BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 200 gedeeld door 8000 maal 100 procent is

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Man @ C&A
 Man @ C&A - maandag 27 juni 2011 - 09:51   quote  deeplink  
2,5%.

Als dat geen minderheid is dan weet ik het niet meer.

Toch is de mening van deze minderheid veelvuldig te beluisteren in de pers.
Zou het dan toch kloppen dat holle vaten het luidst klinken?

Feyenoord en media negeer deze minderheid, hun ego is groter dan hun liefde voor Feyenoord.

Ik weet het, het was slechts een momentopname. Maar wel een veelzeggende momentopname.

2.5%. Laat het op je inwerken en besef dat dit percentage te verwaarlozen is, hoeveel herrie ze ook maken.

Man at C&A
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
en topic 12312093 over hetzelfde
Roy15
 Roy15 - maandag 27 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
hoe kom je aan het getal 200?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 juni 2011 - 10:08   quote  deeplink  
zoveel kost een kostuum bij C&A ???
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 27 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Ze weten wel dat ze met een zeer zeer zeer geringe minderheid zijn, anders houdt je je forumavond niet in een zaaltje van 200 man, terwijl de club een achterban van 100.000 fans of meer heeft. En deze mensen spreken het bestuur aan, nou besturen zit in ieder geval niet in hun bloed.
Als ze zeker wisten dat er meer tegenstanders van het bestuur zouden zijn, dan hadden ze heus wel iets groters afgehuurd, maar ja.
Als altijd verpest een minderheid het voor een meerderheid, ik hoop op wat zelfreflectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Trouwe hond --
Royaal
 Royaal - maandag 27 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 09:58 schreef Roy15 het volgende:
hoe kom je aan het getal 200?
aantal mensen die wegliepen tijdens de training gedeeld door het aantal aanwezige
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 27 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Als 100 000 man een drenkeling willen redden proberen 200 man de drenkeling weer van de kant te duwen. Hand in hand!!?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Sterf topic, sterf!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 13:00   quote  deeplink  
200 is natuurlijk nog altijd meer Dan de directie en RvC bij elkaar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Wil deze topic niet snappen. Tijdverspilling.
Man @ C&A
 Man @ C&A - maandag 27 juni 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Nee een kleine groep malloten je club naar de kloten laten helpen dat is geen tijdverspilling.

Probeer het maar niet te snappen, want niemand snapt het dat zo weinig mensen, mensen met een ego dat groter is dan de liefde voor hun club, zoveel herrie kunnen maken.

Ja en 200 is veel minder dan het aantal supporters dat door heeft dat deze acties alleen maar voor meer ellende zorgen.

Maar ellende of geen ellende het ego van de schreeuwers wordt gestreeld en dat gaat het hen om.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Man @ C&A --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Ik ben dit ook weer beu. Dit topic is net zo suggestief als dat de VG/FSV stelt dat ze het meerendeel van de supporters vertegenwoordigd.

Het was een geheime actie, slechts verteld aan een beperkt aantal personen.
Genoeg om de actie zichtbaar te maken en precies genoeg om het niet van te voren te laten uitlekken. Dus dat was wel geslaagd.
erwin berntssen
 erwin berntssen - maandag 27 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik geef je helemaal gelijk ,precies wat blokland zeg blijf rustig anders jaag je straks nog meer geld schieters weg
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 16:44 schreef erwin berntssen het volgende:
ik geef je helemaal gelijk ,precies wat blokland zeg blijf rustig anders jaag je straks nog meer geld schieters weg
Maar waar blijven die dan? Mandemakers is inderdaad "weggejaagd" maar niet door tegen geluiden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 16:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar waar blijven die dan? Mandemakers is inderdaad "weggejaagd" maar niet door tegen geluiden.
Het verdwijnen van Jacobs kán perspectief bieden. Is niet geheel onlogische gedachtengang.
Stabiliteit in en rondom de club helpt mee aan toeschietelijkheid vermogenden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 16:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het verdwijnen van Jacobs kán perspectief bieden. Is niet geheel onlogische gedachtengang.
Stabiliteit in en rondom de club helpt mee aan toeschietelijkheid vermogenden.
Alleen Hebben we er geen fuck aan als die investeerders/geldschieters nog een paar maanden wachten. Ik geloof er niet in.
de.fan
 de.fan - maandag 27 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 11:02 schreef Trouwe hond het volgende:
Ze weten wel dat ze met een zeer zeer zeer geringe minderheid zijn, anders houdt je je forumavond niet in een zaaltje van 200 man, terwijl de club een achterban van 100.000 fans of meer heeft. En deze mensen spreken het bestuur aan, nou besturen zit in ieder geval niet in hun bloed.
Als ze zeker wisten dat er meer tegenstanders van het bestuur zouden zijn, dan hadden ze heus wel iets groters afgehuurd, maar ja.
Als altijd verpest een minderheid het voor een meerderheid, ik hoop op wat zelfreflectie.
Eindelijk eens iemand die verstand van zaken heeft en inderdaad een geringe minderheid verpest het voor de grote meerderheid . En die dombo's van de FSV en VG zijn zo lomp om zich te laten impalmen door deze asociale mediageile raddraaiers
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 juni 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:33 schreef de.fan het volgende:

[..]

Eindelijk eens iemand die verstand van zaken heeft en inderdaad een geringe minderheid verpest het voor de grote meerderheid . En die dombo's van de FSV en VG zijn zo lomp om zich te laten impalmen door deze asociale mediageile raddraaiers
ben jij het lijdensweg?
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Alleen Hebben we er geen fuck aan als die investeerders/geldschieters nog een paar maanden wachten. Ik geloof er niet in.
Die gaan alleen langer wachten Als er een risico blijft bestaan dat de pleuris uitbreekt, en er van hun eventueel geinvesteerde centen afkoopsommen aan weglopende bestuursleden moeten worden besteed, ipv aan nieuwe spelers, schulden inlossen etc.!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Felbm --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:33 schreef de.fan het volgende:

[..]

Eindelijk eens iemand die verstand van zaken heeft en inderdaad een geringe minderheid verpest het voor de grote meerderheid . En die dombo's van de FSV en VG zijn zo lomp om zich te laten impalmen door deze asociale mediageile raddraaiers
F*ck, ben het hier ook al met je eens.
Ben je herboren?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 18:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

F*ck, ben het hier ook al met je eens.
Ben je herboren?
ja ik heb ook al een paar posts gezien, ik zit nog de ontkenningsfase.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:33 schreef de.fan het volgende:

[..]

Eindelijk eens iemand die verstand van zaken heeft en inderdaad een geringe minderheid verpest het voor de grote meerderheid . En die dombo's van de FSV en VG zijn zo lomp om zich te laten impalmen door deze asociale mediageile raddraaiers
Hè Bram!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 17:46 schreef Felbm het volgende:

[..]

Die gaan alleen langer wachten Als er een risico blijft bestaan dat de pleuris uitbreekt, en er van hun eventueel geinvesteerde centen afkoopsommen aan weglopende bestuursleden moeten worden besteed, ipv aan nieuwe spelers, schulden inlossen etc.!!!
Ach een half jaar geleden toen het nog rustig was en iederéén, zelfs joden, geld gingen geven aan Feyenoord waren ze er niet, ik verwacht ze nu ook niet meer. Het bestuur kan hun bestaan niet hard maken evenmin als de VG niet met concrete oplossingen/alternatieven komen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach een half jaar geleden toen het nog rustig was en iederéén, zelfs joden, geld gingen geven aan Feyenoord waren ze er niet, ik verwacht ze nu ook niet meer. Het bestuur kan hun bestaan niet hard maken evenmin als de VG niet met concrete oplossingen/alternatieven komen.
nou de FSV/VG roept ook dat Jacobs investeerders tegen hield, dus als er nu niemand opstaat, is dat weer een knauw voor hun geloofwaardigheid.
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou de FSV/VG roept ook dat Jacobs investeerders tegen hield, dus als er nu niemand opstaat, is dat weer een knauw voor hun geloofwaardigheid.
Werd ook door Gudde gezegd toch?
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Substanciele geldschieters (en dan bedoel ik gasten die Feyenoord in 1 x uit cat. 1 blazen) en Feyenoord zijn een mythe.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:08 schreef hotjumper het volgende:
Substanciele geldschieters (en dan bedoel ik gasten die Feyenoord in 1 x uit cat. 1 blazen) en Feyenoord zijn een mythe......
...gebleken, mogelijkerwijs.
Knarjan
 Knarjan - maandag 27 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Wat een negatief gelul allemaal de laatste tijd. Gudde kwam op een moment dat er puin geruimd moest worden, koevermans idem. Van Geel is goed begonnen. Jacobs is weg, Wie moeten er nog meer sneuvelen dan? Geef deze heren de kans met de VVF en ik geloof als we er met zijn allen achter gaan staan en ophouden met dat negatieve gedoe we een heel eind kunnen komen. Idereen positief, meer sponsoren, komt alles in een stroomversnelling en spelen we binnen afzienbare tijd weer mee om de prijzen.
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 juni 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:38 schreef Knarjan het volgende:
Wat een negatief gelul allemaal de laatste tijd. Gudde kwam op een moment dat er puin geruimd moest worden, koevermans idem. Van Geel is goed begonnen. Jacobs is weg, Wie moeten er nog meer sneuvelen dan? Geef deze heren de kans met de VVF en ik geloof als we er met zijn allen achter gaan staan en ophouden met dat negatieve gedoe we een heel eind kunnen komen. Idereen positief, meer sponsoren, komt alles in een stroomversnelling en spelen we binnen afzienbare tijd weer mee om de prijzen.
En waar moet ik positief over zijn? Dat vereedeld jeugdelftal wat er straks staat. Het ff positief zijn want we zijn aan het bouwen hoor ik al sinds 2002.
En al schrijven we aan het eind van aankomend seizoen zwarte cijfers, hoeveel in de plus denk je dan dat we uitkomen? 5 miljoen, 10?
We zijn dan uit catagorie 1 maar hebben nog steeds geen eigen vermogen om dingen te doen.
Nee, het gaat nog een hele tijd duren voordat Feyenoord eventueel weer mee gaat doen om de prijzen. En ondertussen lopen ze in 020 en enschede steeds verder weg.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:50 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waar moet ik positief over zijn? Dat vereedeld jeugdelftal wat er straks staat. Het ff positief zijn want we zijn aan het bouwen hoor ik al sinds 2002.
En al schrijven we aan het eind van aankomend seizoen zwarte cijfers, hoeveel in de plus denk je dan dat we uitkomen? 5 miljoen, 10?
We zijn dan uit catagorie 1 maar hebben nog steeds geen eigen vermogen om dingen te doen.
Nee, het gaat nog een hele tijd duren voordat Feyenoord eventueel weer mee gaat doen om de prijzen. En ondertussen lopen ze in 020 en enschede steeds verder weg.
ik hoor de FSV/VG daar geen oplossingen voor aandragen, jij wel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou de FSV/VG roept ook dat Jacobs investeerders tegen hield, dus als er nu niemand opstaat, is dat weer een knauw voor hun geloofwaardigheid.
hij is in iedergeval weg en vreemd genoeg komt die functie niet vrij voor een ander?
Stilletjes geven ze zelf de unkunde aan van die man....
Ik geef je wel hoor ,dat het van beide zijdes niet helemaal tof is maar kies toch
voor VG en Fsv omdat zij toch iets bereikt hebben wat in mijn straatje viel..
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:50 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waar moet ik positief over zijn? Dat vereedeld jeugdelftal wat er straks staat. Het ff positief zijn want we zijn aan het bouwen hoor ik al sinds 2002.
En al schrijven we aan het eind van aankomend seizoen zwarte cijfers, hoeveel in de plus denk je dan dat we uitkomen? 5 miljoen, 10?
We zijn dan uit catagorie 1 maar hebben nog steeds geen eigen vermogen om dingen te doen.
Nee, het gaat nog een hele tijd duren voordat Feyenoord eventueel weer mee gaat doen om de prijzen. En ondertussen lopen ze in 020 en enschede steeds verder weg.
Wat er in de rest van Nederland gebeurt boeit me geen fuck. Aan het begin van het seizoen heb ik gepleit om de rust te bewaren en het bestuur een kans te geven. die hebben ze gehad en het enige positieve dat er gebeurt is komt voor het conto van Een externe geldschieter. Pim! Ik vind dat het bestuur te weinig heeft bijgedragen aan het herstel. Die hebben gewoon mazzel gehad.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]
Ik vind dat het bestuur te weinig heeft bijgedragen aan het herstel.
Wat zichtbaar is voor ons bedoel je..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat er in de rest van Nederland gebeurt boeit me geen fuck. Aan het begin van het seizoen heb ik gepleit om de rust te bewaren en het bestuur een kans te geven. die hebben ze gehad en het enige positieve dat er gebeurt is komt voor het conto van Een externe geldschieter. Pim! Ik vind dat het bestuur te weinig heeft bijgedragen aan het herstel. Die hebben gewoon mazzel gehad.
Ze hebben succesvol meegewaaid in het angst van de investeerders!Vind ik dus ook,,
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat zichtbaar is voor ons bedoel je..?
Laat het ze dan zichtbaar maken. Net als de VG overigens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat zichtbaar is voor ons bedoel je..?
nee....
Want Gudde zelf zegt trots dat de schulden met 30 miljoen is terug gebracht..
Nee het is omgezet in aandelen,en hij blijft het zeggen..
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Schuldpositie is dan toch ook teruggebracht? Omzetten in aandelen of aflossen maakt daarin geen verschil. Feyenoord is veel meer solvabel geworden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee....
Want Gudde zelf zegt trots dat de schulden met 30 miljoen is terug gebracht..
Nee het is omgezet in aandelen,en hij blijft het zeggen..
20miljoen was omgezet in aandelen toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:03 schreef Let it Snoo het volgende:
Schuldpositie is dan toch ook teruggebracht? Omzetten in aandelen of aflossen maakt daarin geen verschil. Feyenoord is veel meer solvabel geworden.
Ja anders hadden we naar de klote geweest vanaf januari...
Maar aandelen zijn toch schulden vriend!!
Hoe kan ik er anders aan verdient hebben,en verloren...
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
is die C&A nu nog niet failliet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

20miljoen was omgezet in aandelen toch?
waarschijnlijk 30 want dat is het bedrag waar Gudde het nu telkens over heeft..
Dus ik ga er vanuit dat Blokland nog het 1 en ander heeft binnen gehaald zoals
hij had beloofd...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:06 schreef craven het volgende:
is die C&A nu nog niet failliet?
hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Terug komen in zwarte cijfers, door saneren, verstandig begroten...
Gudde is een snaeerder, crisisbestuurder. Op die hoedanigheid is weinig aan te merken.
Tuurlijk, kan altijd meer, maar wie wierp zich dan op toentertijd coor het alg. directeurschap?
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja anders hadden we naar de klote geweest vanaf januari...
Maar aandelen zijn toch schulden vriend!!
Hoe kan ik er anders aan verdient hebben,en verloren...
Mwah, aandelen zie ik niet als schuld. Hoort gewoon bij het Eigen vermogen of het groepsvermogen. Zij bezitten nu een deel van de club en Feyenoord is niet verplicht om binnen een vooraf bepaalde termijn de aandelen terug te kopen; dus geen schuld.
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarschijnlijk 30 want dat is het bedrag waar Gudde het nu telkens over heeft..
Dus ik ga er vanuit dat Blokland nog het 1 en ander heeft binnen gehaald zoals
hij had beloofd...
volgens mij was de 30 nog niet gehaald, maar i could be wrong..Bij 30 mocht er toch nog iemand van VVF in de rvc?
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Klopt ja.. Zou er weer een nieuw lid in de RvC komen (niet per se VvF dacht ik).
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:09 schreef craven het volgende:

[..]

volgens mij was de 30 nog niet gehaald, maar i could be wrong..Bij 30 mocht er toch nog iemand van VVF in de rvc?
ja... rutjes..
craven
 craven - maandag 27 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja... rutjes..
oja hehehe maar die zit er nog niet in toch?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 21:15   quote  deeplink  
43 miljoen schuld - 30 miljoen (Gudde)= 13 miljoen.
Verkoop Luc = 3 miljoen + 2 jeugdspelers (1.5 miljoen?) = 4,5 miljoen

13 - 4,5 = nog 8.5 miljoen schuld????
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:
43 miljoen schuld - 30 miljoen (Gudde)= 13 miljoen.
Verkoop Luc = 3 miljoen + 2 jeugdspelers (1.5 miljoen?) = 4,5 miljoen

13 - 4,5 = nog 8.5 miljoen schuld????
Weet niet of die 4,5 mln aan transfers in die 30 mln zit.. Maar anders ziet het er heeeel goed uit :) 8,5 = verkopen Fer & Wijnaldum.. Zijn alle schulden kwijt en heb je nog pot met geld over ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 200 gedeeld door 8000 maal 100 procent is









0.0079138