|
|
craven
|
|
|
quote: eerst een meeting he... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Restaurantje in Utrecht |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ga nou niet afzeggen he :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Lul, klootzak, hufter, idioot, gek, eikel, rat, sukkel! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zozozo wat een vocabulaire hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het leesplankje van milo... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hehehe... warm he? alles goed bikoetje? bent aardig rustig de laatste dagen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja man, zeker warm. heb niet zoveel te melden. dus wil ik stylzz trots maken door effe rustig te doen. hahaha. anders ben ik me knuffelbeert kwijt. kan niet natuurlijk! is echt aftellen tot het weer losbarst het voetbal. WANT OBIKU HEEFT SCHIJT!!! aan de komkommertijd! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:49 schreef obiku010 het volgende:ja man, zeker warm. heb niet zoveel te melden. dus wil ik stylzz trots maken door effe rustig te doen. hahaha. anders ben ik me knuffelbeert kwijt. kan niet natuurlijk! is echt aftellen tot het weer losbarst het voetbal. WANT OBIKU HEEFT SCHIJT!!! aan de komkommertijd! goed man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Stilte voor de storm bij biek, hij gaat straks weer lostbarsten... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man. mij te warm. je zou denken met mijn heerlijk bruine laagje dat ik dit wel ken hebben. maar in afrika is het minder bedrukt/benauwd als hier. zelfs ik krijg hier een klamme naad van |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, niet te vergeten... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Els, als de sodemieter terugkomen. Zij is de enige die reageert op mijn ongelofelijke zeur en zeik posts van vijftig + regels. En hoe! Iedere keer krijg ik er van langs van die lieve schat. Dat ga je toch missen. Zij is moeder van al die ondeugende kinderen hier, en tegelijk psychiatert. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De fan ken ik ja maar antonio? Wie is dat? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dankzij Milo weet ik nu wie er in het bestuur van 020 zitten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: je kan te ver gaan.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:49 schreef obiku010 het volgende:ja man, zeker warm. heb niet zoveel te melden. dus wil ik stylzz trots maken door effe rustig te doen. hahaha. anders ben ik me knuffelbeert kwijt. kan niet natuurlijk! is echt aftellen tot het weer losbarst het voetbal. WANT OBIKU HEEFT SCHIJT!!! aan de komkommertijd! Stylzz trots. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft waarschijnlijk vakantie opgenomen, ff lekker tot rust komen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
begin 'r nu wel al een beetje te missen, dat dan weer wel :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
She's back !!! Doe ons dit niet nogmaals aan Els! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: uiteraard! Els = die hard |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mijn liefde bracht haar via mijn witte warme licht weer terug. ik wist het els. je bent de uitverkorene. hahaa |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
boodschappen doen? ze hoeft tog niet 24/7 op het forum te zijn? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: er is idd nog wel wat meer in 't leven buiten een forum, . . dat dan weer wel natuurlijk. nietwaar Els? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 17:09 schreef sevillana het volgende:[..] er is idd nog wel wat meer in 't leven buiten een forum, . . dat dan weer wel natuurlijk. nietwaar Els? Absoluut. Ben erg druk, nieuwe keuken wordt deze week geplaatst, ongevraagd advies: koop nooit een keuken, kost onverwacht veel tijd en je hele huis ligt overhoop. Moet ook gewoon werken en mijn collega heeft vandaag zijn pensionering 'gevierd' Is een mooi feestje geworden, maar ben wel blij dat die bokito ook weer van mijn rug is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ben blij dat je er weer bent!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dank je. Ik kan het toch niet laten ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee dan ga je mij zo missen he, ik snap t wel hoor |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Uiteraard. Spijker op z'n kop. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben een aandachtsorgel, sorry! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, komt nog wel een behoorlijk rijtje bij. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
ELSIEEEEEEEEE!!!
Welcome back!
Cc-tje. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geruststellend nieuws |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook vandaag houd ik ven els! ik hou meer van els dan in eindhoven!! ik hou meer van els dan in enschede!! ik hou meer van els dan graf020!!! en natuurlijk hou ik zelfs meer van els dan u. oh prachtige supporters!! dankzij haar en mijzelf is het forum weer leuk!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 10:12 schreef obiku010 het volgende:ook vandaag houd ik ven els! ik hou meer van els dan in eindhoven!! ik hou meer van els dan in enschede!! ik hou meer van els dan graf020!!! en natuurlijk hou ik zelfs meer van els dan u. oh prachtige supporters!! dankzij haar en mijzelf is het forum weer leuk!! ik haat 020!
|
|
|
|