|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies joh. Geeft niets, maar het is op zich wel prettig voor frequente posters. Je hebt ook nieuwe posters die meteen als een rambo tekeer gaan en/of alles en iedereen aanvallen, dan is even netjes voorstellen wel prettig.
Je hoeft ook zeker geen levensverhaal neer te zetten. Ik heb het trouwens, net als Stylzz, ook niet gedaan, het is maar wat je zelf wilt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, heb je der nog een paar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 21:57 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ja ik ben daar even wezen rondneuzen en ziet er erg leuk uit,ik zelf wil mij eerst een beetje thuis gaan voelen voor ik mij gaat voorstellen Henny,no offence Wat jij zegt over @Els geloof ik meteen.
Voorstellen !!!!!!! En rondneuzen doen we hier niet, das een vies woord! En Els is lief!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij mist wel meer... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies joh. Geeft niets, maar het is op zich wel prettig voor frequente posters. Je hebt ook nieuwe posters die meteen als een rambo tekeer gaan en/of alles en iedereen aanvallen, dan is even netjes voorstellen wel prettig. Je hoeft ook zeker geen levensverhaal neer te zetten. Ik heb het trouwens, net als Stylzz, ook niet gedaan, het is maar wat je zelf wilt. En waarom hebben jullie het niet gedaan, daarom vond ik jullie altijd al zo vreemd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, oude rechten he... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De mensen waar ik het nodig vond om me meer te leren kennen, weten t. Verder, niet nodig op een forum. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nadat ik je gezien heb op Varkenoord;
Vlak je eigen niet uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Alles is de schuld van Jan M! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Ik volg dit forum al best een tijdje en Els is echt niet lief te noemen,wel rechtvaardig verstandig en een die hard. En rondneuzen betrek jij op ajacieden waarschijnlijk?Ik heb niks met die lui en kijk liever naar mijn eigen club. En wat is nou de meerwaarde dat ik mezelf zou gaan voorstellen?Ik ben voor Feyenoord en meer hoeft men toch niet te weten op een Feyenoord forum? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:09 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ik volg dit forum al best een tijdje en Els is echt niet lief te noemen,wel rechtvaardig verstandig en een die hard. En rondneuzen betrek jij op ajacieden waarschijnlijk?Ik heb niks met die lui en kijk liever naar mijn eigen club. En wat is nou de meerwaarde dat ik mezelf zou gaan voorstellen?Ik ben voor Feyenoord en meer hoeft men toch niet te weten op een Feyenoord forum? Je krijgt het voordeel van de twijfel tot het tegendeel bewezen is nieuwe. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Dat lees ik weg als een verwelkoming,dank je wel Henny. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Welkom had ik je gisteren al geheten. Maar klopt wel voor mij is iedereen welkom en Feyenoorder tot het tegendeel is bewezen. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:18 schreef Henny het volgende:[..] Welkom had ik je gisteren al geheten. Maar klopt wel voor mij is iedereen welkom en Feyenoorder tot het tegendeel is bewezen. Ja dat kan ik mij nog herinneren alleen lees ik even de topics terug en word ik best vaak aangevallen wat ik niet helemaal begrijp. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:59 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ja dat kan ik mij nog herinneren alleen lees ik even de topics terug en word ik best vaak aangevallen wat ik niet helemaal begrijp. Door mij? |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Nee hoor niet door jou en meerderen maar een aantal wel. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Misschien een lichte vorm van xenofobie (voor nieuwelingen). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
We hebben het allemaal kunnen lezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap niet waarom sommige het recht denken te hebben nieuwelingen aan te pakken, maar goed. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ach waar gaat het nou over. Iets is nu een issue wat helemaal geen issue zou moeten zijn. Wat maakt het allemaal uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie geen issue. Wel een hoop gemiep. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis toch geen therapie-forum aan het worden he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:09 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ik volg dit forum al best een tijdje en Els is echt niet lief te noemen,wel rechtvaardig verstandig en een die hard. En rondneuzen betrek jij op ajacieden waarschijnlijk?Ik heb niks met die lui en kijk liever naar mijn eigen club. En wat is nou de meerwaarde dat ik mezelf zou gaan voorstellen?Ik ben voor Feyenoord en meer hoeft men toch niet te weten op een Feyenoord forum? Je hebt Els behoorlijk goed ingeschat Robin behalve dan dat je zegt dat ze niet lief is. Als je haar wat beter zou kennen denk je daar zeker anders over. Dat rondneuzen was als grapje bedoelt en daarbij heel dat voorstellen, Feyenoord is het enigste wat hier telt. Aan de andere kant vind ik het persoonlijk wel prettig om wat meer te weten van forumleden waar je regelmatig mee post. Hoef niet heel iemand zijn leven te weten maar wat globale informatie, ja, vind ik wel prettig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:59 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Ja dat kan ik mij nog herinneren alleen lees ik even de topics terug en word ik best vaak aangevallen wat ik niet helemaal begrijp. Ik hoop niet dat je het idee heb dat ik je aanviel Robin want dat is dus echt niet mijn bedoeling. Je bent van harte welkom juist. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 00:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je hebt Els behoorlijk goed ingeschat Robin behalve dan dat je zegt dat ze niet lief is. Als je haar wat beter zou kennen denk je daar zeker anders over. Dat rondneuzen was als grapje bedoelt en daarbij heel dat voorstellen, Feyenoord is het enigste wat hier telt. Aan de andere kant vind ik het persoonlijk wel prettig om wat meer te weten van forumleden waar je regelmatig mee post. Hoef niet heel iemand zijn leven te weten maar wat globale informatie, ja, vind ik wel prettig. Bij deze geloof ik het als je zegt dat Els ook nog eens lief is ik zal het zelf nog wel ontdekken.. En ik ben voor feyenoord dat is voorlopig even voldoende en bedankt voor de verwelkoming. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 10:22 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Bij deze geloof ik het als je zegt dat Els ook nog eens lief is ik zal het zelf nog wel ontdekken.. En ik ben voor feyenoord dat is voorlopig even voldoende en bedankt voor de verwelkoming. Altijd voorzichtig zijn met wat je gelooft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 10:22 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Bij deze geloof ik het als je zegt dat Els ook nog eens lief is ik zal het zelf nog wel ontdekken.. En ik ben voor feyenoord dat is voorlopig even voldoende en bedankt voor de verwelkoming. d:-) |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: geloof is een twijfel totdat het echt is bewezen,tenminste dat is wat ik geloof... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en jij gelooft dat? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bij mij is dat eigenlijk andersom, geloof is sterker dan de werkelijkheid. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Klinkt zeer cryptisch Els, althans... dat geloof ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tot zaterdagavond geloofde ik dat Guidetti een speler was met een fantastische mentaliteit en een geweldige professionele houding. Sinds zaterdag geloof ik dat nog een beetje feller. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Maar was dan toch de werkelijkheid niet sterker dan je geloof? |
|
|
|