BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 200 gedeeld door 8000 maal 100 procent is

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:
Terug komen in zwarte cijfers, door saneren, verstandig begroten...
Gudde is een snaeerder, crisisbestuurder. Op die hoedanigheid is weinig aan te merken.
Tuurlijk, kan altijd meer, maar wie wierp zich dan op toentertijd coor het alg. directeurschap?
Ik vind het erg fijn dat je zo`n vertrouwen heb in Gudde Henk...
Ik heb ook geen moeite met die man en vind hem soms verstandige dingen
zeggen.Maar vind je het erg dat de sanering zoals jij dat noemt op conto
komt van Mario Been die zijn vriend Pim Blokland had benaderd die al
met miljoenen in de talentpool 1 en 2 zat!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ingezonden-tussen-hoop-en-vrees/

quote:


Ingezonden: Tussen hoop en vrees
Gepubliceerd op 27 juni 2011 - 14:43
De afgelopen weken lijkt het net alsof ik in een boksring heb gestaan. Van alle kanten kwam er nieuws en elke keer veranderde ik van hoek in de discussie. Elke keer werd ik van de ene hoek naar de andere hoek geslagen. Dan kwam de VG met goede stukken, vervolgens kon Koevermans de stukken, naar mijn mening, goed counteren.

Beide partijen zullen in hun uitlatingen een kern van waarheid hebben en dus af en toe gelijk hebben. Maar er zullen ook zaken zijn overdreven of anders zijn geinterpreteerd. En dat ongegeneerd schoppen van enerzijds de VG richting het directie en anderzijds van de directie richting de VG is jammer. Vooral omdat deze discussie in eerste instantie alleen tegen Jacobs en Van Well was gericht.

En juist daar zou de VG zich op moeten richten. Op Jacobs (ondertussen weg) en Van Well. Díe hebben fouten gemaakt. Díe hebben gezorgd voor de problemen van nu. Koevermans schijnt een slechte deal te hebben gemaakt, maar hij ontkent. Gudde zou liegen, maar als de verhalen van Koevermans kloppen dan is dat dus niet zo. Maar nogmaals; geen van de bronnen geeft 100% duidelijkheid. Het lijkt nu uit te lopen richting een doelloze discussie, die bovendien kinderachtig is. Van beide kanten; zowel de VG als het bestuur zijn kinderachtig bezig. De eerste lijkt niet geheel juiste bronnen up-te-loaden, terwijl het bestuur sinds de discussie de supporters minacht.

Eigenlijk zou de VG zich moeten richten op het vertrek van Van Well. Daarna gewoon weer om de tafel gaan zitten met het bestuur. Juist dat uit clubbelang. We moeten niet willen dat er over een maand helemaal geen bestuurslid meer is en dat er 3 nieuwe personen zichzelf moeten inwerken. Dan duurt het weer 3 a 4 jaar langer. Bovendien is de eenheid binnen de supporters weg. Gisteren deed dat pijn om te zien. Sommige liepen weg, terwijl anderen juist bleven. Zoals Gido Vader (i.t.t. Salomons een held) op twitter liet weten: Feyenoord is op zijn sterkst als één grote familie, die in openheid discussieert en constructief werkt aan een mooie toekomst. Kortom; werk Van Well weg en zorg dat er weer in alle openheid en eerlijkheid wordt overlegd.

Erik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:08 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Mwah, aandelen zie ik niet als schuld. Hoort gewoon bij het Eigen vermogen of het groepsvermogen. Zij bezitten nu een deel van de club en Feyenoord is niet verplicht om binnen een vooraf bepaalde termijn de aandelen terug te kopen; dus geen schuld.
jawel,over 5 jaar kunnen delen van de aandelen weer terug verkocht worden door Feyenoord
en kan er ook weer wat geeist worden.
Zie het als een hypotheek..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:09 schreef craven het volgende:

[..]

volgens mij was de 30 nog niet gehaald, maar i could be wrong..Bij 30 mocht er toch nog iemand van VVF in de rvc?
hij heeft het zaterdag nog verkondigt en liegen doet hij niet dus...
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Laat je horen als je vind dat de VG jou niet vertegenwoordigd, of juist wel natuurlijk....

quote:

Lunatic News Nu!
Gepubliceerd op 27 juni 2011 - 09:41
De afgelopen dagen merken we dat veel mensen de moeite nemen om ons ingezonden stukken te sturen. In principe is het altijd tegen het beleid geweest van LN om een stortvloed aan ingezonden verhalen te plaatsen en daarom halen de meeste mails de site niet. Maar deze week willen we het over een andere boeg gooien! Volgens geruchten zijn er meer tegenstanders dan voorstanders voor het ontmantelen van de directie, op de forumavond, in het mailverkeer en gisteren in het stadion was daar anders vrij weinig van te merken maar omdat we niet de beroerdste zijn is LN altijd de spreekbuis geweest van het volk en dus ook nu!

Lunatic News Nu! LN Chatterbox. Live @ LN of hoe je het beestje ook wil noemen deze week willen we iedereen de kans geven zijn stem te laten horen door de beste ingezonden stukken te plaatsen. Uiteraard gaan alle tegenstanders nu zeuren dat LN de bron van het kwaad is en dus selectief te werk zal gaan. Inderdaad, dat gaan we doen! Veel tegengeluiden zijn niet onderbouwt en schreeuwen erg hard om het schreeuwen. Om die reden selecteren we de verhalen op de volgende criteria:

Een gefundeerde inhoud;
Gebaseerd op feiten, buiten het veld of binnen het veld;
Een anti-geluid zonder het lezen van de VG stukken die de afgelopen maanden gepubliceerd zijn is not done;
Roepen en schreeuwen dat de VG kut is zonder punten A, B en C.
En dat is het wel zon beetje. Gefundeerd. Voor supporters, door supporters. Deze week telt niet wat wij vinden maar wat jij vind! Stuur je verhaal via het contactformulier en als het goed genoeg is (zie criteria) komt het deze week op de site terecht! Na deze week gaan we weer terug naar een site met redactie dus grijpt uwer kans!
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jawel,over 5 jaar kunnen delen van de aandelen weer terug verkocht worden door Feyenoord
en kan er ook weer wat geeist worden.
Zie het als een hypotheek..
KUNNEN.. Betekent dat ze tot die tijd niet teruggekocht kunnen worden, maar daarna wel. Er is niet gesteld dat de aandelen binnen bijvoorbeeld 15 jaar teruggekocht moeten worden. Dus; geen schuld :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:24 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

KUNNEN.. Betekent dat ze tot die tijd niet teruggekocht kunnen worden, maar daarna wel. Er is niet gesteld dat de aandelen binnen bijvoorbeeld 15 jaar teruggekocht moeten worden. Dus; geen schuld :)
Het sneeuwt in je hoofd,het moet ooit terug betaald worden met rente dus schuld....
Wat niet van jou is,is niet van ....?
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 juni 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:
43 miljoen schuld - 30 miljoen (Gudde)= 13 miljoen.
Verkoop Luc = 3 miljoen + 2 jeugdspelers (1.5 miljoen?) = 4,5 miljoen

13 - 4,5 = nog 8.5 miljoen schuld????
Luc zat in een van de talent pools opbrengst Feyenoor.d max 2 miljoen
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Er is afgesproken dat Feyenoord de aandelen terug kan kopen, zodat de club weer voor 100% in eigen bezit is. Op dit moment bezitten Blokland en Co (nu nog niet, maar bijna) 49% van de club, Feyenoord 51%. Dat ze die aandelen uiteindelijk terugkopen wil niet zeggen dat het een schuld is. Begrijp je idee wel, maar ben 't er niet mee eens :)
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 19:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach een half jaar geleden toen het nog rustig was en iederéén, zelfs joden, geld gingen geven aan Feyenoord waren ze er niet, ik verwacht ze nu ook niet meer. Het bestuur kan hun bestaan niet hard maken evenmin als de VG niet met concrete oplossingen/alternatieven komen.
Omdat ze de plannen nog niet allemaal rond hebben. Als straks het beoogde bedrag binnen is en er gebeuren weer mooie dingen gebeuren dan is het weer rust en vrede. Nogmaals, ik denk gewoon dat we nog even geduld moeten hebben tot de tijd rijp is, en alles komt goed.
Felbm
 Felbm - maandag 27 juni 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 20:50 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waar moet ik positief over zijn? Dat vereedeld jeugdelftal wat er straks staat. Het ff positief zijn want we zijn aan het bouwen hoor ik al sinds 2002.
En al schrijven we aan het eind van aankomend seizoen zwarte cijfers, hoeveel in de plus denk je dan dat we uitkomen? 5 miljoen, 10?
We zijn dan uit catagorie 1 maar hebben nog steeds geen eigen vermogen om dingen te doen.
Nee, het gaat nog een hele tijd duren voordat Feyenoord eventueel weer mee gaat doen om de prijzen. En ondertussen lopen ze in 020 en enschede steeds verder weg.
Ik snap het al, Als jij daar zat, dan zou je de teringzooi die jaaaaarenlang is veroorzaakt effe in 1 zomerstop oplossen, Ik zeg solliciteren! Gewoon geduld hebben, er wordt keihard gewerkt daar om zo snel MOGELIJK alles weer op de rails te krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:29 schreef Let it Snoo het volgende:
Er is afgesproken dat Feyenoord de aandelen terug kan kopen, zodat de club weer voor 100% in eigen bezit is. Op dit moment bezitten Blokland en Co (nu nog niet, maar bijna) 49% van de club, Feyenoord 51%. Dat ze die aandelen uiteindelijk terugkopen wil niet zeggen dat het een schuld is. Begrijp je idee wel, maar ben 't er niet mee eens :)
we houden er over op want dit kan de hele week gaan duren pik..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:24 schreef hotjumper het volgende:
Laat je horen als je vind dat de VG jou niet vertegenwoordigd, of juist wel natuurlijk....

[..]

VG ook al vind ik dat het ook en enkel en alleen voorlopig op v Well gericht had moeten zijn.
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 27 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

we houden er over op want dit kan de hele week gaan duren pik..
Tsja... :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 21:52   quote  deeplink  
t leuke is, de discussie op deze wijze irriteert helemaal niet.
Zodra sommige betweterig, wijsneuzerig en superieur gedrag vertonen, schijt ik meteen mn broek tot aan mn enkels vol van ellende.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
t leuke is, de discussie op deze wijze irriteert helemaal niet.
Zodra sommige betweterig, wijsneuzerig en superieur gedrag vertonen, schijt ik meteen mn broek tot aan mn enkels vol van ellende.
Daar heb je gelijk in en ik denk dat het wegvallen van de grootste emotie ook wel
mee werkt...Vreemde namen van het forum zijn weer verdwenen en misschien dat het scheeld?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Wacht maar tot t weekend is of de volgende strontemmer van de FSV/VG
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het erg fijn dat je zo`n vertrouwen heb in Gudde Henk...
Ik heb ook geen moeite met die man en vind hem soms verstandige dingen
zeggen.Maar vind je het erg dat de sanering zoals jij dat noemt op conto
komt van Mario Been die zijn vriend Pim Blokland had benaderd die al
met miljoenen in de talentpool 1 en 2 zat!!!
Leon, Gudde's sanering zit 'm in korten op personeelsbestand, andere begrotingsposten. Salarisplafonds...
Daarin heeft hij een slag gemaakt.
Ik heb geen rotsvast vertrouwen in Gudde, maar hij houdt hand op de knip. Dus beoordeel ik 'm op z'n daden.
Geen man waar Feyenoord jaren mee door moet.
Blokland is idd een andere zaak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 200 gedeeld door 8000 maal 100 procent is









0.0067899