|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag bij een rondleiding door de kuip dat een ieder een stukje gras uit de kuip kreeg (niet het grass wat je kan roken) Zou het geen goed idee zijn om deze stukjes kuipgras te verkopen. Ik denk dat ik een hoop mensen ken die een stukje zouden willen kopen. Of kan je het al kopen. zo niet 15 euri voor een stukje. (kan iemand deze mail even doorzetten naar de directie) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Afgelopen zondag kon je die dus juist kopen !!! Tijdens die rond leiding van dacht 20 euro.
Dus je hebt wel de rondleiding gedaan ? maar niet een stukje gras meegenomen ? en wil hem wel voor 5 euro minder door verkopen ?
Wat bedoel je Piet ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben een weekje weggeweest daarom. Maar hier kun je als Feyenoord toch geld mee maken. En ik heb de rondleiding ooit wel eens gehad. Maar nogmaals hier kun je wat mee doen om deze grootschaliger te verkopen alle beetjes helpen.Ik ga morgen wel naar de fanshop en vraag of het mogelijk is. dan heb ik overal ter wereld een stukkie feyenoord bij me en kan ik ruiken aan de kuip |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahaha weekje weg? vanaf paasen in een ei gezeten. lol |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:Ik zag bij een rondleiding door de kuip dat een ieder een stukje gras uit de kuip kreeg (niet het grass wat je kan roken) Zou het geen goed idee zijn om deze stukjes kuipgras te verkopen. Ik denk dat ik een hoop mensen ken die een stukje zouden willen kopen. Of kan je het al kopen. zo niet 15 euri voor een stukje. (kan iemand deze mail even doorzetten naar de directie) volgens mij heb jij je stukkie stiekum wel opgerookt... :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:Ik ben een weekje weggeweest daarom. Maar hier kun je als Feyenoord toch geld mee maken. En ik heb de rondleiding ooit wel eens gehad. Maar nogmaals hier kun je wat mee doen om deze grootschaliger te verkopen alle beetjes helpen.Ik ga morgen wel naar de fanshop en vraag of het mogelijk is. dan heb ik overal ter wereld een stukkie feyenoord bij me en kan ik ruiken aan de kuip Joh, ik was ook een weekje weg maar ik wist dat deze actie er al aan zat te komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga dadelijk naar de Fanshop (dus niet de koffie shop) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Shirt met Wijnaldum achterop halen?? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja en dan ritueel verbranden (zonder Wijnaldum er in natuurlijk) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik denk dat 'ie gaat vragen of dat shirt nog geruild kan worden voor eentje met De Vrij of Vlaar achterop! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|