BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer, een man naar mijn hart.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Theo Janssen en Frank de Boer kwamen er dinsdag op de eerste training van Ajax voor komend seizoen niet uit in de strijd om wie de beste traptechniek heeft. De nieuwe aanwinst vond dat zijn passes en schoten strakker waren dan die van zijn hoofdtrainer, maar de oud-international ging daar niet mee akkoord.

''Op dit moment is mijn trap zeker beter'', begon Janssen stoer tegen het ANP. "Ik denk dat Frank wat meer gevoel had. Die van mij is wat strakker en harder.'' De Boer ging direct in de tegenaanval. ''Ik had vroeger ook een aardig strakke pass. Ik zal Theo de komende trainingen nog wel even laten zien hoe je dat doet.''

Janssen is naar eigen zeggen fit teruggekeerd van vakantie. In het verleden was dat wel eens anders. ''Ik moet nog wel hard aan de bak, maar ik ben fitter dan vorig jaar", besloot de ex-speler van Vitesse, RC Genk en FC Twente. "Je wil je toch goed presenteren bij een nieuwe club.''

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140916
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Echt heerlijk dit, allebei een grote bek en ze menen het ook nog, wel lekker dat de Boer zich er ook gewoon bewust keihard mee bemoeit...

Zoals de topictitel al aangeeft, echt een man naar mij hart..
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 28 juni 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:
Theo Janssen en Frank de Boer kwamen er dinsdag op de eerste training van Ajax voor komend seizoen niet uit in de strijd om wie de beste traptechniek heeft. De nieuwe aanwinst vond dat zijn passes en schoten strakker waren dan die van zijn hoofdtrainer, maar de oud-international ging daar niet mee akkoord.

''Op dit moment is mijn trap zeker beter'', begon Janssen stoer tegen het ANP. "Ik denk dat Frank wat meer gevoel had. Die van mij is wat strakker en harder.'' De Boer ging direct in de tegenaanval. ''Ik had vroeger ook een aardig strakke pass. Ik zal Theo de komende trainingen nog wel even laten zien hoe je dat doet.''

Janssen is naar eigen zeggen fit teruggekeerd van vakantie. In het verleden was dat wel eens anders. ''Ik moet nog wel hard aan de bak, maar ik ben fitter dan vorig jaar", besloot de ex-speler van Vitesse, RC Genk en FC Twente. "Je wil je toch goed presenteren bij een nieuwe club.''

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140916
Prachtig dit! Idd, wat een fantastische vent die de Boer. Hij weet spelers echt te prikkelen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 28 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Topvent! Mijn gevoel zegt dat we nog veel plezier gaan beleven aan F de Boer als trainer, en als mens.
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 28 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Dit word een mooi seizoen met Mr de Boer.
Ik heb alle vertrouwen dat we komend seizoen voor de 31ste keer kampioen worden !

Frank de Boer is de beste!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 28 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Geweldige gozer! , staat over drie jaar FC Barcelona te trainen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Tja mooi is dit. Ik denk ook dat het ten goede komt van de sfeer met zo'n Janssen erbij. Ik mag dat wel.
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 28 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Echt heerlijk dit, allebei een grote bek en ze menen het ook nog, wel lekker dat de Boer zich er ook gewoon bewust keihard mee bemoeit...

Zoals de topictitel al aangeeft, echt een man naar mij hart..
100% EENS...de hartstocht waarmee FRANK te werk gaat en Janssen die dat in de gaten heeft en er overduidelijk respect voor heeft. PRACHTIG!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer, een man naar mijn hart.

0.0059628