|
|
baco74
|
|
|
Voor een ieder die bezeten is van de Tour-de-France. Wie tijdens de tocht der tochten zin heeft om een praatjete maken met mede-liefhebbers is hier van harte welkom. Dit uiteraard onder het genot van een koud pilsje of goed glas Franse wijn.
Wielren-liefhebbers veel succes en maak er wat moois van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
aight, jullie ook actief hier? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk wielrennen en vooral de Tour vind ik geweldig en heeft ieder jaar mijn aandacht. Maar Ajax blijft natuurlijk het belangrijkste. Leuk dat je ff komt kijken en hoop dat het hier druk gaat worden tijdens de Tour. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Top 5 voor mij dit jaar in willekeurige volgorde.
Gesink Nibali Contador Schleck.A van den Broecke
Verder vind ik het dit jaar erg jammer dat Alpe- d'Huez pas in de 19e etappa valt, ik denk namelijk dat de tour dan al beslist is..
Kan Contador na Pantani er weer eens voor zorgen dat er een winnaar komt die de Giro in hetzelfde jaar heeft gewonnen..
Overigens ben ik een groter fan van de Gori dan de Tour omdat hij namelijk nog vele malen zwaarder is, helaas heb ik dit jaar door tijdgebrek weinig gekeken, de tour gaat wel volledig gevolgd worden. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:Top 5 voor mij dit jaar in willekeurige volgorde. Gesink Nibali Contador Schleck.A van den Broecke Verder vind ik het dit jaar erg jammer dat Alpe- d'Huez pas in de 19e etappa valt, ik denk namelijk dat de tour dan al beslist is.. Kan Contador na Pantani er weer eens voor zorgen dat er een winnaar komt die de Giro in hetzelfde jaar heeft gewonnen.. Overigens ben ik een groter fan van de Gori dan de Tour omdat hij namelijk nog vele malen zwaarder is, helaas heb ik dit jaar door tijdgebrek weinig gekeken, de tour gaat wel volledig gevolgd worden. ik weet niet wat het is, maar die contador kan ik echt niet uitstaan:P gewoon sanchez als outsider, die kerel gaat het prima doen! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
heb je dit afgekeken van een ander succesvol café tje?? remco, mijn top5 -contador -A.schleck -Gesink -sanchez - helemaal open, van van den broek tot f schleck tot mollema tot hoogerland!
Wilt er iemand iets drinken? een flesje spa ofzo? je kan moeilijk fietsen als je zat bent heh:p |
|
|
|
|
F.B.I.
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Dat er geen proloog is, zal lars boom ook wel jammer vinden. Anders had hij goede kans op een gele trui in het begin. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als jullie wielrennen kijken, hoeveel van de hele dag wielrennen kijken jullie dan? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 23:09 schreef Hasjkoph het volgende:Als jullie wielrennen kijken, hoeveel van de hele dag wielrennen kijken jullie dan? wat er op tv is, zoveel... tenzij het massasprint gaat worden. |
|
|
|
|
rrvdm
|
|
|
Ik lees hier 1001 keer het woord ajax, wat heeft dat met de tour te maken? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
dit is het tour café, en op het ajax forum hebben we een ajax café. vandaar dat er veel ajacieden actief hierop zijn |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:13 schreef Ajx het volgende:dit is het tour café, en op het ajax forum hebben we een ajax café. vandaar dat er veel ajacieden actief hierop zijn juist! JODEN! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou de etappe is de hele dag door zo'n beetje.. Hoeveel uur van die hele etappe bekijk je? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
2 uur denk ik, Ik denk trouwens dat we van gesink voorlopig niet te veel moeten verwachten, maar HOOGERLAND# 1!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIemand die EVAns had genoemd.. Grappig.. |
|
|
|