|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wie nog meer?Zonder Els toch geen evenwichtig Feyenoordforum jongens??? Het meisje van alle jongens hier!! De vrouw van alle mannen,nee niemand kan zonder de liefde van Els. Els is een schatje,ja toch niet dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Wie nog meer?Zonder Els toch geen evenwichtig Feyenoordforum jongens??? Het meisje van alle jongens hier!! De vrouw van alle mannen,nee niemand kan zonder de liefde van Els. Els is een schatje,ja toch niet dan? +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee Els wil afscheid van ons nemen en dat kan natuurlijk niet. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ahhh oke dat wist ik niet, misschien omdat er de laatste tijd veel stom geouwehoer topics worden geopend. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mischien moet ik me erin mengen. dat zal schelen! Els... ga niet!! jou pedagogische aanpak heeft me al zoveel goeds gebracht! het forum is kaal zonder jou! net als co! els ga niet... of zal ik een wereld topic openen over afscheid en gebroken harten? als dat zou helpen doe ik dat graag!! els... ook al ben je iets te oud voor mij, met jou wil ik me leven delen!!!! from obiku, with love... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
het aantal onzinnige topics dat geopend word is zorgwekkend ! ik ben persoonlijk gestopt met openen omdat het anders gewoon teveel word hiero ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:44 schreef qwerto het volgende:het aantal onzinnige topics dat geopend word is zorgwekkend ! ik ben persoonlijk gestopt met openen omdat het anders gewoon teveel word hiero ! dat zeg ik... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: er worden per dag zowat 10 topics geopend waarvan 9 altijd kansloos zijn ! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Hé Els,
Na ons mail verkeer afgelopen paar weken kan ik alleen maar zeggen dat als jij gaat er meteen een berg verstand verloren gaat. Wij hebben het niet, dus houd jij ons in evenwicht! Please dont go... dont gohohoho... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:45 schreef qwerto het volgende:[..] er worden per dag zowat 10 topics geopend waarvan 9 altijd kansloos zijn ! ja gelukkig was jij gestopt! :)
Els kom terug! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: ja dat scheelt alweer 3 kansloze topics per dag !
en +1 |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou zonde zijn als je niet meer terugkeert op het forum, al zijn we het niet vaak eens!
Ik sluit me dus bij de rest aan, gewoon terugkomen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik mis je inhoudelijk sterk commentaar en antwoorden e.d. kom maar snel terug!! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Jammer joh is er ook een reden voor dat je stop? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Wie nog meer?Zonder Els toch geen evenwichtig Feyenoordforum jongens??? Het meisje van alle jongens hier!! De vrouw van alle mannen,nee niemand kan zonder de liefde van Els. Els is een schatje,ja toch niet dan? +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is dus duidelijk,Els we love you,we do |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Els heeft dr biezen allang gepakt denk ik |
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien lekker op vakantie joh.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, komt wel weer terug. Gelukkig wel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha ja wil ze ons alleen maar bang maken dat ze echt niet meer terug zal komen |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
ik post niet meer zoveel maar lees nog actief mee! en dit forum kan niet zonder els! Altijd scherp en onderbouwd haar argumenten goed!! |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Op het muziekforum gekeken? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's wel duidelijk, +1 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet leuk, . . je naam alleen al! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dit is volgens mij een Els
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar dit ook
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Els, laat je niet wegjagen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Gvd............meissie, waar ben je???????????? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ze neemt gewoon ff de (haar) tijd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha sommige reacties.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is else:
en dit is something else:
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Tot ziens els, alleen joden lopen weg! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha ook weer vriendelijk ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, hij zegt "tot ziens". Daar in zit de aanname datr we Els weer gaan zien. Alleen joden lopen weg, Els dus niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt, hij zegt "tot ziens". Daar in zit de aanname datr we Els weer gaan zien. Alleen joden lopen weg, Els dus niet. scherp.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Voor jou Els!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lieve els. ik mis je. hoop dat je terug komt. zo niet heb je toch mijn pasfoto. ik zal je missen sunshine! kussie biek...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Els komt gewoon terug hoor, kijk bij topic af/aanmelden. Die laat zich niet zo snel afschrikken. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 20:21 schreef FR-Henk het volgende:Els komt gewoon terug hoor, kijk bij topic af/aanmelden. Die laat zich niet zo snel afschrikken. dan nog is het een must voor iedere vrouw mijn pasfoto te hebben.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat dan weer wel natuurlijk. |
|
|
|