|
|
cc-tje
|
|
|
afgelopen vraijdag is om 17:35 onze zoon "Noah"!!! Bij zijn geboorte woog hij 3000 gram en hij is 49 cm lang en kern gezond bevonden. Ik mocht mn meisie en mn zoon gisteren ophalen, ben echt erg trots! Hier hebben we zolang op gewacht! Vond het fijn dat vrienden van ons onze oudste zoon Dylan mee hebben genomen naar de eerste training. Vond het jammer dat ik daar niet bij kon zijn maar... Ik heb de titel nu al in handen!
Groeten; CC-tje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:41 schreef cc-tje het volgende:afgelopen vraijdag is om 17:35 onze zoon "Noah"!!! Bij zijn geboorte woog hij 3000 gram en hij is 49 cm lang en kern gezond bevonden. Ik mocht mn meisie en mn zoon gisteren ophalen, ben echt erg trots! Hier hebben we zolang op gewacht! Vond het fijn dat vrienden van ons onze oudste zoon Dylan mee hebben genomen naar de eerste training. Vond het jammer dat ik daar niet bij kon zijn maar... Ik heb de titel nu al in handen! Groeten; CC-tje. Gefeliciteerd CCtje, veel geluk voor jou en je vrouwtje met deze blijde gebeurtenis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gast, van harte! Mooiste wat je kan gebeuren! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Gefeliciteerd met het wonder der geboorte ! ik wens jouw zoontje een lang en gezond (Feyenoord) Leven toe ! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Proficiat kerel, de beste afleiding voor het leven he hahaha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
van harte gozert! geniet ervan!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hand in hand voor cc-tje en Noah! Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Daar komen de zware nachten en lange dagen haha maar geloof me het is het allemaal waard. Gefeliciteerd man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gefeliciteerd, ff paar Feyenoord pyamatjes kopen dus :P |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Éen ur na de bevalling had hij al een Feyenoord tenue, Vers gekocht op zuidplein, met een paar nike's. Echt heel erg bedankt voor de felicitaties mansen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 08:40 schreef cc-tje het volgende:Éen ur na de bevalling had hij al een Feyenoord tenue, Vers gekocht op zuidplein, met een paar nike's. Echt heel erg bedankt voor de felicitaties mansen! wij rood witte mansen zijn zo naar nog niet!! hahahaha |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Gefeliciteerd cc-tje!! geniet er samen van... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
eens met alles wat hierboven al staat, van harte dus . . . . . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Eindelijk de langverwachte nieuwe spits! Gefeliciteerd!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wordt een goede lichting 2011 hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd CCtje met jullie aanwinst,mooie tijden toegewenst.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Van harte gefeliciteerd CCtje, veel geluk!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geloof me, dit is nog niets. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha dit is nog netjes binnen de lijntjes... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Yep, Gelukkig ligt die tijd alweer ff achter me haha!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Het had netter gekend Craven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De dame is er over een paar maanden wel vanaf, maar dan dient de nieuwe zich meteen aan, dus gaan we weer vrolijk verder :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:[..] De dame is er over een paar maanden wel vanaf, maar dan dient de nieuwe zich meteen aan, dus gaan we weer vrolijk verder :) ben zo blij dat ik aan het afronden ben ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:[..] De dame is er over een paar maanden wel vanaf, maar dan dient de nieuwe zich meteen aan, dus gaan we weer vrolijk verder :) GEK!!!!!! nmr 3? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Nou mensen, dit zijn mijn oudste en Noah, je ziet het, het goede shirt, hemels breed een kilometer of 2 vanaf de kuip geboren en 1 uur oud en al de bezitter van een eigen tenue!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi man! Je oudste heeft wel wat weg van Gio! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooie kinderen! en lijkt idd wel wat op Gio... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
super man, blij dat je hem geen Georgino hebt genoemd! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Het zal je maar gebeuren haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Hoop dat je bronckhorst bedoeld, die andere wil ik niet meer kennen Henk! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja, had wel even de krampen toen ie net geboren was... dreads... maar het was baby smeer, ging er wel uit met wassen, Stel je voor zeg! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
GEFELICITEERD !!
idd zie het nu ook toekomstige linksback van feyenoord en oranje. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
beetje laat, maar toch gefeliciteerd!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Nog iets later.. Gefeliciteerd! En veel geluk. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Thanks lotgenoten! Hoop een versterking voor de toekomst, zal het zeker proberen, maar als ie door wil leren en een multinational wil worden vind ik het ook best. (je weet wel, bonusje hiert... bonusje daart... |
|
|
|