BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hebt de juiste keuze gemaakt wijnaldum. nu wordt je eens in een echt warme club opgevangen, en wordt je nog kampioen ook nog wat wil je nog meer succes gast
Warme club? Het zal 'm vies tegenvallen.. Meneer begon al te zeiken toen de supporters begonnen te fluiten tegen de Graafschap thuis bij een 0-0 stand. Bij PSV fluiten ze de hele wedstrijd als het moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door MMM --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 juli 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Warme club? Het zal 'm vies tegenvallen.. Meneer begon al te zeiken toen de supporters begonnen te fluiten tegen de Graafschap thuis bij een 0-0 stand. Bij PSV fluiten ze de hele wedstrijd als het moet.
hahaha je snapt er echt niks van
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahaha je snapt er echt niks van
Jij ook niet, dus dat scheelt.
DY
 DY - maandag 04 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:57 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahaha je snapt er echt niks van
kom op man zelfs als psv 1-0 voor staat tegen een vvv venlo thuis word er al gefloten door de 'supporters' bij het rust signaal.
craven
 craven - maandag 04 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hebt de juiste keuze gemaakt wijnaldum. nu wordt je eens in een echt warme club opgevangen, en wordt je nog kampioen ook nog wat wil je nog meer succes gast
warme club? gebakken lucht zal je bedoelen.
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hebt de juiste keuze gemaakt wijnaldum. nu wordt je eens in een echt warme club opgevangen, en wordt je nog kampioen ook nog wat wil je nog meer succes gast
Hij genoot zichtbaar van dat o zo warme onthaal zeg! Volgensm ij heeft hij nu al spijt! En dat kampioen worden ... is al een tijdje niet gelukt dus ik zou niet weten waarom komend seizoen wel. Keep on dreaming!
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Hadouir en Mokotjo zullen zWijnaldum en FERschrikkelijk snel doen vergeten!
craven
 craven - maandag 04 juli 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:18 schreef JanM het volgende:
Hadouir en Mokotjo zullen zWijnaldum en FERschrikkelijk snel doen vergeten!
eens!
(edit ja kan overdrijven...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door craven --
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is maandagochtend. De meeste supporters moeten gewoon werken. Wij vinden een helikopter verder ook een beetje overdreven. Is niet zo milieuvriendelijk. Gewoon normaal doen en presteren. :P
Wat jammer dat je een sneer meent te moeten geven over een leuke traditie bij Feyenoord. Tot nu toe waren je posts heel reeël.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 04 juli 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:37 schreef Els het volgende:

[..]

Wat jammer dat je een sneer meent te moeten geven over een leuke traditie bij Feyenoord. Tot nu toe waren je posts heel reeël.
Was geen sneer, maar gewoon een grapje. Daar kun je toch wel tegen hoop ik. ;) Is toch algemeen bekend dat Feyenoord een fanatieke achterban heeft.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 04 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
op dit moment is de humor redelijk vergaan bij de gemiddelde Feyenoord supporter... Er gebeuren nu ook niet veel lollige zaken in en om de club...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Eigenlijk hebben we de opvolger al lang en breed in huis.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141416

'Droom er van kleins af aan van om in het eerste van Feyenoord te spelen'
Maandag, 4 juli 2011 om 13:32Jordy Clasie merkt dat hij een grote stap aan het zetten is. De twintigjarige middenvelder werd vorig seizoen door Feyenoord aan Excelsior verhuurd en is nu terug in De Kuip. In de aanloop naar het seizoen 2011/12 traint hij mee met de club die hem opleidde en loopt hij weer tussen veel vertrouwde gezichten rond. Toch voelt hier trainen en spelen als iets nieuws voor mij. Dat merk ik alleen al op de training, waar het niveau hoger is dan ik gewend ben.

Op de officiële clubwebsite van Feyenoord legt Clasie maandag uit dat hij zich, voor zijn gevoel, snel aan heeft weten te passen aan de nieuwe situatie. Het is belangrijk dat we nu in oefenwedstrijden snel op elkaar ingespeeld gaan raken. Ik droom er van kleins af aan van om in het eerste van Feyenoord te spelen en voor mijn gevoel is die droom nu al voor een deel uitgekomen. Ik zal de afgelopen week niet snel vergeten. Ik ben heel blij dat ik van de club de kans krijg om me hier in de voorbereiding verder te ontwikkelen. Dit is pas mijn tweede jaar als prof.

De stap van Feyenoord A1 naar het eerste van Excelsior was al groot, maar dit is opnieuw een grote stap, vervolgt Clasie. Met jongens als Guyon Fernandez, Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn speelde hij vorig seizoen al samen op Woudestein. Onze band is heel goed, zowel op als buiten het veld, zegt Clasie over spits Fernandez. Ik weet precies hoe hij de bal aangespeeld wil krijgen. Ik hoop dat ik hem ook bij Feyenoord op die manier vaak kan gaan bedienen.
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
Eigenlijk hebben we de opvolger al lang en breed in huis.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141416

'Droom er van kleins af aan van om in het eerste van Feyenoord te spelen'
Maandag, 4 juli 2011 om 13:32Jordy Clasie merkt dat hij een grote stap aan het zetten is. De twintigjarige middenvelder werd vorig seizoen door Feyenoord aan Excelsior verhuurd en is nu terug in De Kuip. In de aanloop naar het seizoen 2011/12 traint hij mee met de club die hem opleidde en loopt hij weer tussen veel vertrouwde gezichten rond. Toch voelt hier trainen en spelen als iets nieuws voor mij. Dat merk ik alleen al op de training, waar het niveau hoger is dan ik gewend ben.

Op de officiële clubwebsite van Feyenoord legt Clasie maandag uit dat hij zich, voor zijn gevoel, snel aan heeft weten te passen aan de nieuwe situatie. Het is belangrijk dat we nu in oefenwedstrijden snel op elkaar ingespeeld gaan raken. Ik droom er van kleins af aan van om in het eerste van Feyenoord te spelen en voor mijn gevoel is die droom nu al voor een deel uitgekomen. Ik zal de afgelopen week niet snel vergeten. Ik ben heel blij dat ik van de club de kans krijg om me hier in de voorbereiding verder te ontwikkelen. Dit is pas mijn tweede jaar als prof.

De stap van Feyenoord A1 naar het eerste van Excelsior was al groot, maar dit is opnieuw een grote stap, vervolgt Clasie. Met jongens als Guyon Fernandez, Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn speelde hij vorig seizoen al samen op Woudestein. Onze band is heel goed, zowel op als buiten het veld, zegt Clasie over spits Fernandez. Ik weet precies hoe hij de bal aangespeeld wil krijgen. Ik hoop dat ik hem ook bij Feyenoord op die manier vaak kan gaan bedienen.
Clasie heeft de mentaliteit en kent Fernandez, maar is m.i. geen echte #10. Van Haaren heeft dat al meer en is ook iets groter. Ik hoop nog steeds op Hadouir en anders dat Isoufi iedereen als nieuwe #10 van Feyenoord gaat verrassen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:00 schreef JanM het volgende:

[..]

Clasie heeft de mentaliteit en kent Fernandez, maar is m.i. geen echte #10. Van Haaren heeft dat al meer en is ook iets groter. Ik hoop nog steeds op Hadouir en anders dat Isoufi iedereen als nieuwe #10 van Feyenoord gaat verrassen!
Waarom is Clasie geen echte 10?
Heeft een goede pass, inzicht en loopvermogen.
Wat houdt hem tegen om een geode 10 te zijn?
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarom is Clasie geen echte 10?
Heeft een goede pass, inzicht en loopvermogen.
Wat houdt hem tegen om een geode 10 te zijn?
Volgens mij, maar helemaal zeker ben ik niet, speelde/speelt hij vooral links op het middenveld.
sterski010
 sterski010 - maandag 04 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Ik zeg de Baab terug halen voor op de 10...
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:21 schreef sterski010 het volgende:
Ik zeg de Baab terug halen voor op de 10...
Vond het al lang duren voordat weer iemand met die overloper aan kwam zetten ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij, maar helemaal zeker ben ik niet, speelde/speelt hij vooral links op het middenveld.
Maar dat betekent toch niet dat hij t niet zou kunnnen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:21 schreef sterski010 het volgende:
Ik zeg de Baab terug halen voor op de 10...
Wie, de Paap?

27377_news.jpg
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wie, de Paap?

[ afbeelding ]
Wat heeft die Wijnaldum een rot kop gekregen.
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:21 schreef sterski010 het volgende:
Ik zeg de Baab terug halen voor op de 10...
Eens. En als dat niet mogelijk is Hadouir!
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 04 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:15 schreef craven het volgende:

[..]

warme club? gebakken lucht zal je bedoelen.
Is wel warm.. Dus in deze zin (gebakken lucht) kan ik me vinden in de mening van de Pisvee-supporter.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hebt de juiste keuze gemaakt wijnaldum. nu wordt je eens in een echt warme club opgevangen, en wordt je nog kampioen ook nog wat wil je nog meer succes gast
Je hebt de juiste keuze gemaakt lul, Nu word je eens in een echte geitenwollen sokclub opgevangen, en word je nog slapper ook nog, meer ben je niet. Dat wordt weinig succes gast.
finsend
 finsend - maandag 04 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
jajaja, nsb dit, nsb dat ik weet het.

maar toen ik net deze foto zag deed het pijn in mn hart.

Een van jongs af aan feyenoorder, dat gewoon vertrekt naar tyfus pisvee

homopisvee.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door finsend --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Zag hem net bij Studio Sport terwijl ik zat te eten, en het vrouwtje snapte niet dat ik én geen honger meer had, én dat ik in eén klap chagrijnig was toen ik hem in dat shirt zag.

Misselijkmakend.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Mag lijen dat ie er uitslag van krijgt.
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 12:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je hebt de juiste keuze gemaakt wijnaldum. nu wordt je eens in een echt warme club opgevangen, en wordt je nog kampioen ook nog wat wil je nog meer succes gast
Je bedoelt een club zonder beleving, passie of emotie
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 04 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
net terug van werken, 12 uur lang bij de baas, niets meegekregen en blij dat ik thuis was. Wil weer naar het werk en doorwerken. Gadver!
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:37 schreef finsend het volgende:
jajaja, nsb dit, nsb dat ik weet het.

maar toen ik net deze foto zag deed het pijn in mn hart.

Een van jongs af aan feyenoorder, dat gewoon vertrekt naar tyfus pisvee

[ afbeelding ]
Terug naar zijn roots. Het heeft wel wat weg van het Spartashirt.
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
http://nos.nl/video/253409-bij-psv-kan-ik-me-beter-ontwikkelen.html
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:37 schreef finsend het volgende:
jajaja, nsb dit, nsb dat ik weet het.

maar toen ik net deze foto zag deed het pijn in mn hart.

Een van jongs af aan feyenoorder, dat gewoon vertrekt naar tyfus pisvee

[ afbeelding ]
Freo?

Wat de fuk is freo?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 04 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Freo?

Wat de fuk is freo?
extra sponsor om hem te kunnen betalen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Freo?

Wat de fuk is freo?
Niet opgelet Rovert? Tweede shirtsponsor van PSV inderdaad ;)
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

extra sponsor om hem te kunnen betalen.
Gadverdamme, reclame op je rug waar je naam moet staan
Kut-com-mer-cie
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 04 juli 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Gadverdamme, reclame op je rug waar je naam moet staan
Kut-com-mer-cie
geloof me: Feyenoord gaat dit ook wel krijgen hoor.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
De naam staat nu gewoon onder het nummer, kan mij het schelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Freo?

Wat de fuk is freo?
een bedrijf waar PSV schuld had en ze maar shirtsponsor geworden zijn om nog wat van dat geld terug te krijgen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wijnaldum dankbaar!

Had het heel graag anders gezien. Maar goed, de ziektes die hij nou toeverwenst krijgt, verdiend hij ook weer niet.

Hij had een speler kunnen worden die ons bij zou blijven, nu is hij niet meer dan een passant. Hij gaat in ieder geval niet transfervrij weg als De Guzman en hij forceert ook geen overgang wat Drenthe wel deed en Fer naar het schijnt overweegt.

Bekijk je het rationeel, dan is de keuze voor PSV niet heel gek. Ajax was hoogverraad geweest, PSV en Twente ligt natuurlijk ook heel gevoelig, ik heb het er zelf ook moeilijk mee, maar goed.

Wijnaldum, ik wens je ondanks alles succes, maar we zullen jou niet als groot Feyenoorder herinneren.

Vlaar///held
De Vrij///held
Gyan010
 Gyan010 - maandag 04 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Wijaldum grafjudas. Ik wens dat heel je carriere mislukt
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wijnaldum dankbaar!

quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jawel en dat is juist de pest...
Idd
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
Wil iemand dat lampje vervangen, hij is zwart.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 juli 2011 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:41 schreef MMM het volgende:
Wil iemand dat lampje vervangen, hij is zwart.
hahahaha, kan eigenlijk niet, maar tis wel lachen.
salemi
 salemi - dinsdag 05 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Deze quote staat op de Feyenoord website, uit de mond opgetekend van Wijnaldum.
"Maar door nu weg te gaan, lever ik Feyenoord nog een heel groot bedrag op, iets wat de club hard nodig heeft. Ik wilde absoluut niet transfervrij de deur uitlopen, zeker niet gezien de situatie waarin Feyenoord zich bevindt. Deze club heeft mij heel veel gegeven en betekent ook heel veel voor mij."
Als Wijnaldum werkelijk iets over had gehad voor Feyenoord had hij voor drie seizoenen, of zoiets, bijgetekend. Feyenoord geholpen in een waarschijnlijk weer komend moeilijk seizoen. Hij had zich dan kunnen onderscheiden als drijvende kracht achter Feyenoord en een toptransfer kunnen verdienen. Dan had Feyenoord nog meer geld kunnen krijgen. En nu? Nu kiest hij de weg van de minste weerstand door naar Pisvlek te verhuizen. Die spelers zeiken maar dat ze zich niet kunnen ontwikkelen bij Feyenoord omdat ze niet omringd worden door goede spelers. Dat klopt alleen als je GVD bij Barcelona, Real of Man United komt te voetballen, niet bij Pisvlek of Twente. Omdat de spelers daar nauwelijks beter zijn dan de spelers die wij hebben. Als je zo goed was als je beweert te zijn, vriend Wijnaldum, had je ons overwinningen bezorgd in al die uitwedstijden die we afgelopen seizoen verloren hebben. Tegen al die prutclubs. Ik heb je het hele seizoen in uitwedstrijden niet gezien. Pisvlek, veel plezier er mee. Het zal nooit iets worden met zó'n zwakke mentaliteit.
Milo
 Milo - dinsdag 05 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
+1
KKL
 KKL - dinsdag 05 juli 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Eindhoven heeft de grond gekocht van PSV
PSV, door jarenlang ondermaats presteren net zo bankroet als Griekenland, verkocht voor 48,4 miljoen euro de grond onder het stadion en het trainingscomplex aan de gemeente, en huurt die boedel voor 2,3 miljoen euro per jaar terug.

PSV kan behalve de miljoenen van de gemeente ook bijna 30 miljoen euro aan leningen uit het bedrijfsleven tegemoet zien.

Fiat
De gemeenteraad had gisteren nauwelijks zijn fiat aan de miljoenenaankoop van de gronden gegeven, of de penningmeester van PSV trok de uitpuilende geldbuidel om huppakee drie eredivisiespelers aan te trekken: Dries Mertens en Kevin Strootman van FC Utrecht en nog niet helemaal rond Georginio Wijnaldum van Feyenoord. Kosten: zon 13 miljoen euro.

Het idee voor de constructie in een tijd dat gemeenten moeten korten op basisvoorzieningen als bibliotheken komt van wethouder Staf Depla (PvdA), die constant benadrukt dat het geld van de gemeente niet is bedoeld voor spelersaankopen.

Meerderheid
Nu zullen Depla en PSV vast beweren dat de transfers uit de private leningen zijn gefinancierd, maar zonder het geld van de Eindhovense belastingbetaler waren deze aankopen natuurlijk nooit mogelijk geweest.

Naming and shaming: CDA, LPF en D66 waren voor het voorstel, evenals een groot deel van de PvdA en de VVD.

SP, GroenLinks, Ouderen Appèl en TON stemden negatief. Uiteindelijk was een meerderheid van 29 van de 43 raadsleden voor.

Failliet
In plaats van dat zij PSV gewoon failliet lieten gegaan, zoals eerder gebeurde met FC Haarlem en RBC Roosendaal, hopen de slappe bestuurders volgend jaar te mogen hossen met een op gemeenschapskosten gekochte kampioensschaal. Wat een treurigheid.

Waarom gaan de andere voetbalclubs, die niet hun handje kunnen ophouden bij hun gemeente, niet naar de rechter of naar de NMA?
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Totale kosten transfers PSV (Wijnaldum, Strootman & Mertens) lagen op 18,5 mln. 13,5 mln alleen al voor Strootman en Mertens.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 05 juli 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Freo?

Wat de fuk is freo?
Feyenoord Rotterdam en omstreken.
Milo
 Milo - dinsdag 05 juli 2011 - 16:47   quote  deeplink  
SLOT! ZWIJNALDUM IS NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:47 schreef Milo het volgende:
SLOT! ZWIJNALDUM IS NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie?
Marsco
 Marsco - dinsdag 05 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Ben het met een slot eens. Tegelijkertijd op alle andere topics over deze pisvee'er.

Ik word er kotsmisselijk van eigenlijk. Die gozer krijgt veel te veel aandacht. En wordt door dat rioolblad van een AD ook weer aangegrepen om lekker te gaan moraal ridderen in de persoon van Sjoerd Mossou. http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/2461894/2011/07/05/Ik-had-met-Wijnaldum-te-doen-al-die-haat-op-internet.dhtml

Generaliseren tot op het bod. Alles afschuivend op dé Feyenoord supporter. Alles aangrijpend om de aandacht te trekken over de rug van de Feyenoord support. Misselijk, kots misselijk word ik ervan.

Er zit een kern van waarheid in het verhaal weliswaar. Maar wat mij goed bevreemd, is dat er voorbij wordt gegaan aan de kern. Namelijk dat een Feyenoord dat elke euro moet omkeren (door eigen schuld) een speler kwijtraakt (die daar wel zelf voor heeft gekozen) aan een club die dat ook zou moeten doen. Maar die club heeft 50 miljoen euro aan gemeenschapsgeld ontvangen en kan dus fijn 18 miljoen spenderen om de selectie op nationaal topniveau te handhaven. Dáár lees je nergens over. Nee, je leest over een enkel aantal supporters die de letters NSB in mond nemen. Die nota bene op datzelfde internet waar Sjoerd Mossou naar refereert gecorrigeerd worden op diezelfde fora.

Daarom moet het wat mij betreft afgelopen zijn. Stoppen met praten over Wijnaldum. Het is geen Feyenoorder... is het blijkbaar nooit geweest. Hij verdient die speciale aandacht niet. Het moet nu klaar zijn. Hij is het blijkbaar niet waard.

Als een Fer straks hetzelfde doet. Niet over praten. Verdient hij ook niet, mocht hij een arbitragezaak aanspannen en het in zijn hoofd halen om op die wijze een vetrek naar Twente te forceren. Diezelfde Fer, die zichzelf te goed acht voor dit Feyenoord, was zelf persoonlijk verantwoordelijk voor de uitschakelingen in zowel het nationale en europese bekertournooi.

Nee, ze verdienen het niet. Ze zijn het niet waard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum.









0.0131409