BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

niets, vind het alleen bijzonder dat pisveeers nu ineens op dit forum komen, komen er ook Feyenoorders bij jullie?
Ja ik heb wel eens met Feyenoorders gesproken op ons forum. Ik kom hier niet om te stoken. Ben ook zo weer weg. Dus maak je niet druk. ;)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

niets, vind het alleen bijzonder dat pisveeers nu ineens op dit forum komen, komen er ook Feyenoorders bij jullie?
nee helaas komen er bij ons alleen maar neuzen
Emile
 Emile - vrijdag 01 juli 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 00:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Onder andere de PSV-watcher van VI.

#PSV op jaarbasis naar verluidt 2 à 3 miljoen euro wijzer na handreiking van gemeente #Eindhoven. Zie VI.nl over enkele minuten

Dat is dus de besparing van 4 a 5 miljoen door de herfinanciering - huur van 2.4 miljoen om op die 2 a 3 miljoen te komen. Daarnaast komt er 88 miljoen euro aan geld binnen, waardoor het eigen vermogen en de liquiditeit flink zal toenemen. Als het goed is komt PSV hiermee over 1 of 2 seizoenen in categorie 3.

[..]

haha nee, ik ben niet het type die dingen gaat verzinnen.
o dus als ik twitter dat obiku de nieuwe lijsttrekker van de pvv is dan geloof je dat ook
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:54 schreef Emile het volgende:

[..]

o dus als ik twitter dat obiku de nieuwe lijsttrekker van de pvv is dan geloof je dat ook
Als jij een journalist bent en als Wilders het jou tijdens een interview vertelt, dan zou ik het gek vinden als het niet klopt. Want dat was de situatie. Slegers werkt voor VI en had een interview met Sanders. Dat was zijn bron. Hij had het uit eerste hand. Als ik daaraan moet twijfelen, dan kunnen we net zo goed alle kranten en websites opdoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door PSVMocro --
Emile
 Emile - vrijdag 01 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:58 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als jij een journalist bent en als Wilders het jou tijdens een interview vertelt, dan zou ik het gek vinden als het niet klopt. Want dat was de situatie. Slegers werkt voor VI en had een interview met Sanders. Dat was zijn bron. Hij had het uit eerste hand. Als ik daaraan moet twijfelen, dan kunnen we net zo goed alle kranten en websites opdoeken.
nou als die twitter je enige bron is dan had het ook wel op VI moeten staan en AD en al die andere sites
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 20:18 schreef Emile het volgende:

[..]

nou als die twitter je enige bron is dan had het ook wel op VI moeten staan en AD en al die andere sites
Dat zijn details van het plan waar ze nauwelijks aandacht aan schenken.

Hier kun je het ook uit terugherleiden.klik

Daarin staat duidelijk aangegeven dat PSV 2 miljoen gaat besparen op het stadion. Dus voordeel rentelasten hypothecaire herfinanciering - huursom van de grond.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
De schulden van Feyenoord en PSV Door Mart Waterval | 01 Jul 2011 om 18:12
We schrijven zondag 26 oktober 2010. Tijdstip half vijf. PSV heeft zojuist Feyenoord verpletterd, vernederd en gedegradeerd in het eigen Philips Stadion. De Rotterdammers worden met liefst tien tegendoelpunten terug naar De Kuip gestuurd, met de staart tussen de benen.

De financiële malaise van Feyenoord kon niet pijnlijker tot uiting komen dan het afgelopen seizoen. Vooral in de eerste seizoenshelft oogde het elftal bij tijd en wijlen kansloos, zelfs tegen staartploegen. En dan komt de Wet van Murphy natuurlijk ook nog om de hoek. Het eigen doelpunt van Ricky van Haaren in de slotfase van de uitwedstrijd tegen Willem II (eindstand: 1-1). De tegengoal in de blessuretijd van de verloren thuiswedstrijd tegen De Graafschap (eindstand: 0-1). Als het eenmaal tegen zit, zit ook alles tegen.

De fan van rood en wit bleef dit seizoen aldus niets bespaard. Ten gevolge van de gigantische schulden en dramatische financiële cijfers heeft de clubdirectie snoeiharde maatregelen moeten nemen. De selectie is flink uitgedund en Feyenoord leunt op haar jeugdopleiding. De jeugd heeft echter vooral de toekomst, en heeft problemen in het heden. Bovendien ontbreken de dure, ervaren krachten om de jongelingen de broodnodige steun te bieden. Maar Feyenoord is qua schuldsanering momenteel een modelclub. Sportief succes wordt opgeofferd om de club financieel weer gezond te krijgen. Prijzenswaardig, maar de 10-0 nederlaag in Eindhoven valt hierop wel terug te voeren.

Ook PSV kende sportief geen succesvol seizoen. Hoewel de Eindhovenaren lange tijd op weg leken naar de titel, en ook tijdenlang terecht als grootste favoriet werden gezien, gingen ze in de slotfase van de competitie in de fout. Ironisch genoeg rekende Feyenoord twee duels voor het einde de titeldromen van de Brabantse fan in. De Rotterdammers namen revanche op de vernedering van Eindhoven, door thuis overtuigend met 3-1 van de kampioenskandidaat te winnen. Zelden oogde een kampioenskandidaat zo fragiel.

PSV oogde echter niet slechts op het veld fragiel. Ook de financiële cijfers zijn dramatisch te noemen. Jarenlange Champions League-weelde heeft de beleidsmakers schijnbaar in slaap gesust, want een heus reddingsplan leek noodzakelijk om de Eindhovenaren van de ondergang te redden. Het bestuur huilde krokodillentranen. De grond onder het stadion moest voor 48 miljoen aan de gemeente verkocht worden, anders zou de club in de problemen komen.

We schrijven dinsdagavond 29 juni 2011. De gemeente Eindhoven heeft zojuist ingestemd met het reddingsplan van PSV, en de Eindhovense club maakt de komst van het duo Dries Mertens Kevin Strootman wereldkundig. Voor het tweetal maakt de club liefst dertien miljoen euro over. Ook Georginio Wijnaldum, één van de talenten van het noodlijdende Feyenoord, zal in de komende dagen naar alle waarschijnlijkheid getransfereerd worden naar het Philips Stadion. Dat betekent nog eens vijf miljoen aan transferuitgaven door PSV.

Wie kan mij uitleggen waarom PSV een financiële injectie van 48 miljoen broodnodig heeft om de club financieel weer gezond te maken, terwijl in dezelfde week grof de portemonnee wordt getrokken en er drie spelers voor een monsterbedrag van 18 miljoen euro worden gecontracteerd? De andere financiën zullen hoe dan ook uit een ander potje zijn gehaald, maar waarom is dit potje niet gebruikt om de financiële tekorten te dichten?

Feyenoord moet jarenlang door het stof om de puinhopen van het verleden op te ruimen. De selectie is qua niveau gedegradeerd en het moet noodgedwongen de parels van de eigen jeugdopleiding, zoals Georginio Wijnaldum en Luc Castaignos, veel te vroeg van de hand doen. PSV profiteert en vist Wijnaldum op uit de vijver van De Kuip, maar kan dit doen dankzij een financiële injectie van de gemeente Eindhoven. Een gemeenteraad, die in de veronderstelling was dat de miljoenen zouden worden aangewend om PSV weer gezond te maken.

Jarenlang wordt er al gesproken over financiële steun van gemeenten aan voetbalclubs in het kader van competitievervalsing. Nooit lag het er zó dik bovenop. De transfer van Georginio Wijnaldum naar PSV maakt pijnlijk een kloof zichtbaar tussen twee clubs uit de voormalige top-drie. Een kloof, die breder en dieper is dan tien doelpunten. Tussen Feyenoord en PSV zit een wereld van verschil.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125238/De_schulden_van_Feyenoord_en_PSV#ixzz1QskDZ35j
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
PSV neemt gewoon weer een krediet op de toekomst met alle risico's vandien.
Of het geld nu zelf geleend word, of via een constructie uit de gemeente komt.
Als het mis gaat en je inkomsten gaan tegenvallen, ben je er net zo aan toe als wij 3 jaar geleden. alvast sterkte.
craven
 craven - vrijdag 01 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
mag t hopen voor ze hehehe
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Ik raad alle psv'ers aan om de seizoens dvd's van Feyenoord te kopen van de afgelopen jaren.
Kunnen ze alvast zien hoe het straks met hun gaat, Kunne ze oefenen met janken
Want dat gaan ze!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:15 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik raad alle psv'ers aan om de seizoens dvd's van Feyenoord te kopen van de afgelopen jaren.
Kunnen ze alvast zien hoe het straks met hun gaat, Kunne ze oefenen met janken
Want dat gaan ze!
ik heb nog aardig wat HCS filmpjes.
en reken er op dat Brabanders kunnen janken hoor
neem als voorbeeld waterneus man man ik zie hem al
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:
PSV neemt gewoon weer een krediet op de toekomst met alle risico's vandien.
Of het geld nu zelf geleend word, of via een constructie uit de gemeente komt.
Als het mis gaat en je inkomsten gaan tegenvallen, ben je er net zo aan toe als wij 3 jaar geleden. alvast sterkte.
Dat zou het geval kunnen zijn als PSV het geld alleen zou gebruiken om gaten te dichten. Dat kun je maar een paar keer doen en dan blijf je idd afhankelijk van CL-inkomsten of grote transfers. Maar dat is niet het geval. PSV heeft een reeks aan maatregelen genomen, om stuctureel geen verschil te hebben tussen inkomsten en uitgaven. De 88 miljoen die Sanders heeft binnengehaald blijft voor het grootste deel gewoon op de bank. PSV gaat komend seizoen of het seizoen daarna gewoon naar categorie 3.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat zou het geval kunnen zijn als PSV het geld alleen zou gebruiken om gaten te dichten. Dat kun je maar een paar keer doen en dan blijf je idd afhankelijk van CL-inkomsten of grote transfers. Maar dat is niet het geval. PSV heeft een reeks aan maatregelen genomen, om stuctureel geen verschil te hebben tussen inkomsten en uitgaven. De 88 miljoen die Sanders heeft binnengehaald blijft voor het grootste deel gewoon op de bank. PSV gaat komend seizoen of het seizoen daarna gewoon naar categorie 3.
positief blijven geloof je hier nu zelf in,en alle aantijgingen over gemeenschaps geld ach
dat is allemaal niet waar WAKKER WORDEN
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Attentie PSV fans :er staat een moois stukje op soccer .nl
over de verschillen tussen Feyenoord en PSV
Ik denk dat dat objectief en de waarheid is
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Er is vanuit PSV perspectief geen sprake van een lening, maar van eigendomsoverdracht. Die 2.3 miljoen is gewoon huur, geen aflossing. Ik zal het je proberen uit te leggen aan de hand van Feyenoord. Feyenoord betaald volgens de jaarrekening van 07/08 iets meer dan 4 miljoen huur voor het stadion. In 40 jaar tijd is dat 160 miljoen euro. Zie jij dat ook als ongezond beleid? Of als een te groot risico?
Ja die 4 miljoen is gewoon huur! Niet om TERUG te betalen. Dat is volgens mij wel een verschil.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:20 schreef piet de paler het volgende:

[..]

positief blijven geloof je hier nu zelf in,en alle aantijgingen over gemeenschaps geld ach
dat is allemaal niet waar WAKKER WORDEN
Ik ben econoom, heb de jaarverslagen van PSV doorgenomen, het complete reddingsplan bestudeerd. Ze hebben het plan geschreven en uitgewerkt aan de hand van richtlijnen van de KNVB, de code-Tabaksblat (corporate governance code), Financial Fairplay van de UEFA, etc. Tuurlijk kan het fout gaan, maar dan moet er iets rigoureus gebeuren zoals het per direct terugtrekken van alle sponsoren of dat er geen één seizoenskaarthouder is, etc. Die kans is nihil.

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:
Attentie PSV fans :er staat een moois stukje op soccer .nl
over de verschillen tussen Feyenoord en PSV
Ik denk dat dat objectief en de waarheid is
Dat stuk klopt voor geen meter. Je kan Feyenoord en PSV niet met elkaar vergelijken. Anders zaten we wel in dezelfde KNVB categorie. Er zijn zoveel verschillen in de structuur van begroting alleen al.

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja die 4 miljoen is gewoon huur! Niet om TERUG te betalen. Dat is volgens mij wel een verschil.
Die 2,3 miljoen is ook gewoon huur, dat probeerde ik nou juist duidelijk te maken.

Maar goed, ik hou het hierbij. Ik heb mijn best gedaan om het uit te leggen. Als het gelukt is prima, zo niet ook prima. :P

Veel succes komend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door PSVMocro --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat zou het geval kunnen zijn als PSV het geld alleen zou gebruiken om gaten te dichten. Dat kun je maar een paar keer doen en dan blijf je idd afhankelijk van CL-inkomsten of grote transfers. Maar dat is niet het geval. PSV heeft een reeks aan maatregelen genomen, om stuctureel geen verschil te hebben tussen inkomsten en uitgaven. De 88 miljoen die Sanders heeft binnengehaald blijft voor het grootste deel gewoon op de bank. PSV gaat komend seizoen of het seizoen daarna gewoon naar categorie 3.
Blijf hopen, dat dachten wij ook. Tot de waarheid naar buiten kwam.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben econoom, heb de jaarverslagen van PSV doorgenomen, het complete reddingsplan bestudeerd. Ze hebben het plan geschreven en uitgewerkt aan de hand van richtlijnen van de KNVB, de code-Tabaksblat (corporate governance code), Financial Fairplay van de UEFA, etc. Tuurlijk kan het fout gaan, maar dan moet er iets rigoureus gebeuren zoals het per direct terugtrekken van alle sponsoren of dat er geen één seizoenskaarthouder is, etc. Die kans is nihil.

[..]

Dat stuk klopt voor geen meter. Je kan Feyenoord en PSV niet met elkaar vergelijken. Anders zaten we wel in dezelfde KNVB categorie. Er zijn zoveel verschillen in de structuur van begroting alleen al.

[..]

Die 2,3 miljoen is ook gewoon huur, dat probeerde ik nou juist duidelijk te maken.

Maar goed, ik hou het hierbij. Ik heb mijn best gedaan om het uit te leggen. Als het gelukt is prima, zo niet ook prima. :P

Veel succes komend seizoen.
Valt het jou ook zo op dat zo weinig economen miljonair zijn?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Blijf hopen, dat dachten wij ook. Tot de waarheid naar buiten kwam.
wij hebben geen philips,lappen zo al jaren 10tallen miljoenen naast het standaard sponsorbedrag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 01 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:47 schreef Els het volgende:

[..]

Valt het jou ook zo op dat zo weinig economen miljonair zijn?
hahahaha, scherp Els!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Blijf hopen, dat dachten wij ook. Tot de waarheid naar buiten kwam.
zonder champions league word t tobben geblazen .dat toernooi is t begin van t einde
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wij hebben geen philips,lappen zo al jaren 10tallen miljoenen naast het standaard sponsorbedrag.
Philips is ook klaar nu he.
Dus PSV moet een kleinere broek aan trekken.
Dat wil nog niet echt lukken zo te zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Philips is ook klaar nu he.
Dus PSV moet een kleinere broek aan trekken.
Dat wil nog niet echt lukken zo te zien.
philips is al 30 jaar vallen en opstaan,lopen de tv niet dan zijn het de strijkijzers wel.
ze hebben al vaker slechtere tijden meegemaakt maar toch altijd gelapt..nu ook maar weer ff 20 miljoen..
welke club krijgt dat zo maar ff..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

philips is al 30 jaar vallen en opstaan,lopen de tv niet dan zijn het de strijkijzers wel.
ze hebben al vaker slechtere tijden meegemaakt maar toch altijd gelapt..nu ook maar weer ff 20 miljoen..
welke club krijgt dat zo maar ff..
das waar , mogen zeker niet klagen over philips
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:55 schreef infamous psv het volgende:

[..]

das waar , mogen zeker niet klagen over philips
alleen dan dat er in europese wedstrijden philips eindhoven staat in plaats van psv ...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
das weer marketing
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Blijf hopen, dat dachten wij ook. Tot de waarheid naar buiten kwam.
Alles is transparant bij PSV. Ik heb geen reden om te twijfelen aan wat ik gelezen heb. Tenzij er gesjoemeld is met de cijfers.

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:47 schreef Els het volgende:

[..]

Valt het jou ook zo op dat zo weinig economen miljonair zijn?
Economen in loondienst niet nee, daarom ben ik ook ondernemer. ;)

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wij hebben geen philips,lappen zo al jaren 10tallen miljoenen naast het standaard sponsorbedrag.
Hey Leon! ;)

quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

alleen dan dat er in europese wedstrijden philips eindhoven staat in plaats van psv ...
Er staat PSV Eindhoven. :P
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben econoom, heb de jaarverslagen van PSV doorgenomen, het complete reddingsplan bestudeerd. Ze hebben het plan geschreven en uitgewerkt aan de hand van richtlijnen van de KNVB, de code-Tabaksblat (corporate governance code), Financial Fairplay van de UEFA, etc. Tuurlijk kan het fout gaan, maar dan moet er iets rigoureus gebeuren zoals het per direct terugtrekken van alle sponsoren of dat er geen één seizoenskaarthouder is, etc. Die kans is nihil.

[..]

Dat stuk klopt voor geen meter. Je kan Feyenoord en PSV niet met elkaar vergelijken. Anders zaten we wel in dezelfde KNVB categorie. Er zijn zoveel verschillen in de structuur van begroting alleen al.

[..]

Die 2,3 miljoen is ook gewoon huur, dat probeerde ik nou juist duidelijk te maken.

Maar goed, ik hou het hierbij. Ik heb mijn best gedaan om het uit te leggen. Als het gelukt is prima, zo niet ook prima. :P

Veel succes komend seizoen.
Nee die 2,3 miljoen is een huursom in een verpakking!
Maar wel een mooie prijs dat moet ik toe geven, dat zou Feyenoord ook eens voor elkaar moeten krijgen een huurprijs van rond de 2 miljoen
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 01 juli 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 22:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee die 2,3 miljoen is een huursom in een verpakking!
Maar wel een mooie prijs dat moet ik toe geven, dat zou Feyenoord ook eens voor elkaar moeten krijgen een huurprijs van rond de 2 miljoen
Niks verpakking. Het is gewoon een nieuwe situatie. Feyenoord is nog steeds voordelig uit hoor.

PSV betaalt 2,3 miljoen voor grond (erfpacht). Stadion is nog steeds eigendom van PSV (onderhoud dus ook voor rekening PSV). capaciteit 37000.

Feyenoord betaalt iets meer dan 4 miljoen, voor grond + stadion. capaciteit 50.000. Dat is echt niet verkeerd. Ajax is het dubbele kwijt voor ongeveer dezelfde capaciteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door PSVMocro --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 01 juli 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 22:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Alles is transparant bij PSV. Ik heb geen reden om te twijfelen aan wat ik gelezen heb. Tenzij er gesjoemeld is met de cijfers.

[..]

Economen in loondienst niet nee, daarom ben ik ook ondernemer. ;)

[..]

Hey Leon! ;)

[..]

Er staat PSV Eindhoven. :P
hey Mocro,alles goed he zekers ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 07:32   quote  deeplink  
Gaat Wijnaldum nog wel naar Pis vee?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Denk dat dat dit weekend rond zal komen.
Zondag misschien.
Anders Maandag nieuws, dan is zijn vakantie af.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Vakantie voorbij, plaatje bij het praatje in dat stadion daar. Oftewel, ze willen die harteloze blaag in hun eigen stadion kunnen presenteren.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Er is vanuit PSV perspectief geen sprake van een lening, maar van eigendomsoverdracht. Die 2.3 miljoen is gewoon huur, geen aflossing. Ik zal het je proberen uit te leggen aan de hand van Feyenoord. Feyenoord betaald volgens de jaarrekening van 07/08 iets meer dan 4 miljoen huur voor het stadion. In 40 jaar tijd is dat 160 miljoen euro. Zie jij dat ook als ongezond beleid? Of als een te groot risico?
Maar dat is wél voor een mooi stadion.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 02 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar dat is wél voor een mooi stadion.
zo is het het mooiste en sfeervolste stadion van nederland
j bruijnes
 j bruijnes - zaterdag 02 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
niet wijnaldem maar jullie zijn scormen feyenoord onwaardig . dat zeggen de supp uit oldebroek.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Denk dat ik aan de bril moet...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:
Denk dat ik aan de bril moet...
hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:06 schreef j bruijnes het volgende:
niet wijnaldem maar jullie zijn scormen feyenoord onwaardig . dat zeggen de supp uit oldebroek.
vertaling: niet Wijnaldum is Feyenoord onwaardig maar jullie schorem zijn Feyenoord onwaardig, dat is een statement van de supporters uit Oldebroek.
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vertaling: niet Wijnaldum is Feyenoord onwaardig maar jullie schorem zijn Feyenoord onwaardig, dat is een statement van de supporters uit Oldebroek.
Nou, het is voor het eerst van mijn leven dat ik schorum genoemd wordt. Ga ff van het moment genieten.
nibali
 nibali - zaterdag 02 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
In Oldebroek is altijd wat te doen, het stoplicht springt op rood......
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Heeeeee ze hebben internet in Oldebroek....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door hotjumper --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:52 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, het is voor het eerst van mijn leven dat ik schorum genoemd wordt. Ga ff van het moment genieten.
hahahaha, om je een plezier te doen: schavuit, schobbejak!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:
Heeeeee ze hebben internet in Oldebroek....
ws een slap aftreksel van Zwolle ;) (sterke wifi hier)
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:07 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, om je een plezier te doen: schavuit, schobbejak!
hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:06 schreef j bruijnes het volgende:
niet wijnaldem maar jullie zijn scormen feyenoord onwaardig . dat zeggen de supp uit oldebroek.
Hij kan ook scrotum bedoelen. Heeft ie daar last van in Oldebroek?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Komt van een artikel op fr-fanatic.com.

"De zoekterm #WijnaldumNSB werd zelfs trending topic op Twitter. Dit betekent dat de term één van de meestbesproken onderwerpen was op de microblog."

Niet gezien, maar toch mooi.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Ik had t wel gezien, maar werd ook trending omdat mensen er schande van spraken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Ook logisch, maar toch, dat je zo'n onderwerp trending krijgt is nogal wat.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Trending in Nederland.. das geen kunst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0122060