BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Thulani Serero

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ktotheb
 ktotheb - woensdag 06 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171167/De_Boer_Serero_kan_een_topspeler_worden.html
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=V6e-XFkJDNg&NR=1
acties van Serrero
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
pffffffff
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:12 schreef joduh het volgende:
pffffffff
Zo goed dat je er stil van wordt
ktotheb
 ktotheb - zondag 24 juli 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Hij maakt een aardige indruk tijdens oefenwedstrijden. Zou hij de Jong uit de basis kunnen houden?
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Denk het de eerste echte wedstrijden niet.. Hij laat leuke dingen zien.. Maar het zijn slechts oefen partijtjes.. Tegen indipediente was het zo slecht van hun kan dat ajax zich daar niet mee moet meten.. Zonde..
joduh
 joduh - zondag 24 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 17:01 schreef ktotheb het volgende:
Hij maakt een aardige indruk tijdens oefenwedstrijden. Zou hij de Jong uit de basis kunnen houden?
ja
ktotheb
 ktotheb - zondag 24 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 17:04 schreef freakie het volgende:
Denk het de eerste echte wedstrijden niet.. Hij laat leuke dingen zien.. Maar het zijn slechts oefen partijtjes.. Tegen indipediente was het zo slecht van hun kan dat ajax zich daar niet mee moet meten.. Zonde..
Ben met je eens dat het moeilijk is om hem te beoordelen aan de hand van dit soort wedstrijden. Maar je kan wel zien dat hij heel technisch is, heel handig is in de kleine ruimte, erg snel is en dat hij geen egotripper is, want hij geeft veel ballen af en kijkt goed om zich heen. Ik vind het wel erg veelbelovend tot nu toe. Eigenlijk wel vreemd dat hij pas op zn 21e in beeld is gekomen hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door ktotheb --
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 17:07 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ben met je eens dat het moeilijk is om hem te beoordelen aan de hand van dit soort wedstrijden. Maar je kan wel zien dat hij heel technisch is, heel handig is in de kleine ruimte, erg snel is en dat hij geen egotripper is, want hij geeft veel ballen af en kijkt goed om zich geen. Ik vind het wel erg veelbelovend tot nu toe. Eigenlijk wel vreemd dat hij pas op zn 21e in beeld is gekomen hier.
Ja maar sommige spelers ontwikkelen zich pas laat.. Theo heeft dat ook gehad.. Hij is een prima speler en ziet dat hij zijn draai in het team aardig kan vinden.. Maar de Jong is balvaster en sterker.. En wat de Boer wil in zijn team dat weten we allemaal niet.. De staat vaak op de goede plek.. Alleen die dingen die ik opnoem die zijn niet van belang in deze wedstrijd.. Want je dribbelt er eigenlijk zo doorheen..
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 24 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
hij viel zo goed in daar gaan we meer van horen...mark my words
remco k
 remco k - zondag 24 juli 2011 - 18:54   quote  deeplink  
We gaan zeker meer van hem horen, maar de Boer gaat Siem niet direct passeren, dat geloof ik nooit.
Boilesen
 Boilesen - zondag 24 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 18:54 schreef remco k het volgende:
We gaan zeker meer van hem horen, maar de Boer gaat Siem niet direct passeren, dat geloof ik nooit.
Als hij het niveau van vandaag ook in invalbeurten in de eredivisie laat zien, dan duurt het denk ik niet lang, hoe treurig ook voor Siem, voordat hij in de basis speelt.
baco74
 baco74 - zondag 24 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Ziet er zeker goed uit die Sorero maar Siem kan ook nog progressie maken.
Die vond ik vorig seizoen ook steeds sterker worden met als hoogtepunt de kampioenswedstrijd.
Hij zou dit dus ook kunnen doorzetten.
Zie het als een luxe probleem en De Boer zal er wel uitkomen.
tommie77
 tommie77 - zondag 24 juli 2011 - 20:40   quote  deeplink  
AAAAhh hier moet ik dus zijn

Serero een heerlijke voetballer waar iedereen voor naar het stadion komt. Persoonlijk zie ik idd het liefst Jansen Eriksen en Serero op het middeveld.
nora
 nora - zondag 24 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Inderdaad wat een heerlijke voetballer geweldig dit wordt moeilijk voor Siempie
ajacied
 ajacied - zondag 24 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
een toppertje ! hier gaan wij ajax nog leuke tijden mee beleven ! superrrrrr
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zondag 24 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Serero is een aanwinst wat kan die man met de bal toveren! Heeft hij kukiedent kleefpasta aan zijn schoenen want die bal bleef vandaag wel heel lekker hangen als hij een actie maakt. Vond dat siem te dicht op Sightorson liep en daarmee de beweeglijkheid van Sightorson beperkte.
Jeronimus82
 Jeronimus82 - maandag 25 juli 2011 - 02:15   quote  deeplink  
Deze gast weet me enorm te verbazen. Hij is hier net een paar weken en maakt inderdaad een zeer goede indruk. Hij heeft eigenschappen die je niet vaak bij Afrikaanse spelers ziet: hij heeft een goede pass, is zeer wendbaar, prima overzicht en kan een goal maken.
Als deze jongen zich ook nog eens verder ontwikkelt, dan hebben we gewoon goud in handen.
Rogier
 Rogier - maandag 25 juli 2011 - 08:26   quote  deeplink  
Idd geweldige speler, die overzicht heeft en snelheid. Dit gaat de revelatie van Ajax worden. Ik denk dat het er goed utiziet, alleen is het middenveld af en toe te aanvallend.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 23:44 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:
Serero is een aanwinst wat kan die man met de bal toveren! Heeft hij kukiedent kleefpasta aan zijn schoenen want die bal bleef vandaag wel heel lekker hangen als hij een actie maakt. Vond dat siem te dicht op Sightorson liep en daarmee de beweeglijkheid van Sightorson beperkte.
Dat viel me ook op ja. De Jong liep veel te vaak in de looplijnen van Sightorson.

Telkens zocht hij de eerste paal op bij een voorzet, terwijl dat toch meer de taak is van een spits. Maar goed, ze hebben nog niet al te vaak samen gespeeld.
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
1 zwaluw maakt geen zomer, we moeten afwachten waar zijn top licht en of hij constant goed kan zijn. De Boer is een fan van de Jong en zal hem niet zomaar passeren. Misschien dat hierdoor wel het tweede spitsen probleem is opgelost.
Serero
 Serero - maandag 25 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Serero is echt een held! Nu al zo goed, alleen we kunnen beter nog niet te vroeg juichen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:14   quote  deeplink  
We moeten niet te snel juichen, maar een groot talent dat is het zeker en heb al 2 wedstrijden echt van deze jongen genoten. Ik verwacht ook niet dat Siem direct op de bank begint, maar halverwege het seizoen zal dat denk ik zomaar anders kunnen zijn. Siem vond ik weer niet geweldig spelen. Serrero wordt een hele grote jongen als hij zo doorgaat.
AJAX-Brabander
 AJAX-Brabander - maandag 25 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Goede speler moet zich bij mij nog wel meer bewijzen, maar zijn spel tegen Independiente zag er echt heerlijk uit. Het middenveld heeft een echte concurrent erbij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Thulani Serero

0.0112760