|
|
R.spoorenn
|
|
|
waarom proberen ze niet om deze gast eerst te halen. in mijn ogen 100 procent een versterking en transfervrij. en als je dan ook nog bas dost kan halen is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
zal wel mooi zijn dan zet je in ieder geval die andere twee droplullen ook onder druk,wat een stelletje klootzakken zijn dat toch weg ermee en die hadouir halen en volgend jaar voor veel geld weg doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inderdaad,hebben we onze les nu nog niet geleerd. V Geel heeft (alweer) gelijk alleen spelers halen die er direct staan Dost enzv topic sluiten dan maar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Omdat iedereen hem een lul vind |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
joeri
|
|
|
ik zoek nog een behanger !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eens maar duurt te lang. Misschien wil hij teveel verdienen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Wat transfervrije spelers betreft zijn de krenten wel uit de pap, zegt Van Geel. Daar hoeven we niet meer naar te zoeken. Aldus van Geel. Ik vraag me dus af of ze echt geïnformeerd hebben bij Hadouir |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die kennen elkaar, dus er is ongetwijfeld gesproken. Hij heeft nog nergens anders getekend dus misschien is het wachten op het vertrek van Wijnaldum ... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Dat zegt dan genoeg over Hadouir lijkt me.... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 13:03 schreef JanM het volgende:Die kennen elkaar, dus er is ongetwijfeld gesproken. Hij heeft nog nergens anders getekend dus misschien is het wachten op het vertrek van Wijnaldum ... idd zo is het idd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Er zal echt wel een goede reden voor zijn. Van Geel en Hadouir kennen elkaar goed Maar wat ik me afvraag, Waarom is die jongen transfervrij? Wou van Geel hem geen nieuw contract aanbieden bij Roda of wou hij zelf niet tekenen?
Van Geel kan Hadouir heel goed beoordelen dus er zit vast een goede reden achter waarom die jongen nog geen Feyenoord shirt heeft gekregen van Gudde & van Geel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou, haal 'm nu maar binnen! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Liever Hadouir dan Schone. Maarja ik heb ook liever een fitte Roorda dan een Schone. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik hoop dat Fer gaat, Maar niet dat Schone komt. Maar waarom is dat zo? Volgens mij is schone meer een nummer 10 dus zal logischer zijn als die Wijnaldum vervangt.
Trouwens wat lullen we nou weer makkelijk, we hebben GODVERDOMME geen geld. En VvF gaan schone heust niet betalen, hoe oud is die? 25 ofzo? die zal niet meer geld gaan opleveren |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verwacht eigenlijk dat de komst van Hadouir nu heel snel bekendgemaakt wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is leuker om helemaal niets te verwachten. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote: Zal een logische vervanger zijn, die geen geld (behalve loon) kost... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deze speler is erg wisselvallig,en zoals (bijna) elke Marokkaan snel op zijn teentjes getrapt. Nee ik denk geen versterking |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:20 schreef RedDevil1990 het volgende:Liever Hadouir dan Schone. Maarja ik heb ook liever een fitte Roorda dan een Schone. Ik heb liever een fitte Cissé en Fernandez! Die zijn binnen, de rest blijft afwachten. En wil men uit de schulden..................... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Roorda vindt ik wel een versterking maar die is toch al in onderhandeling met een andere club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lukt dus niet Utrecht heeft nu geld . Trouwens die zitten er officieel niet mee dat ze jeugd verkopen. die hijskranen meneer wil gewoon geld zien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 11:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Lukt dus niet Utrecht heeft nu geld . Trouwens die zitten er officieel niet mee dat ze jeugd verkopen. die hijskranen meneer wil gewoon geld zien Van wolfswinkel, strootman, Mertens, silberbauer en nesu zijn weg Die gasten willen Europa gewoon niet meer in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar draaien wel zwarte cijfers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik zeg 10x liever schone dan hadouir. Wat heeft Hadouir nu laten zien behalve dan dat hij er niet tegen kan om in het belang van de club een keertje op de bank te zitten en ruzie te schoppen. Schone zit in mijn ogen meer in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wijze post, . . en 't scheelt ook weer het nodige aan teleurstelling(en) :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 11:49 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Van wolfswinkel, strootman, Mertens, silberbauer en nesu zijn weg Die gasten willen Europa gewoon niet meer in Hup voor nesu |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ff serieus, Hadouir moet je toch niet willen ofwel? Ik vind het serieus een uitermate waardelose voetballer. En waarom? omdat hij gelijk gaat janken als hij op de bank terecht komt omdat hij niet goed presteerd. Moet je hem vooral met Been aan de slag zetten. Wordt helemaal wat whahahaa Shone of Arend roorda zie ik liever komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Been en Hadouir? Vraaaagen om problemen. Dat wel Been is geen peoples-manager. Daar had ie ooit Beenhakkert voor nodig... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ofniet dan Henk. Nee Hadouir is niks voor bij ons, en dat meen ik egt. Een shone of Roorda zijn welkom. Anders gewoon Van haaren op 10 zetten. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: probeers zijn naam eens goed te schrijven |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hadouir? Goeie voetballer maar d'r zit een ongelooflijk eigenzinnige kop op. Trekt Mario volgens mij niet. En vice versa. Van Haaren op de 10? Nee, is ie lang niet aan toe.
Als Schöne en Dost in de helicoptert zitten is het goed. Maar dan wel voor minimale externe (lees: rentedragende) kosten. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mijn nederlants heeft niet goet gehielt whahahahahaha |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Henk : je heb ook wel gelijk kwa Van Haaren. Maarja tis nog maar de vraag of er speler naar ons toe komen. En als dat niet het geval zou zijn moet je toch met van haaren op 10. wie anders? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 23:35 schreef Beempjerotterdam het volgende:Henk : je heb ook wel gelijk kwa Van Haaren. Maarja tis nog maar de vraag of er speler naar ons toe komen. En als dat niet het geval zou zijn moet je toch met van haaren op 10. wie anders? Systeem aanpassen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan alle klasse spelers zit een steekje los. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fernando3
|
|
|
ik zou hadouir halen, een echte versterking voor Feijenoord, maar ja ze hebben geen geld en een selectie ala De Graafschap |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
|
|