|
|
The Q
|
|
|
Guyon Fernandez gaat er gewoon 30 inschieten komend seizoen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Tuurlijk jongen, Komt goed! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
geweldige info! bedankt.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Hé gooz, hoe is het?, wat ben je afwezig en kort van stof de laatste tijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 18:33 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] Hé gooz, hoe is het?, wat ben je afwezig en kort van stof de laatste tijd.. Dr moet gewoon meer geneukt worden. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: dat zoiezo, maar dan ken je toch gewoon door blijven lullen..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou 5mins ff niet, want je moet t ook niet overdrijven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gewoon een iPad nemen ik lig mevrouw hotjumper nu ook een beurt te geven... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahaha!
En 20 ventilators eromheen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, ik zweet me al de rambam als ik mn linkerteen beweeg.. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: heppie ook jicht tenen? haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hoeven we ook niet meer te spelen .... lekker kort seizoen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: met deze hitte ga ik liever vissen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahaha, vanavond nog een paling gevangen, veel te bang dat zoiets in mijn broek glijd... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:38 schreef FR-Douwe het volgende:hahahaha, vanavond nog een paling gevangen, veel te bang dat zoiets in mijn broek glijd... Waarom ben je daar bang voor? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vind je dat fijn om zo'n beest naar je aars te zien staren? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja lekker vacuum zuigen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Palingen met een bril op zijn ongevaarlijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
totdat ze erin gaan en weer eruit willen, blijft die bril haken.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maarrr...dan kan je aars wél beter zien!
Opgelost! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Maar even serieus, zijn er nog mensen die vissen tegenwoordig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, er zijn daarentegen wel weinig vissen die mensen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik zeg hup voor de vissen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: huh?
we hebben het hier over vissen hoor, niet over doelpunten |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ook deze twee "spitsen" zullen de supporters niet gelukkig maken- De teen van Cissé zal wel weer op gaan spelen en wat heeft Fernandez dan wel bij Excelsior gepresteerd? Dan had ik persoonlijk nog liever Voskamp zien komen, of natuurlijk Dost en ja, misschien toch nog wel El Hamdoui, want er moet toch een moment komen dat die in gaat zien dat hij verkeerd bezig is? |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
nooit el ham halen. binnen een maand zorgt hij voor veel problemen. Dost gaat op zeker komen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 11:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ook deze twee "spitsen" zullen de supporters niet gelukkig maken- De teen van Cissé zal wel weer op gaan spelen en wat heeft Fernandez dan wel bij Excelsior gepresteerd? Dan had ik persoonlijk nog liever Voskamp zien komen, of natuurlijk Dost en ja, misschien toch nog wel El Hamdoui, want er moet toch een moment komen dat die in gaat zien dat hij verkeerd bezig is? fernandez heeft uitstekend gepresteerd bij excelsior, met zijn snelheid en goals heeft hij(mede) excelsior in de eredivisie gehouden. En waarom Voskamp? omdat hij veel heeft gescoord in de jupiler league, ach het blijft altijd een gok... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 11:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ook deze twee "spitsen" zullen de supporters niet gelukkig maken- De teen van Cissé zal wel weer op gaan spelen en wat heeft Fernandez dan wel bij Excelsior gepresteerd? Dan had ik persoonlijk nog liever Voskamp zien komen, of natuurlijk Dost en ja, misschien toch nog wel El Hamdoui, want er moet toch een moment komen dat die in gaat zien dat hij verkeerd bezig is? Word je nou niet moe van jezelf??? |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 11:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ook deze twee "spitsen" zullen de supporters niet gelukkig maken- De teen van Cissé zal wel weer op gaan spelen en wat heeft Fernandez dan wel bij Excelsior gepresteerd? Dan had ik persoonlijk nog liever Voskamp zien komen, of natuurlijk Dost en ja, misschien toch nog wel El Hamdoui, want er moet toch een moment komen dat die in gaat zien dat hij verkeerd bezig is? Er is weer eentje aan het zeiken.Niet genoeg geneukt? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ja joh, geweldig! ga maar een keer mee, zul je beleven wat het is hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: gisteren nog door een paling om mn polske gegrepen dus die deed het wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, vond de goudvissen niet te vreten. |
|
|
|