|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
jouw dag, maak er wat van... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: zolang het zonnetje nog schijnt, doe mij dan maar een biertje :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
deze topic is triest....zoals 60% van de topics die de laatste dagen zijn geopend. ik denk dat Obiku010 dat bedoelt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach dit is bij verre nog niet het ergste topic... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hahahaha ... zal ik er eentje openen over het weer dan ?
of de NS ?? je zegt het maar hoor ... als ik maar een biertje mag |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:10 schreef henkie1969 het volgende:hahahaha ... zal ik er eentje openen over het weer dan ? of de NS ?? je zegt het maar hoor ... als ik maar een biertje mag heb je daar toestemming voor nodig? zit je zo onder de plak thuis :) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hahahahahaha hier durf ik anoniem wel wat te zeggen ja ... :) maar ja, dat zal met een groot gedeelte van de forumleden zo zijn :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, . . vind het ook niet zo triest dat Tim vertrekt . . . . . :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hehehe lachen toch, misschien voor vele de mogelijkheid om hun muil open te trekken... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
waar zou een mens zijn zonder zelfkritiek :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
biertje? mmmmmmmmm........ |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Tja..............wat is het warm en/of vies stinkend benauwd he! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: De reuzel kun je weer van je bilnaad afschrapen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:De Cler: de Kuip, de loyaliteit van de fans, onvergetelijk
Tim de Cler werd vanavond in Cyprus gepresenteerd als nieuwste aanwinst van AEK Larnaca. "Erg passioneel allemaal, prachtig om mee te maken. Ik stond te zweten als een otter. Want dat is wel even wennen hoor, die temperatuur hier. Het was zo'n 33 graden en binnenkort wordt het nog warmer. Ik ben wat dat betreft blij dat we vrijdag al op trainingskamp naar Nederland vertrekken. En later in de voorbereiding gaan we nog een keer naar Nederland. Je hebt hier dagen dat het echt te warm is om vol te trainen."
"Ik wilde altijd nog een keer in het buitenland spelen. Het leek erop dat het zou gaan gebeuren na mijn periode bij AZ. Maar ja, toen meldde Feyenoord zich. Daar week wat mij betreft alles voor. Feyenoord zat in mijn hart. En dat zal altijd zo blijven, ondanks de roerige tijd die we hebben gehad. Die Kuip, de loyaliteit van de fans, dat is onvergetelijk. Ik wens ze echt het allerbeste toe komend seizoen." Eerste seizoen was je geweldig, laatste seizoen was je ook absoluut niet de slechtste! Veel succes gozer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Vaak inwendig op hem gevloekt, maar inzet toonde hij tenminste wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 22:09 schreef MMM het volgende:[..] Eerste seizoen was je geweldig, laatste seizoen was je ook absoluut niet de slechtste! Veel succes gozer +1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi, daar zijn we van verlost |
|
|
|