|
|
sevillana
|
|
|
Uitpubliek Feyenoord en Ajax nog niet welkom Uitgebracht op: 28 Juni 2011 - 08:47:01 Categorie: Sport Bron: ANP
ROTTERDAM (ANP) - Rotterdam, Amsterdam, de KNVB en Feyenoord en Ajax willen volgend jaar bekijken of ze uitsupporters weer toelaten bij eredivisiewedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Dat verklaarden de steden, de KNVB en de voetbalclubs dinsdag.
Hierdoor blijft de zogeheten vijfjarenregeling uit 2009 in ieder geval ook in 2011 in stand. Dat betekent concreet dat komend voetbalseizoen 2011/2012 geen uitsupporters aanwezig zullen zijn bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het is ff niet anders . . . . . |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: dat denk ik niet, maar het is wel jammer - niks is mooier als gezonde rivaliteit tijdens een wedstrijd |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:28 schreef Royaal het volgende:[..] dat denk ik niet, maar het is wel jammer - niks is mooier als gezonde rivaliteit tijdens een wedstrijd ja gezonde rivaliteit..... :) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
haha ik weet van mezelf dat ik ook vaak over de grens van gezonde rivaliteit ga, maar zolang je het weet is er denk niet heel veel mis |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
beter! laat die snavels maar lekker wegblijven voorlopig. Totdat wij de orde op zaken hebben.... anders loopt het zo uit de klauwen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben blij dat we volgend seizoen ng geen neuzen hebben in het stadion. We zijn (nog) niet sterk genoeg om ze een voetballesje te geven. en het zou alleen maar agressie aanwakkeren . volgend seizoen heb ik er vertrouwen in. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Het is effe niet anders... Maar voor mijn gevoel mogen we er al 5 jaar niet meer heen... Maar zoals plannetje zegt: laat ze lekker wegblijven tot wij de orde op zaken hebben. Vreten we ze weer op met 3-4 of 1-2 ofzo!!!! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
is neuzenpost hetzelfde als kabouterpost? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Oei, oei. Het is niet te hopen dat we per ongeluk in de bekerfinale tegen 020 terecht komen. Wat moeten die schijtlaarzen dan weer verzinnen. Wacht, een wedstrijd in drieën. Is dat niks voor 020. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:49 schreef Bergkamp het volgende:[..] Gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt??? Caaaaaaalimeroooooooooo Pot verwijt de ketel ,en pleurt op hoerenjong... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:49 schreef Bergkamp het volgende:[..] Gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt??? Caaaaaaalimeroooooooooo gevalletje toch wel een leuke club, kom laat ik eens gaan kijken op hun forum? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, nice.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3de sec ,ronde 1 hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, eerst hem 2 seconden uitgelachen en dan meteen knock out. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat lijkt mij het beste ;) |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:49 schreef Bergkamp het volgende:[..] Gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt??? Caaaaaaalimeroooooooooo He sukkeltje. Is jullie eigen forum zo slaapverwekkend dat je hier maar komt "neuzen"? Ik heb geen last van je hoor. Vindt je alleen een beetje sneu. |
|
|
|