bij Feyenoord.

Het enige wat nu is gepresteerd door de FSV en VG is dat de supporters elkaar in de haren vliegen omdat je je eigen mening niet mag zeggen.

Ik ga niet zeggen dat het bestuur goed is, maar in godsnaam, hou op met je medesupporters uit te schelden omdat ze een andere mening hebben.

Het hele seizoen is nu al verziekt, ik ben niet eens bij de 1e training geweest omdat ik geen zin had in gezeik en me te ergeren aan die 400 man die het zo nodig moesten verzieken.

Nogmaals, dat het bestuur fouten heeft gemaakt, daar ben ik het mee eens. Maar ik wil dat er mensen opstaan met oplossingen in plaats van met kreten. En voorlopig heeft PB er voor gezorgd dat de schuld wat minder drukt nu. En dat hij dat heeft veranderd in aandelen heb ik niet zo'n probleem mee. Er is duidelijk geschreven dat Feyenoord voor het zelfde geld de aandelen in de toekomst kan terug kopen, dus wat is het probleem. Nee, we gaan onze redder ook maar afbranden. PB is ook mijn vriend niet, maar als hij al moet opstappen, en het bestuur er bij, wat zou er dan nu bij Feyenoord gebeuren? Ik geloof niet dat het dan beter gaat.

De mensen die nu lopen te roepen zijn alleen maar bezig om zelf op het pluche te komen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Jacobs gaat weg, van Well ook eruit. Koevermans? Klaar.
oy1974
 oy1974 - zondag 26 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Ten eerste, wat ik altijd hoor. Een voetbal club is natuurlijk ook een bedrijf, alleen een voetbal bedrijf os toch een aparte busniss. Moet het totaal worden gerund als een bedrijf zijnde?? Durf te wedden dat er dan ook comentaar komt. maar dat terzijde.

Waar ik me aan stoor (ondanks dat er vele punten kloppen) Er is gegokt met dure spelers, en helaas verloren. Dit is gedaan in overleg en met toesteming van de gehele directie en rvc. Dus je kunt niet 1 of enkele personenen dit aanrekenen.

Spijtig genoeg gegokt en verloren, is dat niet altijd in het voetbal dat het een gok is??

Stel he, die zelfde gok was goed uitgepakt en we hadden wel de CL gehaald, en daarbij de kei harde euro`s. Dan heb ik het grote vermoeden dat jullie niet met deze hetze bezig waren.

Dus mijn punt. Gokken en winnen hadden jullie wel gepikt, maar gokken en verliezen niet. Beetje krom toch
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Hehehehe...Mooi stukkie oy.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 14:10 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Beste Leon,

Jouw bericht rustig zitten lezen. Natuurlijk zou ik deze personen niet in dienst houden. Het gaat mij alleen op de manier waarop.

Ik hou er niet van om vanaf de zijlijn te roepen zonder met oplossingen te komen.

Als van Well weg moet, laat FSV en VG dan met een naam komen die hem moet opvolgen.

En waarom nu pas gillen? Waarom niet vorig seizoen, volgens mij ging het vorig seizoen al niet goed. Nee, nu gaan we vlak voor de start lopen gillen zodat ze gehoord worden, want het is komkommertijd voor kranten en televisie, die zijn allang blij met wat rotzooi bij Feyenoord.

Het enige wat nu is gepresteerd door de FSV en VG is dat de supporters elkaar in de haren vliegen omdat je je eigen mening niet mag zeggen.

Ik ga niet zeggen dat het bestuur goed is, maar in godsnaam, hou op met je medesupporters uit te schelden omdat ze een andere mening hebben.

Het hele seizoen is nu al verziekt, ik ben niet eens bij de 1e training geweest omdat ik geen zin had in gezeik en me te ergeren aan die 400 man die het zo nodig moesten verzieken.

Nogmaals, dat het bestuur fouten heeft gemaakt, daar ben ik het mee eens. Maar ik wil dat er mensen opstaan met oplossingen in plaats van met kreten. En voorlopig heeft PB er voor gezorgd dat de schuld wat minder drukt nu. En dat hij dat heeft veranderd in aandelen heb ik niet zo'n probleem mee. Er is duidelijk geschreven dat Feyenoord voor het zelfde geld de aandelen in de toekomst kan terug kopen, dus wat is het probleem. Nee, we gaan onze redder ook maar afbranden. PB is ook mijn vriend niet, maar als hij al moet opstappen, en het bestuur er bij, wat zou er dan nu bij Feyenoord gebeuren? Ik geloof niet dat het dan beter gaat.

De mensen die nu lopen te roepen zijn alleen maar bezig om zelf op het pluche te komen.
Beste Henkie

Er is er altijd 1tje die het lichtpuntje uit een beerput moet halen.
De manier waarop het gebeurd is ook de mijne niet....
Het geschreeuw langs de zijlijn zoals jij dat noemt komt uit de harten van mensen
die verschrikkelijk begaan zijn met hun club net zoals wij dat zijn..
Zoals bijna elke werkgever weet is dat iedereen vervangbaar is...
Namen noemen heeft geen zin omdat v Well de arrogantie heeft gewoon te blijven zitten.
Jacobs is vertrokken en daar komt helemaal niemand voor terug,vind jij dat niet vreemd?

Dat ze nu actie ondernemen is alleen maar ten goede van de club..
Velen zien dit als een verkeerd moment maar ik juist als het goede moment.
Wij alle weten wat er kan gebeuren als die acties tijdens wedstrijden ondernomen
worden.Dan is helemaal het hek van de dam....
Je geeft het zelf al aan dat tijdens de training enkele honderden fans
weg liepen uit protest.

En wat betreft Pim Blokland ,die man moeten ze met rust laten ook al is
het glaszuiveren ook van die man afgevallen.....

En dat ik soms scheld ,tja dat komt omdat ik lomp geboren ben ,mijn oprechte excuses daarvoor.
craven
 craven - zondag 26 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 14:22 schreef oy1974 het volgende:
Ten eerste, wat ik altijd hoor. Een voetbal club is natuurlijk ook een bedrijf, alleen een voetbal bedrijf os toch een aparte busniss. Moet het totaal worden gerund als een bedrijf zijnde?? Durf te wedden dat er dan ook comentaar komt. maar dat terzijde.

Waar ik me aan stoor (ondanks dat er vele punten kloppen) Er is gegokt met dure spelers, en helaas verloren. Dit is gedaan in overleg en met toesteming van de gehele directie en rvc. Dus je kunt niet 1 of enkele personenen dit aanrekenen.

Spijtig genoeg gegokt en verloren, is dat niet altijd in het voetbal dat het een gok is??

Stel he, die zelfde gok was goed uitgepakt en we hadden wel de CL gehaald, en daarbij de kei harde euro`s. Dan heb ik het grote vermoeden dat jullie niet met deze hetze bezig waren.

Dus mijn punt. Gokken en winnen hadden jullie wel gepikt, maar gokken en verliezen niet. Beetje krom toch
ow dus als de bedoeling goed is maar de uitkomst niet, dan is alles goed???

Als jij keer op keer fouten maakt en je bedrijf benadeeld, dan wordt je ook gewieberd.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 26 juni 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 15:01 schreef craven het volgende:

[..]

ow dus als de bedoeling goed is maar de uitkomst niet, dan is alles goed???

Als jij keer op keer fouten maakt en je bedrijf benadeeld, dan wordt je ook gewieberd.
Mee eens Craven... En als je zelfs nog terug kijkt naar die periode, hadden we daar al meteen moet beginnen met de sanering. Dus geen Gio, Makaay en van Marwijk, maar volgas eigen jeugd en roeien met die riemen die je destijds had. De Talent Pools zijn allemaal korte termijn projecten waarmee je jezelf op den duur een strop omhangt.
Want Feyenoord was bezig olv Peter Bosz om al die overbodige spelers zoals Bibbs, Basto, Magrao, Ostlund en weet ik veel hoe ze allemaal heten te slijten. Zij kwamen uit het tijdperk van Gullit waar Jorien voorzitter was die het allemaal heeft toegestaan dat de begroting volledig scheef groeide...
Maarja... het enige wat ik graag zou willen zien van het bestuur is normaal gedrag. Niet jezelf groter voordoen dan je ben... Als je in een gezin 2500 euro in de maand aan inkomsten heb en je geef elke maand 2600 euro uit omdat je zo graag een duur telefoonabonnement, dure auto, dure vakantie etc. gaat het ook hard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor eens en voor altijd.........









0.0075149