|
|
Robbo:-)Ajax!
|
|
|
mmm.... wel een zien spelen,die Altidore..weet het niet.... wat moet dat kosten??? nee...voor helft van dat geld wil ik zelf op de training wel ff laten zien dat de Bergkamp-stift-show aan mij niet is voorbijgegaan! Maar wie wordt het dan wel???? |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
vind het niet best. liever die ijsbeer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17647
ik neem aan dat je dit bedoelt, maar als je een topic start kan je beter even uitleggen waarover je het wilt hebben, want dit is meer het verhaal van iemand die al maanden niet nuchter is geweest. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is niet echt duidelijk, gaat volgens mij over de spits Altidore, die in twitter gezegt schijnt te hebben dat het moeilijk wordt Nederlands te leren. Topic-kop zou gevolgt moet worden met een redelijk vehaal om de de 'titel' uitteleggen. Dit mag je Robbo:-)Ajax! kwalijk nemen, begint zijn betoog met mmm om vervolgens met een vaag stukje tekst een discussie optestarten waar hij volgens mij al even mee bezig was.
Kom op Robbo:-)Ajax! wees eens duidelijk!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx, jammer dat een ander het moet verduidelijken. Update meldt dat het waarschijnlijk om AZ gaat, dan wij toch Sigthorsson? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij wordt gelinkt aan AZ omdat Sightorson naar Ajax zou gaan, zie dus niet in wat dit hier doet.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:37 schreef baco74 het volgende:[..] Is niet echt duidelijk, gaat volgens mij over de spits Altidore, die in twitter gezegt schijnt te hebben dat het moeilijk wordt Nederlands te leren. Topic-kop zou gevolgt moet worden met een redelijk vehaal om de de 'titel' uitteleggen. Dit mag je Robbo:-)Ajax! kwalijk nemen, begint zijn betoog met mmm om vervolgens met een vaag stukje tekst een discussie optestarten waar hij volgens mij al even mee bezig was. Kom op Robbo:-)Ajax! wees eens duidelijk!!! OK dan.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:Hij wordt gelinkt aan AZ omdat Sightorson naar Ajax zou gaan, zie dus niet in wat dit hier doet.. Zou AZ dan geen gebruik meer willen maken van Benschop? Als Altidore komt wordt hij dan denk ik derde spits achter Boymans en Benschop.. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Een van de zovele onzinnige.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 19:57 schreef BRW het volgende:[..] Zou AZ dan geen gebruik meer willen maken van Benschop? Als Altidore komt wordt hij dan denk ik derde spits achter Boymans en Benschop.. Ik denk niet dat Altidore dan 3e spits wordt, ik denk eerder eerste spits.
de link werd trouwens enkel gelegd doordat Stewart bij AZ zit, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat Ajax hem haalt... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat Altidore dan 3e spits wordt, ik denk eerder eerste spits. de link werd trouwens enkel gelegd doordat Stewart bij AZ zit, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat Ajax hem haalt... Ja, precies.. Linkjes zijn snel gelegd tegenwoordig! Net zoals wij de link kunnen leggen dat de Boer vandaag geroepen heeft graag een tweede spits te willen en Altidore meldt op zijn twitter dat "het moeilijk wordt om Nederlands te leren". Hahaha.. 1 en 1 = 2!
Overigens meldt Marcel Brands dat zowel Mertens als Strootman naar PSV vertrekken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Altidore???? Het is een blind paard die absoluut niet in een AJAX-shirt past.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoeveelste is deze grappemaker nu al die ik op dit forum voorbij heb zien gaan sinds 1 maand????????????wordt er echt megamoe van man....... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Steward heeft hem gesproken tijdens zijn trip in de States. Overigens denk ik niet dat AZ hem kan betalen omdat hij nog een contract heeft tot 2014 bij Villa Real. Slotje ? |
|
|
|