|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Serero Serero Serero |
|
|
|
ktotheb
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17601
Thulani Serero is voor mij echt een grote onbekende, maar hij wordt wel alom geroemd. Foppe de Haan, Hennie Spijkerman en heel Zuid-Afrika is wild van hem en hij heeft veel prijzen gewonnen bij het voetbalgala daar. Ik vraag me nu eigenlijk af wat we van hem kunnen verwachten. Hij is aanvallende middenvelder/aanvaller. Denken jullie dat hij in de spits zou kunnen spelen? Want Eriksen is de eerste man op 10. Of zou hij gehaald zijn voor de breedte? Welke positie denken jullie dat hij gaat spelen en wie zou hij uit de basis moeten houden? Iemand zin om mee te speculeren? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Leuk topic, misschien dat we op deze manier wat meer over hem te weten komen. Wat mijn mening betreft, zou ik echt niet weten wat ik van deze, door vele geprezen, voetballer moet vinden. Ik hou me vast aan het feit dat de mensen die hem zo goed vinden, mensen zijn die de Ajax-cultuur kennen of nastreven. Plus dat ie voetballer van het jaar in Zuid-Afrika is en net pas 21 jaar is geworden. Ik zeg de kans geven en afwachten maar. Ik hoop dat ie ons blij verrast.
Thulani Serero welkom bij ons aller Ajax en laat zien dat je wat van kan. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 13:59 schreef baco74 het volgende:Leuk topic, misschien dat we op deze manier wat meer over hem te weten komen. Wat mijn mening betreft, zou ik echt niet weten wat ik van deze, door vele geprezen, voetballer moet vinden. Ik hou me vast aan het feit dat de mensen die hem zo goed vinden, mensen zijn die de Ajax-cultuur kennen of nastreven. Plus dat ie voetballer van het jaar in Zuid-Afrika is en net pas 21 jaar is geworden. Ik zeg de kans geven en afwachten maar. Ik hoop dat ie ons blij verrast. Thulani Serero welkom bij ons aller Ajax en laat zien dat je wat van kan. Daarom begin ik dit topic idd ook, om te kijken of met zn allen een beeld van hem kunnen vormen. Voor welke positie denk jij dat hij gaat bij Ajax? Als hij aanvallende middenvelder is, kan hij eigenlijk alleen als invaller voor Christian worden gebruikt, want die heeft als enige volgens mij een zekere basisplek onder Frank. Of zie jij hem in de spits of misschien op de vleugel spelen? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:02 schreef ktotheb het volgende:[..] Daarom begin ik dit topic idd ook, om te kijken of met zn allen een beeld van hem kunnen vormen. Voor welke positie denk jij dat hij gaat bij Ajax? Als hij aanvallende middenvelder is, kan hij eigenlijk alleen als invaller voor Christian worden gebruikt, want die heeft als enige volgens mij een zekere basisplek onder Frank. Of zie jij hem in de spits of misschien op de vleugel spelen? Zonder zijn kwaliteiten te kennen, moet ie wel heel goed zijn om Eriksen uit de basis te houden. Als ie het aan kan denk ik dat we hem in de spits harder nodig hebben. Als evt. vervanger of back-up van De Jong. Maar als Sighthorsson naar Ajax overkomt wordt dat ook weer lastig. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
als ik uit moet gaan van de beelden die ik van hem heb gezien en wat ik over hem gehoord heb zou het zomaar n grote kunnen worden |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zo'n jongen uit Zuid-Afrika moet eerst nog wel een beetje wennen. Die staat nog niet zomaar in de basis. We krijgen een beetje een luzeprobleem bij Ajax. We weten dat de Boer fan is van Eriksen en de Jong. Ook Demy de Zeeuw ziet hij graag. Maar dan hebben we zijn aankoop Theo Janssen ook nog. Ik denk dat hij een middenveld wil van Eriksen en de Jong als aanvallende middenvelders en Janssen erachter. Dan zitten op de bank dus Serero, de Zeeuw mits hij niet vertrekt, Lodeiro, Anita en van der Heijden. Waar Anita, Jan-Arie en Serero dus niet perse voor het middenveld hoeven te zijn. Maar ik denk dat Anita de Zeeuw en Lodeiro niet langer genoeg nemen met een reserveplek... |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 13:46 schreef ktotheb het volgende:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17601Thulani Serero is voor mij echt een grote onbekende, maar hij wordt wel alom geroemd. Foppe de Haan, Hennie Spijkerman en heel Zuid-Afrika is wild van hem en hij heeft veel prijzen gewonnen bij het voetbalgala daar. Ik vraag me nu eigenlijk af wat we van hem kunnen verwachten. Hij is aanvallende middenvelder/aanvaller. Denken jullie dat hij in de spits zou kunnen spelen? Want Eriksen is de eerste man op 10. Of zou hij gehaald zijn voor de breedte? Welke positie denken jullie dat hij gaat spelen en wie zou hij uit de basis moeten houden? Iemand zin om mee te speculeren? Ik vind het ook een leuk topic, wat trouwens wel erg belangrijk om te weten is, is dat Ajax niet meer met een 10 speelt, Eriksen speelt niet op 10 en Ajax speelt niet met 2 maar 1 controleur.
Misschien dat de Boer wel gaat spelen met Serero en Eriksen naast elkaar en Janssen erachter.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Het is een 10. die oook in de spits kan.. Hij is wat sneller dan Siem. Op 10 zie ik hem niet 1,2,3 groot worden aangezien hij lodeiro en eriksen voor zich heeft. Als spits meer kansen dus. Ligt er een ebetje aan of er nog een spits komt. We zullen het wel merken in de voorbereiding!;) |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:17 schreef ThomasAjacied het volgende:Zo'n jongen uit Zuid-Afrika moet eerst nog wel een beetje wennen. Die staat nog niet zomaar in de basis. We krijgen een beetje een luzeprobleem bij Ajax. We weten dat de Boer fan is van Eriksen en de Jong. Ook Demy de Zeeuw ziet hij graag. Maar dan hebben we zijn aankoop Theo Janssen ook nog. Ik denk dat hij een middenveld wil van Eriksen en de Jong als aanvallende middenvelders en Janssen erachter. Dan zitten op de bank dus Serero, de Zeeuw mits hij niet vertrekt, Lodeiro, Anita en van der Heijden. Waar Anita, Jan-Arie en Serero dus niet perse voor het middenveld hoeven te zijn. Maar ik denk dat Anita de Zeeuw en Lodeiro niet langer genoeg nemen met een reserveplek... Lodeiro zal wel degelijk genoegen nemen met een reserverol, hij gaf namelijk toevallig in een interview aan dat hij zich bij Ajax voor komend seizoen definitief bij de eerste selectie wil knokken.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:20 schreef Bergkamp het volgende:[..] Lodeiro zal wel degelijk genoegen nemen met een reserverol, hij gaf namelijk toevallig in een interview aan dat hij zich bij Ajax voor komend seizoen definitief bij de eerste selectie wil knokken.. Klopt..
Daarbij.. ze kunt ook eventueel kiezen voor verhuur van iemand.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:18 schreef Bergkamp het volgende:[..] Ik vind het ook een leuk topic, wat trouwens wel erg belangrijk om te weten is, is dat Ajax niet meer met een 10 speelt, Eriksen speelt niet op 10 en Ajax speelt niet met 2 maar 1 controleur. Misschien dat de Boer wel gaat spelen met Serero en Eriksen naast elkaar en Janssen erachter.. Deze suggestie zou zomaar kunnen ja. Serero zal ook wel getest worden in de spits. Het is nog steeds niet zeker of Sigthorsson komt dus wellicht dat Serero onze nieuwe spits word.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:28 schreef alibabba het volgende:[..] Deze suggestie zou zomaar kunnen ja. Serero zal ook wel getest worden in de spits. Het is nog steeds niet zeker of Sigthorsson komt dus wellicht dat Serero onze nieuwe spits word.. Precies! |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:28 schreef alibabba het volgende:[..] Deze suggestie zou zomaar kunnen ja. Serero zal ook wel getest worden in de spits. Het is nog steeds niet zeker of Sigthorsson komt dus wellicht dat Serero onze nieuwe spits word.. Volgens een intervieuw met Foppe de Haan, wordt daar gezegd dat hij een spits is, zou dat ook de reden kunnen zijn dat er niet veel nieuws is rond Sightorson?? Misschien heeft de Boer het zaakje wel rond.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:33 schreef Bergkamp het volgende:[..] Volgens een intervieuw met Foppe de Haan, wordt daar gezegd dat hij een spits is, zou dat ook de reden kunnen zijn dat er niet veel nieuws is rond Sightorson?? Misschien heeft de Boer het zaakje wel rond.. Zou zomaar kunnen ja.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sigthorsson komt wel rond, Ajax en AZ zijn er zo goed als uit en Ajax en Sigthorsson waren al rond. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:40 schreef ThomasAjacied het volgende:Sigthorsson komt wel rond, Ajax en AZ zijn er zo goed als uit en Ajax en Sigthorsson waren al rond. Duurt wel lang, vind ik. Is mischien al afgerond, en wachten ze tot maandag met bekend maken, waneer de beurs opengaat. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:40 schreef ThomasAjacied het volgende:Sigthorsson komt wel rond, Ajax en AZ zijn er zo goed als uit en Ajax en Sigthorsson waren al rond. Als ook dat rond komt, heb je een selectie waar je U tegen zegt. Zoveel mogelijkheden voor alle posities, mits er geen spelers vertrekken. Als vd.Wiel vertrekt is het op te vangen. Voor Steek hebben we Vermeer. Alleen als Jan vertrekt, hebben we een probleem. Daar moet dan een vervanger voor komen! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:44 schreef alibabba het volgende:[..] Als ook dat rond komt, heb je een selectie waar je U tegen zegt. Zoveel mogelijkheden voor alle posities, mits er geen spelers vertrekken. Als vd.Wiel vertrekt is het op te vangen. Voor Steek hebben we Vermeer. Alleen als Jan vertrekt, hebben we een probleem. Daar moet dan een vervanger voor komen! Misschien Boilissen naar het centrum, naast Aldewereld. Die jongen heeft wel veel potentie voor die rol maar is nog erg jong en onervaren. Dan zal Blind weer een basisplaats krijgen.Of Anita word dan linksback gezet, heeft bewezen dat aan te kunnen,al is die volgens mij rechtsbenig. Door het laatste mis je wel weer een slopertje op het middenveld, daar vind ik Enoh niet goed genoeg voor.
Maar zoals jij zegt alibabba: We hebben een grote selectie,veel posities dubbel bezet en veel schuif mogelijkheden,ik zie het als een luxe-probleem. |
|
|
|
|
3 sterren kampioen
|
|
|
Jan Arie vd Heijden zou ook samen met Alderweireld in het centrum kunnen gaan spelen als Jan Verthongen vertrekt. Kwa type speler vindt ik ze wel op elkaar lijken. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:18 schreef Bergkamp het volgende:[..] Ik vind het ook een leuk topic, wat trouwens wel erg belangrijk om te weten is, is dat Ajax niet meer met een 10 speelt, Eriksen speelt niet op 10 en Ajax speelt niet met 2 maar 1 controleur. Misschien dat de Boer wel gaat spelen met Serero en Eriksen naast elkaar en Janssen erachter.. Hmmm, het zou heel goed kunnen dat dat is wat Frank wil, maar volgens mij speelde Ajax tot nu toe wel degelijk met twee controleurs. van Anita, de Zeeuw, Enoh en de Jong stonden er altijd wel twee in de basis met Eriksen. De jong stond dan ook wel controlerend. Er was altijd 1 echt controleur, maar Eriksen was ook wel duidelijk de meest aanvallende. Eigenlijk heb je drie middenvelders die allemaal weer net een paar meter voor de ander staan. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Als Ajax Sighthorsson haalt, en niemand vertrekt, worden we volgend jaar gewoon weer kampioen. Ongeacht wat PSV en Twente doen want die hebben geen geld, tenzij een belangrijke speler verkocht wordt maar dat vang je niet zomaar op. Psv wordt met Rutten als trainer überhaupt nooit geen kampioen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 15:26 schreef ThomasAjacied het volgende:Als Ajax Sighthorsson haalt, en niemand vertrekt, worden we volgend jaar gewoon weer kampioen. Ongeacht wat PSV en Twente doen want die hebben geen geld, tenzij een belangrijke speler verkocht wordt maar dat vang je niet zomaar op. Psv wordt met Rutten als trainer überhaupt nooit geen kampioen. Psv heeft toch 10 miljoen geboden voor 2 utrecht spelers? Waar halen ze dat vandaan dan? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 15:51 schreef joey het volgende:[..] Psv heeft toch 10 miljoen geboden voor 2 utrecht spelers? Waar halen ze dat vandaan dan? Psv heeft dus een belangrijke speler verkocht, maar wat ik daarna zei, met Rutten wordt je geen kampioen. Nu niet, nooit niet. Ja tuurlijk, ze hebben wel wat geld van Doedelzak, maar die vangen ze daarmee niet op. Vind het ook de grootste schande dat ze spelers gaan kopen terwijl ze flink in de nesten zitten qua financiën, ze moesten zich schamen tegenover de gemeente Eindhoven die er alles aan doet PSV in leven te houden en maar liefst 50 miljoen erin te pompen! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
flithje
|
|
|
filmpjes zeggen niets. ofja je weet wat ik bedoel. We zullen het allemaal vanzelf wel zien. is hij trouwens al bij de eerste training weet iemand dat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door flithje -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dat vraag ik me dus ook af! LAs net dat alleen internationals nog missen.. Maar boerigter en jansen welal erbij zijn.. Dus dan lijkt me serero ook!? Toch?=/ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 16:40 schreef flithje het volgende:filmpjes zeggen niets. ofja je weet wat ik bedoel. We zullen het allemaal vanzelf wel zien. is hij trouwens al bij de eerste training weet iemand dat? Zijn werkvergunning is nog niet op orde. De Boer hoopte op 1 juli.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 14:28 schreef alibabba het volgende:[..] Deze suggestie zou zomaar kunnen ja. Serero zal ook wel getest worden in de spits. Het is nog steeds niet zeker of Sigthorsson komt dus wellicht dat Serero onze nieuwe spits word.. ajax speelt vanaf volgend seizoen sowieso zo! dat heeft frank gezegd, en dat deden we vorig jaar ook al wel een beetje heh! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Als ik zo zijn filmpjes bekijk, lijkt het me niet dat hij een spits is. De doelpunten die hij maakt komen vanaf het middenveld. Misschien dat hij dit jaar nog niet veel in het 1e speelt, maar dat hij volgend seizoen (als Eriksen voor veel geld is verkocht) op Eriksen z'n plaats speelt. Mooi toch als je je opvolger al in huis hebt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 15:59 schreef Ajx het volgende:[..] ajax speelt vanaf volgend seizoen sowieso zo! dat heeft frank gezegd, en dat deden we vorig jaar ook al wel een beetje heh! NOu niet een beetje, dat deden we vanaf het aanstellen van F. de Boer al. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Nu El Hamlap weggaat moet er zeker een opvolger komen. Serero kan ook in de spits uit de voeten en een kopsterke spits erbij zou welkom zijn. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 16:59 schreef Twan het volgende:Nu El Hamlap weggaat moet er zeker een opvolger komen. Serero kan ook in de spits uit de voeten en een kopsterke spits erbij zou welkom zijn. Als Serero in de spits net zo goed speelt als Siem vind ik het prima (allebei eigenlijk aanvallende middenverders). Siem laat het elftal beter voetballen als hij op 9 staat, ik weet alleen niet of hij qua speelstijl vergelijkbaar is met Serero |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Afwachten wat het wordt van die afrikaan |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Sereo heeft nog steeds geen werkvergunning terwijl een van de eerste aankopen was. Duurt wel erg lang weet iemand hoe dit kan? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 16:28 schreef baco74 het volgende:Sereo heeft nog steeds geen werkvergunning terwijl een van de eerste aankopen was. Duurt wel erg lang weet iemand hoe dit kan? Vakantietijd bij de ambtenaren? Ik ga ervan uit dat hij niet later dan 1 Augustus gewoon mag beginnen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Wel heel jammer dat de papieren nog niet rond zijn! Dit trainingskamp was ook voor ons supporters een mooi moment geweest om hem te leren kennen. Ben en blijf erg benieuwd naar deze gast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Lees net op Ajax.nl dat Serero er al bij was vandaag in de Lutte |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Inderdaad, ik lees het ook net. Zijn contract is 1 juli ingegaan. Dan moet je denk ik ook al je werkvergunning hebben. Zal vandaag wel binnen zijn gekomen, vandaar dat Ajax deze transfer vandaag pas meedeelde, met terugwerkende kracht dus. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Op Ajax tv is er nu een kort item over hem. Hij schopt er een paar aardige ballen in aan het einde van het filmpje. Lijkt me wel een hardwerkende en vrolijke jongen. Ben benieuwd of hij samen met Eriksen en Janssen op een middenveld zou kunnen spelen. Weet niet hoe goed hij mee kan verdedigen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou van mij mag hij Eriksen en Jansen op het middenveld ik weet niet of hij ook mee verdedigd anders zal het Anita worden met Jansen en Eriksen,ik vind dat je jansen niet als controleur moet gebruiken want hij is juist aanvallend zo sterk en dat samen met Eriksen dan ga je met onze nw voorhoede over de 100 doelpunten komen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 14:36 schreef nora het volgende:Nou van mij mag hij Eriksen en Jansen op het middenveld ik weet niet of hij ook mee verdedigd anders zal het Anita worden met Jansen en Eriksen,ik vind dat je jansen niet als controleur moet gebruiken want hij is juist aanvallend zo sterk en dat samen met Eriksen dan ga je met onze nw voorhoede over de 100 doelpunten komen. Ik denk dat Serero meer zal spelen tegen wat kleinere tegenstanders, maar in de moeilijke wedstrijden zal de Boer denk ik toch voor de controlerende Anita kiezen. Ben met je eens dat Janssen dan aanvallend ook meer kan doen en daar liggen zijn kwaliteiten ook. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
volgens mij word het weer n geweldig seizoen voor ons ik zie het wel zitten |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mogelijkheden en onzekerheden te over.
Ben ontzettend benieuwd welke middenvelder onverwachts uit de grote hoed springt en zich onverwacht met giga snelheid zal ontwikkelen...
Ben echt reuze nieuwsgierig.
Gaat Anita zich verder ontwikkelen, wordt Serero daadwerkelijk de sensatie die Foppe de Haan mogelijk acht... Mischien wel Rodney, het broertje van...Of misschien toch nog Enoh van wie Cruijff zegt enorme potentie te hebben????
In ieder geval heeft Serero een ieders nieuwsgierigheid... |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Wanneer ik het eerste filmpje van hem op Ajax TV bekijk, viel me nog iets op. In die oefening speelde hij samen met Siem in het midden (Spits) Sulejmani links en hij rechts. Mochten Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter niet in vorm zijn, kan hij serero ook nog wel eens als valse buitenspeler kunnen gebruiken.
Dan krijg je een voorhoede met Sulejmani, Sigtorsson, Serero, met daarachter Eriksen, Janssen en De Jong/Anita. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 16:44 schreef RJ het volgende:Wanneer ik het eerste filmpje van hem op Ajax TV bekijk, viel me nog iets op. In die oefening speelde hij samen met Siem in het midden (Spits) Sulejmani links en hij rechts. Mochten Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter niet in vorm zijn, kan hij serero ook nog wel eens als valse buitenspeler kunnen gebruiken. Dan krijg je een voorhoede met Sulejmani, Sigtorsson, Serero, met daarachter Eriksen, Janssen en De Jong/Anita. De Boer zei idd dat hij evt ook buitenspeler kan zijn, maar volgens mij is het zo in dat filmpje dat je 1 doelpunt van hem ziet en één van Lukoki. Kijk maar goed, misschien heb ik t mis hoor, maar het lijkt er wel op. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 16:44 schreef RJ het volgende:Wanneer ik het eerste filmpje van hem op Ajax TV bekijk, viel me nog iets op. In die oefening speelde hij samen met Siem in het midden (Spits) Sulejmani links en hij rechts. Mochten Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter niet in vorm zijn, kan hij serero ook nog wel eens als valse buitenspeler kunnen gebruiken. Dan krijg je een voorhoede met Sulejmani, Sigtorsson, Serero, met daarachter Eriksen, Janssen en De Jong/Anita. Dat is idd ook nog een optie natuurlijk, om hem op rechtsbuiten te zetten. Ik denk alleen dat de Boer toch meer voor echte buitenspelers gaat, die een voorzet kunnen geven. En hij lijkt me niet echt een man die aan de zijlijn kan plakken. Dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor Sulejmani. Er zijn inderdaad nog heel veel onzekerheden, erg leuk vind ik het. Maar verwacht op 1 of andere manier wel dat Serero zich in de basis gaat spelen. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 16:48 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat is idd ook nog een optie natuurlijk, om hem op rechtsbuiten te zetten. Ik denk alleen dat de Boer toch meer voor echte buitenspelers gaat, die een voorzet kunnen geven. En hij lijkt me niet echt een man die aan de zijlijn kan plakken. Dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor Sulejmani. Er zijn inderdaad nog heel veel onzekerheden, erg leuk vind ik het. Maar verwacht op 1 of andere manier wel dat Serero zich in de basis gaat spelen. Ik geniet ook van het luxeprobleem op t middenveld. We kunnen op elke positie verrast gaan worden. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 16:48 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat is idd ook nog een optie natuurlijk, om hem op rechtsbuiten te zetten. Ik denk alleen dat de Boer toch meer voor echte buitenspelers gaat, die een voorzet kunnen geven. En hij lijkt me niet echt een man die aan de zijlijn kan plakken. Dat geldt natuurlijk ook wel een beetje voor Sulejmani. Er zijn inderdaad nog heel veel onzekerheden, erg leuk vind ik het. Maar verwacht op 1 of andere manier wel dat Serero zich in de basis gaat spelen. Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. In eerste instantie staat hij niet direct in mijn ideale opstelling, maar heb toch het gevoel dat hij behoorlijk wat minuten gaat maken. Dat de Boer toch meer voor echte buitenspelers gaat, weet ik niet. Hij zet niet voor niets een linkspoot op rechts en vise versa. Wanneer zij naar binnen komen, kunnen de backs er overheen. Ik denk dat de Boer zeker ook gaat proberen met echte buitenspelers te spelen. Dan zal sulejmani het met Boerrigter moeten uitvechten, net zoals Ebicilio met Ozbiliz en misschien dus ook Serero. |
|
|
|