|
|
de kromme2
|
|
|
Guys, bedankt voor het topic, maar teveel eer. Ik ben gisteren gewoon ontzettend kwaad geworden op Kromme 2 en ik vind hem nog steeds een beetje op een neanderthaler lijken. Maar ook dat gaat over. Ik voel me hier als 'one of the guys' en vind het gewoon jammer dat ik bij een enkeling me nog steeds moet verdedigen omdat ik een vrouw ben. Ik kom echt wel weer posten, maar dreigen dat je misschien wel voor altijd weggaat en dan de volgende dag weer doodleuk posten is slecht voor de geloofwaardigheid. Geef me ff de kans om m'n gezicht te redden, en dan kom ik van de week wel weer posten. Zo jammer dat ik nooit lang kwaad ben, 't was na 5 minuten eigenlijk al over, één van mijn slechtste eigenschappen.
Els, kom nou maar gewoon terug, ik heb je vaak genoeg veren in je reet gedouwd, maar als je een beetje betweterig overkomt mag ik dat toch zeker ook zeggen !? Je verliest je gezicht echt niet. Vind het trouwens wel heel mooi dat je dat zo zegt en ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Misschien worden we allemaal wel een beetje emotioneel van al die toestanden rond ons mooie cluppie... En dat er een vrouw op het forum zit, hoor je mij niet over klagen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 20:39 schreef de kromme2 het volgende:Guys, bedankt voor het topic, maar teveel eer. Ik ben gisteren gewoon ontzettend kwaad geworden op Kromme 2 en ik vind hem nog steeds een beetje op een neanderthaler lijken. Maar ook dat gaat over. Ik voel me hier als 'one of the guys' en vind het gewoon jammer dat ik bij een enkeling me nog steeds moet verdedigen omdat ik een vrouw ben. Ik kom echt wel weer posten, maar dreigen dat je misschien wel voor altijd weggaat en dan de volgende dag weer doodleuk posten is slecht voor de geloofwaardigheid. Geef me ff de kans om m'n gezicht te redden, en dan kom ik van de week wel weer posten. Zo jammer dat ik nooit lang kwaad ben, 't was na 5 minuten eigenlijk al over, één van mijn slechtste eigenschappen. Els, kom nou maar gewoon terug, ik heb je vaak genoeg veren in je reet gedouwd, maar als je een beetje betweterig overkomt mag ik dat toch zeker ook zeggen !? Je verliest je gezicht echt niet. Vind het trouwens wel heel mooi dat je dat zo zegt en ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Misschien worden we allemaal wel een beetje emotioneel van al die toestanden rond ons mooie cluppie... En dat er een vrouw op het forum zit, hoor je mij niet over klagen. ? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
dat bovenste stuk is van Els. Ik heb dat vanuit een ander topic gekopieerd. Begrijp je wel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 21:07 schreef de kromme2 het volgende:dat bovenste stuk is van Els. Ik heb dat vanuit een ander topic gekopieerd. Begrijp je wel. aiw oke, heb t allemaal een beetje gemist... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 20:20 schreef obiku010 het volgende:lieve els. ik mis je. hoop dat je terug komt. zo niet heb je toch mijn pasfoto. ik zal je missen sunshine! kussie biek... [ afbeelding ] Ben jij dat met die camera op de achtergrond! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nog een bloemetje voor Els:
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wijnaldum en Fer mogen weg, Els nooit! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Els denk toch alles beter te weten?? Heeft toch rechtstreeks contact met Pim Blokland! Is toch ook hoog opgeleid!! Dus met andere woorden , die moeten we zeker niet laten gaan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja graag of niet, hahahaha
Elsie for president, deze beter weter!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:04 schreef lijdensweg het volgende:Els denk toch alles beter te weten?? Heeft toch rechtstreeks contact met Pim Blokland! Is toch ook hoog opgeleid!! Dus met andere woorden , die moeten we zeker niet laten gaan. ben je niet een beetje abuis met "de.fan" ? :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: regel jij ook de benodigde vazen, jumper? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De fan , mijn andere vriend!! Jammer dat we zo weinig horen van onze vriend in deze moeilijke tijden bij Feyenoord. Die zou vele de stuipen op het lijf jagen. Maar jij bedoel de fan als mede financier? Ja dat weet ik ook niet maar elke euro is welkom! Maar Els had toch haar contacten met Pim Blokland heb ik wel eens vernomen. Vandaar dat ze alles beter weet toch! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] De fan , mijn andere vriend!! Jammer dat we zo weinig horen van onze vriend in deze moeilijke tijden bij Feyenoord. Die zou vele de stuipen op het lijf jagen. Maar jij bedoel de fan als mede financier? Ja dat weet ik ook niet maar elke euro is welkom! Maar Els had toch haar contacten met Pim Blokland heb ik wel eens vernomen. Vandaar dat ze alles beter weet toch! En wat wil je nu? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een paar legen en de rest bier zou mooi zijn maar ik weet niet of Sevi dat bedoelde Jumper... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de.fan terug! Lachen man. Kwak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en hij heet nu lijdensweg volgens mij.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met zo'n naam slaat bier meteen dood. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha ja en je heb zo zure melk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg is een kutnaam.
Jozef Geelman past beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of gewoon zijn oude naam de.fan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: of zijn allereerste: antonio"informant"rijen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moest er nog ergens geld ingezameld worden? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] De fan , mijn andere vriend!! Jammer dat we zo weinig horen van onze vriend in deze moeilijke tijden bij Feyenoord. Die zou vele de stuipen op het lijf jagen. Maar jij bedoel de fan als mede financier? Ja dat weet ik ook niet maar elke euro is welkom! Maar Els had toch haar contacten met Pim Blokland heb ik wel eens vernomen. Vandaar dat ze alles beter weet toch! rot op vent |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: kan ook niet anders zoals het nu met de Feyenoord supporters gaat! Heerlijk die lullo's van de FSV en VG.
En natuurlijk ben ik nu antonio rijen en de fan tegelijk. Zo triest zijn jullie allemaal wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb jij ook al zo'n verstand van een debiel? Ik had jou wel wat hoger ingeschat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
maak je nie druk man, veel te warm... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb jij ook al zo'n verstand van een debiel? Ik had jou wel wat hoger ingeschat En terecht.... Heb totaal geen probleem met de.fan. Is alleen een matig debater. Dat maakt hem wel eens lachwekkend, ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker slapen zit er niet in vannacht... 20 graden nog, pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] kan ook niet anders zoals het nu met de Feyenoord supporters gaat! Heerlijk die lullo's van de FSV en VG. En natuurlijk ben ik nu antonio rijen en de fan tegelijk. Zo triest zijn jullie allemaal wel Joh, FSV en VG mochten willen dat ze DE Feyenoord-supporters zijn. Bij lange na niet. Maak je idd. niet zo druk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: pfff 20? i wish hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Rotterdam (23:20) 24.8 graden
Hahaha, nog warmer inderdaad! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: j*denman ben ik overigens ook niet zo kapot van |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heb jij ook al zo'n verstand van een debiel? Ik had jou wel wat hoger ingeschat 't is wel in dezelfde stijl als die van "de.fan", toeval? :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een paar legen en de rest bier zou mooi zijn maar ik weet niet of Sevi dat bedoelde Jumper... kan ik me goed in vinden hoor Leon! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] En natuurlijk ben ik nu antonio rijen en de fan tegelijk. Zo triest zijn jullie allemaal wel Dat je de.fan kent, soit. Maar hoe ken je antonio? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moet 'ie toch al een mooi poosje (onder een andere naam?) actief zijn hier! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt het wat uit allemaal? De.fan, lijdensweg, antonioRijen (whothefuck?). Laat gaan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we de eer voor els bewaren... met bovengenoemde namen komt ze natuurlijk nooit meer terug. els.... me lieve kipje....waar zit je? :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Els inschattend vind ze het niet altijd erg om met deze namen geconfronteerd te worden. Geïrriteerd worden, over hekel halen, onzin pareren, asociaal posten. Zo nu en dan moet dat even. Net als in het leven zelf. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
iemand nog iets van Els vernomen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt, hij zegt "tot ziens". Daar in zit de aanname datr we Els weer gaan zien. Alleen joden lopen weg, Els dus niet. merci ;) voordat je het weet ben ik weer de klos! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 08:22 schreef FR-Henk het volgende:Maakt het wat uit allemaal? De.fan, lijdensweg, antonioRijen (whothefuck?). Laat gaan. je vergeet brammetje lad.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hi hi het lijkt wel een dating site , met voorbeelden hoe het niet moet |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: en ook nog legioenweblog.nl, die hoort ook in dat rijtje zal ook wel een alterego zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaan we alweer geld inzamelen? |
|
|
|